IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> E32 730i, Iata, am luat septar :)
Rating 5 V
bartro
post Nov 23 2007, 08:43 PM
Post #1


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Salut,

Am zis sa astept cu topic 'masina mea' ( ca un ununt oficial catre lumea de aici ) pana sa depun toate acte necesare la diverse locuri. Azi am facut pas final, depunere de acte la Udriste. Luni am talon ( daca nu sa intampla ceva neprevaut smile.gif ).

De ceva timp m-am tot uitat pe situri, ziare, dupa inca o masina pe langa 2002, care din mia multe motive nelegate de fiabilitate mechania de obicei nu este apt pentru participare la trafic. Initial am gandit la un E12, mai tarziu la un E23, dar daca nu am gasit ceva care m-a incantat, am luat si in calcul un E32. Surprinzator de repede am gasit ceva care m-a placut. Pret era ok, masina este destul de bine echipat, acte in regula, nu este tunat deloc, singur ce e ne-original este casetofonul, dar am primit si cel original de la fostul proprietar.

Acuma, pe scurt, ceva detalii despre masina:

BMW 730i, cutie automata in 4 trepte cu selector economic, sport, si manual. Fabricat luna 10 1989 ( asa imi zice realoem )
Culoare este gri metalizat, sau dupa BMW, SterlingSilber, cod 244.
Interior piele neagra, scaune fata incalzite, climatronic cu 2 zone, trapa electrica, ceas digital cu temperatura externa, cel simplu.
In rest toate cele standard pe E32 (cred); ABS, oglinzi incalzite, 4 geamuri electrice, inchidere centralizate inclusiv portbagaj si usita benzina.
KM dupa ceas 292.877 in moment asta.

Bineinteles masina (asa era si pret) are o lista de probleme. Mai jos am facut o lista de to-do, cam in ordine de buget si prioritate pentru mers in siguranta.

- Nu merge relantiu cum trebuie. Merge foarte bogat, sau nu merg toate bujiile. Am deschis un topic pe forum despre asta.
- Joc la bara de conexiune intre brat de caseta de directie si semicaseta, unde brat de caseta este legat de bara de conexiune.
- Bucse fata, nu stiu care din ele exact.
- Nu merge dezaburire luneta. Foarte enervant. Am de verificat instalatia electrica. Cine cineva cumva daca are si dezaburire electrica la parbriz? Nu stiu daca era standard sau nu la E32.
- Nu merge aeroterma decat pe max, am gasit pe et ca problema cel mai probabil este legat de modula care comanda motor de aeroterma, numit 'the sword'. O sa rezolv si pe asta.
- Reglaje de temperatura de aeroterma pe partea de pasager nu pare se mearga corect. Nu e asa important, ca eu sunt la volan, dar o sa ma uit si la asta.
- Incidere la usa sofer pare semi-blocat. Se misca dar nu deschide total. Panou de usa la sofer este partial desprins de usa.
- Nu merge plafoniera centrala fata, nu merge iluminare de pe capota, nu merge iluminare de placuta spate de inmatriculare.
- Diverse urme de lovituri usoare pe usi, capota, si din pacate la roata spate. De asemena zgriaturi. Are si nas spart.
- Si mai sunt chestii care nu au prioritate deloc.

Vreau sa spun ca, in ciuda lungima de lista de mai sus, sunt incantat de masina asta. Merge foarte silentios, si confortabil. Ma calmez brusc cand sunt la volan.

Nu am facu poze inca, dar va atasez poze de pe net pus de fostul proprietar.
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
 


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
27 Pages V  « < 12 13 14 15 16 > »   
Start new topic
Replies (260 - 279)
bartro
post Dec 24 2008, 04:05 PM
Post #261


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Am adaugat masina la http://www.spritmonitor.de/en/detail/310149.html . Se vedem daca am disciplina de a tine la curent.

Am mai montat azi vasc nou Sachs (580RON), si valva presiune de benzina Pierburg (300RON). Masina merge _bine_, se simte schimbare de valva in sensul ca raspunde mai bine la acceleratie la variatie mici, putere mai multa la turatie mici. Se vedem daca tine. De pe ebay mai am comandat un debitmetru. Pe ceas am 298.595km.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 30 2008, 11:09 AM
Post #262


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





De cand s-a facut frig, am o problema; face un zgomot urat servo "whining noise" zic englezi parca. Se simte chiar in volan o vibratie. Cand cotesc rotile la maxim e cel mai tare zgomotul.
Ieri seara a facut urat de tot, si azi dimineata. Acuma cand masina s-a incalzit si a stat la soare nu mai face.. Ce o fi? Am apa in lichid unsure.gif ? A mai avut cineva asa ceva?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eugene12
post Dec 30 2008, 11:14 AM
Post #263


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 637
Joined: 30-January 08
From: bucuresti
Member No.: 1,439
Car: EX E12/E36
Engine: 1.8 /318is m44



sa o stapanesti sanatos
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Dec 30 2008, 11:34 AM
Post #264


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



QUOTE (bartro @ Dec 30 2008, 11:09 AM) *
De cand s-a facut frig, am o problema; face un zgomot urat servo "whining noise" zic englezi parca. Se simte chiar in volan o vibratie. Cand cotesc rotile la maxim e cel mai tare zgomotul.
Ieri seara a facut urat de tot, si azi dimineata. Acuma cand masina s-a incalzit si a stat la soare nu mai face.. Ce o fi? Am apa in lichid unsure.gif ? A mai avut cineva asa ceva?

Apa in lichidul de servo e cam greu sa ai. Schimba lichidul de servo daca nu l-ai schimbat niciodata si vezi daca ai pus viscozitatea care trebuie. Daca si dupa ce ai pus uleiul care trebuie face la fel in viitorul apropiat va urma sa schimbi pompa pentru ca va ceda de tot.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 30 2008, 12:38 PM
Post #265


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





QUOTE (316i @ Dec 30 2008, 11:34 AM) *
Apa in lichidul de servo e cam greu sa ai. Schimba lichidul de servo daca nu l-ai schimbat niciodata si vezi daca ai pus viscozitatea care trebuie. Daca si dupa ce ai pus uleiul care trebuie face la fel in viitorul apropiat va urma sa schimbi pompa pentru ca va ceda de tot.

Nu prea stiu cum sa schimbe lichid ala, adica nu stiu cum sa dreneaza sistemul. Probabil lichidul e foarte veche. Cred ca are ATF dexron II, cel putin cu asta mai am completat cam 100cc, ca curge nitel la un colier de furtun.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Dec 30 2008, 01:26 PM
Post #266


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



A...atunci normal ca face galagie. Ca sa golesti sistemul pur si simplu desfaci unul din furtunele de pe pompa si il lasi sa curga. Il strangi la loc, pui lichidul nou, da, dexron II e bun, aerisesti si asta e. Cand desfaci furtunul de pe pompa ai grija sa nu pierzi cele doua inele de etansare de aluminiu.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 30 2008, 02:36 PM
Post #267


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (316i @ Dec 30 2008, 01:26 PM) *
A...atunci normal ca face galagie. Ca sa golesti sistemul pur si simplu desfaci unul din furtunele de pe pompa si il lasi sa curga. Il strangi la loc, pui lichidul nou, da, dexron II e bun, aerisesti si asta e. Cand desfaci furtunul de pe pompa ai grija sa nu pierzi cele doua inele de etansare de aluminiu.

Mersi mult de info, o sa incerc sa fac asta cand gasesc lumina & timp smile.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jan 4 2009, 06:21 PM
Post #268


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Vezi ca la E28 am observat un inbus mic pe pompa, sub ea. Cred ca ala e tocmai pentru drenaj. Ca sa nu te mai chinui cu desfacut furtun + murdaria de rigoare.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post Jan 4 2009, 08:06 PM
Post #269


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP





Daca ar fi un surub de golire pe acolo ar fi ideal. Eu am facut operatiunea asta la E30 unde nu e nici un surub acolo (sau nu l-am vazut eu) si este groaznic de murdara, iti curge lichidul ala oribil in mineci oricat ai fi de atent si pute ingrozitor... biggrin.gif
In plus, inelele alea de care zice Vladut sunt niste saibe de etansare exact ca cea de la busonul de ulei, probabil ca odata desfacute terbuie schimbate ca sunt strivite rau. Asa ca ar fi bine sa iti rezervi cateva ore bune pentru operatiunea asta.
Si sa stii ca nu vreau sa te dezamagesc, dar la E30 nu s-a imbunatati nimic in urma operatiunii (in afara de "linistea" mea personala).

E posibil ca la tine zgomotul sa fie si din cauza unui inceput de patinare a curelei la frig, mai ales daca zici ca la cald se diminueaza. Eu as spune sa incerci si cu un spary Belt Dressing sa vezi daca dispare zgomotul...


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jan 19 2009, 12:31 PM
Post #270


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



S-a rezolvat cu zgomot, am completat lichid blush.gif si atat..
Ieri am pus un debitmetru nou SH si de atunci viata la volan e altfel biggrin.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jan 19 2009, 08:41 PM
Post #271


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Am ceva zile liniste la munca, asa ca m-am hotarat sa ma apuc de mutare de actele de masinile la adresa noua. N-am nici un chef, nu o sa inteleg niciodata de ce lucruri sunt asa complicat in epoca de calculatoare si baze de date relatioale. Treb sa mut inclusiv actele la finaciar, chiar daca m-am mutat in acelasi sector. Chiar, trebuie schimbat si permis de conducere sad.gif

This post has been edited by bartro: Jan 19 2009, 08:42 PM


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Jan 23 2009, 06:07 PM
Post #272


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



te-am vazut astazi pe langa benzinaria Rompetrol de pe Virtutii(linia 41), erai cu 7'le...murdarel tongue.gif
e urata treaba cu actele, dar asta e sad.gif


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
edutxu
post Jan 23 2009, 07:40 PM
Post #273


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP





QUOTE (bartro @ Jan 19 2009, 08:41 PM) *
Am ceva zile liniste la munca, asa ca m-am hotarat sa ma apuc de mutare de actele de masinile la adresa noua. N-am nici un chef, nu o sa inteleg niciodata de ce lucruri sunt asa complicat in epoca de calculatoare si baze de date relatioale. Treb sa mut inclusiv actele la finaciar, chiar daca m-am mutat in acelasi sector. Chiar, trebuie schimbat si permis de conducere sad.gif

daca nu ai musai nevoie sa le schimbi...nu le schimba....
numai sa ai grija seara cand iesi din casa tongue.gif


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta până la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jan 23 2009, 09:11 PM
Post #274


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (MeHigh @ Jan 23 2009, 06:07 PM) *
te-am vazut astazi pe langa benzinaria Rompetrol de pe Virtutii(linia 41), erai cu 7'le...murdarel tongue.gif

Cine are masina curata zilele astea nu are destula treaba cred..
Desi recunosc ca nu trec prea des la spalatorie, cam 3 pana 4 ori pe an ar fi medie. Ciudat, in alte tari ajunge cifru asta tongue.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jan 30 2009, 10:11 PM
Post #275


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (edutxu @ Jan 23 2009, 07:40 PM) *
daca nu ai musai nevoie sa le schimbi...nu le schimba....
numai sa ai grija seara cand iesi din casa tongue.gif

Musai, asta depinde de punct de vedere. Eu zic nu, ADP si politia zic da..
Le am rezolvat pe amandoi saptamana asta, chiar era liber la politia. Pe talonul nou nu mai scrie ce anvelope are, lipseste si dimensiuni masinei si alte, e mai simplu. Good. Pacat ca nu au si o husa protectiva la pachet, ca e mai lunga si nu incape in husa veche, nici in portofel. Bad.
Permis s-a schimbat si asta, nu mai scrie adresa pe el. Very good. Presupun ca daca ma mai mut inca odata, nu mai schimb si pe asta.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Feb 5 2009, 05:34 PM
Post #276


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Am luat angajament ca, din momentul cand se incalzeste un pic afara, sa ma apuc de admisie si de injectie. Asta inseamna sa verific toate furtunasele, sa verific daca galerie de admisie este bine etans montat pe bloc, sa verific injectoarele (inca nu stiu cum), si sa verific cumva daca mai sunt alte surse de aer fals.
Pe langa asta o sa schimb si saibele de reglat joc la culbutori.
Cu asta rezolvat motor ar trebuie sa merge frumos si pe relanti, si sa respecte termen dat de BMW de reglat joc la tacheti, nu la fiecare 1500km cum e acuma. Ce cool va fi viata mea motorizata.

This post has been edited by bartro: Feb 5 2009, 05:34 PM


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Feb 7 2009, 04:21 PM
Post #277


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





Am si eu 3 intrebari:

Cu ce fel de cheie (de 12) pot sa strang piulite inferioare de la galerie de admisie? in special cel de asupra electromotor / cilindru 6.
Cum as putea sa verific daca legaturi intre galerie de admisie si chiulasa sunt etanse?
Si intrebarea finala; unde pot sa trimit injectoarele pentru a fi curatat si verificat (vedeti poza pentru motiv).


Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Feb 7 2009, 06:22 PM
Post #278


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



in state oamenii au un smoke machine cu care verifica etansietatea ...smile.gif
acum tre sa ne gandm cum facem si noi asa ceva in principiu niste mingi de ping pog si un cilindru metalic ar face treaba


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Feb 8 2009, 01:19 AM
Post #279


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (alex230ro @ Feb 7 2009, 06:22 PM) *
... niste mingi de ping pog si un cilindru metalic ar face treaba

Gata, o sa visez despre asta noapte asta. Oare ce inseamna? smile.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eugene12
post Feb 8 2009, 07:55 AM
Post #280


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 637
Joined: 30-January 08
From: bucuresti
Member No.: 1,439
Car: EX E12/E36
Engine: 1.8 /318is m44



laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

27 Pages V  « < 12 13 14 15 16 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 20th June 2025 - 02:41 PM