![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
ca sa ajungem iar in topic...era sua este mai oke o comparatie intre e12/e21/e30/e28....care sunt masini cam din aceeasi perioada...sau masini din care se trag
![]() -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
hmm SUA e altceva,sincer nu m-ar deranja un urs in stare buna ca masina de wekend sau de mers in afara orasului,pe de alta parte nici compactul nu il folosesc foarte mult in oras in momentul de fata ,in cazul meu ursul a plecat pt ca deja aruncasem o caruta de bani in el si tot se defecta (ma rog aici mi-au sarit toti in cap ca i-ati masina noua,practic l-am dar la nervi) ,compactul nu e nici el mai breaz in fiecare luna mai fac cate ceva la el ![]() ![]() Una peste alta cum am mai zis poate as lua un 325i E30 in stare buna si cu dotari ca lumea inaintea unui 325i E46 avand in vedere ca oricum practic ambele masini nu o sa le folosesc prea mult in oras,iar avantajul ar fi ca de diferenta de bani dintre E30 si E46 as o dracovenie de oras-Tico Matiz etc.Ca avantaje E30:mecanica mai simpla ,senzori mai putini,feeling superior celui din E46 (nu cu mult cum ar zice unii) dezavantaje:lipsa sistemelor electronice de stabilitate si siguranta(adica daca ai gresit la revedere doar sa ai noroc si nu o lovesti,iar daca o lovesti oha airbaguri ) antifonarea un pic mai slaba,motor ceva mai vechi.avantaje E46:platforma noua,motor mai evoluat,sisteme stabilitate+siguranta ,dezavantaje:greutatea(dracu al meu are 1500 kg enorm) lipsa LSD(kkt de marketing al BM au lasat pe M3 doar LSD) electronica garla de unde si posibilitatea de defectare a anumitor senzori etc a ca + la urs faptul ca poate fi relativ usor modificat asta fiind binenteles un - la E46 ca sa modifici un E46 ca lumea iti trebuie undeva la 8000-10.000 eur asta insemnand:compresor 5000 euro LSD 1200 euro(aprox) suspensie cam 500-1000 euro frane mai bune undeva la 500-1000 euro si diferite alta tampenii inca 2000 euro. cam atat sper sa aveti rabdare sa cititi tot ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
hmm SUA e altceva,sincer nu m-ar deranja un urs in stare buna ca masina de wekend sau de mers in afara orasului,pe de alta parte nici compactul nu il folosesc foarte mult in oras in momentul de fata ,in cazul meu ursul a plecat pt ca deja aruncasem o caruta de bani in el si tot se defecta (ma rog aici mi-au sarit toti in cap ca i-ati masina noua,practic l-am dar la nervi) ,compactul nu e nici el mai breaz in fiecare luna mai fac cate ceva la el ![]() ![]() Vrei un RAV4 la care nu se strica _nimic_? ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
domnu ciupa eu unde ma incadrez cu un e46 2.0d si un e28 2.8i? hai ca is tare curios...acum doi ani cand am luat e46-le (si asta a fost o intamplare...doar ce ma hotarasem sa refac mondeo I pe care il aveam si a aparut verziciunea asta) cum ma vedea lumea?nu m-am dat si nu ma dau gongoi in trafic pt ca am bmw...merg cu el in mod linistit zi de zi...mai prind un drum virajat si ii dau de ii sar capacele (deh placerea de a conduce)...imi mananca banii si timpul liber...sanatatea la fel...s-a cam depreciat asa e...ca deh a aparut common railul de 150 de cai...si ala chiar consuma putin si are zvac (cu mentiunea ca asta e mai fiabil) si da bine la pipitze...vb aia: draga dar ala e cu facelift (ce se pricep gagicile la masini mai nou)...dar eu tot tin la el si nu l-as da pe un e90...ramane in familie langa rechin
si ca fiu on topic: oricand as pune un urs si un rechin pe primul loc pt placerea de a conduce ...pt ca asta e filosofia bmw-ului pana la urma... -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 629 Joined: 20-February 07 Member No.: 668 Car: E46 330i coupe Engine: m54b30 231cp ![]() |
da,dar filosofia ta cu cea a bmwului tre sa se pupe:) adica ideea creata de bmw "a driving machine" tre sa fie p aceasi pagina cu "placerea condusului " in ceea ce te priveste p tine ca individ.aici batea topicu asta.din punctu meu de vedere ca oarecum eu l-am pornit ![]() |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
bai ca sa pun un pic de paie pe foc,ieri am fost cu 325ul la Azuga in parcarea de la partie si am facut cevax scheme cu DSC off,din punctul meu de vedere masina s-a comportat aproape IDENTIC cu fostul 323 cand nu avea autoblocant.In rest ce sa zic am urcat pana la 3 Brazi si m-am intors fara sa trebuiasca sa o imping(am gume de iarna dar sh nu prea stralucite oricum).
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
domnu ciupa eu unde ma incadrez cu un e46 2.0d si un e28 2.8i? hai ca is tare curios...acum doi ani cand am luat e46-le (si asta a fost o intamplare...doar ce ma hotarasem sa refac mondeo I pe care il aveam si a aparut verziciunea asta) cum ma vedea lumea?nu m-am dat si nu ma dau gongoi in trafic pt ca am bmw...merg cu el in mod linistit zi de zi...mai prind un drum virajat si ii dau de ii sar capacele (deh placerea de a conduce)...imi mananca banii si timpul liber...sanatatea la fel...s-a cam depreciat asa e...ca deh a aparut common railul de 150 de cai...si ala chiar consuma putin si are zvac (cu mentiunea ca asta e mai fiabil) si da bine la pipitze...vb aia: draga dar ala e cu facelift (ce se pricep gagicile la masini mai nou)...dar eu tot tin la el si nu l-as da pe un e90...ramane in familie langa rechin si ca fiu on topic: oricand as pune un urs si un rechin pe primul loc pt placerea de a conduce ...pt ca asta e filosofia bmw-ului pana la urma... Păi nu ştiu, nu te cunosc. Tu trebuie să ştii. This post has been edited by Ciupanezu: Dec 27 2008, 08:55 PM |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
si atunci de ce vb de altii?
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Pentru că mă mai uit şi eu īn jur. Dacă tu preferi să īnchizi ochii, e treaba ta. |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 629 Joined: 20-February 07 Member No.: 668 Car: E46 330i coupe Engine: m54b30 231cp ![]() |
si eu am dat azi niste cerce interesante.zapadutza evident.si incepe sa se comporte cat mai bine:P
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st July 2025 - 12:52 PM |