![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
primu episod, protagonist da_joint:
1. montarea placutelor de frana cu flexu..mai nou nu se impinge pistonasu ci se subtiaza placuta noua ![]() 2. cand vira huruia rau servodirectia. cu ajutorul altui "mester" (se stie el ![]() |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
frate nivelul era bun, nu stiu unde dracu a mai bagat asta ulei
-------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
sa rad si eu de el, el credea ca vasul de servo e ala de la pompa de frana ![]() -------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
bah.... opriti-ma din ras....
aoleu.. nu mai pot de burta ![]() ![]() ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,020 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 27 Car: e30 325ix ![]() |
ba...voi nu aveti de cine sa facti misto....???? :finger:
Asta e frate...eu macar recunosc ca nu ma pricep deloc...mai bine nu ma bag decat sa fac ca altii care se tot lauda pe aici ca sunt mari mecanici...si vesnic au "probleme" cu troaca din dotare... -------------------- www.mindbomb.ro -sunt Masochist....traiesc in Romania!
![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
QUOTE (florin83) primu episod, protagonist da_joint:
1. montarea placutelor de frana cu flexu..mai nou nu se impinge pistonasu ci se subtiaza placuta noua ![]() problema era alta...are discurile pe fata foarte uzate, iar placute noi nu au cum sa intre deorece pur si simplu numai incap din cauza marginii foarte pronuntate a discurilor...asa ca cea mai simpla, ieftina si rapida solutie a fost sa mai ia un pic din marginea placutelor.... ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 165 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 48 ![]() |
QUOTE problema era alta...are discurile pe fata foarte uzate, iar placute noi nu au cum sa intre deorece pur si simplu numai incap din cauza marginii foarte pronuntate a discurilor...asa ca cea mai simpla, ieftina si rapida solutie a fost sa mai ia un pic din marginea placutelor
tu aici ai glumit? ce vrei sa zici ca atunci cand erau noi discurile erau mai subtiri decat uzate? eu il mai stiu pe unu care nu si-a luat cuzineti la cota corecta si pt ca nu intrau pe viblochen i-a luat la smirghel ![]() -------------------- BMW 520, E12
RIDE LOW AND SLOW !!! |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
QUOTE (COObra) tu aici ai glumit? ce vrei sa zici ca atunci cand erau noi discurile erau mai subtiri decat uzate?
nu prea inteleg intrebarea ta..dar oricum nu conteaza...el are o uzura foarte mare la discurile pe fata...si s-a format o bordura pe marginea exterioara a discului...avea 3 solutii atunci: sa monteze placutele vechi care nu mai erau decat niste bucati de fier ![]() ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 389 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 64 Car: E12, E34 Engine: M20 & M50 ![]() |
Un vecin a pus apa in vasul de la frana (la cielo) pt ca nu mai avea solutie pt parbriz. Dupa ceea m-a sunat si m-a intrebat pt ca i s-a parut totusi ceva ciudat. Cam mic vasul.
PS: mai mare distractie a fost cand a scos apa tragand cu gura printr-un pai ![]() -------------------- // E12-520-'79 / E34-525-'90
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 165 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 48 ![]() |
QUOTE nu prea inteleg intrebarea ta..dar oricum nu conteaza...el are o uzura foarte mare la discurile pe fata...si s-a format o bordura pe marginea exterioara a discului...
bordura aia de care zici tu ...este de cand erau discurile noi. adica aia e grosimea discului de nou. nu s-a depus de nicaieri fier pe marginea discului de frana ci s-a mancat el in interior. asta se intampla pt ca placutele de frana nu calca chiar pe toata suprafata discului, iar buza aia care ramane este tocmai ca sa te atentioneze de cum era el nou si ce uzura ai acum. acum intelegi ce am vrut sa zic? discul cand era nou avea grosimea la buza aia pe toata suprafata lui. deci daca ma iau dupa ce zici tu inseamna ca daca am discuri noi nu imi incap placute de frana noi. -------------------- BMW 520, E12
RIDE LOW AND SLOW !!! |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
QUOTE (COObra) bordura aia de care zici tu ...este de cand erau discurile noi. adica aia e grosimea discului de nou. nu s-a depus de nicaieri fier pe marginea discului de frana ci s-a mancat el in interior. asta se intampla pt ca placutele de frana nu calca chiar pe toata suprafata discului, iar buza aia care ramane este tocmai ca sa te atentioneze de cum era el nou si ce uzura ai acum.
acum intelegi ce am vrut sa zic? discul cand era nou avea grosimea la buza aia pe toata suprafata lui. deci daca ma iau dupa ce zici tu inseamna ca daca am discuri noi nu imi incap placute de frana noi. pai eu nu am spus ca s-a depus fier de undeva....asa se face discul...se deformeaza, iar daca e foarte uzat si cu o bordura pronuntata ca la da_joint nu or sa intre nicodata placute noi, decat daca ia bordura aia la strung sau pune alte discuri...si daca pui discuri noi si placute noi e totul ok....daca ai discuri uzate si placute noi...faci treaba cu flexul la placute sau cu strungul la discuri... :cool: -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
si sa scoti capacul de la rezervorul de lichid de frana. :drool:
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,020 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 27 Car: e30 325ix ![]() |
la mine bordura aia era mult mai pronuntata ca la tine Jaffar... pistonasele au fost apasate cu presa la maximum....alta alternativa nu as fi avut atunci...
Oricum voi schimba discurile in primavara.... -------------------- www.mindbomb.ro -sunt Masochist....traiesc in Romania!
![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
ah nu mi vine nici una .sunt prea obosit:PPdar e super funny topicul asta numai sa nu incepem de la glume la batai ca vad ca asa se procedeaza pe aici.cea mai tare care am auzit o la mine in garaj a fost.........(.tre sa schimb uleiul???eu stiam ca nu s eumbla la motor................a si filtru de ulei??/exista asa ceva??/apoi a urmat partea cu bujiile care erau garantate 300 000 de km ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 165 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 48 ![]() |
QUOTE pai eu nu am spus ca s-a depus fier de undeva....asa se face discul...se deformeaza, iar daca e foarte uzat si cu o bordura pronuntata ca la da_joint nu or sa intre nicodata placute noi, decat daca ia bordura aia la strung sau pune alte discuri...si daca pui discuri noi si placute noi e totul ok....daca ai discuri uzate si placute noi...faci treaba cu flexul la placute sau cu strungul la discuri...
pe tine asta te-a invatat cineva sau ai gandit-o tu? -------------------- BMW 520, E12
RIDE LOW AND SLOW !!! |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
poti sa pi placutele oricat de mult ar avea el sant.pt ca desi a facut sant discul nu sa marit in diametru sa suntiat pe interiorul santului dar grosimea lui a ramas aceasi.deci prin urmare placutele intra dar pana se mananca marginile va tine frana mai slab.pana ajunge placuta la suprafata de disc asta am vrut sa zic.pana atunci va frana cu marginile.si cred ca se va manca destulde repede.dar sa nu intre.....................
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
QUOTE Aveti idee unde pot gasi formula de calcul pt trecerea de la un motor exprimat in tdi (exemplu 1.6, 1.9 , 2.0) la unul exprimat in cai-putere ? Ca eu fac rationamentele in HP (horse power), nu in dti. Am cautat pe google tool de conversie, dar nu am fost inspirat suficient.
Sper ca am fost clar ce caut. Multumesc anticipat si dati-mi link-ul, daca acesta exista deja. PS: conversia asta ma freaca la chelie de ceva vreme, si am ajuns sa ma uit stramb la om cand vorbeste de 1.6tdi, ca nu stiu la cati cai-putere face referinta. link ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
super tare asta! :crybaby: ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 186 Joined: 23-October 05 From: Bucuresti Member No.: 54 Car: Toyota Engine: 1.3 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
a inebunit lumea SAU o lume de oameni I&^&%$
-------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th July 2025 - 01:49 AM |