![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Monobloc adica e o singura bucata de fier. Fara camasi.
Turbo are farmecul ca odata cu dublarea puterii sa zicem, eforturile din motor nu se dubleaza, cresc mult mai putin. Pentru ca da cuplu pe o perioada mai mare din rotatie, nu doar pe o fractiune, asa cum fac motoarele aspirate. Asa ca un turbo facut cu cap poate sa tina mult si bine, numai sa nu-l tii la blana. Ca si motorul aspirat tinut in blana cedeaza repede. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]()
Post
#42
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
imi pare rau, nu sunt carcotas, nu caut scandal, apreciez la justa valoare ceea ce faci, si nici vreun pusti habarnist, dar pur si simplu ma intreb de unde monobloc..adica blocul si camasile sunt din aceeasi bucata de material? curios..eu cred ca sunt bagate la cald, cu blocul dilatat, iar la contractie are loc o sudura, un pic mai mult decat superficiala, a camasilor pe bloc; cel mai bine se observa la un motor incins rau si repetat, cand practic se vede linia dintre camasi si bloc acum: blocul tau nu este nou, ci este uzat; in conditiile in care camasile au grad de uzura este foarte posibil ca ele sa fie si ovalizate, mai mult sau mai putin; la turbo + nos in blana, la x mii de ture, uzura aceea poate duce la spargerea camasii, repet, poate duce, adica ar trebui luata in considerare si aceasta posibilitate; daca tot bagi o caruta de bani si munca... respect si spor la treaba Sa inteleg ca imi recomanzi cumpararea unui bloc motor nou? |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
|
|
|
![]() ![]()
Post
#44
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
duminica vii si tu la calarasi, te vedem acolo? ca la buzau nici pe tine nici pe fratele tau nu v am vazut la linia de start. Daca voi fi in tara sigur o sa vin,dar trebuie sa ajung in germania sa aduc niste masini pe care le-am rezervat deja.....sper sa pot veni.... |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 8 Joined: 11-December 08 Member No.: 2,390 Car: E36 Engine: M50 2.5 24V 192 cp ![]() |
Felicitari pt masina nenea TXA ![]() |
|
|
![]() ![]()
Post
#47
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 8 Joined: 11-December 08 Member No.: 2,390 Car: E36 Engine: M50 2.5 24V 192 cp ![]() |
|
|
|
![]() ![]()
Post
#49
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Felicitari si tine-o tot asa, bafta la cel galben. ![]() |
|
|
![]() ![]()
Post
#51
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 02:33 AM |