Help - Search - Members - Calendar
Full Version: O BESTIE PE NUME"TXA"
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2
stapanul ursilor
Va salut pe toti,am fost invitat sa imi prezint masina aici si asta am de gand sa si fac
Multi din voi o stiti dar mai mult ca sigur nu amanuntit asa ca am sa va dau eu mai multe amanunte
Este vorba de o restaurare completa+foarte multe modificari,masina are acum un motor de m5 e34 3,6(s38b36)de 316cp+sistem de nitro dair port ce dezvolta 490 cp in urma unuor teste repetate pe dyno,o sa va atasez poze sa vedeti cum era si cum este acum.O sa revin cu mai multe detalii si cu mai multe poze............
Click to view attachment Click to view attachment Click to view attachment Click to view attachment
Click to view attachment Click to view attachment
Click to view attachment Click to view attachment Click to view attachment Click to view attachment Click to view attachment Click to view attachment
Click to view attachment Click to view attachment Click to view attachment Click to view attachment
Click to view attachment Click to view attachment
Click to view attachment Click to view attachment Click to view attachment Click to view attachment Click to view attachment Click to view attachment Click to view attachment
CAT
super tare smile.gif
sper ca intr-o zi sa te intreb cum sa fac lucruri asemantoare viitorului meu E30. pana atunci stau cu lupa pe poze smile.gif
dj16xxs
te salut domnu marius si sa ai parte numai de victorii!!!

un film:
http://www.protv.ro/stiri/divertisment/bmw...nima-de-m5.html
iulian325
felicitari!!!!!!!!!!

fara cuvinte...
io'sŪ
misto!!! cuvintele de lauda sunt de prisos, deja cred ca esti satul de ele...
ce pot sa spun.. LA MAI MARE!!! un urs... BETON!!!.. si IUTE biggrin.gif

interesant ar fi de stiut, poate pt mai multi, daca se poate omologa ceea ce ai facut tu... si probabil nu numai tu
multa bafta si sa ai grija de masina ca e tare!!! smile.gif

poate cand o sa ai timp o sa faci o descriere mai amanuntita despre proiect, ar fi interesant de stiut (mai ales pt cei ce vor sa se apuce de facut asa ceva), banuiesc ca in afara de motor s-a umblat la mai toata masina si aici ma refer la transmisie, frane, suspensii, echilibrarea maselor fata/spate... etc, adica cam tot ce tine de buna functionare a masinii in cazul de fata
stapanul ursilor
va multumesc pentru aprecieri,o sa va dau toate detaliile de care aveti nevoie daca vrea careva din voi sa faca ce am facut eu ,dar credeti-ma ca e foarte mult de scris si o sa o fac pe fragmente si o sa mai atasez si poze ca banuiesc ca nu va deranjeaza..........ce vreau sa va spun este faptul ca nu ma opresc aici si o sa va dezvalui tot ce o sa fac la el(adica la ursul meu scump si drag)........
io'sŪ
QUOTE (stapanul ursilor @ Feb 26 2007, 01:51 AM) *
va multumesc pentru aprecieri,o sa va dau toate detaliile de care aveti nevoie ........

chiar te rugam si nu te obliga nimeni sa scrii tot odata, asa cate putin cand ai timp liber (la toata lumea timpul inseamna bani biggrin.gif )
PS si te rugam ca pozele sa fie o dimensiune mai acceptabila sa le poata vedea si cei care au conexiuni mai lente la internet, daca nu ai cum poti sa iei legatura cu un admin sau moderator ca sa te ajute
Ionut
bravo TXA pentru realizare si la mai mare... smile.gif
powerbmw2001
QUOTE (stapanul ursilor @ Feb 26 2007, 01:51 AM) *
va multumesc pentru aprecieri,o sa va dau toate detaliile de care aveti nevoie daca vrea careva din voi sa faca ce am facut eu ,dar credeti-ma ca e foarte mult de scris si o sa o fac pe fragmente si o sa mai atasez si poze ca banuiesc ca nu va deranjeaza..........ce vreau sa va spun este faptul ca nu ma opresc aici si o sa va dezvalui tot ce o sa fac la el(adica la ursul meu scump si drag)........

super masina.....................numai cuvinte de lauda.poata o sa reusim si noi performante asemanatoare
Alex4Tuning
Bravo Frate....Asta da masina...

PS: Prima oara te-am vazut la ProMotor si in acceeasi zi seara eram pe bmwclub tongue.gif ...Cand am vazut ca esti on acolo am ramas Fara Cuvinte...Ti-am si dat PM si te-am itrebat daca u esti ala care l-am vazut la ProMotor tongue.gif tongue.gif tongue.gif ...M-ai lamurit tu erai wub.gifwub.gif
INTERCEPTOR
.super.arata bine si fuge rau.exact cum trebuie sa fie un urs.spor la treaba in continuare.
stapanul ursilor
laugh.gif TRANSMISIA ESTE COMPUSA DIN:CUTIA DE VITEZE ORIGINALA CU CARE VINE MOTORUL DE FABRICA CEA DE M5 E34 CEA CU 5 RAPOARTE+1,CARDANUL ESTE ALCATUIT DIN PARTEA DIN FATA DE LA M5 E34 SI PARTEA DIN SPATE DE LA E30 DAR SCURTAT BUCATA DIN FATA CEA DINSPRE MOTOR ADICA CEA DE M5 SI SUDATA DAR DE CINEVA CU EXPERIENTA CA TREBUIE PUS PE COMPARATOR SA NU BATA DUPA ACEEA SI SA NU STII CE FACE ASEMENEA GALAGIE,GRUPUL ESTE AUTOBLOCANT DE M3 E30 CU RAPORTUL 3,91,FLANSA DE LA CARDAN CEA DE LA CUTIE SI CEA DE LA CARDAN BINE INTELES CA SUNT DE LA M5 E34,LA SISTEMUL DE FRANARE AM UMBLAT CA AM CREZUT SI AM SI CONSTATAT CA ERA NECESAR INLOCUIREA CU UNELE MAI PERFORMANTE SI AM AM DECIS SA CUMPAR UN SET DE DISCURI DE FRANA+PLACUTELE DE FRANA AFERENTE DE LA ZIMMERMAN CARE SUNT DUBLU VENTILATE SI CA MARIME SUNT CA CELE STANDARD DAR FRANEAZA EXCELENT,CU UN ASEMENEA MOTOR PE MASINA ERA CLAR CA-I TREBUIA SI UN SET DE JANTE PE MASURA ASA CA AM DECIS IN URMA MAI MULTOR DRUMURI IN GERMANIA SA-I ACHIZITIONEZ UN SET DE JANTE SHAPER PE 17" 9,5J TOATE 4 JANTELE,MA BAG LA SOMN CA MAI AM MULTA TREABA LA MASINA SI TREBUIE SA MA TREZESC MAI DE DIMINEATA,DATA VIITOARE VA POVESTESC CUM AM MONTAT INSTALATIA ELECTRICA DE M5E34 PE E30,VA SALUT SI NUMAI BINE.........
stapanul ursilor
Va salut domnilor si astazi am sa va povestesc pe scurt cum am montat instalatia electrica completa de pe un m5 e34 pe ursul meu,ca sa pot scoate toata instalatia electrica intreaga de pe m5 a trebuit sa o demontez toata,electricianul meu pe care cu greu l-am gasit mi-a zis sa-i aduc toata instalatia electrica de la m5 dar intreaga fara sa tai absolut nici un fir,mi-a trebuit cam o saptamana de lucru asa lejer ca sa demontez totul si cand am fost gata am luat niste saci sa bag instalatia si chiar ma gandeam cand o sa vad eu cei 3 saci de instalatie electrica montati la e30 meu si sa si functioneze totul cum era la m5 si sa fie si ascunse in masina,am dus ursul tras la electrician si apoi ,i-am adus sacii cu instalatie si sincer aveam indoieli asa cand ma gandeam la ce urmeaza,omul era si este si la ora actuala foarte ocupat si mi-a zis sa nu il grabesc si eu mergeam zilnic acolo ca eram curios si nici nu puteam dormi bine daca nu stiam ce s-a mai facut la ursul meu,cand a fost gata electrica si a sosit momentul sa o pornesc aveam emotii mari si cand am bagat cheia in contact si am dat la automat si am vazut ca a pornit eram cel mai fericit mai ales cand am inceput sa verific toate cele montate de pe m5 si am constatat ca totul functioneaza eram in al 9-lea cer,va salut si numai bine pana data viitoare........
Pilif
vreau sa te intreb si eu ceva.cat te-au costat jantele?
LifeStyle
Poate sunt prea penibil smile.gif cam cat iti consuma ?
Radu46
desi nu prea mai gasesti ursi ingrijiti in zilele noastre al tau arata super si se vede ca ti la el. cred ca motoru de m te-a alimentat rau smile.gif si eu ma orientasem catre un urs la inceput dar nu am gasit nici unul sa imi placa asa ca m-am ales cu o limuzina de 2.5. stiu ce poate un urs de 2.0 dar al tau cred ca e jale.
Sportivu
Salutare. Am si eu o nedumerire (a nu fi luata in nume de rau) : Care este diferenta dintre Marius TXA si Robert TXA?....am vazut pe youtube un filmulet...intitulat "in memoria lui Marius TXA" si am ramas blocat. Care e faza?

Inca odata, este pura curiozitate...tot respectul cuvenit
05aBi
Robert TXA a avut TXA inainte ... el a facut o mare parte din istoria TXA-ului, Robert i-a vandut masina lu Marius si el continua sa faca istorie cu TXA smile.gif

Foarte tare masina, o mai vad din cand in cand prin Macaralei ... cool.gif
stapanul ursilor
QUOTE (05aBi @ Jul 25 2007, 04:58 PM) *
Robert TXA a avut TXA inainte ... el a facut o mare parte din istoria TXA-ului, Robert i-a vandut masina lu Marius si el continua sa faca istorie cu TXA smile.gif

Foarte tare masina, o mai vad din cand in cand prin Macaralei ... cool.gif

aceasta masina daca nu ajungea la mine poate in ziua de astazi nici nu mai exista si cei care cunosc masina bine stiu in ce stadiu am luat masina si in ce stadiu se afla acum si ce performante de invidiat are,la masina asta nu a mai ramas decat scheletul adica sasiul dar nici acela in intregime,in rest ce sa zic numai bine si ne vedem pe strazi........ ceea ce am facut eu din acest urs(e30) este foarte greu dar nu imposibil,cei care vreti sa faceti ceva asemanator va stau la dispozitie cu explicatii dar numai in cazul in care v-ati apucat deja de treaba.......
stapanul ursilor
am pus niste poze ca nu am mai dat de mult timp pe aici......
mario.b
Salutare, ai spus ca ai inceput sa lucrezi din nou la masina inainte de salon si acolo tot cu instalatia de nitro erai, ai abandonat proiectul sau......
Super ursul, de mult timp visez sa imi termin masina si sa arate ceva de genul ca a ta, sa ma pot mandri si eu ca tine cu ursul. Super fain URSU' felicitari pt ce ai scos din el wub.gif wub.gif wub.gif
stapanul ursilor
QUOTE (mario.b @ Apr 12 2008, 09:15 PM) *
Salutare, ai spus ca ai inceput sa lucrezi din nou la masina inainte de salon si acolo tot cu instalatia de nitro erai, ai abandonat proiectul sau......
Super ursul, de mult timp visez sa imi termin masina si sa arate ceva de genul ca a ta, sa ma pot mandri si eu ca tine cu ursul. Super fain URSU' felicitari pt ce ai scos din el wub.gif wub.gif wub.gif



salut,eu am dat jos motorul care era pe ursul albastru ca sa il pregatesc pt turbo(alezat bloc motor si cumparat pistoane forjate tratate ceramic(je piston) si biele forjate(pauter)pregatirea chiulasei+toate cele necesare si am vazut ca nu ma incadrez in timp si atunci am hotarat sa montez celalalt motor de m5 e34 pe ursul albastru ca sa pot aduce masina la salon,proiectele mele nu o sa le abandonez decat daca mor in rest nu imi sta nimic in cale,motorul cand va fi gata asamblat si pregatit pentru turbo il voi monta pe m3-ul e30 cel galben(cred ca il stii)cel albastru va ramane asa.....
io'sŪ
ce pot sa spun.... multa bafta !!! wink.gif

si sa ne prezinti si cealalta bijuterie smile.gif
stapanul ursilor
QUOTE (io`s @ Apr 13 2008, 02:08 AM) *
ce pot sa spun.... multa bafta !!! wink.gif

si sa ne prezinti si cealalta bijuterie smile.gif



merci...
ma gandeam sa o prezint aici dar dupa ce va fi montat motorul de m5 cu turbo....
io'sŪ
asteptam cu interes + o mica istorioara thumbup.gif


spor la treaba !
stapanul ursilor
QUOTE (io`s @ Apr 14 2008, 12:44 AM) *
asteptam cu interes + o mica istorioara thumbup.gif


spor la treaba !


o sa fac un topic frumos cu cealalta dar numai dupa ce ma voi apuca de motor ca in rest nu am ce sa-i mai fac ca este in perfecta stare....merci......
George77
Salut.Mult succes cu prioectul turbo,am inceput si eu unul dar unul mai mic de doar 4 cilindri.Ce ai sa folosesti pt tuning la motor,evacuarea o sa o iei de la 666 sau o sa mergi pe una cheap de pe e bay??.Cat au fost pistoanele si bolturile de chiulasa?Asteptam noutati.
stapanul ursilor
QUOTE (George77 @ May 2 2008, 02:38 AM) *
Salut.Mult succes cu prioectul turbo,am inceput si eu unul dar unul mai mic de doar 4 cilindri.Ce ai sa folosesti pt tuning la motor,evacuarea o sa o iei de la 666 sau o sa mergi pe una cheap de pe e bay??.Cat au fost pistoanele si bolturile de chiulasa?Asteptam noutati.

evacuarea o sa faca o persoana specializata in asa ceva,bolturile de chiulasa 480 euro si pistoanele au fost scumpe ca mi le-au facut la comanda la raportul de compresie cerut de mine si tratate ceramic si fusta are un alt tratament special pe care fiecare il face daca el crede sau nu,bolturile de la pistoane sunt de asemenea unele speciale pentru turbo.....bine inteles ca au si gauri pt jeturi de ulei direct pe pistoane,o sa va tin la curent de cand o sa incep asamblarea motorului si pana il voi termina....numai bine....
bytzu
tratat tratat, dar cu camasile ce faci? chiar dc e m5..banuiesc ca o te apropii de dublarea puterii
stapanul ursilor
QUOTE (bytzu @ May 5 2008, 03:06 PM) *
tratat tratat, dar cu camasile ce faci? chiar dc e m5..banuiesc ca o te apropii de dublarea puterii



ce camasi frate?este monobloc.....
George77
"Camasile" poate ca o sa le poarte ,cilindrii o sa ii alezeze. smile.gif
stapanul ursilor
QUOTE (George77 @ May 7 2008, 04:00 AM) *
"Camasile" poate ca o sa le poarte ,cilindrii o sa ii alezeze. smile.gif

fii si tu mai explicit in ceea ce vrei sa spui.....cilindrii sunt alezati deja......camasile la bloc motor monobloc sunt parte comuna din cunostintele mele.....ce vrei de fapt sa ma intrebi?
io'sŪ
nu el (george), ci bytzu:

CITAT(bytzu @ May 5 2008, 03:06 PM) *
tratat tratat, dar cu camasile ce faci? chiar dc e m5..banuiesc ca o te apropii de dublarea puterii
George77
.Eu am facut doar o gluma.
stapanul ursilor
QUOTE (George77 @ May 8 2008, 05:52 AM) *
.Eu am facut doar o gluma.

ma gandeam ca esti vreun carcotas care cauta scandal.... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
George77
In ce stadiu mai esti???
stapanul ursilor
QUOTE (George77 @ May 9 2008, 03:32 AM) *
In ce stadiu mai esti???



inca mai am mult de lucru ca am fost cam ocupat in ultimul timp si nu am putut sta de motor dar in maxim 2 luni eu trag sperante sa o scot pe strazi.........
moxu
respect maxim pt cea ce faci si vorba ta ne vedem pe strazi bafta in proiect
stapanul ursilor
QUOTE (moxu @ May 17 2008, 10:39 PM) *
respect maxim pt cea ce faci si vorba ta ne vedem pe strazi bafta in proiect



merci frumos.....
bytzu
imi pare rau, nu sunt carcotas, nu caut scandal, apreciez la justa valoare ceea ce faci, si nici vreun pusti habarnist, dar pur si simplu ma intreb de unde monobloc..adica blocul si camasile sunt din aceeasi bucata de material? curios..eu cred ca sunt bagate la cald, cu blocul dilatat, iar la contractie are loc o sudura, un pic mai mult decat superficiala, a camasilor pe bloc; cel mai bine se observa la un motor incins rau si repetat, cand practic se vede linia dintre camasi si bloc

acum: blocul tau nu este nou, ci este uzat; in conditiile in care camasile au grad de uzura este foarte posibil ca ele sa fie si ovalizate, mai mult sau mai putin; la turbo + nos in blana, la x mii de ture, uzura aceea poate duce la spargerea camasii, repet, poate duce, adica ar trebui luata in considerare si aceasta posibilitate; daca tot bagi o caruta de bani si munca...

respect si spor la treaba
TiL
Monobloc adica e o singura bucata de fier. Fara camasi.
Turbo are farmecul ca odata cu dublarea puterii sa zicem, eforturile din motor nu se dubleaza, cresc mult mai putin. Pentru ca da cuplu pe o perioada mai mare din rotatie, nu doar pe o fractiune, asa cum fac motoarele aspirate.
Asa ca un turbo facut cu cap poate sa tina mult si bine, numai sa nu-l tii la blana. Ca si motorul aspirat tinut in blana cedeaza repede.
stapanul ursilor
QUOTE (bytzu @ Jun 17 2008, 08:58 PM) *
imi pare rau, nu sunt carcotas, nu caut scandal, apreciez la justa valoare ceea ce faci, si nici vreun pusti habarnist, dar pur si simplu ma intreb de unde monobloc..adica blocul si camasile sunt din aceeasi bucata de material? curios..eu cred ca sunt bagate la cald, cu blocul dilatat, iar la contractie are loc o sudura, un pic mai mult decat superficiala, a camasilor pe bloc; cel mai bine se observa la un motor incins rau si repetat, cand practic se vede linia dintre camasi si bloc

acum: blocul tau nu este nou, ci este uzat; in conditiile in care camasile au grad de uzura este foarte posibil ca ele sa fie si ovalizate, mai mult sau mai putin; la turbo + nos in blana, la x mii de ture, uzura aceea poate duce la spargerea camasii, repet, poate duce, adica ar trebui luata in considerare si aceasta posibilitate; daca tot bagi o caruta de bani si munca...

respect si spor la treaba


Sa inteleg ca imi recomanzi cumpararea unui bloc motor nou?
mario.b
QUOTE (stapanul ursilor @ Sep 24 2008, 10:06 AM) *
Sa inteleg ca imi recomanzi cumpararea unui bloc motor nou?


duminica vii si tu la calarasi, te vedem acolo? ca la buzau nici pe tine nici pe fratele tau nu v am vazut la linia de start.
stapanul ursilor
QUOTE (mario.b @ Sep 24 2008, 11:21 AM) *
duminica vii si tu la calarasi, te vedem acolo? ca la buzau nici pe tine nici pe fratele tau nu v am vazut la linia de start.

Daca voi fi in tara sigur o sa vin,dar trebuie sa ajung in germania sa aduc niste masini pe care le-am rezervat deja.....sper sa pot veni....
mario.b
QUOTE (stapanul ursilor @ Sep 24 2008, 08:30 PM) *
Daca voi fi in tara sigur o sa vin,dar trebuie sa ajung in germania sa aduc niste masini pe care le-am rezervat deja.....sper sa pot veni....


Eu sper sa ne vedem pe acolo, drum bun si fara peripetii.
Ernest_e36
Felicitari pt masina nenea TXA biggrin.gif
stapanul ursilor
QUOTE (Ernest_e36 @ Dec 14 2008, 05:56 PM) *
Felicitari pt masina nenea TXA biggrin.gif


merci mult frate....stai s-o vezi pe cealalta gata biggrin.gif
Ernest_e36
QUOTE (stapanul ursilor @ Dec 14 2008, 07:10 PM) *
merci mult frate....stai s-o vezi pe cealalta gata biggrin.gif


astept cu nerabdare:D poate pana la unguri.. cine stie.. biggrin.gif
stapanul ursilor
QUOTE (Ernest_e36 @ Dec 15 2008, 12:08 AM) *
astept cu nerabdare:D poate pana la unguri.. cine stie.. biggrin.gif


asa vreau si eu sper sa reusesc pana atunci,mai am putin si inchei motorul si o sa ma apuc de suporti,tobe,admisie+multe altele,in caz ca nu va fi gata voi merge cu cealalta.
Piovra
Felicitari si tine-o tot asa, bafta la cel galben. smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.