![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 629 Joined: 20-February 07 Member No.: 668 Car: E46 330i coupe Engine: m54b30 231cp ![]() |
eu ce sa mai zic ca mi-a urcat la 16.1??
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 2 Joined: 26-December 07 Member No.: 1,377 Car: e39 Engine: M57 2.5 163 CP ![]() |
De ce nu este recomandat lasatul la relanti a masinii ????? imi explica si mie cineva daca va rog ?
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Pentru ca la rece uleiul este mai vascos, urca mai greu din baie pana sus in rampa si la relanti are o presiune semnificativ mai mica decat in sarcina si cum vrem ca mai ales la rece el sa unga cat mai repede componentele motorului este indicat sa nu lasi masina la relanti cu motorul rece mai mult de 1-2min si sa schimbi vitezele la o turatie moderata adica maxim 2500rpm. Asa scrie si in manualul de utilizare. ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
ia vezi ce presiune ai tu la relanti cand este motorul rece ///eu stiu ca ai presiune mult mai mare la rece decat atunci cand este uleiul cald la relanti
sarcina este alta poveste -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
la relati pe vreme rece ai putea avea si presiune maxima si asta chiar daca sa spunem ceasul de la apa se ridica un pic ,asta nu inseamna ca si uleiul s-a incalzit la aceeasi temperatura,ei spun treaba asta strict impotriva poluarii,si pt ca uzura prematura a cilindrilor si a segmentilor nu este semnificativ marita atubnci cand rulezi cu turatii moderate.Oricum in teorie numai segmentii si cilindrii ar avea de suferit de pe urma faptului ca uleiul fiind foarte vascos nu este aruncat la iesirea de pe fusurile bielelor ca lumea pe suprafata cilindrilor si de asemenea mai exista un inconvenient ,uleiul fiin de asemenea f vascos nu poate fi raclat corespunzator de catre segmeni si in acest caz poate ajunge ceva ulei in camera de ardere,este un fenomen diferit de fenomenul de" pompare " care se intampla atunci cand uleiul este prea subtire si spatiul dintre piston si segment s-a marit in urma uzurii,uleiul intra in acest spatiu si in urma miscarii de translatie a pistonului se formeaza ca o mica pompa care impinge uleiul in camera de ardere.
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
oki, si mie mi-a crscut consumul..in oras maxim 1l, dar afara de la max7 la 8-9-10...e enorm, plus de asta acul de temp sta un pic mai jos decat normal; termostatul nu prea deschide, am elice de dacie pusa pe direct, radiator d-ala imens cat tot botul, iar acum am pus si carton in bot..poate isi mai revine cat despre pornire, eu o las cateva minute, pentru a-si trage ulei sus in rampa si pt a balbota si uleiul in cutie apropo de oltcit...al meu a facut 60km cu benzina de 500k..cam cat vine asta...23%?..ceva de genul...asta ma refer acum, zilele astea..iar cu fordul, inainte sa-l trag pe dreapta..vreo 30-40%, asta cu flacari cat cuprinde... ![]() -------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 3 Joined: 31-December 07 Member No.: 1,389 Car: E39 Engine: 2.0 136 CP ![]() |
Am observat ca de aprox 2 saptamani de cand am inceput sa merg cu masine pe temperaturi cu -x grade consumul a crescut de la 12% cat imi lua media in Bucuresti masina mea (chiar 11% condus mai "cuminte") la 13.8-14.1%. Ar trebui sa ma alarmez? S-a defectat ceva? Sau este normal sa creasca consumul cu 2 % cand este foarte frig? Mentionez ca eu nu las masina sa se incalzeasca...nu sunt genul care sa o pornesc sa stau 2-3 minute ca e frig (si de aici sa fie consum mai mare)...am pornit...stau 20 S (pun centura, etc) si plec (schimband pana la 3.000 RPM pana se incalzeste motorul) la fel ca in zile normale. Asadar...e OK sau ar trebui sa ma alarmez de aceasta crestere cu 2%? Masina e un E46 320i de 150 CP. Multumesc! pai sa itzi explic un motor din fabrica ii calculat sa lucreze la o temperatura care ei o considera ideala pe fortza consum shi etc iarna cand tuh pornesti bmw(diavolu) motoru acestuia este la o temperatura de minus x grade.e puterea motorului nu o sa fie de 150 de cai pe moment deoarece nu lucra la temperatura lui ideala.deci el merge chinuit pana ajunge la temperatura lui.cand el se chinuie el are nevoie de o mai mare concentratzie de conbustibil in amestecu de aer si benzina.sau mai exista posibilitatzi la motoarele diesel de ex un bmw e 39 care are si sirocol shi noh etc.. |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 3 Joined: 31-December 07 Member No.: 1,389 Car: E39 Engine: 2.0 136 CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
se uzeaza linia, ca si in cazul ambalarii pe loc si a burnoutului, ma refer la tot fortajul in viteza 1; toata forta, puterea, este transmisa si suportata direct de vilbrochen, fara a fi transmisa mai departe liniar; e adevarat, la relanti uzura nu e mare, dar exista, iar pompa de ulei nu unge la parametrii normali
-------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
se uzeaza linia, ca si in cazul ambalarii pe loc si a burnoutului, ma refer la tot fortajul in viteza 1; toata forta, puterea, este transmisa si suportata direct de vilbrochen, fara a fi transmisa mai departe liniar; e adevarat, la relanti uzura nu e mare, dar exista, iar pompa de ulei nu unge la parametrii normali 1. Eu pornesc motorul si dupa vreo 2 minute o scot din garaj si plec. Cutia e automata, deci daca ma duc fin cu ea, schimba treptele cam la 2000 rpm. Ceea ce-i numa bine. La fel fac si vara. 2. Toata lumea se plange ca ii creste consumul iarna. Mie imi scade, findca termostatul vechi era stricat si mtoorul mergea rece. Acum motorul merge la temperatura optima, deci consumul scade. ![]() -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Mie vad ca iarna imi ia la fel ca vara...vara ~12 si acum tot ~12 alergata putin.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Mie vad ca iarna imi ia la fel ca vara...vara ~12 si acum tot ~12 alergata putin. vara cand mergi cu ACul ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Nu folosesc A/C.
![]() ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 177 Joined: 12-June 08 From: Bucuresti Member No.: 1,685 Car: 2003 BMW M3 Hamann Engine: S54 3.2 400CP ![]() |
si mie imi creste consumul cum se lasa frigul cu 1-2 litri. eu intotdeauna pornesc masina, o las cat fumez o tigara si apoi plec, si daca nu plec cu ea, o pornesc o las 10 min pana se sting beculetele de la turometru si apoi o opresc. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Si mie mi-a crescut consumul . Pe de o parte se ieftineste benzina si pe de cealalta parte imi creste consumul
![]() Diferenta nu se simte la drumurile lungi in afara, ci in oras unde am de mers numai pe distante scurte si cu pauze lungi ( timp in care motorul se raceste ) . Parerea mea e ca motorul consuma mult mai mult doar atata timp cat este rece ! Cand ajunge sa lucreze in parametrii lui nu cred ca mai are importanta daca afara sunt 5 grade sau -5 . Nu ? Zilele astea m-am pus sa ii fac din nou consumul si pana acum calculele spun cu aproximatie ca noul consum urban este de peste 14% . Partea nasoala e ca ... dupa ce ca imi consuma mult, merg si incet cu ea ! ![]() This post has been edited by Silviu: Nov 15 2008, 06:29 PM -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
A venit iarna, clar
![]() Uite un exemplu (nu stiu cat de actual). Motronic 1.3 nu foloseste sonda lambda cat timp motor e mai rece decat 70 de grade. Tot timp asta, sistem de injectie e setat sa regleaza amestes usor bogat. Iarna dureaza mai mult pana motor ajunge la 70 de grade, deci merge mai mult timp cu un amestec bogat. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 314 Joined: 7-March 07 From: ZION Member No.: 731 Car: E46 325CI Engine: M54B25 2500 192CP ![]() |
si a mea ia 16-17 mers in aglomertia de pe podul de la ikea seara la 6
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 29th June 2025 - 12:00 PM |