![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 3 Joined: 13-November 08 Member No.: 2,323 Car: E36 Engine: M52 2.0 150CP ![]() |
Am si eu o pisicuta din 95 si numi merg bine ceasurile de la bord se tot misca nu stau fix.Stie cineva ceva??cred k e un scurt dar unde??
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
Am si eu o pisicuta din 95 si numi merg bine ceasurile de la bord se tot misca nu stau fix.Stie cineva ceva??cred k e un scurt dar unde?? vezi daca e buna legatura de la baterie la caroserie buna ; (masa sau impamantare...cum se keama) -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Aceeasi problema am avut-o si eu (acul de la benzina si cel de temperatura mai rar). Am cautat o gramada de contacte imperfecte in afara bordului (in afara cluster instrumets), dar in urma testelor am realizat ca e ceva intern cluster-ului. L-am desfacut, dar fara sa demontez placa de baza din carcasa nu am vazut nici un "contact" imperfect. Poate fi o lipitura rece aiurea, dar n-am avut timp/dispozitie sa refac toate lipiturile. Am curatat toate contactele interne dintre cleme si piciorusele ceasurilor, dar era un remediu doar temporar (sau placebo). inclin sa cred ca e un defect al unui traseu de pe placa de baza sau o lipitura din ea. Daca gasesti rezolvarea, zi-mi si mie ce-ai facut. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 30th June 2025 - 04:23 PM |