![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 16 Joined: 7-July 08 Member No.: 1,698 Car: E32 Engine: M30 ![]() |
Sall all,am pus si eu un motor de 3.0 M30 pe un E32 si as vrea sa stiu ce acte am nevoie pentru omologare si cam cat m-ar costa omologarea motorului,pls dak stie cineva....
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Sall all,am pus si eu un motor de 3.0 M30 pe un E32 si as vrea sa stiu ce acte am nevoie pentru omologare si cam cat m-ar costa omologarea motorului,pls dak stie cineva.... Cel mai bine vorbesti cu RAR. Mai a fost scris despre subiect pe forum, daca cauti gasesti. Interesa personala ca posezor de E32: de motorizare a avut masina inainte? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 16 Joined: 7-July 08 Member No.: 1,698 Car: E32 Engine: M30 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Acum un an treaba asta costa 5 mil si-ti faceau ITP-ul acolo, deci masina trebuie sa fie in stare foarte buna.
Cel mai bine suni la rar voluntari si ceri numarul de la biroul omologari. Suni acolo si ... te cheama la ei, fara programare. Asa ca pe scurt, iei cartea masinii, codul motorului nou-montat, mergi la rar fara sa te programezi, nu iti trebuie masina si ei studiaza problema si-ti spun cum se face si cat costa. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 81 Joined: 12-June 06 From: Suceava Member No.: 336 Car: E39 Engine: Modded M52 2,5l 200cp+ ![]() |
Sall all,am pus si eu un motor de 3.0 M30 pe un E32 si as vrea sa stiu ce acte am nevoie pentru omologare si cam cat m-ar costa omologarea motorului,pls dak stie cineva.... Declaratie la notar pe propria raspundere cum ca motorul nu e furat sau factura pe el si mergi la rar, faci programare iar omologarea costa parca cateva milioane...nu mai stiu intre 5 si 8mil. Dar cel mai bine e sa nu te bazezi pe ce iti spunem noi si sa intrebi direct la sursa :twoup: -------------------- BMW 523i, Mgnaflow Cat. & FK exhaust, Short-Shifter, 170cp+
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Declaratie la notar pe propria raspundere cum ca motorul nu e furat sau factura pe el si mergi la rar, faci programare iar omologarea costa parca cateva milioane...nu mai stiu intre 5 si 8mil. Dar cel mai bine e sa nu te bazezi pe ce iti spunem noi si sa intrebi direct la sursa :twoup: Nu iti cere nimeni nici o declaratie. Omologarea costa intre 5 si 53 de milioane in functie de niste factori: daca treci de la 4 la 6 cilindri, de la benzina la disel si altii. Spre ex. daca pui 2.5 pe o caroserie de 1.8 care are tamburi pe spate si discuri pline pe fatza nu o sa ti-l omologheze si o sa te trimita sa pui franele cu care venea 2.5-ul. Deasemenea pretul sare semnificativ daca pui un motor care nu s-a pus din fabrica pe caroseria aia. Pretul sare iarasi semnificativ daca puterea motorului pe care l-ai pus depaseste cu peste 40% puterea motorului vechi. Etc. Daca ai de ex. 1.6 M40 si il inlocuiesti tot cu 1.6 M40 nu ai ce sa omologhezi pentru ca amandoua au aceeasi serie, evident. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
trecerea de la benzina la motorina pare ca nu mai e luata in calcul. Cel putin asa mi-au spus acum un an cand i-am vizitat.
Si da, nu au intrebat de acte pe motor sau adeverinta de montare in service autorizat. In schimb, unuia cu E46 i-au cerut adeverinta ca a schimbat motorul la Bavaria cu toate ca nu schimbase tipul motorului. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Cand l-am omologat pe al meu in ianuarie 2008 nenea de acolo, foarte sociabil, posesor tot de bmw, un rechin mi se pare, mi-a zis ca se tine cont de tipul carburantului.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 177 Joined: 12-June 08 From: Bucuresti Member No.: 1,685 Car: 2003 BMW M3 Hamann Engine: S54 3.2 400CP ![]() |
eu cand am cumparat masina, fostul proprietar ii schimbase motorul (se stie despre recall-ul de la m3 fabricatie 2001-2003) dar nu il omologase, si eu cand am cumparat-o, m-am dus cu declaratia vamala de la motor si mi-au trecut in carte: motor fara serie, nu se poate pansona. stiu sigur ca trebuie factura, daca nu ai factura probabil ceva pe propria raspundere de la notar.
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 29th June 2025 - 05:02 PM |