QUOTE (Duxter @ Oct 22 2008, 03:08 AM)

Declaratie la notar pe propria raspundere cum ca motorul nu e furat sau factura pe el si mergi la rar, faci programare iar omologarea costa parca cateva milioane...nu mai stiu intre 5 si 8mil. Dar cel mai bine e sa nu te bazezi pe ce iti spunem noi si sa intrebi direct la sursa :twoup:
Nu iti cere nimeni nici o declaratie. Omologarea costa intre 5 si 53 de milioane in functie de niste factori: daca treci de la 4 la 6 cilindri, de la benzina la disel si altii.
Spre ex. daca pui 2.5 pe o caroserie de 1.8 care are tamburi pe spate si discuri pline pe fatza nu o sa ti-l omologheze si o sa te trimita sa pui franele cu care venea 2.5-ul. Deasemenea pretul sare semnificativ daca pui un motor care nu s-a pus din fabrica pe caroseria aia. Pretul sare iarasi semnificativ daca puterea motorului pe care l-ai pus depaseste cu peste 40% puterea motorului vechi. Etc.
Daca ai de ex. 1.6 M40 si il inlocuiesti tot cu 1.6 M40 nu ai ce sa omologhezi pentru ca amandoua au aceeasi serie, evident.