IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> Omologare motor
Luci263
post Oct 21 2008, 05:12 PM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 16
Joined: 7-July 08
Member No.: 1,698
Car: E32
Engine: M30



Sall all,am pus si eu un motor de 3.0 M30 pe un E32 si as vrea sa stiu ce acte am nevoie pentru omologare si cam cat m-ar costa omologarea motorului,pls dak stie cineva....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Oct 21 2008, 07:37 PM
Post #2


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (Luci263 @ Oct 21 2008, 06:12 PM) *
Sall all,am pus si eu un motor de 3.0 M30 pe un E32 si as vrea sa stiu ce acte am nevoie pentru omologare si cam cat m-ar costa omologarea motorului,pls dak stie cineva....

Cel mai bine vorbesti cu RAR. Mai a fost scris despre subiect pe forum, daca cauti gasesti.

Interesa personala ca posezor de E32: de motorizare a avut masina inainte?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Luci263
post Oct 21 2008, 07:40 PM
Post #3


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 16
Joined: 7-July 08
Member No.: 1,698
Car: E32
Engine: M30





QUOTE (bartro @ Oct 21 2008, 07:37 PM) *
Cel mai bine vorbesti cu RAR. Mai a fost scris despre subiect pe forum, daca cauti gasesti.

Interesa personala ca posezor de E32: de motorizare a avut masina inainte?

Tot m30 de 3500
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Oct 22 2008, 12:42 AM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Acum un an treaba asta costa 5 mil si-ti faceau ITP-ul acolo, deci masina trebuie sa fie in stare foarte buna.
Cel mai bine suni la rar voluntari si ceri numarul de la biroul omologari. Suni acolo si ... te cheama la ei, fara programare.

Asa ca pe scurt, iei cartea masinii, codul motorului nou-montat, mergi la rar fara sa te programezi, nu iti trebuie masina si ei studiaza problema si-ti spun cum se face si cat costa.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Duxter
post Oct 22 2008, 02:08 AM
Post #5


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 81
Joined: 12-June 06
From: Suceava
Member No.: 336
Car: E39
Engine: Modded M52 2,5l 200cp+



QUOTE (Luci263 @ Oct 21 2008, 06:12 PM) *
Sall all,am pus si eu un motor de 3.0 M30 pe un E32 si as vrea sa stiu ce acte am nevoie pentru omologare si cam cat m-ar costa omologarea motorului,pls dak stie cineva....

Declaratie la notar pe propria raspundere cum ca motorul nu e furat sau factura pe el si mergi la rar, faci programare iar omologarea costa parca cateva milioane...nu mai stiu intre 5 si 8mil. Dar cel mai bine e sa nu te bazezi pe ce iti spunem noi si sa intrebi direct la sursa :twoup:


--------------------
BMW 523i, Mgnaflow Cat. & FK exhaust, Short-Shifter, 170cp+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Oct 22 2008, 10:57 AM
Post #6


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST





QUOTE (Duxter @ Oct 22 2008, 03:08 AM) *
Declaratie la notar pe propria raspundere cum ca motorul nu e furat sau factura pe el si mergi la rar, faci programare iar omologarea costa parca cateva milioane...nu mai stiu intre 5 si 8mil. Dar cel mai bine e sa nu te bazezi pe ce iti spunem noi si sa intrebi direct la sursa :twoup:


Nu iti cere nimeni nici o declaratie. Omologarea costa intre 5 si 53 de milioane in functie de niste factori: daca treci de la 4 la 6 cilindri, de la benzina la disel si altii.
Spre ex. daca pui 2.5 pe o caroserie de 1.8 care are tamburi pe spate si discuri pline pe fatza nu o sa ti-l omologheze si o sa te trimita sa pui franele cu care venea 2.5-ul. Deasemenea pretul sare semnificativ daca pui un motor care nu s-a pus din fabrica pe caroseria aia. Pretul sare iarasi semnificativ daca puterea motorului pe care l-ai pus depaseste cu peste 40% puterea motorului vechi. Etc.
Daca ai de ex. 1.6 M40 si il inlocuiesti tot cu 1.6 M40 nu ai ce sa omologhezi pentru ca amandoua au aceeasi serie, evident.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Oct 22 2008, 06:53 PM
Post #7


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



trecerea de la benzina la motorina pare ca nu mai e luata in calcul. Cel putin asa mi-au spus acum un an cand i-am vizitat.
Si da, nu au intrebat de acte pe motor sau adeverinta de montare in service autorizat.
In schimb, unuia cu E46 i-au cerut adeverinta ca a schimbat motorul la Bavaria cu toate ca nu schimbase tipul motorului.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Oct 22 2008, 11:13 PM
Post #8


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Cand l-am omologat pe al meu in ianuarie 2008 nenea de acolo, foarte sociabil, posesor tot de bmw, un rechin mi se pare, mi-a zis ca se tine cont de tipul carburantului.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PushtiulK
post Nov 15 2008, 01:24 PM
Post #9


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 177
Joined: 12-June 08
From: Bucuresti
Member No.: 1,685
Car: 2003 BMW M3 Hamann
Engine: S54 3.2 400CP



eu cand am cumparat masina, fostul proprietar ii schimbase motorul (se stie despre recall-ul de la m3 fabricatie 2001-2003) dar nu il omologase, si eu cand am cumparat-o, m-am dus cu declaratia vamala de la motor si mi-au trecut in carte: motor fara serie, nu se poate pansona. stiu sigur ca trebuie factura, daca nu ai factura probabil ceva pe propria raspundere de la notar.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th June 2025 - 09:44 PM