instalatie XENON, detalii, sfaturi, recomandari . |
instalatie XENON, detalii, sfaturi, recomandari . |
Nov 7 2008, 05:47 PM
Post
#1
|
|
36% BMW corupt Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 |
Ma bate gandul sa imi montez si eu la masina o instalatie de XENEN pe faza scurta .
Am gasit o oferta de xenoane de E39 + becuri , insa nu mi se potrivesc in faruri; eu am becuri H4 iar instalatia este alt tip . De aici vine greul; am 3 optiuni: 1) iau instalatia de XENEN de la respectivul, "ciopartesc" farurile mele si instalatia respectiva si pana la urma (sper sa) reusesc sa imi montez instalatie XENON originala BMW E39 . 2) refuz oferta respectiva si imi caut pe internet o instalatie. 3) fac altceva cu banii si raman cu farurile mele . Dupa mine avantajele instalatiei de BMW ar fi ca am "garantia" calitatii BMW si cred ca o instalatie originala de BMW "vede mai bine" decat una after-market . Dezavantajul major ar fi ca trebuie sa fac tiganie in faruri. Avantajul instalatiei after-market e montajul usor. Din pacate, nu stiu nici o firma de XENON mai bunicica, nu as vrea sa pun pe masina ceva pe care sa scrie "MADE IN CHINA" . Astept sfaturi despre cum sa procedez ... -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
Nov 8 2008, 12:54 AM
Post
#2
|
|
jah soldier Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP |
eu te-as sfatui sa cauti pe ebay o instalatie pentru e30 dar sa fie mai scumpa (adica si mai buna ...asta e clar ...sau cel putin nu made in china )
in nici un caz sa nu ciopartesti hella smoked ca vin dupa tine la buzau altfel ,sa stii ca hella smoked cu becuri blue vision se vad BELEA ! (nu ca si cum arata ,ci performanta lor ) o idee : http://cgi.ebay.de/H4-Bi-xenon-Xenon-Nachr...%3A1|240%3A1318 -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
Nov 8 2008, 12:32 PM
Post
#3
|
|
73% BMW corupt Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP |
Cel mai bine este sa NU iti iei instalatia aia de E39, mai ales ca nu se potrivesc becurile. Calitatea BMW la acel kit exista, fara indoiala, dar nu uita ca becurile cu xenon sunt consumabile, pe masura ce trece timpul luminozitatea scade si nuanta devine din ce in ce mai roz. Probabil ca becurile alea sunt deja uzate si iti vor trebui altele noi ca sa arate cum vrei tu. Niste becuri noi D2S pentru E39 costa un pic peste 100eur becul, deci te costa: instalatia+238 eur cu tva. Prea mult. Si ciopartesti si farurile. Cel mai bine iti iei un kit aftermarket direct cu becuri H4. Ai si aici 2 posibilitati. Chinezesti cu 4 milioane (atat au ajuns acum!) sau germane (HELLA de ex) cu 10 milioane. Eu personal am pe E30 de 2 ani un kit chinezesc de 6000k, lumina este bestiala si nu am avut cu el nici un fel de problema. Nici cand am spalat motorul, nici cand a fost frig afara, nici cand au fost 40 grade. Pentru mine merita alea chinezesti. Dupa cum au mers pana acum, iarna, vara, inghet, calduri (si inca merg bine-mersi) merita din plin alea 4 milioane. Si in plus, atunci cand le-am luat au fost 9 milioane, nu 4! Deci ia-ti un kit nou! -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
Nov 8 2008, 12:43 PM
Post
#4
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Cu instalaţia OEM nu vei vedea mai bine decāt cu o instalaţie aftermarket.
Instalaţia OEM luminează decent dar nu foarte bine pentru că cei care au proiectat-o s-au gāndit să nu-i orbească pe cei care vin din faţă. O instalaţie aftermarket luminează mai bine. Becuri D2S găseşti la 150 Ron setul cu garanţie un an. |
|
|
Nov 8 2008, 08:10 PM
Post
#5
|
|
9% BMW corupt Group: Members Posts: 108 Joined: 16-February 06 From: Bucuresti Member No.: 193 Car: E36 Engine: M44 1.9 |
Ma bate gandul sa imi montez si eu la masina o instalatie de XENEN pe faza scurta . Am gasit o oferta de xenoane de E39 + becuri , insa nu mi se potrivesc in faruri; eu am becuri H4 iar instalatia este alt tip . De aici vine greul; am 3 optiuni: 1) iau instalatia de XENEN de la respectivul, "ciopartesc" farurile mele si instalatia respectiva si pana la urma (sper sa) reusesc sa imi montez instalatie XENON originala BMW E39 . 2) refuz oferta respectiva si imi caut pe internet o instalatie. 3) fac altceva cu banii si raman cu farurile mele . Dupa mine avantajele instalatiei de BMW ar fi ca am "garantia" calitatii BMW si cred ca o instalatie originala de BMW "vede mai bine" decat una after-market . Dezavantajul major ar fi ca trebuie sa fac tiganie in faruri. Avantajul instalatiei after-market e montajul usor. Din pacate, nu stiu nici o firma de XENON mai bunicica, nu as vrea sa pun pe masina ceva pe care sa scrie "MADE IN CHINA" . Astept sfaturi despre cum sa procedez ... Dar ce masina ai ? Daca ai h4 ie cam nasol ptr ca ai pe acelasi bec 2 faze si asta inseamna ca ai faruri "normale" nu cu lupa. La conversie din H4 in oem D2S ramai fara lunga daca nu faci niste modificari destul de serioase la faruri - adica sa pui in farurile tale lupele de e39 ptr "bixenon". Instalatiile aftermarket ptr h4 sunt in general niste mizerii. Daca ai h1 sau h7 exista solutii f simple ptr a pune becuri cu soclu d2s. Eu sunt de parere ca becurile facute de philips si osram de 4300k sunt cele mai bune. Cat despre instalatii oem vs china nu vede mai bine una sau alta din cauza instalaltiei, ci mai mult din cauza farului - parerea mea. Ca sa iasa treaba buna cel mai bine este sa ai faruri cu lupa ptr a face o conversie din halogen in xenon. Daca pui xenon pe faruri normale poate tu o sa vezi mai bine dar cei de pe sensul opus cu siguranta o sa aiba probleme noaptea. Si mai este inca un lucru de care tb tinut cont : mai multa lumina nu insemna neaparat vizibilitate mai buna - daca ai lumina foarte puternica la cativa metrii in fata vizibilitatea pe timp de noapte iti va fi redusa ptr adancime - (este o chestie legata de cum raspunde ochiul la lumina). This post has been edited by Christache: Nov 8 2008, 08:13 PM -------------------- Foste : E30 325ia, Smart ForTwo
Actuale : E36 318 ti; Jeep Grand Cherokee 4.7i |
|
|
Nov 12 2008, 12:46 PM
Post
#6
|
|
36% BMW corupt Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 |
Am facut o mica mare confuzie : becurile mele sunt H1 . QUOTE Daca ai h1 sau h7 exista solutii f simple ptr a pune becuri cu soclu d2s. Poti sa o spui ? -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
Nov 13 2008, 09:30 AM
Post
#7
|
|
18% BMW corupt Group: Members Posts: 183 Joined: 18-January 07 Member No.: 541 Car: e30,e34 Engine: m20 2.5 200+cp |
Am pus eu saptamana asta xenon pe un ursulet (tot H1) vad foarte bine, fara modificari, timp de manopera 20 minute.
Am luat kitul de la un baiat din Bihor de pe 4tuning (pe cutie scrie ca sunt facute in Germania) si am dat pe ele 220 ron + taxele de curier. Diferenta intre halogen si xenon este remarcabila, recomand acest upgrade cu caldura. PS: sa vedem ce facem cu "militia", deoarece din cunostintele mele aceasta modificare trebuie omologata de catre vestitul RAR. Cristache, eu stiu ca becurile H4 sunt si ele cu o singura faza ca si H1 (H4 am gasit in farurile de pisicuta si fiecare bec era dedicat- 1 pe faza lunga, 1 pe faza scurta. |
|
|
Nov 13 2008, 11:23 AM
Post
#8
|
|
100% BMW corupt Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP |
si eu am tot un kit chinezesc si sunt f.multumimt. Diferenta e enorma fata de halogen. O data cu kitul mi-am cumparat si faruri noi cu lupa.
capitanu, H4 e cu ambele faze (are 3 picioruse). La E36 in afara de H1 mai sunt H7 daca nu ma insel pe ambele faze. |
|
|
Nov 13 2008, 11:05 PM
Post
#9
|
|
9% BMW corupt Group: Members Posts: 108 Joined: 16-February 06 From: Bucuresti Member No.: 193 Car: E36 Engine: M44 1.9 |
Ptr capitanu : Pe pisica sunt cum a zis florin H1, H7, si HB4 nu H4. La kiturile de H4 au facut chinezii o inventie de ultima ura cu un electromagnet care misca ceva p-acolo in sus si jos ptr faza lunga ... parca palaria de metal o misca. Oricum ie o mizerie.
Ptr silviu: Solutia pt H1 necesita un pic de munca - cca 30 min - exista flanse de alu pe e-bay vezi poze si linkuri. Se monteaza f usor : soclu de H1 este prins de oglinda cu 2 nituri care trebuiesc desfacute, dupa care vii cu flansa de alu prinsa in 2 suruburi in locul soclului H1, becul peste si el prins cu suruburi si gata farul. La H7 este chiar plug&play - nu este decat o flansa de cca 0.5 mm grosime care are rol de ghidare si pozitionare corecta a becului in far. Link H1 Link H7 Cel de H1 este functional pe un E32 si un E30, iar H7 o sa fie la mine dupa ce o sa-mi faruri ptr E36. Florin ce faruri cu lupa ti-ai luat ? This post has been edited by Christache: Nov 13 2008, 11:07 PM -------------------- Foste : E30 325ia, Smart ForTwo
Actuale : E36 318 ti; Jeep Grand Cherokee 4.7i |
|
|
Nov 14 2008, 09:47 AM
Post
#10
|
|
100% BMW corupt Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP |
|
|
|
Nov 14 2008, 09:51 AM
Post
#11
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat |
bai.....ce pisica frumoasa
|
|
|
Nov 14 2008, 09:56 AM
Post
#12
|
|
100% BMW corupt Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP |
|
|
|
Nov 14 2008, 11:18 AM
Post
#13
|
|
zijdelings geļnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,957 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
dreapta xenon, stanga halogen Are you sure? gandesti ca sofer, pentru spectator ca mine e confuzie aici -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Nov 14 2008, 11:26 AM
Post
#14
|
|
100% BMW corupt Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP |
da, invers |
|
|
Nov 14 2008, 11:30 AM
Post
#15
|
|
73% BMW corupt Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP |
Are you sure? gandesti ca sofer, pentru spectator ca mine e confuzie aici La trotuar xenon, la strada halogan, cam asa! Florine, spune-mi te rog, cesunt bulinutele alea proeminente de pe sticla farului, in partea de sus, chiar pe rama? Am vazut ca toate E36 au si nu ma lamuresc ce-i cu ele. -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
Nov 14 2008, 11:48 AM
Post
#16
|
|
100% BMW corupt Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP |
nu stiu nici eu
|
|
|
Nov 14 2008, 12:22 PM
Post
#17
|
|
Roadrunner Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 |
ma pregatesc si eu, curand, sa pun instalatie xennon pe E34, am probleme cu luminile, si as vrea sa pun si in proiectoare( sunt cu lupa proiectoarele mele). voi opta pentru instalatiile de ~350 RONi, deocamdata nu s-a plans lumea de ele. daca tin 2-3 ani, sunt multumit.
ce becuri au E34 in faruri si proiectoare? parca H1? -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
Nov 14 2008, 02:02 PM
Post
#18
|
|
100% BMW corupt Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP |
Si tu faci parte din care merg cu proiectoarele aprinse? Nu am inteles niciodata de ce e nevoie sa mergi cu ele aprinse. Hai noaptea pe un drum de tara prost luminat si necirculat mai merge sa le aprinzi (oricum nici nu se observa daca ai faza scurta aprinsa decat putin in parti.), dar sunt unii care merg si ziua cu ele aprinse.. smecheri Ele sunt lumini de ceata.. de ce nu mergi si cu stopurile din spate aprinse.. tot aia e.. |
|
|
Nov 14 2008, 02:43 PM
Post
#19
|
|
18% BMW corupt Group: Members Posts: 183 Joined: 18-January 07 Member No.: 541 Car: e30,e34 Engine: m20 2.5 200+cp |
Ms cristache pt lamurire, dar nu inteleg pt ce servesc flansele alea pt H1.
Intradevar la mine cand am montat xenonul singura modificare pe care am facut-o a constat in proiectarea unei gauri in capacul de la far (ala unde intra initial mufa de alimentare ), pentru ca spatele becului de xenon era mai lung si nu putea pune capacul altfel. Am sigilat apoi gaura cu silicon si....XENON!!! |
|
|
Nov 14 2008, 02:55 PM
Post
#20
|
|
9% BMW corupt Group: Members Posts: 108 Joined: 16-February 06 From: Bucuresti Member No.: 193 Car: E36 Engine: M44 1.9 |
Trebuiesc aprinse ca sa dea bine in trafic ... Eu ii iubesc pe aia care merg cu martorii de ceata aprinsi in oras. Le-as infige martoru ala din spate undeva, da nu spun unde dati-va cu presupusu . Ce ie mai rau este ca unii soferi habar nu au ca au chestiile alea aprinse si cel putin martorii din spate deranjeaza f tare noaptea la traficul din Buc.
-------------------- Foste : E30 325ia, Smart ForTwo
Actuale : E36 318 ti; Jeep Grand Cherokee 4.7i |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 24th September 2024 - 08:43 AM |