Silviu
Nov 7 2008, 05:47 PM
Ma bate gandul sa imi montez si eu la masina o instalatie de XENEN pe faza scurta .
Am gasit o oferta de xenoane de E39 + becuri , insa nu mi se potrivesc in faruri; eu am becuri H4 iar instalatia este alt tip .
De aici vine greul; am 3 optiuni:
1) iau instalatia de XENEN de la respectivul, "ciopartesc" farurile mele si instalatia respectiva si pana la urma (sper sa) reusesc sa imi montez instalatie XENON originala BMW E39 .
2) refuz oferta respectiva si imi caut pe internet o instalatie.
3) fac altceva cu banii si raman cu farurile mele

.
Dupa mine avantajele instalatiei de BMW ar fi ca am "garantia" calitatii BMW si cred ca o instalatie originala de BMW "vede mai bine" decat una after-market . Dezavantajul major ar fi ca trebuie sa fac tiganie in faruri.
Avantajul instalatiei after-market e montajul usor. Din pacate, nu stiu nici o firma de XENON mai bunicica, nu as vrea sa pun pe masina ceva pe care sa scrie "MADE IN CHINA" .
Astept sfaturi despre cum sa procedez ...
ionusunt
Nov 8 2008, 12:54 AM
eu te-as sfatui sa cauti pe ebay o instalatie pentru e30 dar sa fie mai scumpa (adica si mai buna ...asta e clar ...sau cel putin nu made in china )
in nici un caz sa nu ciopartesti hella smoked ca vin dupa tine la buzau
altfel ,sa stii ca hella smoked cu becuri blue vision se vad BELEA ! (nu ca si cum arata ,ci performanta lor )
o idee :
http://cgi.ebay.de/H4-Bi-xenon-Xenon-Nachr...%3A1|240%3A1318
Shark
Nov 8 2008, 12:32 PM
Cel mai bine este sa NU iti iei instalatia aia de E39, mai ales ca nu se potrivesc becurile. Calitatea BMW la acel kit exista, fara indoiala, dar nu uita ca becurile cu xenon sunt consumabile, pe masura ce trece timpul luminozitatea scade si nuanta devine din ce in ce mai roz. Probabil ca becurile alea sunt deja uzate si iti vor trebui altele noi ca sa arate cum vrei tu. Niste becuri noi D2S pentru E39 costa un pic peste 100eur becul, deci te costa: instalatia+238 eur cu tva. Prea mult. Si ciopartesti si farurile.
Cel mai bine iti iei un kit aftermarket direct cu becuri H4. Ai si aici 2 posibilitati. Chinezesti cu 4 milioane (atat au ajuns acum!) sau germane (HELLA de ex) cu 10 milioane.
Eu personal am pe E30 de 2 ani un kit chinezesc de 6000k, lumina este bestiala si nu am avut cu el nici un fel de problema. Nici cand am spalat motorul, nici cand a fost frig afara, nici cand au fost 40 grade. Pentru mine merita alea chinezesti. Dupa cum au mers pana acum, iarna, vara, inghet, calduri (si inca merg bine-mersi) merita din plin alea 4 milioane. Si in plus, atunci cand le-am luat au fost 9 milioane, nu 4!
Deci ia-ti un kit nou!
Ciupanezu
Nov 8 2008, 12:43 PM
Cu instalaţia OEM nu vei vedea mai bine decāt cu o instalaţie aftermarket.
Instalaţia OEM luminează decent dar nu foarte bine pentru că cei care au proiectat-o s-au gāndit să nu-i orbească pe cei care vin din faţă.
O instalaţie aftermarket luminează mai bine.
Becuri D2S găseşti la 150 Ron setul cu garanţie un an.
Christache
Nov 8 2008, 08:10 PM
QUOTE (Silviu @ Nov 7 2008, 05:47 PM)

Ma bate gandul sa imi montez si eu la masina o instalatie de XENEN pe faza scurta .
Am gasit o oferta de xenoane de E39 + becuri , insa nu mi se potrivesc in faruri; eu am becuri H4 iar instalatia este alt tip .
De aici vine greul; am 3 optiuni:
1) iau instalatia de XENEN de la respectivul, "ciopartesc" farurile mele si instalatia respectiva si pana la urma (sper sa) reusesc sa imi montez instalatie XENON originala BMW E39 .
2) refuz oferta respectiva si imi caut pe internet o instalatie.
3) fac altceva cu banii si raman cu farurile mele

.
Dupa mine avantajele instalatiei de BMW ar fi ca am "garantia" calitatii BMW si cred ca o instalatie originala de BMW "vede mai bine" decat una after-market . Dezavantajul major ar fi ca trebuie sa fac tiganie in faruri.
Avantajul instalatiei after-market e montajul usor. Din pacate, nu stiu nici o firma de XENON mai bunicica, nu as vrea sa pun pe masina ceva pe care sa scrie "MADE IN CHINA" .
Astept sfaturi despre cum sa procedez ...

Dar ce masina ai ? Daca ai h4 ie cam nasol ptr ca ai pe acelasi bec 2 faze si asta inseamna ca ai faruri "normale" nu cu lupa. La conversie din H4 in oem D2S ramai fara lunga daca nu faci niste modificari destul de serioase la faruri - adica sa pui in farurile tale lupele de e39 ptr "bixenon". Instalatiile aftermarket ptr h4 sunt in general niste mizerii. Daca ai h1 sau h7 exista solutii f simple ptr a pune becuri cu soclu d2s. Eu sunt de parere ca becurile facute de philips si osram de 4300k sunt cele mai bune. Cat despre instalatii oem vs china nu vede mai bine una sau alta din cauza instalaltiei, ci mai mult din cauza farului - parerea mea. Ca sa iasa treaba buna cel mai bine este sa ai faruri cu lupa ptr a face o conversie din halogen in xenon. Daca pui xenon pe faruri normale poate tu o sa vezi mai bine dar cei de pe sensul opus cu siguranta o sa aiba probleme noaptea. Si mai este inca un lucru de care tb tinut cont : mai multa lumina nu insemna neaparat vizibilitate mai buna - daca ai lumina foarte puternica la cativa metrii in fata vizibilitatea pe timp de noapte iti va fi redusa ptr adancime - (este o chestie legata de cum raspunde ochiul la lumina).
Silviu
Nov 12 2008, 12:46 PM
Am facut o mica mare confuzie : becurile mele sunt
H1 .
QUOTE
Daca ai h1 sau h7 exista solutii f simple ptr a pune becuri cu soclu d2s.
Poti sa o spui ?
capitanu
Nov 13 2008, 09:30 AM
Am pus eu saptamana asta xenon pe un ursulet (tot H1) vad foarte bine, fara modificari, timp de manopera 20 minute.
Am luat kitul de la un baiat din Bihor de pe 4tuning (pe cutie scrie ca sunt facute in Germania) si am dat pe ele 220 ron + taxele de curier.
Diferenta intre halogen si xenon este remarcabila, recomand acest upgrade cu caldura.
PS: sa vedem ce facem cu "militia", deoarece din cunostintele mele aceasta modificare trebuie omologata de catre vestitul RAR.
Cristache, eu stiu ca becurile H4 sunt si ele cu o singura faza ca si H1 (H4 am gasit in farurile de pisicuta si fiecare bec era dedicat- 1 pe faza lunga, 1 pe faza scurta.
florin83
Nov 13 2008, 11:23 AM
si eu am tot un kit chinezesc si sunt f.multumimt. Diferenta e enorma fata de halogen. O data cu kitul mi-am cumparat si faruri noi cu lupa.
capitanu, H4 e cu ambele faze (are 3 picioruse). La E36 in afara de H1 mai sunt H7 daca nu ma insel pe ambele faze.
Christache
Nov 13 2008, 11:05 PM
Ptr capitanu : Pe pisica sunt cum a zis florin H1, H7, si HB4 nu H4. La kiturile de H4 au facut chinezii o inventie de ultima ura cu un electromagnet care misca ceva p-acolo in sus si jos ptr faza lunga ... parca palaria de metal o misca. Oricum ie o mizerie.
Ptr silviu:
Solutia pt H1 necesita un pic de munca - cca 30 min - exista flanse de alu pe e-bay vezi poze si linkuri. Se monteaza f usor : soclu de H1 este prins de oglinda cu 2 nituri care trebuiesc desfacute, dupa care vii cu flansa de alu prinsa in 2 suruburi in locul soclului H1, becul peste si el prins cu suruburi si gata farul.
La H7 este chiar plug&play - nu este decat o flansa de cca 0.5 mm grosime care are rol de ghidare si pozitionare corecta a becului in far.
Link H1Link H7Cel de H1 este functional pe un E32 si un E30, iar H7 o sa fie la mine dupa ce o sa-mi faruri ptr E36.
Florin ce faruri cu lupa ti-ai luat ?
florin83
Nov 14 2008, 09:47 AM
Depo.. stiu ca nu sunt cine stie ce, dar macar sunt noi
Pana acum sunt multumit de ele.
Click to view attachmentTu ce vrei sa-ti iei?
CRM112
Nov 14 2008, 09:51 AM
bai.....ce pisica frumoasa
florin83
Nov 14 2008, 09:56 AM
mersi

dreapta xenon, stanga halogen
bartro
Nov 14 2008, 11:18 AM
QUOTE (florin83 @ Nov 14 2008, 09:56 AM)

dreapta xenon, stanga halogen
Are you sure?

gandesti ca sofer, pentru spectator ca mine e confuzie aici
florin83
Nov 14 2008, 11:26 AM
da, invers
Shark
Nov 14 2008, 11:30 AM
QUOTE (bartro @ Nov 14 2008, 11:18 AM)

Are you sure?

gandesti ca sofer, pentru spectator ca mine e confuzie aici
La trotuar xenon, la strada halogan, cam asa!
Florine, spune-mi te rog, cesunt bulinutele alea proeminente de pe sticla farului, in partea de sus, chiar pe rama? Am vazut ca toate E36 au si nu ma lamuresc ce-i cu ele.
florin83
Nov 14 2008, 11:48 AM
nu stiu nici eu
MeHigh
Nov 14 2008, 12:22 PM
ma pregatesc si eu, curand, sa pun instalatie xennon pe E34, am probleme cu luminile, si as vrea sa pun si in proiectoare( sunt cu lupa proiectoarele mele). voi opta pentru instalatiile de ~350 RONi, deocamdata nu s-a plans lumea de ele. daca tin 2-3 ani, sunt multumit.
ce becuri au E34 in faruri si proiectoare? parca H1?
florin83
Nov 14 2008, 02:02 PM
Si tu faci parte din care merg cu proiectoarele aprinse?
Nu am inteles niciodata de ce e nevoie sa mergi cu ele aprinse. Hai noaptea pe un drum de tara prost luminat si necirculat mai merge sa le aprinzi (oricum nici nu se observa daca ai faza scurta aprinsa decat putin in parti.), dar sunt unii care merg si ziua cu ele aprinse.. smecheri
Ele sunt lumini de ceata.. de ce nu mergi si cu stopurile din spate aprinse.. tot aia e..
capitanu
Nov 14 2008, 02:43 PM
Ms cristache pt lamurire, dar nu inteleg pt ce servesc flansele alea pt H1.
Intradevar la mine cand am montat xenonul singura modificare pe care am facut-o a constat in proiectarea unei gauri in capacul de la far (ala unde intra initial mufa de alimentare ), pentru ca spatele becului de xenon era mai lung si nu putea pune capacul altfel. Am sigilat apoi gaura cu silicon si....XENON!!!
Christache
Nov 14 2008, 02:55 PM
Trebuiesc aprinse ca sa dea bine in trafic ... Eu ii iubesc pe aia care merg cu martorii de ceata aprinsi in oras. Le-as infige martoru ala din spate undeva, da nu spun unde

dati-va cu presupusu

. Ce ie mai rau este ca unii soferi habar nu au ca au chestiile alea aprinse si cel putin martorii din spate deranjeaza f tare noaptea la traficul din Buc.
MeHigh
Nov 14 2008, 02:56 PM
@Florin - proiectoarele le aprind cand ies din oras doar, pentru ca farurile de la E34 nu lumineaza absolut nimic pe strada. Iti amintesti ca am luat farul Depo de la tine, pentru oglinda? Tot nu vad nimic cu el noaptea, conceptia lor cred ca e gresita, am sa verific si cu xennon-ul daca se schimba ceva.
Christache
Nov 14 2008, 02:56 PM
QUOTE (capitanu @ Nov 14 2008, 02:43 PM)

Ms cristache pt lamurire, dar nu inteleg pt ce servesc flansele alea pt H1.
Intradevar la mine cand am montat xenonul singura modificare pe care am facut-o a constat in proiectarea unei gauri in capacul de la far (ala unde intra initial mufa de alimentare ), pentru ca spatele becului de xenon era mai lung si nu putea pune capacul altfel. Am sigilat apoi gaura cu silicon si....XENON!!!
Flansele H1 si H7 sunt ptr adaptare bec cu soclu D2S pe farurile de urs.
florin83
Nov 14 2008, 02:58 PM
QUOTE (MeHigh @ Nov 14 2008, 02:56 PM)

@Florin - proiectoarele le aprind cand ies din oras doar, pentru ca farurile de la E34 nu lumineaza absolut nimic pe strada. Iti amintesti ca am luat farul Depo de la tine, pentru oglinda? Tot nu vad nimic cu el noaptea, conceptia lor cred ca e gresita, am sa verific si cu xennon-ul daca se schimba ceva.
ok, sa zicem ca ai o scuza

da, farurile cu lupa de pe e30/e32/34 sunt varza

(era si un topic despre asta).
Xenon-ul e singura ta sansa.. si atunci nu o sa mai ai scuza sa mergi cu proiectoarele aprinse
Christache
Nov 14 2008, 03:01 PM
QUOTE (MeHigh @ Nov 14 2008, 02:56 PM)

@Florin - proiectoarele le aprind cand ies din oras doar, pentru ca farurile de la E34 nu lumineaza absolut nimic pe strada. Iti amintesti ca am luat farul Depo de la tine, pentru oglinda? Tot nu vad nimic cu el noaptea, conceptia lor cred ca e gresita, am sa verific si cu xennon-ul daca se schimba ceva.
Cu xenon o sa fie mai bine dar daca ai oglinzile parlite tot ca duda o sa se vada. Cauta sa-ti iei doar lupele cu oglinzile noi daca nu iti este peste mana.
Eu nu cred ce zice Florin cu farurile - asta in conditiile in care lupa si oglinda sunt top. Ma indoiesc ca din fabrica nu au luminat bine
xox
Nov 14 2008, 03:18 PM
QUOTE (Christache @ Nov 14 2008, 02:55 PM)

Eu ii iubesc pe aia care merg cu martorii de ceata aprinsi in oras. Le-as infige martoru ala din spate undeva, da nu spun unde
Mai ales aia cu logan.
Cat despre lupe, da, nu functioneaza la E30 din experienta spun. Erau mai bune cele fara lupe. End of story.
Cu smiley n-am avut dar alea oricum sunt pentru pozitii.
MeHigh
Nov 14 2008, 03:26 PM
@Cristache - nu mai stiu sigur, insa farul care-l am de la Florin (marca Depo) parca era nou nout cand l-am luat eu, oglinda cel putin arata impecabil, fata de cea pe care am dat-o jos de pe masina. Nu am gasit de cumparat doar oglinzi pentru faruri, nu stiu daca vinde cineva doar asa ceva. Daca s-a spart farul, cel ce nu stie de problema il arunca cu totul, nu sta sa vanda componente pt far. Cel putin, asta e parerea mea.
Si, sa cumpar acum faruri noi, nu am bani. Din ce informatii am gasit pe net, exista 2 modele originale de far pt E34: hella si Bosch - unul dintre ele are oglinda metalica(poate boschul) si se matuieste mai greu. Asta caut sa iau.
Christache
Nov 14 2008, 03:49 PM
In momentul asta ce marca ai pe masina ? Hella sau Bosch ? Din ce an este masina ? Da-mi te rog si ultimile 7 caractere din seria de sasiu (eventual PM).
CRM112
Nov 14 2008, 04:21 PM
eu am la mine pe stanga hella si pe dreapta bosch - cu smiley - ambele luminau prost
bartro
Nov 14 2008, 06:07 PM
QUOTE (CRM112 @ Nov 14 2008, 04:21 PM)

eu am la mine pe stanga hella si pe dreapta bosch - cu smiley - ambele luminau prost

)
bine ca s-a clarificat asta. Credeam ca eram singur cu mai multe marci de faruri pe masina
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.