![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 7 Joined: 8-November 08 Member No.: 2,314 Car: E46 Engine: 320d 1995cm 150 C.p ![]() |
salut.
am un 320d 2002, 110Kw ieri , plecand de la semafor ceva mai cu demaraj pe la 3000 de ture masina a inceput brusc sa nu mai traga, am simtit-o de parca dintr-o data a sarit din viteza. abia daca mai reuseam sa prin 50- 60 km/h cu ea. imediat am vazut ca a inceput sa scoata un fum negru de sub capota, mai exact din partea drapta a motorului, undeva de sub filtrul de aer, pe esapament chiar daca o turam scotea fum normal. am ajuns la service si dupa analize la care nu am fost de fata ei au zis ca e turbina de vina, (ca s-ar fi rupt un ax ceva) sa fie oare asa, pe acolo trebuia sa scoata fum ?inainte nu facea nici un fel de zgomot, nu fluiera sau mai stiu eu ce. precizez ca pana sa patesc asta uneori cand o acceleram la turatii de peste 2000 avea mici intreruperi, adica simteam o fractiune de secunda ca nu mai trage dupa care revenea. si daca pana la urma asta e, aveti idee de pret turbaina, as vrea sa o dau si pe a mea la schimb ca ar fi mai ieftin. ms anticipat pentru raspunsuri. masina am lasat-o la service, turbina deja o dadusera ei jos cand am ajuns eu;ma gandesc sa nu fi fost vre-un furtun si ei sa sa-mi fi schimbat turbo, oricum nu cred ca era stralucita ca avea 190.000Km revin si precizez ca fumul era negru alburiu,gri, cam ciudata culoare. nu vreau reconditionare! |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
La furtun spart m-am gandit si eu cand ai zis de fum sub capota, dar nu prea vad prin ce furtun sa fi ajuns acolo.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 7 Joined: 8-November 08 Member No.: 2,314 Car: E46 Engine: 320d 1995cm 150 C.p ![]() |
La furtun spart m-am gandit si eu cand ai zis de fum sub capota, dar nu prea vad prin ce furtun sa fi ajuns acolo. asa am crezut si eu, am ramas surprins cand mi-a spus ca e turbina. avea cum sa scoata fum sub capota deaca era turbina dusa, axul rupt. fum iesea exact pe langa filtrul de aer, de sub el. eu aveam pe masina turbina originala, exista vre-o posibilitate sa vad daca ce imi arata ei e turbina originala sau ceva de la ei? |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
sa zicem ca se justifica...
Daca dispare axul turbinei, esapamentul si admisia comunica intre ele, facand ca fumul sa intre in admisie, daca intra tare poate sa iasa prin filtru. Dar nu prea stiu multe despre turbo, e posibil sa se rupa in doua axul? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 7 Joined: 8-November 08 Member No.: 2,314 Car: E46 Engine: 320d 1995cm 150 C.p ![]() |
sa zicem ca se justifica... Daca dispare axul turbinei, esapamentul si admisia comunica intre ele, facand ca fumul sa intre in admisie, daca intra tare poate sa iasa prin filtru. Dar nu prea stiu multe despre turbo, e posibil sa se rupa in doua axul? pai am vazut turbina si era rupt axul, daca era turbina mea sau nu nu mai stiu. si oricum par sa se lege toate, la filtrul de aer (aveam unul K&N, roz la culoare) se observa urme de innegrire, am crezut ca au pus aia de la service mana murdara pe el. in cele din urma am gasit turbina la grozadan destul de ieftina fata de magainele de pe la mine. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
pai am vazut turbina si era rupt axul, daca era turbina mea sau nu nu mai stiu. si oricum par sa se lege toate, la filtrul de aer (aveam unul K&N, roz la culoare) se observa urme de innegrire, am crezut ca au pus aia de la service mana murdara pe el. in cele din urma am gasit turbina la grozadan destul de ieftina fata de magainele de pe la mine. nu ma pricep la turbo...dar stiu 2 persoane diferite care au avut pb la turbina la 1 i s a dus turbina si nu mai tragea al 2lea nush ce furtun si scotea fum negru asa ucm zici tu.... -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 629 Joined: 20-February 07 Member No.: 668 Car: E46 330i coupe Engine: m54b30 231cp ![]() |
parerea mea e ca e turbo.stiu p cienva care a patit asa.ma rog el a luat un alt turbo mai mare.poti incerca acelasi lucru
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 7 Joined: 8-November 08 Member No.: 2,314 Car: E46 Engine: 320d 1995cm 150 C.p ![]() |
mersi pentru raspunsuri, am rezolvat-o, am schimbat turbina si merge acum
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 17 Joined: 23-August 08 From: craiova Member No.: 1,755 Car: e46 Engine: m47 2l 150cp ![]() |
cat a costat turbina?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 07:04 PM |