![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
Am vrut sa pun poze cu masina direct la rubrica "masina mea" dar din nefericire restaurarea inceputa aprox acum 1 an nu se mai termina
![]() Este vorba de un rechin e12 525 pe carburatie. Masina a fost cumparata acum 12 ani de taicamiu cu 800 dolari:) La origine a fost cu motor de 2.0 si de culoare bej. Dupe cumparare, masina a fost vopsita verde si s-a mers cu ea 4 ani cu motorul de 2.0. Acum 8 ani masina a primit motor 2.5 m30 tot carburatie ca si cel de 2.0. La scurt timp insa carburatorul original a fost furat de niste "mecanici" la un mare service unde masina fusese trimisa pt a i se schimba amortizoarele. In loc au pus unul facut praf, plin de pamant si pe alocuri de poxipol care bineinteles nu mai tinea la ralanti si mergea de tot cacatul. Alt mester, prieten cu taicamiu s-a hotarat sa repare el carburatorul, si a reusit sa scape un cui in motor si sa-l porneasca .... ![]() Astfel ne-am ales cu un e 12 care a zacut in curte aprox 8 ani, pana cand am prins eu gustul pentru aceasta marca. Primul contact recent a fost un e32 730i v8 si e34 535i care au aparut in familie acum 1 an si e28-ul lui EVIL_DEATH la care am pus mai mult suflet decat la masina mea:)). De fapt, dupa ce am mers cu el sa-si ia masina am devenit amandoi cam dementi in privinta bmw-urilor iar mie mi-a venit ideea de a restaura bietul e12 care zacea in curte. Am pus deocamdata pozele cu masina dupa ce a fost scoasa din curte dupa ce 8 ani a stat neatinsa si nepornita. Urmeaza sa va mai plictisesc si cu pozele dupa o vopsitorie praf de multe milioane si alte pagube tipice de romania. This post has been edited by matei: Apr 17 2008, 10:10 PM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
bafta multa baieti,ati inceput bine
![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
spor .dar cu vremea asta ............. am inceput si eu la bebelusa sa fac cate ceva si m a da vremea inapoi:( -------------------- |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
momentan nu e panica ca mai lucram in atelier ca tre curatate cateva piese si vopsite inainte sa le puna pe motor....dar cand vine partea cu pusul pe motor e nasol
![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
Da... peste 3 zile insa termin de curatat si pregatit de vopsit tot asa ca sper sa prind cateva zile cu soare sa le vopsesc
![]() De asemenea tot de vopsit tine si montatul capotei care are toate elementele date jos si pregatite....a picat tare prost vremea asta... |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
Revin cu ceva poze si povestiri legate de e12. Zilele trecute am scos chederele, le-am curatat, vopsit ornamentele si pus la locul lor.
Am aliniat 3 usi din 4 si montat chederul pe 2. Podeaua am acoperit-o in intregime cu zinc, urmand zilele astea un strat de teroson si unul de aluband pt o buna izolare fonica. La motor nu am facut multe pt ca incerc sa o izolez pana vine frigul si numai aliniatul usilor dureaza o vesnicie; cu toate astea insa am montat carburatorul , timoneria de la aceleratie si pompa de benzina. Timoneria a fost facuta pe strung dupa modelul original deoarece masina avea o improvizatie. Tot la compartimentul motor au fost vopsite negru mat, axul de la capota, rolele de la capota si suportii de culisare de pe aripi. |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Foarte frumos
![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
multa bafta, masina prinde contur frumos de tot, asa cum se face
![]() succes |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
bravo.spor in continuare.eu unu nu mai am chef de ale mele mai deloc:( as vrea sa mai am chef sa fac ce afci tu .sau ce faceam inainte sa ma angajez;(( -------------------- |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
Bravo domnu,incepe sa capete contur.
Ce ai in galeata? feruginol?si de cine e facut ca am folosit si io de la policolor si nu sunt multumit. -------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
Incepe sa capete forma dar oricat de mult as lucra tot greu se misca treaba:((
Interceptor, pt cs-ul din garaj merita sa-ti faci chef ![]() Cat despre feruginol, este tot de la policolor, luat din bricolage si am pus 1 litru la o galeata cu apa. In 24 ore a indepartat tot ce inseamna rugina dar a lasat vopseaua in pace. Am dat cu smilghel de 400, zinc si negru mat. A indepartat chiar foarte bine rugina, totul este sa-l clatasti bine de tot si sa-l stergi cu carpa, altfel prinde rugina de suprafata.... This post has been edited by matei: Oct 16 2008, 10:12 PM |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
Multam fain,faza cu apa nu o stiam.Eu l-am folosit asa pur si in doua zile nu a facut nimic la rugina,doar mi-a umflat vopseaua.o sa incerc si cu apa sa vad cum iese.
-------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 179 Joined: 21-October 08 From: Bucuresti Member No.: 2,262 Car: E21 Engine: 318 ![]() |
salut, frumoasa treaba ai facut... ![]() -------------------- Ride or Die
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
Mersi.
![]() Pai la crom nu am facut decat o curatare cu ajax praf. atat, am si eu pe unele ornamente zgarieturi dar nu pot sa spun ca ma deranjeaza enorm.... Vopsitul a fost 30 milioane. dar a iesit cam 60% din ce vroiam. In zonele mari este vopsita bine insa la detalii lasa mult de dorit. Un ochi antrenat va recunoaste imediat imperfectiunile si asta ma roade rau ![]() In rest nu a fost multa tinichigerie, 2 petice la podea, facute de un prieten de familie. Motorul a primit segmenti noi si dupa ce termin cu omologatul primeste si axa cu came, culbutori, ghiduri, simeringuri, scaune de supape si supape noi ca sa fie ca la carte. (unii spun ca nu este nevoie de toate astea, dar sincer nici de restaurarea asta nu e nevoie asa ca merge:))) In rest imi aduc de fiecare data aminte de vopseaua care mi-a dat batai mari de cap deoarece tot ce lucrez este in detaliu...astazi am terminat de curatat suportii de far si maine ma apuc de vopsit. ![]() Usile sunt aliniate, 3 din 4..cea de la sofer nu vrea deloc sa se inchida frumos ![]() Pana duminica sper sa o pornesc ![]() This post has been edited by matei: Oct 22 2008, 10:35 PM |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
fa-i un filmuletz cand ii dai la cheie
![]() |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
Normal ca atunci cand vine vorba de restaurari, incercarea de a respecta un program anume este eronata...prin urmare nu am apucat sa pornesc masina.
Am montat jumatate din instalatia electrica, insa mai am mult de curatat la ea deoarece a fost acoperita bine cu vopsea ![]() Cealalta jumatate era pe alocuri coapta si a trebuit sa schimb sectiuni din fir si anumiti papuci. Partea buna a zilei mi-au asigurat-o geamurile, care dupa atata vreme functioneaza dubios de perfect ![]() Acum trebuie sa aflu unde se produce "buba" in circuit deoarece din butoane imi mergea un singur geam. Tot azi am pregatit radiatorul pentru vopsit. This post has been edited by matei: Oct 28 2008, 02:14 AM |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Salutare...misto masina si felicitari pentru munca depusa si banii investiti .Poate o sa o vad si eu live la o intalnire.Bafta multa
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
Mersi, mai este de munca mai ales ca a venit frigul si nu e tocmai ideal de lucrat:)
Dar sper sa o termin in 2 luni sa pot merge cu ea pana la vara cand va trece iarasi pe butuci pentru articulatii fata si revopsit punte spate + bucse...dar mai este pana atunci ![]() |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
Daca e frig afara si vrei sa lucrezi iti recomand o doza de VOTCA si uiti de tot
Bafta in continuare -------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 10:43 PM |