IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> Ce rol are piesa asta?
Mihai_AMD
post Oct 11 2008, 07:54 PM
Post #1


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



Problema motorului meu continua...daca o pornes sta frumos la 700-800rpm.cum o accelerez odata ,acelerata ramane pe la 1500ture...am verificat azi gura aia de pe admisie pe are se prinde parghia acceleratiei,nimi neinneregula aolo la lapeta ei nu ramane blocata etc.am desfacut si piesa nr 2 din poza,in care intra o mufa si am costatat ca era plina ochi cu ulei biggrin.gif ....de unde?poi uleiul din otul de la debitmetru si din otu ala al gurii cu clapeta sa scurs in timp pe axul care intra in piesa asta nr2(ax actionat odata u aeleratia am obs) si a intrat in biata piesa....e ceva de plastic,trapezoidal,cred ca va dati seama de care zic.daca ii scot mufa adica motorul sta la 2000rpm constant de la prima pornire si nu mai ramane si mia accelerat la prima pedala.sa se fi stricat piesa asta de la atata ulei urs in ea si daia imi oscileaza relantiul?sau ce rol are?ms ms ms


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mario.b
post Oct 11 2008, 08:16 PM
Post #2


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 31-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,112
Car: E30
Engine: M20 2.0 93kW



Vezi ca acea clapeta de acceleratie are un ax care se duce intr-un senzor (care vede cat este deschisa clapeta), ai grija ca daca desfaci acel senzor de sub clapeta are un anumit reglaj, daca nu il pui la fel la loc iti va sta relatiul mai sus sau mai jos, poti incerca sa il cureti cu ceva benzina (senzorul), daca te ajuta cu ceva ne intalnim maine de dimineata (10, 11, 12) cu alt senzor in caz ca nu poti sa il cureti si sa vezi daca al meu iti agata sau raman blocat. nu mai stiu daca il poti si desface senzorul de la clapeta(sa vezi circuitele), dar de curatat cu benzina mere sigur. Spor la munca. uleiul vine din capacul cu culbutori, se depune in timp asta in caz ca acel capac are tabla pe ea care contine un traseu.

BTW acel senzor de jos spune lui nenea ECU cat este deschisa clapeta de la acceleratie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post Oct 11 2008, 11:53 PM
Post #3


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20





CITAT(mario.b @ Oct 11 2008, 08:16 PM) *
Vezi ca acea clapeta de acceleratie are un ax care se duce intr-un senzor (care vede cat este deschisa clapeta), ai grija ca daca desfaci acel senzor de sub clapeta are un anumit reglaj, daca nu il pui la fel la loc iti va sta relatiul mai sus sau mai jos, poti incerca sa il cureti cu ceva benzina (senzorul), daca te ajuta cu ceva ne intalnim maine de dimineata (10, 11, 12) cu alt senzor in caz ca nu poti sa il cureti si sa vezi daca al meu iti agata sau raman blocat. nu mai stiu daca il poti si desface senzorul de la clapeta(sa vezi circuitele), dar de curatat cu benzina mere sigur. Spor la munca. uleiul vine din capacul cu culbutori, se depune in timp asta in caz ca acel capac are tabla pe ea care contine un traseu.

BTW acel senzor de jos spune lui nenea ECU cat este deschisa clapeta de la acceleratie.

ai pm


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian
post Oct 12 2008, 08:49 AM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,440
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz



QUOTE (db85amd @ Oct 11 2008, 08:54 PM) *
Problema motorului meu continua...daca o pornes sta frumos la 700-800rpm.cum o accelerez odata ,acelerata ramane pe la 1500ture...am verificat azi gura aia de pe admisie pe are se prinde parghia acceleratiei,nimi neinneregula aolo la lapeta ei nu ramane blocata etc.am desfacut si piesa nr 2 din poza,in care intra o mufa si am costatat ca era plina ochi cu ulei biggrin.gif ....de unde?poi uleiul din otul de la debitmetru si din otu ala al gurii cu clapeta sa scurs in timp pe axul care intra in piesa asta nr2(ax actionat odata u aeleratia am obs) si a intrat in biata piesa....e ceva de plastic,trapezoidal,cred ca va dati seama de care zic.daca ii scot mufa adica motorul sta la 2000rpm constant de la prima pornire si nu mai ramane si mia accelerat la prima pedala.sa se fi stricat piesa asta de la atata ulei urs in ea si daia imi oscileaza relantiul?sau ce rol are?ms ms ms

sa inteleg ca ai incercat regulatorul de la mine si n-a mers?
oricum dupa simptomele descrise, nu pare sa fie el de vina.
cred ca masina ta trebuie alergata putin, adica nu prin gaiesti, ci 200-300 de km pe autobanda.
smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post Oct 12 2008, 07:19 PM
Post #5


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



CITAT(lucian @ Oct 12 2008, 08:49 AM) *
sa inteleg ca ai incercat regulatorul de la mine si n-a mers?
oricum dupa simptomele descrise, nu pare sa fie el de vina.
cred ca masina ta trebuie alergata putin, adica nu prin gaiesti, ci 200-300 de km pe autobanda.
smile.gif

poi da nu o alearga nimeni prin gaesti...am facut recent pitesti bucuresti targoviste brasov cu ea,adie peste cei 2-3 sute de km estimati de tine si are acelasi mers infect smile.gif


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mario.b
post Oct 13 2008, 09:55 AM
Post #6


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 31-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,112
Car: E30
Engine: M20 2.0 93kW





Ca ideea masin nu are un regulator de relanti propiu zis cum este la motronic, la jetronic relanti-ul re regleaza in functie de cat de cald sau rece este motorul prin senzorii de temperatura care ii ai pe motor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian
post Oct 14 2008, 12:32 PM
Post #7


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,440
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz



QUOTE (db85amd @ Oct 12 2008, 08:19 PM) *
poi da nu o alearga nimeni prin gaesti...am facut recent pitesti bucuresti targoviste brasov cu ea,adie peste cei 2-3 sute de km estimati de tine si are acelasi mers infect smile.gif

stii ce? mai bine iti dau motorul meu... biggrin.gif
pastrezi doar blocul de la al tau, ca merge, si pui totul de pe 2.3
ai 2000 in acte cu vana de 2300(adica 150 de cai)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post Oct 14 2008, 06:36 PM
Post #8


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



CITAT(lucian @ Oct 14 2008, 12:32 PM) *
stii ce? mai bine iti dau motorul meu... biggrin.gif
pastrezi doar blocul de la al tau, ca merge, si pui totul de pe 2.3
ai 2000 in acte cu vana de 2300(adica 150 de cai)

dc o dezmembrezi?glumeam...man nush..nu mas arunca la inj de 2.3 ca deja imi consuma mie mult...

This post has been edited by db85amd: Oct 14 2008, 06:49 PM


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportivu
post Oct 14 2008, 06:46 PM
Post #9


Mensch Maschine
*****

Group: Members
Posts: 1,339
Joined: 14-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 976
Car: E34
Engine: M60B30



am observat si eu ca vrea sa descompleteze e12-le ala atat de frumos....care nu se compara cu al meu, are linie mult mai misto ca al meu...tabla mult mai buna, interior mult mai bun... happy (24).gif

This post has been edited by Sportivu: Oct 14 2008, 06:54 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian
post Oct 15 2008, 07:33 AM
Post #10


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,440
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz





QUOTE (Sportivu @ Oct 14 2008, 07:46 PM) *
am observat si eu ca vrea sa descompleteze e12-le ala atat de frumos....care nu se compara cu al meu, are linie mult mai misto ca al meu...tabla mult mai buna, interior mult mai bun... happy (24).gif

nu vreau, da e ca un copil pe care nu-l vrea nimeni-din cauza motorului neomologat.
te-am vazut sapt. trecuta cum o "ardeai" low pe la eroilor cu e 12-le.
f. misto cu jentile alea...
trebuie sa le facem cunostinta intr-o zi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian
post Oct 15 2008, 07:38 AM
Post #11


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,440
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz



QUOTE (db85amd @ Oct 14 2008, 07:36 PM) *
dc o dezmembrezi?glumeam...man nush..nu mas arunca la inj de 2.3 ca deja imi consuma mie mult...

un 2.3 nu consuma mai mult ca un 2ooo.
cat iti consuma? eu ma duc spre 14-15 in trafic de Bucuresti.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post Oct 15 2008, 07:48 AM
Post #12


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



CITAT(lucian @ Oct 15 2008, 07:38 AM) *
un 2.3 nu consuma mai mult ca un 2ooo.
cat iti consuma? eu ma duc spre 14-15 in trafic de Bucuresti.

nu pot da un onsum acum ca nu merge motoru bine...intai sal pun a punct cat se poate si calculez apoi smile.gif


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th July 2025 - 11:39 AM