Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ce rol are piesa asta?
BMWZone > BMW GENERAL > Intrebari si sfaturi despre BMW
Mihai_AMD
Problema motorului meu continua...daca o pornes sta frumos la 700-800rpm.cum o accelerez odata ,acelerata ramane pe la 1500ture...am verificat azi gura aia de pe admisie pe are se prinde parghia acceleratiei,nimi neinneregula aolo la lapeta ei nu ramane blocata etc.am desfacut si piesa nr 2 din poza,in care intra o mufa si am costatat ca era plina ochi cu ulei biggrin.gif ....de unde?poi uleiul din otul de la debitmetru si din otu ala al gurii cu clapeta sa scurs in timp pe axul care intra in piesa asta nr2(ax actionat odata u aeleratia am obs) si a intrat in biata piesa....e ceva de plastic,trapezoidal,cred ca va dati seama de care zic.daca ii scot mufa adica motorul sta la 2000rpm constant de la prima pornire si nu mai ramane si mia accelerat la prima pedala.sa se fi stricat piesa asta de la atata ulei urs in ea si daia imi oscileaza relantiul?sau ce rol are?ms ms ms
mario.b
Vezi ca acea clapeta de acceleratie are un ax care se duce intr-un senzor (care vede cat este deschisa clapeta), ai grija ca daca desfaci acel senzor de sub clapeta are un anumit reglaj, daca nu il pui la fel la loc iti va sta relatiul mai sus sau mai jos, poti incerca sa il cureti cu ceva benzina (senzorul), daca te ajuta cu ceva ne intalnim maine de dimineata (10, 11, 12) cu alt senzor in caz ca nu poti sa il cureti si sa vezi daca al meu iti agata sau raman blocat. nu mai stiu daca il poti si desface senzorul de la clapeta(sa vezi circuitele), dar de curatat cu benzina mere sigur. Spor la munca. uleiul vine din capacul cu culbutori, se depune in timp asta in caz ca acel capac are tabla pe ea care contine un traseu.

BTW acel senzor de jos spune lui nenea ECU cat este deschisa clapeta de la acceleratie.
Mihai_AMD
CITAT(mario.b @ Oct 11 2008, 08:16 PM) *
Vezi ca acea clapeta de acceleratie are un ax care se duce intr-un senzor (care vede cat este deschisa clapeta), ai grija ca daca desfaci acel senzor de sub clapeta are un anumit reglaj, daca nu il pui la fel la loc iti va sta relatiul mai sus sau mai jos, poti incerca sa il cureti cu ceva benzina (senzorul), daca te ajuta cu ceva ne intalnim maine de dimineata (10, 11, 12) cu alt senzor in caz ca nu poti sa il cureti si sa vezi daca al meu iti agata sau raman blocat. nu mai stiu daca il poti si desface senzorul de la clapeta(sa vezi circuitele), dar de curatat cu benzina mere sigur. Spor la munca. uleiul vine din capacul cu culbutori, se depune in timp asta in caz ca acel capac are tabla pe ea care contine un traseu.

BTW acel senzor de jos spune lui nenea ECU cat este deschisa clapeta de la acceleratie.

ai pm
lucian
QUOTE (db85amd @ Oct 11 2008, 08:54 PM) *
Problema motorului meu continua...daca o pornes sta frumos la 700-800rpm.cum o accelerez odata ,acelerata ramane pe la 1500ture...am verificat azi gura aia de pe admisie pe are se prinde parghia acceleratiei,nimi neinneregula aolo la lapeta ei nu ramane blocata etc.am desfacut si piesa nr 2 din poza,in care intra o mufa si am costatat ca era plina ochi cu ulei biggrin.gif ....de unde?poi uleiul din otul de la debitmetru si din otu ala al gurii cu clapeta sa scurs in timp pe axul care intra in piesa asta nr2(ax actionat odata u aeleratia am obs) si a intrat in biata piesa....e ceva de plastic,trapezoidal,cred ca va dati seama de care zic.daca ii scot mufa adica motorul sta la 2000rpm constant de la prima pornire si nu mai ramane si mia accelerat la prima pedala.sa se fi stricat piesa asta de la atata ulei urs in ea si daia imi oscileaza relantiul?sau ce rol are?ms ms ms

sa inteleg ca ai incercat regulatorul de la mine si n-a mers?
oricum dupa simptomele descrise, nu pare sa fie el de vina.
cred ca masina ta trebuie alergata putin, adica nu prin gaiesti, ci 200-300 de km pe autobanda.
smile.gif
Mihai_AMD
CITAT(lucian @ Oct 12 2008, 08:49 AM) *
sa inteleg ca ai incercat regulatorul de la mine si n-a mers?
oricum dupa simptomele descrise, nu pare sa fie el de vina.
cred ca masina ta trebuie alergata putin, adica nu prin gaiesti, ci 200-300 de km pe autobanda.
smile.gif

poi da nu o alearga nimeni prin gaesti...am facut recent pitesti bucuresti targoviste brasov cu ea,adie peste cei 2-3 sute de km estimati de tine si are acelasi mers infect smile.gif
mario.b
Ca ideea masin nu are un regulator de relanti propiu zis cum este la motronic, la jetronic relanti-ul re regleaza in functie de cat de cald sau rece este motorul prin senzorii de temperatura care ii ai pe motor.
lucian
QUOTE (db85amd @ Oct 12 2008, 08:19 PM) *
poi da nu o alearga nimeni prin gaesti...am facut recent pitesti bucuresti targoviste brasov cu ea,adie peste cei 2-3 sute de km estimati de tine si are acelasi mers infect smile.gif

stii ce? mai bine iti dau motorul meu... biggrin.gif
pastrezi doar blocul de la al tau, ca merge, si pui totul de pe 2.3
ai 2000 in acte cu vana de 2300(adica 150 de cai)
Mihai_AMD
CITAT(lucian @ Oct 14 2008, 12:32 PM) *
stii ce? mai bine iti dau motorul meu... biggrin.gif
pastrezi doar blocul de la al tau, ca merge, si pui totul de pe 2.3
ai 2000 in acte cu vana de 2300(adica 150 de cai)

dc o dezmembrezi?glumeam...man nush..nu mas arunca la inj de 2.3 ca deja imi consuma mie mult...
Sportivu
am observat si eu ca vrea sa descompleteze e12-le ala atat de frumos....care nu se compara cu al meu, are linie mult mai misto ca al meu...tabla mult mai buna, interior mult mai bun... happy (24).gif
lucian
QUOTE (Sportivu @ Oct 14 2008, 07:46 PM) *
am observat si eu ca vrea sa descompleteze e12-le ala atat de frumos....care nu se compara cu al meu, are linie mult mai misto ca al meu...tabla mult mai buna, interior mult mai bun... happy (24).gif

nu vreau, da e ca un copil pe care nu-l vrea nimeni-din cauza motorului neomologat.
te-am vazut sapt. trecuta cum o "ardeai" low pe la eroilor cu e 12-le.
f. misto cu jentile alea...
trebuie sa le facem cunostinta intr-o zi.
lucian
QUOTE (db85amd @ Oct 14 2008, 07:36 PM) *
dc o dezmembrezi?glumeam...man nush..nu mas arunca la inj de 2.3 ca deja imi consuma mie mult...

un 2.3 nu consuma mai mult ca un 2ooo.
cat iti consuma? eu ma duc spre 14-15 in trafic de Bucuresti.
Mihai_AMD
CITAT(lucian @ Oct 15 2008, 07:38 AM) *
un 2.3 nu consuma mai mult ca un 2ooo.
cat iti consuma? eu ma duc spre 14-15 in trafic de Bucuresti.

nu pot da un onsum acum ca nu merge motoru bine...intai sal pun a punct cat se poate si calculez apoi smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.