QUOTE (db85amd @ Oct 11 2008, 08:54 PM)

Problema motorului meu continua...daca o pornes sta frumos la 700-800rpm.cum o accelerez odata ,acelerata ramane pe la 1500ture...am verificat azi gura aia de pe admisie pe are se prinde parghia acceleratiei,nimi neinneregula aolo la lapeta ei nu ramane blocata etc.am desfacut si piesa nr 2 din poza,in care intra o mufa si am costatat ca era plina ochi cu ulei

....de unde?poi uleiul din otul de la debitmetru si din otu ala al gurii cu clapeta sa scurs in timp pe axul care intra in piesa asta nr2(ax actionat odata u aeleratia am obs) si a intrat in biata piesa....e ceva de plastic,trapezoidal,cred ca va dati seama de care zic.daca ii scot mufa adica motorul sta la 2000rpm constant de la prima pornire si nu mai ramane si mia accelerat la prima pedala.sa se fi stricat piesa asta de la atata ulei urs in ea si daia imi oscileaza relantiul?sau ce rol are?ms ms ms
sa inteleg ca ai incercat regulatorul de la mine si n-a mers?
oricum dupa simptomele descrise, nu pare sa fie el de vina.
cred ca masina ta trebuie alergata putin, adica nu prin gaiesti, ci 200-300 de km pe autobanda.