![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Problema motorului meu continua...daca o pornes sta frumos la 700-800rpm.cum o accelerez odata ,acelerata ramane pe la 1500ture...am verificat azi gura aia de pe admisie pe are se prinde parghia acceleratiei,nimi neinneregula aolo la lapeta ei nu ramane blocata etc.am desfacut si piesa nr 2 din poza,in care intra o mufa si am costatat ca era plina ochi cu ulei
![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
Vezi ca acea clapeta de acceleratie are un ax care se duce intr-un senzor (care vede cat este deschisa clapeta), ai grija ca daca desfaci acel senzor de sub clapeta are un anumit reglaj, daca nu il pui la fel la loc iti va sta relatiul mai sus sau mai jos, poti incerca sa il cureti cu ceva benzina (senzorul), daca te ajuta cu ceva ne intalnim maine de dimineata (10, 11, 12) cu alt senzor in caz ca nu poti sa il cureti si sa vezi daca al meu iti agata sau raman blocat. nu mai stiu daca il poti si desface senzorul de la clapeta(sa vezi circuitele), dar de curatat cu benzina mere sigur. Spor la munca. uleiul vine din capacul cu culbutori, se depune in timp asta in caz ca acel capac are tabla pe ea care contine un traseu.
BTW acel senzor de jos spune lui nenea ECU cat este deschisa clapeta de la acceleratie. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Vezi ca acea clapeta de acceleratie are un ax care se duce intr-un senzor (care vede cat este deschisa clapeta), ai grija ca daca desfaci acel senzor de sub clapeta are un anumit reglaj, daca nu il pui la fel la loc iti va sta relatiul mai sus sau mai jos, poti incerca sa il cureti cu ceva benzina (senzorul), daca te ajuta cu ceva ne intalnim maine de dimineata (10, 11, 12) cu alt senzor in caz ca nu poti sa il cureti si sa vezi daca al meu iti agata sau raman blocat. nu mai stiu daca il poti si desface senzorul de la clapeta(sa vezi circuitele), dar de curatat cu benzina mere sigur. Spor la munca. uleiul vine din capacul cu culbutori, se depune in timp asta in caz ca acel capac are tabla pe ea care contine un traseu. BTW acel senzor de jos spune lui nenea ECU cat este deschisa clapeta de la acceleratie. ai pm -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
Problema motorului meu continua...daca o pornes sta frumos la 700-800rpm.cum o accelerez odata ,acelerata ramane pe la 1500ture...am verificat azi gura aia de pe admisie pe are se prinde parghia acceleratiei,nimi neinneregula aolo la lapeta ei nu ramane blocata etc.am desfacut si piesa nr 2 din poza,in care intra o mufa si am costatat ca era plina ochi cu ulei ![]() sa inteleg ca ai incercat regulatorul de la mine si n-a mers? oricum dupa simptomele descrise, nu pare sa fie el de vina. cred ca masina ta trebuie alergata putin, adica nu prin gaiesti, ci 200-300 de km pe autobanda. ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
sa inteleg ca ai incercat regulatorul de la mine si n-a mers? oricum dupa simptomele descrise, nu pare sa fie el de vina. cred ca masina ta trebuie alergata putin, adica nu prin gaiesti, ci 200-300 de km pe autobanda. ![]() poi da nu o alearga nimeni prin gaesti...am facut recent pitesti bucuresti targoviste brasov cu ea,adie peste cei 2-3 sute de km estimati de tine si are acelasi mers infect ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
Ca ideea masin nu are un regulator de relanti propiu zis cum este la motronic, la jetronic relanti-ul re regleaza in functie de cat de cald sau rece este motorul prin senzorii de temperatura care ii ai pe motor. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
poi da nu o alearga nimeni prin gaesti...am facut recent pitesti bucuresti targoviste brasov cu ea,adie peste cei 2-3 sute de km estimati de tine si are acelasi mers infect ![]() stii ce? mai bine iti dau motorul meu... ![]() pastrezi doar blocul de la al tau, ca merge, si pui totul de pe 2.3 ai 2000 in acte cu vana de 2300(adica 150 de cai) |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
stii ce? mai bine iti dau motorul meu... ![]() pastrezi doar blocul de la al tau, ca merge, si pui totul de pe 2.3 ai 2000 in acte cu vana de 2300(adica 150 de cai) dc o dezmembrezi?glumeam...man nush..nu mas arunca la inj de 2.3 ca deja imi consuma mie mult... This post has been edited by db85amd: Oct 14 2008, 06:49 PM -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
am observat si eu ca vrea sa descompleteze e12-le ala atat de frumos....care nu se compara cu al meu, are linie mult mai misto ca al meu...tabla mult mai buna, interior mult mai bun...
![]() This post has been edited by Sportivu: Oct 14 2008, 06:54 PM |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
am observat si eu ca vrea sa descompleteze e12-le ala atat de frumos....care nu se compara cu al meu, are linie mult mai misto ca al meu...tabla mult mai buna, interior mult mai bun... ![]() nu vreau, da e ca un copil pe care nu-l vrea nimeni-din cauza motorului neomologat. te-am vazut sapt. trecuta cum o "ardeai" low pe la eroilor cu e 12-le. f. misto cu jentile alea... trebuie sa le facem cunostinta intr-o zi. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
un 2.3 nu consuma mai mult ca un 2ooo. cat iti consuma? eu ma duc spre 14-15 in trafic de Bucuresti. nu pot da un onsum acum ca nu merge motoru bine...intai sal pun a punct cat se poate si calculez apoi ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 11:50 AM |