![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Acum cateva ore ma plimbam cu masina si am vazut ca a crescut temperatura la apa. Am tras-o pe dreapta sa vad ce are si m-a mancat undeva sa umblu la busonul de la vas. Am invartit doar un sfert de tura si a bubuit!
![]() ![]() Acum sunt ok, bandajat ca o mumie. Nu ma mai doare asa rau, dar nici bine nu e. ![]() This post has been edited by butcky: Jun 10 2008, 11:59 PM -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() restantier ![]() ![]() Group: Members Posts: 385 Joined: 10-September 07 From: bucuresti Member No.: 1,138 Car: e34 525tds Engine: m51d25 143cp oficial ![]() |
Acum cateva ore ma plimbam cu masina si am vazut ca a crescut temperatura la apa. Am tras-o pe dreapta sa vad ce are si m-a mancat undeva sa umblu la busonul de la vas. Am invartit doar un sfert de tura si a bubuit! ![]() Acum sunt ok, bandajat ca o mumie. Nu ma mai doare asa rau, dar nici bine nu e. ![]() vai de capu meu! era sa o patesc si eu acu un an exact la fel da am avut noroc ca n-a bubuit a sarit doar apa in sus. am avut si noroc ca am deschis busonul cu un mare ziar ca imi ardeam mana rau altfel. insanatosire grabnica! cu ochii cum stai? ce-au zis aia la spital? l.e.: las ca pielea creste la loc. cum e cu ochii? This post has been edited by ledocteur: Jun 11 2008, 12:00 AM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 221 Joined: 6-April 07 Member No.: 886 Car: E28 Engine: M30B28 ![]() |
Insanatosire grabnica Butcky!!! bine ca nu ai patit nimic la ochi, ce ti-au spus la urgente la oftalmologie? -------------------- E28 528i ; ex e28 524d, 524td, 520i, e34 520i, 525ix, e39 525d
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Mi-au dat 2 tuburi de picaturi. Din unu sa pun de 7 ori pe zi si de 4 din celalalt.
![]() Eu nu vreau sa raman cu semne pe piele!!!! Trebuie sa merg zilnic la spital sa-mi curete ranile si sa schimbe bandajul ![]() l.e. Abia scriu cu o mana... :"( This post has been edited by butcky: Jun 11 2008, 12:07 AM -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 221 Joined: 6-April 07 Member No.: 886 Car: E28 Engine: M30B28 ![]() |
Mi-au dat 2 tuburi de picaturi. Din unu sa pun de 7 ori pe zi si de 4 din celalalt. ![]() Eu nu vreau sa raman cu semne pe piele!!!! Trebuie sa merg zilnic la spital sa-mi curete ranile si sa schimbe bandajul ![]() l.e. Abia scriu cu o mana... :"( Inseamna ca te-ai ar bine atunci...corneea are 6 straturi, in general se refac primele 2 straturi externe, sa speram ca nu o sa ai sechele, cat despre arsura...depinde de profunzime adica de gradul arsurii. Daca e gradul 2 se reaface, dar ochii sunt mai importanti. Lasa ca vine vara, se vindeca ranile, te bronzezi si nu o sa se mai vada asa...dar sa eviti soarele pana atunci. -------------------- E28 528i ; ex e28 524d, 524td, 520i, e34 520i, 525ix, e39 525d
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
mUlta sanatate man, mi am furat-o si eu in parcare, eu am impins de un furtun, ma asteptam sa cam sara, si cand a sarit am inchis ochii si m-am intors cu spatele, la mine a fost o chestie minora. Multa sanatate |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Initial m-a bufnit rasul... inca un topic marca Bucii.
Ai grija, sa te faci bine, sa speram ca nu ramai cu probleme la ochi ![]() Spitalul ala de pe Grivitei... am petrecut ceva timp pe-acolo, asta mai lipsea sa te vizitez si pe tine. Bine ca poti merge acasa. Incredibil ce poti pati de la ceva la care nu prea acordam atentie. Am deschis si eu de multe ori busonul la motor care dadea in clocot dar n-a sarit asa. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 221 Joined: 6-April 07 Member No.: 886 Car: E28 Engine: M30B28 ![]() |
Initial m-a bufnit rasul... inca un topic marca Bucii. Ai grija, sa te faci bine, sa speram ca nu ramai cu probleme la ochi ![]() Morala: ursuletul poate dauna grav sanatatii sau ...evitati excesul de sare, grasimi, alcool sau prea mult BMW power ![]() -------------------- E28 528i ; ex e28 524d, 524td, 520i, e34 520i, 525ix, e39 525d
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 310 Joined: 24-May 07 From: bucuresti Member No.: 938 Car: E30/E53 Engine: 2,5=171cp,30i=231cp ![]() |
acelasi lucru l-am patit si io numai ca spre norocul meu nu mi-a sarit in ochi ca am apucat sa pun bratu in dreptul fetei insa m-am ars calumea pe mana iti recomnd sa cumperi spray de arsuri ROMANESC vei ramane surprins cat de bun este si nu-ti vor ramane nici semne
![]() Insanatosire grabnica !!! |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
ba nene ai inebunit??cum dracu sa desurubezi capacul cand motorul fierbe?>!!?!?1?!?>se lasa motorul la relanti sau in cel mai rau caz il opresti.ce mama dracu ca scrie si pe buson sa nu desurubezi cand e fierbinte.Acum asta e insanatosire grabnica si data viitoare casca ochii!! -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
imi pare rau sa aud asta, insa trebuia sa stii ca busonul ala nu se desface daca motorul este cald
sai ai grija ! bafta! -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 280 Joined: 18-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,588 Car: E30 Engine: M10 1.8 105CP ![]() |
insanatosire grabnica! am patit si eu cu mercedes-ul meu vechi acum vreo 4 ani ceva de genul dar am avut noroc sa sara in sus si mi-au trecut repede urmele..
sper sa te faci bine cat mai repede. tine-ne la curent |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
spar sa te faci bine cat mai repede si sa nu ramana nici o urma!!!
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 15-February 06 From: bucuresti Member No.: 191 Car: bmw e36 coupe Engine: m50 2.5 192 cp ![]() |
iti urez insanatosire grabnica, nush cum nu te-ai gandit si tu macar pt o secunda ca aia e clocotita ![]() -------------------- e46 coupe DIESEL si 6 trepte
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Marcel D. ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 688 Joined: 25-July 07 From: Corusu Member No.: 1,035 Car: E39 + E46 Engine: M52 2.0 150CP + M43 ![]() |
Insanatosire grabnica!
![]() -------------------- Marcel D.
BMW E39 520i, BMW E46 318i, Seat Toledo 2.0 FSI - under destruction ---------------------------------------- ex E30 318i, ex E30 324d |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
insanatosire grabnica man, si fara urme de arsura.
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Multa sanatate!
-------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Uitasem... ai nevoie de ceva creme speciale pentru arsuri? Cand a fost var-miu in spital doctorita i-a zis sa ia din Spania ceva, dar a luat prea multe, restul au ramas la mine, in caz ca doctorita are alti pacienti care au nevoie de ea sa le cumpere de la mine, sa nu mai astepte dupa comanda, ma suna. Dar n-a dat nici un semn de atunci. Chiar, la care doctor esti? Cu busonul treaba sta cam asa dincate am observat: Poti sa-l desfaci daca racirea e in parametri, chiar cu motorul fierbinte, va sufla putin, cu riscul sa te frigi putin la .mana. Dar daca a dat in clocot e nasol, ca intra legile fizicii in functiune: temperatura de fierbere sub presiune e mai mare decat la presiune normala. Asadar, motorul poate sa clocoteasca slab iar cand desfaci busonul instant colcaie de nu se poate, ca scade presiunea, deci si punctul de fierbere. SI atunci ai pus-o. Caz mai fericit e cand nu prea clocoteste, dar dupa ce desfaci capacul incepe sa dea in clocot. In concluzie, nu scoate capacul ala decat daca stii ce faci si daca ai apade rezerva la indemana, ca e posibil sa fiarba si sa se imprastie apa din el dupa ce-l scoti de sub presiune. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
In primul rand va multumesc la toti!
Ranile nu sunt de spray! Sunt mai grAVE! dEGETELE S-AU INEGRIT SI IN UNELE LOCURI LIPSESTE SI CARNE ![]() ![]() Doctorul de la spital e arab. Nu i-am retinut numele. M-a chemat zilnic la spital cam 1 luna ![]() Busonul l-am invartit fff putin! un sfert de tura si a sarit de acolo. Apa a sarit fff sus, ziceai ca-i fantana arteziana! S-a umplut strada de aburi! This post has been edited by butcky: Jun 11 2008, 11:39 AM -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
Bai...insanatosire grabnica....dar pana mea...pentru tine trebuie sa facem un topic separat cu "asa nu", ca esti de belea...pe bune..
![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 12:05 AM |