![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Sper sa te tina mai mult ca pe mine.
![]() Ale mele s-au ovalizat si imi tremura volanul la franare... n-am nici 3000 km cu ele... N-am prins nici o ploaie, n-am spalat masina cu ele incinse... naiba sa le ia, nu stiu ce s-o fi intamplat. |
|
|
![]()
Post
#142
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
nasol..
![]() oricum e diferenta fata de cele vechi care erau si ovalizate si tocite rau. |
|
|
![]()
Post
#143
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Sper sa te tina mai mult ca pe mine. ![]() Ale mele s-au ovalizat si imi tremura volanul la franare... n-am nici 3000 km cu ele... N-am prins nici o ploaie, n-am spalat masina cu ele incinse... naiba sa le ia, nu stiu ce s-o fi intamplat. ![]() ATE???? exact la fel am patit si eu dar cu zimmerman sport, insa dupa 5000km ![]() ![]() mi-a mai zis cineva ca e posibil sa faca asa din pivoti, ca au bucsa ai de cauciuc de jur-imprejur si cica a imbatranit si cand se incalzeste devine moale ...... intradevar numia cand se incalzeste masina imi tremura la franare eu mai stiu ce dreaq sa mai cred ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#144
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Da, PowerDiscuri. Imi tremura doar daca apas usor frana. In curbe, mai ales in coborare, daca ma infig tare in ea, nu zice nimic. Insa e frustrant pe autostrada sa incetinesti 10-15km/h si sa ti se bataie volanul in mana... Nu stiu ce sa zic cu pivotii, s-au dus naiba in doar 3000 km, majoritatea in afara Bucurestiului ?
Sunt discurile mai mult ca sigur, dar nu imi pot da seama cum naiba s-au ovalizat la drum intins, fara ploaie, fara spalat masina... nici suprasolicitate n-au fost, nimic. M-au cam dezamagit, o sa le schimb la urmatorul schimb de placute, dar nu stiu ce sa mai iau, daca toate fac la fel. ![]() |
|
|
![]()
Post
#145
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
M-au cam dezamagit, o sa le schimb la urmatorul schimb de placute, dar nu stiu ce sa mai iau, daca toate fac la fel. ![]() AUTOMOBILE BAVARIA ![]() edit: ai schimbat si bratele pe fata? (pivotii) -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#146
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Mda, probabil ca o sa optez pentru unele originale. Nu, pivotii sunt OK, de fapt a fost verificate toate articulatia la revizie, acum ~3000 km si era OK. In plus, cu discurile vechi care erau praf, nu zicea nimic, sa fi murit pivotii in nici 3000 km ? (care inseamna 4 drumuri Bucuresti-Tg Jiu, de fapt) ? This post has been edited by BBo: Jun 5 2008, 12:26 AM |
|
|
![]()
Post
#147
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Mda, probabil ca o sa optez pentru unele originale. Nu, pivotii sunt OK, de fapt a fost verificate toate articulatia la revizie, acum ~3000 km si era OK. In plus, cu discurile vechi care erau praf, nu zicea nimic, sa fi murit pivotii in nici 3000 km ? (care inseamna 4 drumuri Bucuresti-Tg Jiu, de fapt) ? putin probabil, ma gandesc ca poate de la caldura, la mine cel putin pana sa se faca asa cald nu simteam mai nimic, poate se inmoaie cauciucul ala care e de jur-imprejurul pivotului mic (de la roata) ![]() hai ca am facut topicul lui florin varza ![]() ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#148
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Nu se supara, ca o intereseaza si pe masina lui
![]() Cica nu exista termenul de "discuri ovalizate": http://www.stoptech.com/tech_info/wp_warped_brakedisk.shtml# , totul se datoreaza depunerilor neuniforme de material pe discuri. |
|
|
![]()
Post
#149
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Nu se supara, ca o intereseaza si pe masina lui ![]() Cica nu exista termenul de "discuri ovalizate": http://www.stoptech.com/tech_info/wp_warped_brakedisk.shtml# , totul se datoreaza depunerilor neuniforme de material pe discuri. si mai pe romaneste ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#150
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Sa stiti ca si la mine aveam vibratii in volan la franare si senzatia ca in franare o ia in directia in care vrea ea, si era din cauza unui cap de bara cu joc. S-a rezolvat dupa ce l-am schimbat. Daca nu se rezolva pasul urmator ar fi fost bratele superioare (la E34). La E46 sistemul e diferit, am vazut ca e o bascula, nu are brate ca la E34. Din fericire s-a rezolvat. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#151
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Au inceput sa scartaie placutele la franari usoare, gen oprit la semafor. Nu fac mereu, dar ma enerveaza rau.
In schimb la franari puternice se comporta f.bine. Am incercat frana blana de la 160+... ![]() |
|
|
![]()
Post
#152
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
O sa se "aseze" in timp. Si mie imi faceau la fel cand le schimbasem pe spate... dupa un timp a disparut scartaitul.
|
|
|
![]()
Post
#153
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#154
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
e diferenta cu csenonu'? -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#155
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Nu se supara, ca o intereseaza si pe masina lui ![]() Cica nu exista termenul de "discuri ovalizate": http://www.stoptech.com/tech_info/wp_warped_brakedisk.shtml# , totul se datoreaza depunerilor neuniforme de material pe discuri. sa stii ca e posibil, azi am trantit o frana mai violenta de pe la 180 pana la 20 apoi la urmatoarele apasari pe frana am simtit cum cum s-a diminuat batzaiala din volan , NU glumesc ! -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#156
|
|||||||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
e diferenta cu csenonu'? E diferenta enorma, chiar daca sunt reglate farurile la ochi si date putin in jos ca sa nu-i orbesc pe ceilalti. Pe stradute mici si slab luminate se face ziua cand merg. ![]() Lumineaza mai puternic si e putin mai albastrui decat un xenon original de E46 ca am comparat cu masina unui prieten aseara. Intre timp si-a revenit si droserul ala defect, dar oricum merg sa-l schimb azi. O chestie ma deranjeaza rau. Pozitia e pe farurile de faza lunga si se vede galben rau. Exista becuri de pozitie albe, apropiate de lumina xenonului? si un test cu niste roti de E46. Cred ca trebuie distantier de ~5mm pt a le monta pe E36, pt ca distanta intre cauciuc si tija amortizorului (imi scapa acum denumierea) e f.mica, 2-3mm. |
||||||
|
|||||||
![]()
Post
#157
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#158
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Am avut eu pe proiectoare becuri BlueVision, dar nu e asa mare diferenta fata de cele stock. Marketingul functioneaza, insa ![]() Ia-ti NightVision sau XtremPower, tot de la Philips... |
|
|
![]()
Post
#159
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Am gasit pana la urma la cel de unde am luat xenonul leduri albe de pozitie. Abia saptamana viitoare mi le aduce.
Am schimbat si droserul ala defect. Acum merge calumea ![]() E diferenta uriasa fata de halogen. Problema e ca imi mai da eroare pe obc "low beam failure", dar nu mereu ![]() Am dat si primul cerculet cu ea de cand o am ![]() Dupa ~3000km de cand am montat obc-ul am consum mediu(are 2 consumuri care se pot reseta. unul il resetez la drum, iar celalalt e neresetat niciodata) de 9.4%, mers 70% in afara si restul in oras. Imi curgea ulei pe la capacul de la tacheti si am dat cu niste silicon.. Garnitura era noua tot curge,dar mai putin ![]() Trebuie sa ajung pana la urma undeva sa o ridic sa vad pe unde curge. Pb e ca trebuie sa schimb si uleiul, dar pana nu o rezolv nu il schimb. Castrol Edge Sport 10w60 e bun? Sau imi recomandati altceva? |
|
|
![]()
Post
#160
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
mai bine uita-te in carte si vezi ce ulei zice BMW sa pui, parca 10W40
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 12:17 AM |