![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 12 Joined: 3-April 08 Member No.: 1,559 Car: e46 Engine: m ![]() |
am si io un tovaras care a cumparat de curand un e46 316i...masina fuge cat de bine se poate pentru 316 dar are o chestie ciudata...la relanti dupa ce se incalzeste motorul se aud in toba mici rateuri, sunt aproape insesizabile pentru un necunoscator si se observa o scadere pe turometru de la 800 ture la 700ture...si tot din ce imi spune el mai are probleme si cu pornirea in sensul in care are zile in care porneste mai greu(tine contactul pe electromotor mai mult timp decat normal)....are schimbat ulei, filtru de ulei, filtru de benzina, bujii ai benzina top 100 petrom v, mai a bagat in ea si o solutie de curatat injectoarele...omu este disperat...... a fost pe tester cu ea dar nu are nici o eroare. ce este de facut?
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
ori are senzorul de la axa cu came plecat in delegatie sau pompa de benzina nu mai face presiune
-------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
1. am si io un tovaras care a cumparat de curand un e46 316i...masina fuge cat de bine se poate pentru 316 dar are o chestie ciudata...la relanti dupa ce se incalzeste motorul se aud in toba mici rateuri[...] Poate ca daca si-ar fi luat un e34, nu ar fi avut probleme cu el... ![]() Asta asa, in amintirea polemicii de la "e46 vs e34"... ![]() -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
asa e nu din astea doar bobinele crapate
-------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Rares, esti offtopic.
Offtopic: ![]() Tot cam offtopic... si a mea ezita la relanti... dracu stie ce are. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Rares, esti offtopic. Offtopic: ![]() Tot cam offtopic... si a mea ezita la relanti... dracu stie ce are. Luci, esti offtopic. Offtopic: si a mea oscileaza la relanti. Chiar am facut un topic despre problema asta... -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
am si io un tovaras care a cumparat de curand un e46 316i... nu ai chiar tu acest e46 316i pune-o pe tester -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 12 Joined: 3-April 08 Member No.: 1,559 Car: e46 Engine: m ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
boala la e 46 316 318 sunt furtunele de vacuum sa le verifice si pe alea.....
unui prieten in treapta 1 ai dadea in nas cald rece nu conta.....restul vitezeleor mergeau perfect doar 1 a venea in nas si nu mereuuuu a cautat 1 saptamana .......a gast un furtunel de vacuum crapat...acum totul e ok.......altceva ......vre o mufa vre o sonda nu stiu mai mult. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 12 Joined: 3-April 08 Member No.: 1,559 Car: e46 Engine: m ![]() |
boala la e 46 316 318 sunt furtunele de vacuum sa le verifice si pe alea..... unui prieten in treapta 1 ai dadea in nas cald rece nu conta.....restul vitezeleor mergeau perfect doar 1 a venea in nas si nu mereuuuu a cautat 1 saptamana .......a gast un furtunel de vacuum crapat...acum totul e ok.......altceva ......vre o mufa vre o sonda nu stiu mai mult. va multumesc ...mai aveti si alte sugesti? |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
motoras relanti .....schimbat cu altu doar de proba sa vada daca ami face eventual sa l curete pe al lui cu wd 40
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 08:36 AM |