![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 5 Joined: 9-May 08 Member No.: 1,640 Car: E28 Engine: 1.8 90 CP ![]() |
Salut, as dori sa achizitionez masina din titlu, BMW 518 pe carburatie.Se merita acest model? are o problema la motor, de pornit porneste dar se aude poc poc poc poc in el si devine din ce in ce mai rapid dupa turatie lui.Masina nu a fost folosita de aprox 1 an, nu este ruginit dar cum este treaba cu motorul?Sunt costisitoare reparatiile la un motor BMW ? exista mecanici care se pricep si la motoare de BMW nu doar la dacia?!Masina o stiu de vreo 2 ani, dar tipul respectiv nu prea a mers cu ea...nu pot baga mana in foc ca nu este alergata, dar nu asa cum sunt altele.
Poate ma lamureste careva si pe mine.In afara din zgomotol motor funtioneaza de la primul la ultimul becule, led si ce mai are ea pe acolo.aaaa inca ceva pretul de achizitie ar fii undeva la 500, 550 euro maxim.(adica vreo 20 mil) cum este acest model de obicei?mai ales cel cu motor de 1,8 carb/ This post has been edited by gusteru29: May 9 2008, 09:41 AM |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
QUOTE cum este acest model de obicei?mai ales cel cu motor de 1,8 carb/ Acest model e destul de rar la noi ![]() Cum este E28 in general? De vis daca a fost intretinut si nu a fost lovit. Daca a fost lovit se umple de rugina in locul respectiv, ca sigur nu l-a reparat nimeni cum trebuie. Rugina oricum apare in anumite locuri, dfeh masina veche. Din punctul meu de vedere e masina perfecta ca dimensiuni, spatiu interior, manevrabilitate etc. Iar 518 trebuie sa fie mai bine echilibrat decat 524td si 525i, de care am avut pana acum. Daca se aude poc poc e grav, probabil trebuie desfacut si refacut motorul. Sigur nu e bataie simpla, tacanit de tacheti? Din cate stiu carburatorul e dificil de reglat daca-i cel controlat electronic. Cred ca decat sa-l repari mai bine pui alt motor, eventual 6 cilindri. Afla ce-i cu motorul, daca e ok eu zic sa-l iei. Ti-a zis cat consuma? Papa ulei? Are trapa? Inchidere centralizata? Servodirectie? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 5 Joined: 9-May 08 Member No.: 1,640 Car: E28 Engine: 1.8 90 CP ![]() |
masina nu a fost foarte exploatata, nu are inchide, nu are trapa are decat oglinzi electrice.geamurile sunt si ele manuale. De lovit nu a fost lovita, are vopsea originala , verde este. Bataile in motor sigur nu este de tacheti sau ceva de genu, este o bataie puternica si pare ceva la vreo supapa bolt ceva.Ideea ca sta la relanti fara a avea oscilatitii sus jos. Treaba cu schimbatul motorului nu prea im surade pt ca nu stiu cum este cu actele , daca merge omologat nu ma prea pricem.Eventul il repar pe asta dar asa invormativ voi care avei e28(nu prea multi) stii preturi de unde se pot luat piese.Eu l-as putea lua si azi dar ma gandesc doar la faptul ca ce fac cu motorul ala. AAAA mai are Jenti de aluminiu cred ca cele originale de BMW. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Parerea mea:
Motor de 1800 e un pic mic pt caroseria aia. Daca tot bate motorul, il schimbi. Pui un motor pe injectie. Cu actele nu e grav. Depinde cat esti de descurcaret. Nici la bani nu iesi foarte scump. Gasesti un motor bun si gata... -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Parca 518 e mai usor decat restul E28, asa ca se compenseaza. Plus diferetialul scurt din fabrica, rezulta o masinuta fasneata pentru oras, destul de cheala, fara dotari. S-ar putea sa am niste fete de usi mai frumusele pentru ea, plastic+textil, verzi. Acum cred ca le are pe cele cu vinilin, nu?
Daca motorul bate si totusi merge rotund, cred ca-i grava problema... Se stinge greu becul de presiune ulei la pornire? Nu e foarte complicat sa-l schimbi, dar daca pui alt model trebuie sa ai totul la el: pompa benzina, radiator, cutie, esapament, instalatie electrica, cardan, (o sa vrei poate si punte spate cu discuri), carcasa filtru si nota de plata creste mult. Apoi, nu stiu daca ai pe caroserie suportul pompei electrice de benzina. M-am lovit de problema asta cand am trecut de la TD la 525i. Asa ca nota de plata creste... daca esti multumit de 4 cilindri mai bine ii faci motorul ei. Te va costa peste 20 mil, nu stiu sa spun exact, dar probabil intre 20 si 40 mil, nu stim daca o sa ai nevoie si de pistoane, axa cu came, sau alte surprize. Jante aluminiu pe 14? Nu sunt cine stie ce daca-s originale, ca au ET mare (22), rezulta stabilitate cam la fel ca si cu rotile de tabla 14-15". Exista roti de aliaj 14 si 15" modele asemanatoare BBS-urilor (fagure), cu ET11. Sunt perfecte pentru E12/E28 fara mari pretentii sportive. Mergi cu cineva care a mai vazut vechituri de-astea sa-si dea cu parerea. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 5 Joined: 9-May 08 Member No.: 1,640 Car: E28 Engine: 1.8 90 CP ![]() |
apropo, exista careva care se priceapa sa auda motorul si sa imi zica cam ce ar fii? masina este in militari undeva langa C>>A , nu veniti degeaza ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Lucrez la apaca, as putea da o fuga acum, dar nu ma numesc expert mecanic.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 5 Joined: 9-May 08 Member No.: 1,640 Car: E28 Engine: 1.8 90 CP ![]() |
lasa-mi un nr de tel pe pm sau aici te rog. sun eu imediat
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
uite un ghid al cumparatotului de E28,il am de pe "forumul vecin"
![]() sper sa te ajute asta cat de cat,asa ca idee de ansamblu,zice si de 518 acolo ceva in comparatie cu celelalte motoare eu am avut si e12 518 si e12 520.e drept ca la e12 trebuie sa ti cont ca e mai usor ca e28-ul daca motorul 1.8 e in stare buna nu e deloc mic pt caroserie,doar un cap de neamt l-a pus acolo ![]() daca e uzat da,abia trage de el ce sa mia traga si de caroserie,eventual il ti pana gasesti un motor bun si normal niste finante,dar si timp,spatiu si chef si pui un 2.0 sau cel mult un 2.5(eventual o injectie),asta daca vrei sa te mentii in limitele unui consum omenesc,de la 2.5 in sus o sa fi un client fidel benzinariilor ........pai atunci spor la cumparare!! This post has been edited by db85amd: May 10 2008, 07:59 AM
Attached File(s)
-------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
....cum sunt eu de exemplu ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
....cum sunt eu de exemplu ![]() eventual cere-le un card de fidelitate ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
la asta nu m-am gandit
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
f misto ghidul cumparatorului.imi place cum incepe
![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
daca te intereseaza iti dau eu un 1.8 cu 200e cu tot cu demontat actualul motor / montat cel nou. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 5 Joined: 9-May 08 Member No.: 1,640 Car: E28 Engine: 1.8 90 CP ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 09:15 PM |