Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Sfat achizitionare BMW 518 pe carburatie an 1984
BMWZone > BMW GENERAL > Intrebari si sfaturi despre BMW
gusteru29
Salut, as dori sa achizitionez masina din titlu, BMW 518 pe carburatie.Se merita acest model? are o problema la motor, de pornit porneste dar se aude poc poc poc poc in el si devine din ce in ce mai rapid dupa turatie lui.Masina nu a fost folosita de aprox 1 an, nu este ruginit dar cum este treaba cu motorul?Sunt costisitoare reparatiile la un motor BMW ? exista mecanici care se pricep si la motoare de BMW nu doar la dacia?!Masina o stiu de vreo 2 ani, dar tipul respectiv nu prea a mers cu ea...nu pot baga mana in foc ca nu este alergata, dar nu asa cum sunt altele.
Poate ma lamureste careva si pe mine.In afara din zgomotol motor funtioneaza de la primul la ultimul becule, led si ce mai are ea pe acolo.aaaa inca ceva pretul de achizitie ar fii undeva la 500, 550 euro maxim.(adica vreo 20 mil)

cum este acest model de obicei?mai ales cel cu motor de 1,8 carb/
TiL
QUOTE
cum este acest model de obicei?mai ales cel cu motor de 1,8 carb/

Acest model e destul de rar la noi biggrin.gif
Cum este E28 in general? De vis daca a fost intretinut si nu a fost lovit. Daca a fost lovit se umple de rugina in locul respectiv, ca sigur nu l-a reparat nimeni cum trebuie. Rugina oricum apare in anumite locuri, dfeh masina veche. Din punctul meu de vedere e masina perfecta ca dimensiuni, spatiu interior, manevrabilitate etc. Iar 518 trebuie sa fie mai bine echilibrat decat 524td si 525i, de care am avut pana acum.

Daca se aude poc poc e grav, probabil trebuie desfacut si refacut motorul. Sigur nu e bataie simpla, tacanit de tacheti?
Din cate stiu carburatorul e dificil de reglat daca-i cel controlat electronic.
Cred ca decat sa-l repari mai bine pui alt motor, eventual 6 cilindri.

Afla ce-i cu motorul, daca e ok eu zic sa-l iei. Ti-a zis cat consuma? Papa ulei?

Are trapa? Inchidere centralizata? Servodirectie?
gusteru29
masina nu a fost foarte exploatata, nu are inchide, nu are trapa are decat oglinzi electrice.geamurile sunt si ele manuale.
De lovit nu a fost lovita, are vopsea originala , verde este.
Bataile in motor sigur nu este de tacheti sau ceva de genu, este o bataie puternica si pare ceva la vreo supapa bolt ceva.Ideea ca sta la relanti fara a avea oscilatitii sus jos.
Treaba cu schimbatul motorului nu prea im surade pt ca nu stiu cum este cu actele , daca merge omologat nu ma prea pricem.Eventul il repar pe asta dar asa invormativ voi care avei e28(nu prea multi) stii preturi de unde se pot luat piese.Eu l-as putea lua si azi dar ma gandesc doar la faptul ca ce fac cu motorul ala.
AAAA mai are Jenti de aluminiu cred ca cele originale de BMW.
Rares
Parerea mea:
Motor de 1800 e un pic mic pt caroseria aia.
Daca tot bate motorul, il schimbi. Pui un motor pe injectie. Cu actele nu e grav. Depinde cat esti de descurcaret. Nici la bani nu iesi foarte scump. Gasesti un motor bun si gata...
TiL
Parca 518 e mai usor decat restul E28, asa ca se compenseaza. Plus diferetialul scurt din fabrica, rezulta o masinuta fasneata pentru oras, destul de cheala, fara dotari. S-ar putea sa am niste fete de usi mai frumusele pentru ea, plastic+textil, verzi. Acum cred ca le are pe cele cu vinilin, nu?

Daca motorul bate si totusi merge rotund, cred ca-i grava problema... Se stinge greu becul de presiune ulei la pornire? Nu e foarte complicat sa-l schimbi, dar daca pui alt model trebuie sa ai totul la el: pompa benzina, radiator, cutie, esapament, instalatie electrica, cardan, (o sa vrei poate si punte spate cu discuri), carcasa filtru si nota de plata creste mult. Apoi, nu stiu daca ai pe caroserie suportul pompei electrice de benzina. M-am lovit de problema asta cand am trecut de la TD la 525i. Asa ca nota de plata creste... daca esti multumit de 4 cilindri mai bine ii faci motorul ei. Te va costa peste 20 mil, nu stiu sa spun exact, dar probabil intre 20 si 40 mil, nu stim daca o sa ai nevoie si de pistoane, axa cu came, sau alte surprize.

Jante aluminiu pe 14? Nu sunt cine stie ce daca-s originale, ca au ET mare (22), rezulta stabilitate cam la fel ca si cu rotile de tabla 14-15".
Exista roti de aliaj 14 si 15" modele asemanatoare BBS-urilor (fagure), cu ET11. Sunt perfecte pentru E12/E28 fara mari pretentii sportive.

Mergi cu cineva care a mai vazut vechituri de-astea sa-si dea cu parerea.
gusteru29
apropo, exista careva care se priceapa sa auda motorul si sa imi zica cam ce ar fii? masina este in militari undeva langa C>>A , nu veniti degeaza biggrin.gif contracost.
TiL
Lucrez la apaca, as putea da o fuga acum, dar nu ma numesc expert mecanic.
gusteru29
lasa-mi un nr de tel pe pm sau aici te rog. sun eu imediat
Mihai_AMD
uite un ghid al cumparatotului de E28,il am de pe "forumul vecin" biggrin.gif
sper sa te ajute asta cat de cat,asa ca idee de ansamblu,zice si de 518 acolo ceva in comparatie cu celelalte motoare
eu am avut si e12 518 si e12 520.e drept ca la e12 trebuie sa ti cont ca e mai usor ca e28-ul
daca motorul 1.8 e in stare buna nu e deloc mic pt caroserie,doar un cap de neamt l-a pus acolo biggrin.gif
daca e uzat da,abia trage de el ce sa mia traga si de caroserie,eventual il ti pana gasesti un motor bun si normal niste finante,dar si timp,spatiu si chef si pui un 2.0 sau cel mult un 2.5(eventual o injectie),asta daca vrei sa te mentii in limitele unui consum omenesc,de la 2.5 in sus o sa fi un client fidel benzinariilor
........pai atunci spor la cumparare!!
haifisch
....cum sunt eu de exemplu laugh.gif
Mihai_AMD
CITAT(haifisch @ May 10 2008, 05:25 PM) *
....cum sunt eu de exemplu laugh.gif

eventual cere-le un card de fidelitate laugh.gif
haifisch
la asta nu m-am gandit laugh.gif tongue.gif
ionusunt
f misto ghidul cumparatorului.imi place cum incepe tongue.gif
Rotti
daca te intereseaza iti dau eu un 1.8 cu 200e cu tot cu demontat actualul motor / montat cel nou.
gusteru29
QUOTE (Rotti @ May 15 2008, 12:08 AM) *
daca te intereseaza iti dau eu un 1.8 cu 200e cu tot cu demontat actualul motor / montat cel nou.



se poate face acte pe el ??
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.