![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() a ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 545 Joined: 1-November 05 From: a Member No.: 83 Car: a Engine: a ![]() |
[poate e o idee mai ieftina, dar cati bani bagi in motorul celalalt, in transplant si acte cred ca iesi mai mult decat daca luai una cu motorul ala mic..[/quote]
Probabil,oricum era doar o idee |
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
QUOTE (neamih) dar cand te duci la financiar nu te pune sa platesti pt perioada anterioara?? trebuie verificat, dar sar putea sa mearga,
Cate bordeie atatea obiceie. Cand am fost la Timisoara sa iau masina o tipa de la firma care facea acte spunea ca, de ex la Lugoj nu merge, dar la Oradea merge etc etc. Numele de orase le-am pus ca exemplu, nu mai stiu exact care si cum se comporta. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 177 Joined: 19-October 05 From: bucharest Member No.: 33 ![]() |
QUOTE (io's) deci dupa cele spuse in ziar am facut socoteala cam cat am de platit... 840RON :eek: :eek:
pai cati cc are 745-ul? |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
QUOTE (neamih) QUOTE (io's) deci dupa cele spuse in ziar am facut socoteala cam cat am de platit... 840RON :eek: :eek:
pai cati cc are 745-ul? in talon mai am inca ![]() ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 177 Joined: 19-October 05 From: bucharest Member No.: 33 ![]() |
super tare, te-ai scos
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
cine stie cat e impozitul pentru o masina de 2000 ccm???? acuma, fara majorarile alea. |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
~300.000
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
e perfect.
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
A aparut pe site-ul Ministerului Finantelor varianta modificata (22 dec. 2005) a propunerii de Ordonanta de Urgenta pentru modificarea legii 571/2003 privind Codul Fiscal.
Surpriza: orice referire la impozitul auto a disparut! Aceasta inseamna ca va ramane in continuare valabil sistemul deja existent. Sigur, asta nu garanteaza ca nu vor gasi alte cai de a "ajusta" impozitul auto, daca intr-adevar vor dori acest lucru. Propunerea de modificare va ajunge in Parlament in ianuarie 2006. In concluzie, toate informatiile indica faptul ca in 2006 com plati impozite auto pe aceleasi baze de calcul ca si in 2005. |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Daca inca nu ati uitat subiectul acestui topic, tocmai a aparut un update: Ministerul de Finante a anuntat astazi (19 mai 2006) cea mai recenta varianta a proiectului de lege privind Codul fiscal. Este a nu se mai stie cata modificare, posibil finala (dar si celelalte tot ca "finale" se anuntau, deci you never know). Link: Varianta 19 mai 2006 a Codului Fiscal Oricum, conform HotNews: "Ministerul Finantelor a finalizat proiectul de lege privind modificarea si completarea Codului Fiscal. Actul normativ va intra in sedinta de Guvern de saptamana viitoare si are termen de aplicare de la 1 ianuarie 2007." Impozite pe autoturisme In poza atasata este sectiunea care ne intereseaza pe toti, ca posesori de autoturisme. Cateva concluzii: 1. Scumpirile sunt mult mai rezonabile, fata de ceea ce se preconiza anul trecut (vedeti posturile de mai sus, din acest topic). Sigur, s-a aplicat din nou strategia deja arhi-cunoscuta in Romania: se anunta scumpiri uriase in proiect, apoi nimeni nu mai are nimic de zis, cand se anunta valoarea reala a scumpirilor, care este decenta fata de amenintarea initiala. 2. Autoritatile locale vor avea voie sa majoreze cu max. 20% nivelul taxelor stabilit prin lege, nu cu 50%, cum era propus in proiect. 3. Exemple de impozite pe autoturisme in 2007: - BMW 320i (motor 2.0l): 150RON - BMW 325i (motor 2.5l): 390 RON - BMW 530i (motor 3.0l): 600 RON - BMW 535i (motor 3.5l): 810 RON Taxa speciala platita cu ocazia primei inmatriculari In actuala forma a proiectului de lege au aparut si detalii privind taxa speciala care se va aplica la prima inmatriculare (cu scopul evident de a limita importul de autoturisme second hand din EU, dupa aderare). Vedeti fisierul pdf atasat (care este un copy & paste a sectiunii respective din proiectul de lege - originalul il gasiti la link-ul de mai sus). Despre acest subiect, vedeti si topicul: Taxe dupa UE |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Exemplu de calcul pentru taxa speciala platitta la prima inmatriculare.
(vedeti link-ul si/sau fisierul .pdf din postul de mai sus ) Sa spunem ca vreti sa aduceti un BMW E24 635CSi (luam un exemplu celebru ![]() Iarasi, nu conteaza daca e varianta cu catalizator sau nu, pentru ca sigur nu are nici macar Euro2, iar pentru motoare de peste 3 litri, non-Euro, Euro1 si Euro2 se taxeaza la fel. TaxaSpeciala = A * B * C * (100-D)/D = 3430 * 1,2 * 2,5 * (100-53)/100 = 4.836,30 EUR Personal, nivelul acestei taxe, pentru un E24 635CSI, mi se pare prohibitiv. Exceptie fac poate doar cei care sunt dispusi sa plateasca oricat, numai ca sa aduca un E24 de afara. Nu am studiat daca la aceasta taxa speciala se aplica TVA deasupra - sper sa nu... |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
"Art. 214-3 - Sunt scutite de plata taxelor speciale, autoturismele si autoturismele de teren, atunci cand sunt:
a) incadrate in categoria vehiculelor istorice, definite conform prevederilor legale in vigoare; ![]() instituţiilor de īnvăţămānt, sănătate şi cultură, ministerelor, altor organe ale administraţiei publice, structurilor patronale şi sindicale reprezentative la nivel naţional, asociaţiilor şi fundaţiilor de utilitate publică, de către guverne străine, organisme internaţionale şi organizaţii nonprofit şi de caritate." Hehe, or sa fie scoase dela naftalina "fundatiile" care au avut atata activitate inainte de 2000 ![]() Legat de taxa speciala, cred ca se va aplica si TVA, cum se face acum - din cate stiu - cu accizele.. :| -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (Robert) Ministerul de Finante a anuntat astazi (19 mai 2006) cea mai recenta varianta a proiectului de lege privind Codul fiscal. Este a nu se mai stie cata modificare, posibil finala (dar si celelalte tot ca "finale" se anuntau, deci you never know).
Exact cum era de astetpat, la discutarea legii in Parlament a aparut modificarea modificarii: Pe scurt: Comisia de Buget-Finante a Camerei a mai aprobat ieri (4 iulie 2006) o majorare a taxei speciale de inmatriculare pentru autovehiculele non-Euro sau care indeplinesc normele de poluare Euro 1, Euro 2 sau Euro 3. Fata de grila de impunere adoptata in urma cu o saptamina de Senat, noua grila va conduce la majorari cuprinse intre 177 euro si 2.640 de euro, in functie de capacitatea cilindrica si vechimea autovehiculului. Pentru masinile Euro 4 nu a fost modificat nivelul taxei. Taxa speciala se va aplica la prima inmatriculare in Romania a masinilor noi si second hand incepind din 2007, o data cu eliminarea accizei la autovehicule. Pentru masinile noi, taxa speciala va fi mare in medie cu circa 20% fata de nivelul actual al accizelor. [...] Automobilele non-Euro, mai vechi de sase ani, cu motoare de peste 3.000 cmc, vor fi taxate cu 7.500 de euro, iar cele cu motoare mai mici cu 4.000 de euro, 4.750 de euro sau 5.000 de euro, in functie de cilindree. Stirea completa - sursa: Cotidianul Mai tineti minte exemplul de calcul din postul de mai sus, din care rezulta ca pentru un E24 635CSi s-ar fi platit 4836 EUR, conform grilei propuse de Ministerul Finantelor in versiunea 19 mai 2006 a proiectului? Sa inteleg ca, in urma modificarii de ieri, taxa la prima inmatriculare, pentru un E24 635CSi, a ajuns la EUR 7500? Oare se mai adauga si TVA deasupra? :unibrow: |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 404 Joined: 4-April 06 From: Bucuresti Member No.: 242 Car: E46 Engine: M54 ![]() |
Continua aberantiile "iubitilor" nostrii conducatori: "Taxele percepute, de la 1 ianuarie 2007, la inmatricularea autoturismelor vor creste gradual, peste valorile stabilite de Ministerul Finantelor prin Codul Fiscal, majorarea fiind in functie de gradul de poluare al masinii si de vechimea acesteia, au decis, marti, deputatii. Propunerile de majorare a noilor taxe au venit inca din timpul dezbaterilor la Codul Fiscal din Senat din partea Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Autoturisme (APIA). Reprezentantii APIA sustineau ca prevederile Codului Fiscal referitoare la taxa speciala sa fie modificate, astfel incat pentru masinile care au catalizatori incadrati intre euro 3 si noneuro sa se plateasca sume de cateva ori mai mari fata de valorile calculate de Finante. Aceelasi principiu a fost respectat si in Comisia de Buget Finante a Camerei Deputatilor. "Am ajuns la o solutie de compromis astfel incat taxele pentru masinile euro 3 sa fie mai mari si sa creasca gradual", a declarat, citat de NewsIn, presedintele Comisiei de Buget Finante, Mihai Tanasescu. Ca urmare, pentru masinile euro 3 cu o capacitate cilindrica de pana in 1.600 cmc cu o vechime mai mica de sase luni taxa de inmatriculare creste de la 250 de euro, propusa de Finante, la 612 euro, iar pentru cele cu o capacitate cilindrica de peste 3.000 cmc dar cu o vechime de sase ani taxa creste de la 4.436 euro la 5.070 euro. 7.500 de euro - taxa pentru un autovehicul din 2000 Pentru masinile euro 2, euro 1 si noneuro taxa de inmatriculare creste doar in cazul celor care au o vechime de peste sase ani, Astfel, pentru o masina euro 2 de pana in 1.600 de cmc taxa creste de la 940 euro la 2.700 euro, iar pentru cele cu o capacitate de peste 3.000 cmc taxa creste de la 4.300 de euro la 6.240 de euro. Pentru o masina euro 1 cu o capacitate cilindrica de pana in 1.600 de cmc taxa creste de la 1.316 euro la 3.744 euro, iar pentru cele cu o capacitate de peste 3.000 cmc taxa creste de la 4.584 de euro la 7.020 de euro. In cazul masinilor noneuro taxa de inmatriculare creste pentru cele cu o capacitate cilindrica de pana in 1.600 cmc de la 2.444 euro la 4.000 euro, iar pentru cele cu o capacitate de peste 3.000 cmc taxa creste de la 4.584 euro la 7.500 euro. Taxa speciala pentru prima inmatriculare a fost introdusa in proiectul de lege a Codului Fiscal, pe baza unor principii care vizeaza, in primul rand, protectia mediului. Taxa ar trebui sa descurajeze atat cumpararea de masini cu emisii mari de noxe, cat si invadarea pietei auto romanesti, dupa aderare, cu autoturisme la mana a doua, asa cum s-a constatat din experienta tarilor recent integrate din Est. Pretul masinilor second-hand va scadea simtitor, din 2007, odata cu eliminarea taxelor vamale si a accizelor." NO COMMENT. -------------------- Topas blau
![]() |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 404 Joined: 4-April 06 From: Bucuresti Member No.: 242 Car: E46 Engine: M54 ![]() |
Am postat simultan cu Robert in alt toping aceeasi stire
![]() Totusi ramane de comentat. ![]() -------------------- Topas blau
![]() |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,167 Joined: 17-October 05 From: bucuresti Member No.: 6 ![]() |
in continuare sunt propuneri si discutii, nimic final. la cat se incordeaza si incontreaza, parca vad ca incepem si 2007 fara un cod fiscal. oricum, ideea cu noul cod este din cauza intarii in ue, ori nici aia de la ue nu sunt de acord cu aberatiile finantistilor nostri.
eu cred ca vor fi ceva taxe care ne vor "obliga" sa ne cumparam masini mai noi, ceea ce, una peste alta nu ar fi chiar o tragedie. mai cred ca astia cu parcuri de masini second hand vor inflori maxim.... cred |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
astea nu sunt taxe. taxele trebuie sa fie realiste. astea ar fii echivalente cu vreo 50 000 de euro in germania.
se pare ca nu pot sa introduca asta ceva totusi: http://evenimentulzilei.ro/article.php?artid=264279 in lumea civilizata nu e loc de tampenii totalitariste. -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Si inca o veste, de data asta privind impozitul anual pe autoturisme. Fac din nou referire la postul meu de mai sus, privind versiunea de proiect de Cod Fiscal din 19 mai 2006, in care erau prevazute niste impozite anuale mai relaxate fatza de ceea ce anuntasera initial. Iata insa ca a aparut o alta varianta, pe 04 iunie 2006 (deci acum o luna), in care nivelul impozitelor a fost adus iar la valori "sanatoase": ![]() Ca sa va faceti o idee care este diferenta de proiect Cod Fiscal in Romania, intre 19 mai si 04 iunie (adica la o distanta de numai 2 saptamani), reiau exemplele de impozite pe autoturisme in 2007: - BMW 320i (motor 2.0l) :: Varianta 04 iun: 150 RON (varianta 19 mai: 150RON) - BMW 325i (motor 2.5l) :: Varianta 04 iun: 390 RON (varianta 19 mai: 390 RON) - BMW 530i (motor 3.0l) :: Varianta 04 iun: 900 RON (varianta 19 mai: 600 RON) - BMW 535i (motor 3.5l) :: Varianta 04 iun: 2160 RON (varianta 19 mai: 810 RON) Funny, nu? ![]() Doua concluzii: - pana nu vedem legea in format final, aprobata si promulgata, nu putem fi siguri de nimic; - alex230ro, ia-ti 535i. |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
moama stau inima in dinti cu impozitul si mai ales imatricularea ...ce fac astia zilele astea ...sa ii arda europenii dk vor sa intram si noi sa nu puna taxa ...this is my wish :huge: ...cred k o sa trebuiasca sa conving vre'un sinucigas sa isi dea foc in fata palatului parlamentului cu o pancarda sa nu puna taxa de imatriculare sau sa mareasca impozitul la masian :retard:
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
phooa ... ma dau cu capu de peretzi am citit totusi intr-un anunt k toate tarile care au pus taxa au primit avertisment
![]() ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 12:33 AM |