![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
Salutare, ai spus ca ai inceput sa lucrezi din nou la masina inainte de salon si acolo tot cu instalatia de nitro erai, ai abandonat proiectul sau......
Super ursul, de mult timp visez sa imi termin masina si sa arate ceva de genul ca a ta, sa ma pot mandri si eu ca tine cu ursul. Super fain URSU' felicitari pt ce ai scos din el ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]()
Post
#22
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
Salutare, ai spus ca ai inceput sa lucrezi din nou la masina inainte de salon si acolo tot cu instalatia de nitro erai, ai abandonat proiectul sau...... Super ursul, de mult timp visez sa imi termin masina si sa arate ceva de genul ca a ta, sa ma pot mandri si eu ca tine cu ursul. Super fain URSU' felicitari pt ce ai scos din el ![]() ![]() ![]() salut,eu am dat jos motorul care era pe ursul albastru ca sa il pregatesc pt turbo(alezat bloc motor si cumparat pistoane forjate tratate ceramic(je piston) si biele forjate(pauter)pregatirea chiulasei+toate cele necesare si am vazut ca nu ma incadrez in timp si atunci am hotarat sa montez celalalt motor de m5 e34 pe ursul albastru ca sa pot aduce masina la salon,proiectele mele nu o sa le abandonez decat daca mor in rest nu imi sta nimic in cale,motorul cand va fi gata asamblat si pregatit pentru turbo il voi monta pe m3-ul e30 cel galben(cred ca il stii)cel albastru va ramane asa..... |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
ce pot sa spun.... multa bafta !!! ![]() si sa ne prezinti si cealalta bijuterie ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]()
Post
#24
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
asteptam cu interes + o mica istorioara
![]() spor la treaba ! -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]()
Post
#26
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
asteptam cu interes + o mica istorioara ![]() spor la treaba ! o sa fac un topic frumos cu cealalta dar numai dupa ce ma voi apuca de motor ca in rest nu am ce sa-i mai fac ca este in perfecta stare....merci...... This post has been edited by stapanul ursilor: May 1 2008, 09:48 PM |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Salut.Mult succes cu prioectul turbo,am inceput si eu unul dar unul mai mic de doar 4 cilindri.Ce ai sa folosesti pt tuning la motor,evacuarea o sa o iei de la 666 sau o sa mergi pe una cheap de pe e bay??.Cat au fost pistoanele si bolturile de chiulasa?Asteptam noutati.
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]()
Post
#28
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
Salut.Mult succes cu prioectul turbo,am inceput si eu unul dar unul mai mic de doar 4 cilindri.Ce ai sa folosesti pt tuning la motor,evacuarea o sa o iei de la 666 sau o sa mergi pe una cheap de pe e bay??.Cat au fost pistoanele si bolturile de chiulasa?Asteptam noutati. evacuarea o sa faca o persoana specializata in asa ceva,bolturile de chiulasa 480 euro si pistoanele au fost scumpe ca mi le-au facut la comanda la raportul de compresie cerut de mine si tratate ceramic si fusta are un alt tratament special pe care fiecare il face daca el crede sau nu,bolturile de la pistoane sunt de asemenea unele speciale pentru turbo.....bine inteles ca au si gauri pt jeturi de ulei direct pe pistoane,o sa va tin la curent de cand o sa incep asamblarea motorului si pana il voi termina....numai bine.... This post has been edited by stapanul ursilor: May 2 2008, 05:39 PM |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
tratat tratat, dar cu camasile ce faci? chiar dc e m5..banuiesc ca o te apropii de dublarea puterii
-------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]() ![]()
Post
#30
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
"Camasile" poate ca o sa le poarte ,cilindrii o sa ii alezeze.
![]() -------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]()
Post
#32
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
nu el (george), ci bytzu:
tratat tratat, dar cu camasile ce faci? chiar dc e m5..banuiesc ca o te apropii de dublarea puterii
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
.Eu am facut doar o gluma. -------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]()
Post
#35
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
In ce stadiu mai esti???
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]()
Post
#37
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 14 Joined: 5-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,396 Car: e36 Engine: m40 1.8 140cp ![]() |
respect maxim pt cea ce faci si vorba ta ne vedem pe strazi bafta in proiect |
|
|
![]() ![]()
Post
#39
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
imi pare rau, nu sunt carcotas, nu caut scandal, apreciez la justa valoare ceea ce faci, si nici vreun pusti habarnist, dar pur si simplu ma intreb de unde monobloc..adica blocul si camasile sunt din aceeasi bucata de material? curios..eu cred ca sunt bagate la cald, cu blocul dilatat, iar la contractie are loc o sudura, un pic mai mult decat superficiala, a camasilor pe bloc; cel mai bine se observa la un motor incins rau si repetat, cand practic se vede linia dintre camasi si bloc
acum: blocul tau nu este nou, ci este uzat; in conditiile in care camasile au grad de uzura este foarte posibil ca ele sa fie si ovalizate, mai mult sau mai putin; la turbo + nos in blana, la x mii de ture, uzura aceea poate duce la spargerea camasii, repet, poate duce, adica ar trebui luata in considerare si aceasta posibilitate; daca tot bagi o caruta de bani si munca... respect si spor la treaba -------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 10:32 PM |