IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> O BESTIE PE NUME"TXA"
mario.b
post Apr 12 2008, 08:15 PM
Post #21


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 31-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,112
Car: E30
Engine: M20 2.0 93kW



Salutare, ai spus ca ai inceput sa lucrezi din nou la masina inainte de salon si acolo tot cu instalatia de nitro erai, ai abandonat proiectul sau......
Super ursul, de mult timp visez sa imi termin masina si sa arate ceva de genul ca a ta, sa ma pot mandri si eu ca tine cu ursul. Super fain URSU' felicitari pt ce ai scos din el wub.gif wub.gif wub.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stapanul ursilor
post Apr 12 2008, 10:24 PM
Post #22


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 142
Joined: 30-November 06
From: BUCURESTI
Member No.: 481
Car: e 30
Engine: m5 e34-316cp+nos=490



QUOTE (mario.b @ Apr 12 2008, 09:15 PM) *
Salutare, ai spus ca ai inceput sa lucrezi din nou la masina inainte de salon si acolo tot cu instalatia de nitro erai, ai abandonat proiectul sau......
Super ursul, de mult timp visez sa imi termin masina si sa arate ceva de genul ca a ta, sa ma pot mandri si eu ca tine cu ursul. Super fain URSU' felicitari pt ce ai scos din el wub.gif wub.gif wub.gif



salut,eu am dat jos motorul care era pe ursul albastru ca sa il pregatesc pt turbo(alezat bloc motor si cumparat pistoane forjate tratate ceramic(je piston) si biele forjate(pauter)pregatirea chiulasei+toate cele necesare si am vazut ca nu ma incadrez in timp si atunci am hotarat sa montez celalalt motor de m5 e34 pe ursul albastru ca sa pot aduce masina la salon,proiectele mele nu o sa le abandonez decat daca mor in rest nu imi sta nimic in cale,motorul cand va fi gata asamblat si pregatit pentru turbo il voi monta pe m3-ul e30 cel galben(cred ca il stii)cel albastru va ramane asa.....
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Apr 13 2008, 01:08 AM
Post #23


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .





ce pot sa spun.... multa bafta !!! wink.gif

si sa ne prezinti si cealalta bijuterie smile.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stapanul ursilor
post Apr 13 2008, 11:14 PM
Post #24


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 142
Joined: 30-November 06
From: BUCURESTI
Member No.: 481
Car: e 30
Engine: m5 e34-316cp+nos=490



QUOTE (io`s @ Apr 13 2008, 02:08 AM) *
ce pot sa spun.... multa bafta !!! wink.gif

si sa ne prezinti si cealalta bijuterie smile.gif



merci...
ma gandeam sa o prezint aici dar dupa ce va fi montat motorul de m5 cu turbo....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Apr 13 2008, 11:44 PM
Post #25


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



asteptam cu interes + o mica istorioara thumbup.gif


spor la treaba !


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stapanul ursilor
post May 1 2008, 09:48 PM
Post #26


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 142
Joined: 30-November 06
From: BUCURESTI
Member No.: 481
Car: e 30
Engine: m5 e34-316cp+nos=490





QUOTE (io`s @ Apr 14 2008, 12:44 AM) *
asteptam cu interes + o mica istorioara thumbup.gif


spor la treaba !


o sa fac un topic frumos cu cealalta dar numai dupa ce ma voi apuca de motor ca in rest nu am ce sa-i mai fac ca este in perfecta stare....merci......

This post has been edited by stapanul ursilor: May 1 2008, 09:48 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George77
post May 2 2008, 01:38 AM
Post #27


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 450
Joined: 20-November 05
From: Ottawa
Member No.: 101
Car: e30 318is
Engine: m42 +12psi of boost



Salut.Mult succes cu prioectul turbo,am inceput si eu unul dar unul mai mic de doar 4 cilindri.Ce ai sa folosesti pt tuning la motor,evacuarea o sa o iei de la 666 sau o sa mergi pe una cheap de pe e bay??.Cat au fost pistoanele si bolturile de chiulasa?Asteptam noutati.


--------------------
UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stapanul ursilor
post May 2 2008, 05:37 PM
Post #28


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 142
Joined: 30-November 06
From: BUCURESTI
Member No.: 481
Car: e 30
Engine: m5 e34-316cp+nos=490



QUOTE (George77 @ May 2 2008, 02:38 AM) *
Salut.Mult succes cu prioectul turbo,am inceput si eu unul dar unul mai mic de doar 4 cilindri.Ce ai sa folosesti pt tuning la motor,evacuarea o sa o iei de la 666 sau o sa mergi pe una cheap de pe e bay??.Cat au fost pistoanele si bolturile de chiulasa?Asteptam noutati.

evacuarea o sa faca o persoana specializata in asa ceva,bolturile de chiulasa 480 euro si pistoanele au fost scumpe ca mi le-au facut la comanda la raportul de compresie cerut de mine si tratate ceramic si fusta are un alt tratament special pe care fiecare il face daca el crede sau nu,bolturile de la pistoane sunt de asemenea unele speciale pentru turbo.....bine inteles ca au si gauri pt jeturi de ulei direct pe pistoane,o sa va tin la curent de cand o sa incep asamblarea motorului si pana il voi termina....numai bine....

This post has been edited by stapanul ursilor: May 2 2008, 05:39 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bytzu
post May 5 2008, 02:06 PM
Post #29


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 332
Joined: 9-March 06
Member No.: 223
Car: E 28 , Ford Capri
Engine: turbu....524 TD



tratat tratat, dar cu camasile ce faci? chiar dc e m5..banuiesc ca o te apropii de dublarea puterii


--------------------
proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stapanul ursilor
post May 6 2008, 01:38 AM
Post #30


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 142
Joined: 30-November 06
From: BUCURESTI
Member No.: 481
Car: e 30
Engine: m5 e34-316cp+nos=490





QUOTE (bytzu @ May 5 2008, 03:06 PM) *
tratat tratat, dar cu camasile ce faci? chiar dc e m5..banuiesc ca o te apropii de dublarea puterii



ce camasi frate?este monobloc.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George77
post May 7 2008, 03:00 AM
Post #31


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 450
Joined: 20-November 05
From: Ottawa
Member No.: 101
Car: e30 318is
Engine: m42 +12psi of boost



"Camasile" poate ca o sa le poarte ,cilindrii o sa ii alezeze. smile.gif


--------------------
UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stapanul ursilor
post May 7 2008, 11:40 AM
Post #32


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 142
Joined: 30-November 06
From: BUCURESTI
Member No.: 481
Car: e 30
Engine: m5 e34-316cp+nos=490



QUOTE (George77 @ May 7 2008, 04:00 AM) *
"Camasile" poate ca o sa le poarte ,cilindrii o sa ii alezeze. smile.gif

fii si tu mai explicit in ceea ce vrei sa spui.....cilindrii sunt alezati deja......camasile la bloc motor monobloc sunt parte comuna din cunostintele mele.....ce vrei de fapt sa ma intrebi?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post May 7 2008, 02:20 PM
Post #33


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



nu el (george), ci bytzu:

CITAT(bytzu @ May 5 2008, 03:06 PM) *
tratat tratat, dar cu camasile ce faci? chiar dc e m5..banuiesc ca o te apropii de dublarea puterii


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George77
post May 8 2008, 04:52 AM
Post #34


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 450
Joined: 20-November 05
From: Ottawa
Member No.: 101
Car: e30 318is
Engine: m42 +12psi of boost





.Eu am facut doar o gluma.


--------------------
UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stapanul ursilor
post May 8 2008, 09:38 AM
Post #35


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 142
Joined: 30-November 06
From: BUCURESTI
Member No.: 481
Car: e 30
Engine: m5 e34-316cp+nos=490



QUOTE (George77 @ May 8 2008, 05:52 AM) *
.Eu am facut doar o gluma.

ma gandeam ca esti vreun carcotas care cauta scandal.... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George77
post May 9 2008, 02:32 AM
Post #36


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 450
Joined: 20-November 05
From: Ottawa
Member No.: 101
Car: e30 318is
Engine: m42 +12psi of boost



In ce stadiu mai esti???


--------------------
UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stapanul ursilor
post May 13 2008, 12:08 AM
Post #37


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 142
Joined: 30-November 06
From: BUCURESTI
Member No.: 481
Car: e 30
Engine: m5 e34-316cp+nos=490



QUOTE (George77 @ May 9 2008, 03:32 AM) *
In ce stadiu mai esti???



inca mai am mult de lucru ca am fost cam ocupat in ultimul timp si nu am putut sta de motor dar in maxim 2 luni eu trag sperante sa o scot pe strazi.........
Go to the top of the page
 
+Quote Post
moxu
post May 17 2008, 09:39 PM
Post #38


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 14
Joined: 5-January 08
From: bucuresti
Member No.: 1,396
Car: e36
Engine: m40 1.8 140cp





respect maxim pt cea ce faci si vorba ta ne vedem pe strazi bafta in proiect
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stapanul ursilor
post May 17 2008, 11:04 PM
Post #39


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 142
Joined: 30-November 06
From: BUCURESTI
Member No.: 481
Car: e 30
Engine: m5 e34-316cp+nos=490



QUOTE (moxu @ May 17 2008, 10:39 PM) *
respect maxim pt cea ce faci si vorba ta ne vedem pe strazi bafta in proiect



merci frumos.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bytzu
post Jun 17 2008, 08:58 PM
Post #40


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 332
Joined: 9-March 06
Member No.: 223
Car: E 28 , Ford Capri
Engine: turbu....524 TD



imi pare rau, nu sunt carcotas, nu caut scandal, apreciez la justa valoare ceea ce faci, si nici vreun pusti habarnist, dar pur si simplu ma intreb de unde monobloc..adica blocul si camasile sunt din aceeasi bucata de material? curios..eu cred ca sunt bagate la cald, cu blocul dilatat, iar la contractie are loc o sudura, un pic mai mult decat superficiala, a camasilor pe bloc; cel mai bine se observa la un motor incins rau si repetat, cand practic se vede linia dintre camasi si bloc

acum: blocul tau nu este nou, ci este uzat; in conditiile in care camasile au grad de uzura este foarte posibil ca ele sa fie si ovalizate, mai mult sau mai putin; la turbo + nos in blana, la x mii de ture, uzura aceea poate duce la spargerea camasii, repet, poate duce, adica ar trebui luata in considerare si aceasta posibilitate; daca tot bagi o caruta de bani si munca...

respect si spor la treaba


--------------------
proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th June 2025 - 10:32 PM