![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
www.ejante.ro ![]() ![]() Group: Members Posts: 273 Joined: 26-November 05 Member No.: 108 Car: E60 Engine: 2.5 177cp ![]() |
care sa fie? si la ce bani....
![]() |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
www.specclutch.com
Stage 1 e 319$ Stage 5 e 525$ Daca mai pui 699$ iti iei placa de presiune din aluminiu :unibrow: Aici vezi ce inseamna Stage 1 ---- Stage 5 http://www.specclutch.com/csproducts.html Success la curse :nod: Later edit: Din cate stiu eu, ultimul stage suportat pentru strada era Stage 3. Stage 4 si 5 sunt exclusiv pentru curse, asa ca ar fi bine sa le scrii un e-mail in care sa le povestesti ce vrei sa faci cu masina, si te sfatuiesc ei cum e mai bine. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
www.ejante.ro ![]() ![]() Group: Members Posts: 273 Joined: 26-November 05 Member No.: 108 Car: E60 Engine: 2.5 177cp ![]() |
mersi de info......am nevoie neaparat de ambreiaj...pt a onora un mic pariu ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Daca vrei sa-l pierzi, ia-ti sachs made in turkey.
Ce mic pariu? Care sunt cotele? Pe cine sa pariem? Sa faci un film si sa ne dai si noua :unibrow: -------------------- |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
www.ejante.ro ![]() ![]() Group: Members Posts: 273 Joined: 26-November 05 Member No.: 108 Car: E60 Engine: 2.5 177cp ![]() |
cam 5000 ioiro.....io conta 325 urs....
![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 165 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 48 ![]() |
am mai avut discutia asta cu cineva pt un nissan 200sx. mailul pe care l-a primit el zicea ca stage 3 deja e cam violent pt strada....adica cupleaza brusc si in socuri. :unibrow: -------------------- BMW 520, E12
RIDE LOW AND SLOW !!! |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
[Off-topic]
Bre, m-ati inebunit cu 325-ul E30 care rupe M50-ul (fie 325, fie 525) Io am mers cu un 325ix si cu un 325iA LSD si ambele o su*eau rau de tot dela actualu' E36 M50B25.. ![]() Totusi, ursuletul 325 nu e chiar usor (nu are 1020kile cum avea 318-le), se apropie cam de 1200Kg, iar pisica are putin peste 1300, so, wtf? ![]() -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
nu stiu in cat ia suta E36 325, dar de la un E46 325 sigur si-o ia ursu, desi are aproape 1500kg si tot acelasi motor de pe e36 (192 cai)..
Iulika, 325ix are suta cam cu o secunda mai mult decat 325i, iar 325iA cred ca tot pe acolo. Asa ca nu e buna comparatia.. ![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
daca motoarele sunt in parametrii conteaza mai mult combinatia intre diferential (lsd neaparat) si dimenziunile cauciucurilor.
toate 325-urile indiferent de caroserie si motor au probleme cu tractiunea un ambreiaj de curse nu te va avantaja aproape de loc pt ca nu prea poti sa il patinezi, pune un ambreiaj de m3 , sau stage1 din linkul lui daren (probabil ca asta e mult mai eftin) si un dif la care merge autoblocantul bine si este mai scurt un pic, cuciucuri cat mai late si cat mai inalte pe spate si jenti cat mai usoare (cred ca merg 255/45/17) (O.Z. super laeggera) daca faci rost de slickuri second poti sa pui si un ambreiaj mai tare.(dar lucreaza numai de la o anumita temperatura si cind sunt reci esti ca pe gheata) daca faci toate astea castigi aproape sigur , pe distanta scurta sau iar la viteza maxima nu vei avea nici o problema p.s. eleronul must go -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
www.ejante.ro ![]() ![]() Group: Members Posts: 273 Joined: 26-November 05 Member No.: 108 Car: E60 Engine: 2.5 177cp ![]() |
in primu rand....ursu 325 e un model de italia luat din chiulasa...cu nijte modificari destul de majore.....ultima oara mi-a da 1 masina in fatza....dar...am probleme cu ambreiajul.....si deja am schimbat prea multe originale de bmw ![]() p.s. nu mai am eleron pe masina de mult..... INTREBARE: OFFTOPIC ...M3 AIX mai e de vanzare? |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
QUOTE in primu rand....ursu 325 e un model de italia luat din chiulasa...cu nijte modificari destul de majore.
si daca e de italia ce? nu toate 325-urile sunt la fel? Eu cand aud de E30 de italia ma gandesc de 320is.. in cazu in care e 320is ti-o iei :unibrow: M Power :unibrow: |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
www.ejante.ro ![]() ![]() Group: Members Posts: 273 Joined: 26-November 05 Member No.: 108 Car: E60 Engine: 2.5 177cp ![]() |
ejti sigur ca mio iau? dejaba vorbesti din auzite si nevazute.......am facut cu 320is denustiu cate ori si l-am facut...oricum diferenta e foarte mica.......ziceam ca e de italia pt ca alea merg cel mai bine tot timpu........asta din probe practice
![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
QUOTE (aR99bMw) ejti sigur ca mio iau? dejaba vorbesti din auzite si nevazute.......am facut cu 320is denustiu cate ori si l-am facut...oricum diferenta e foarte mica.......ziceam ca e de italia pt ca alea merg cel mai bine tot timpu........asta din probe practice :D
lol.. adica pe tine te face un 325 E30, dar faci 320is ?? :eek: :eek: pe langa faptul ca e mai puternic 320is-ul e si mai usor decat 325-ul.. Daca e in mintile lui nu cred ca ai sanse.. poate nu stiai sau confunzi, dar 320is are motorul de pe cel mai slab M3 E30 (4cil, 2000cmc, 192 cai).. Totusi, are aceiasi putere cu tine, e mai usor si E FACUT PT FUGA.. Si eu am mers cu 320is (deci nu vorbesc din auzite) si cred ca nu discuta nici cu 325 E46.. QUOTE (jaffar) e30 320is = ~1100 kg, 191hp, cite din astea ai intilnit pina acum ?
e36 325i coupd (nu?) = 1350 kg, 192hp. get a life numai dupa datele de mai sus poti sa-ti dai seama cine castiga, dar daca mai pui ca 320is-ul are cutie alpina, rosu la 7000 si ceva de ture... |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
poate ursu' ala cu care te-ai dat tu si ti-a dat o masina in fata nu avea motor de 2,5 ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
www.ejante.ro ![]() ![]() Group: Members Posts: 273 Joined: 26-November 05 Member No.: 108 Car: E60 Engine: 2.5 177cp ![]() |
am spu ca 325 e30 ala e luat din chiulasa.....si multe modificari...care-l fac sa consume 25% da merje de rupe.....si 320is l-am facut.....la fel is ursu asta......si eu am destule modificari la motor.....
p.s. mi se pare mie sau unii mai mult vorbesc decat fac... |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Vad ca ai aceiasi atitudine care ai avut-o si pe bmwclub la topicul cu masina ta. Ai deschis un topic in care ai cerut parerea despre masina, 90% din cei care au raspuns au zic ca e urat eleronul si tu o dadeai in jigniri.. Nu toti trebuie sa fie de acord cu tine.
Asa faci si aici.. ai cerut o parere, ai avut-o si acum o dai in diverse.. QUOTE p.s. mi se pare mie sau unii mai mult vorbesc decat fac...
si ma rog ce ai vrea sa facem noi? e forum.. discutam.. Iti dai seama ca noi vorbim de masinile stock.. n-avem de unde sa stim cati cai are a ta, sau cate turbine are ursu.. bine, ca nici voi nu cred ca stiti cati cai are fiecare.. ![]() concluzia pt masini stock : E30 325 < E36 325 < E30 320is |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
www.ejante.ro ![]() ![]() Group: Members Posts: 273 Joined: 26-November 05 Member No.: 108 Car: E60 Engine: 2.5 177cp ![]() |
in fine...sa nu ne certam........altfel e pe foaie....decat pe strada
![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
QUOTE (florin83) Vad ca ai aceiasi atitudine care ai avut-o si pe bmwclub la topicul cu masina ta. Ai deschis un topic in care ai cerut parerea despre masina, 90% din cei care au raspuns au zic ca e urat eleronul si tu o dadeai in jigniri.. Nu toti trebuie sa fie de acord cu tine.
Asa faci si aici.. ai cerut o parere, ai avut-o si acum o dai in diverse.. QUOTE p.s. mi se pare mie sau unii mai mult vorbesc decat fac...
si ma rog ce ai vrea sa facem noi? e forum.. discutam.. Iti dai seama ca noi vorbim de masinile stock.. n-avem de unde sa stim cati cai are a ta, sau cate turbine are ursu.. bine, ca nici voi nu cred ca stiti cati cai are fiecare.. ![]() concluzia pt masini stock : E30 325 < E36 325 < E30 320is :thumbsup: -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
QUOTE (florin83) E30 325 < E36 325 < E30 320is
M-ai uns pe suflet cu asertiunea asta hehe :unibrow: P.S. Poate ar fi bine sa mutam mare parte din post-urile de aici intr-un topic de genul "E30 325 < E36 325 < E30 320is" sau "E30 325 vs. E36 325 vs. E30 320is" ![]() -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 02:32 PM |