Help - Search - Members - Calendar
Full Version: E36: kit ambreiaj sport.....
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 3 > E36
aR99bMw
care sa fie? si la ce bani.... biggrin.gif pt 325 e36
Darren
www.specclutch.com

Stage 1 e 319$
Stage 5 e 525$
Daca mai pui 699$ iti iei placa de presiune din aluminiu :unibrow:
Aici vezi ce inseamna Stage 1 ---- Stage 5
http://www.specclutch.com/csproducts.html
Success la curse :nod:
Later edit: Din cate stiu eu, ultimul stage suportat pentru strada era Stage 3. Stage 4 si 5 sunt exclusiv pentru curse, asa ca ar fi bine sa le scrii un e-mail in care sa le povestesti ce vrei sa faci cu masina, si te sfatuiesc ei cum e mai bine.
aR99bMw
mersi de info......am nevoie neaparat de ambreiaj...pt a onora un mic pariu biggrin.gif
Darren
Daca vrei sa-l pierzi, ia-ti sachs made in turkey.
Ce mic pariu? Care sunt cotele? Pe cine sa pariem? Sa faci un film si sa ne dai si noua :unibrow:
aR99bMw
cam 5000 ioiro.....io conta 325 urs.... biggrin.gif
COObra
am mai avut discutia asta cu cineva pt un nissan 200sx.
mailul pe care l-a primit el zicea ca stage 3 deja e cam violent pt strada....adica cupleaza brusc si in socuri. :unibrow:
Iulika0069
[Off-topic]

Bre, m-ati inebunit cu 325-ul E30 care rupe M50-ul (fie 325, fie 525)

Io am mers cu un 325ix si cu un 325iA LSD si ambele o su*eau rau de tot dela actualu' E36 M50B25.. smile.gif

Totusi, ursuletul 325 nu e chiar usor (nu are 1020kile cum avea 318-le), se apropie cam de 1200Kg, iar pisica are putin peste 1300, so, wtf? biggrin.gif
florin83
nu stiu in cat ia suta E36 325, dar de la un E46 325 sigur si-o ia ursu, desi are aproape 1500kg si tot acelasi motor de pe e36 (192 cai)..

Iulika, 325ix are suta cam cu o secunda mai mult decat 325i, iar 325iA cred ca tot pe acolo. Asa ca nu e buna comparatia.. biggrin.gif
SUPERBEC
daca motoarele sunt in parametrii conteaza mai mult combinatia intre diferential (lsd neaparat) si dimenziunile cauciucurilor.

toate 325-urile indiferent de caroserie si motor au probleme cu tractiunea

un ambreiaj de curse nu te va avantaja aproape de loc pt ca nu prea poti sa il patinezi, pune un ambreiaj de m3 , sau stage1 din linkul lui daren (probabil ca asta e mult mai eftin) si un dif la care merge autoblocantul bine si este mai scurt un pic,

cuciucuri cat mai late si cat mai inalte pe spate si jenti cat mai usoare (cred ca merg 255/45/17)
(O.Z. super laeggera)

daca faci rost de slickuri second poti sa pui si un ambreiaj mai tare.(dar lucreaza numai de la o anumita temperatura si cind sunt reci esti ca pe gheata)

daca faci toate astea castigi aproape sigur , pe distanta scurta sau iar la viteza maxima nu vei avea nici o problema

p.s. eleronul must go
aR99bMw
in primu rand....ursu 325 e un model de italia luat din chiulasa...cu nijte modificari destul de majore.....ultima oara mi-a da 1 masina in fatza....dar...am probleme cu ambreiajul.....si deja am schimbat prea multe originale de bmw smile.gif


p.s. nu mai am eleron pe masina de mult.....


INTREBARE: OFFTOPIC ...M3 AIX mai e de vanzare?
florin83
QUOTE
in primu rand....ursu 325 e un model de italia luat din chiulasa...cu nijte modificari destul de majore.


si daca e de italia ce? nu toate 325-urile sunt la fel?

Eu cand aud de E30 de italia ma gandesc de 320is.. in cazu in care e 320is ti-o iei :unibrow: M Power :unibrow:
aR99bMw
ejti sigur ca mio iau? dejaba vorbesti din auzite si nevazute.......am facut cu 320is denustiu cate ori si l-am facut...oricum diferenta e foarte mica.......ziceam ca e de italia pt ca alea merg cel mai bine tot timpu........asta din probe practice biggrin.gif
florin83
QUOTE (aR99bMw)
ejti sigur ca mio iau? dejaba vorbesti din auzite si nevazute.......am facut cu 320is denustiu cate ori si l-am facut...oricum diferenta e foarte mica.......ziceam ca e de italia pt ca alea merg cel mai bine tot timpu........asta din probe practice  :D


lol.. adica pe tine te face un 325 E30, dar faci 320is ?? :eek: :eek:
pe langa faptul ca e mai puternic 320is-ul e si mai usor decat 325-ul..

Daca e in mintile lui nu cred ca ai sanse.. poate nu stiai sau confunzi, dar 320is are motorul de pe cel mai slab M3 E30 (4cil, 2000cmc, 192 cai)..
Totusi, are aceiasi putere cu tine, e mai usor si E FACUT PT FUGA..

Si eu am mers cu 320is (deci nu vorbesc din auzite) si cred ca nu discuta nici cu 325 E46..

QUOTE (jaffar)
e30 320is = ~1100 kg, 191hp, cite din astea ai intilnit pina acum ?  
e36 325i coupd (nu?) = 1350 kg, 192hp. get a life


numai dupa datele de mai sus poti sa-ti dai seama cine castiga, dar daca mai pui ca 320is-ul are cutie alpina, rosu la 7000 si ceva de ture...
io'sŪ
poate ursu' ala cu care te-ai dat tu si ti-a dat o masina in fata nu avea motor de 2,5 biggrin.gif sau nu mergea a ta in parametrii
aR99bMw
am spu ca 325 e30 ala e luat din chiulasa.....si multe modificari...care-l fac sa consume 25% da merje de rupe.....si 320is l-am facut.....la fel is ursu asta......si eu am destule modificari la motor.....

p.s. mi se pare mie sau unii mai mult vorbesc decat fac...
florin83
Vad ca ai aceiasi atitudine care ai avut-o si pe bmwclub la topicul cu masina ta. Ai deschis un topic in care ai cerut parerea despre masina, 90% din cei care au raspuns au zic ca e urat eleronul si tu o dadeai in jigniri.. Nu toti trebuie sa fie de acord cu tine.
Asa faci si aici.. ai cerut o parere, ai avut-o si acum o dai in diverse..

QUOTE
p.s. mi se pare mie sau unii mai mult vorbesc decat fac...


si ma rog ce ai vrea sa facem noi? e forum.. discutam..

Iti dai seama ca noi vorbim de masinile stock.. n-avem de unde sa stim cati cai are a ta, sau cate turbine are ursu.. bine, ca nici voi nu cred ca stiti cati cai are fiecare.. tongue.gif

concluzia pt masini stock :

E30 325 < E36 325 < E30 320is
aR99bMw
in fine...sa nu ne certam........altfel e pe foaie....decat pe strada smile.gif
io'sŪ
QUOTE (florin83)
Vad ca ai aceiasi atitudine care ai avut-o si pe bmwclub la topicul cu masina ta. Ai deschis un topic in care ai cerut parerea despre masina, 90% din cei care au raspuns au zic ca e urat eleronul si tu o dadeai in jigniri.. Nu toti trebuie sa fie de acord cu tine.
Asa faci si aici.. ai cerut o parere, ai avut-o si acum o dai in diverse..

QUOTE
p.s. mi se pare mie sau unii mai mult vorbesc decat fac...


si ma rog ce ai vrea sa facem noi? e forum.. discutam..

Iti dai seama ca noi vorbim de masinile stock.. n-avem de unde sa stim cati cai are a ta, sau cate turbine are ursu.. bine, ca nici voi nu cred ca stiti cati cai are fiecare.. tongue.gif

concluzia pt masini stock :

E30 325 < E36 325 < E30 320is


:thumbsup:
Iulika0069
QUOTE (florin83)
E30 325 < E36 325 < E30 320is

M-ai uns pe suflet cu asertiunea asta hehe :unibrow:

P.S. Poate ar fi bine sa mutam mare parte din post-urile de aici intr-un topic de genul "E30 325 < E36 325 < E30 320is" sau "E30 325 vs. E36 325 vs. E30 320is" smile.gif, sa curatam topicul omului, care e unul tehnic
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.