![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 24-January 07 From: Bucuresti Member No.: 563 Car: 525TDS Touring Engine: M51, 2.5, 143CP ![]() |
Pai nu prea e nici o combinatie in traseul tau. Ca eu stau in militari , si am munca la Trafic Greu ( sebastian-ferentari)
![]() lasa ca vin eu pe jos , nu-i problem .. mercic oricum ![]() bafta -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 24-January 07 From: Bucuresti Member No.: 563 Car: 525TDS Touring Engine: M51, 2.5, 143CP ![]() |
Am reusit in sfarsit sa pornesc cazanu . Dezastru total ...
![]() Cand am luat motorul , am mers cu masina donoare, mergea ceas, fara gram de fum , pornea la sfert de cheie, era totu ok. Dupa ce l-am pus la mine ,zici ca e rupt motoru .... ce naiba ? HELP! ![]() This post has been edited by Costynnn: Apr 25 2008, 05:43 PM -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Am reusit in sfarsit sa pornesc cazanu . Dezastru total ... ![]() Cand am luat motorul , am mers cu masina donoare, mergea ceas, fara gram de fum , pornea la sfert de cheie, era totu ok. Dupa ce l-am pus la mine ,zici ca e rupt motoru .... ce naiba ? HELP! ![]() Cred ca e fum de motorina ne-ars. Poate fie debit de pompa, avans, .. e tot setat la timp cum trebuie? Ai schimbat curele? Ai avu grija sa nu sa misca nimic cand le ai schimbat? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 24-January 07 From: Bucuresti Member No.: 563 Car: 525TDS Touring Engine: M51, 2.5, 143CP ![]() |
A fost schimbata cureaua de distributie si rola intinzatoare. Dar au fost schimbate de Florin (Interceptor) si cred ca el stie ce face
![]() Anyway , am fost si am vb la un service specializat pe pompe de injectie diesel ,si o sa ma duc marti la prima ora la ei sa vada ce ii fac. Pt ca Florin nu stie de diesel si nu stie ce sa ii faca....... Alti bani, alta distractie .... ajung sa cred ca masina asta e blestemata ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Pompa de injectie e decalata de la punct un dinte. Verifica!
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
curelele eu le am schimbat plus rola.si sa ma fut in el de diesel.mai mult ca sigur e pompa fugita de la punct.dar nu din vina mea.cinea a umblat pe acolo si a facut magarii ca s semne peste tot.eu mi am tras masina la ot axele sus pompa calata pe lacasul ei special si surpriza fix merge ca un cur.e ceva de la ciine a umblat inainte.am schimbat la reactor share acum 2 ani si absolut nici o problema.ori m am prostit intre timp ori e ceva dubios cu pompa ca vin toate la punct dar merge aiurea.nu aveti nici unu un diesel sa stati 1 ora sa vad si eu cum vin alea pe acolo la alimentare sau ce o fi -------------------- |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
cinea a umblat pe acolo si a facut magarii ca s semne peste tot. Da, probabil pompa nu mai e la timp. Pai.. azeea are diesel la urs, nu? poate vine la vreo intalnire cu ea.. sau face poze. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 24-January 07 From: Bucuresti Member No.: 563 Car: 525TDS Touring Engine: M51, 2.5, 143CP ![]() |
Azi am fost la service-ul pentru pompe diesel & rest. Mi-au pus distributia bine ,pompa nu era bine aranjata. A pornit !
![]() Problem: daca vreau sa o turez mai tare, da in nas. Mecanicul de acolo mi-a spus ca e gatuit furtunul de tur , pe undeva pe la rezervor, si d-aia nu poate sa traga cata motorina are nevoie. Sau poate sa fie ceva pe la litrometru pe acolo, pe unde trage din rezervor. Are cineva idei ? Anyway , macar pot sa merg cu masina ,dar nu pot sa urc in ture foarte mult. Nici turometrul nu imi merge. Are cineva idei de unde, cum, si de ce ? Ceasurile sunt de diesel. Bafta -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
si eu am probleme cu turometrul ...merge cind vrea el....dar nici nu m-am stresat sa il repar....
![]() -------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() restantier ![]() ![]() Group: Members Posts: 385 Joined: 10-September 07 From: bucuresti Member No.: 1,138 Car: e34 525tds Engine: m51d25 143cp oficial ![]() |
si eu am aceeasi problema la masina. in plus nu-mi merge nici consumul instant. la mine este de la cei 2 acumulatori din spatele ceasurilor care au curs pt ca masina a stat 6 luni. mi s-a spus sa ii schimb si nu o sa mai am probleme... momentan nu am facut asta. bordu e de benzinar dar cred ca sunt la fel... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 483 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 30 Car: 324 td e30 1989 Engine: M21 2.4TD 115CP ![]() |
imi pare rau Costynn, nu te pot ajuta cu piesa aia. Eu am pompa electronica. Un service bun este cel al turcului din filaret. Mi-am reglat pompa acolo dar trebuie sa schimb volanta si kitul de ambreiaj ca sa ii pot face un reglaj corect, altfel trepideaza.
o sa incerc sa vin duminica la intalnire dar nu promit. LE: nici mie nu-mi indica consumul desi turometrul merge, probabil ca e vreun cablu dar nu mi-am batut capul prea tare. This post has been edited by Azeea: May 8 2008, 11:31 AM -------------------- 324 td
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
costin, poate te ajuta ceva din ce a spus userul "muuris" in linkul de mai jos: http://www.mye28.com/viewtopic.php?t=46003
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 24-January 07 From: Bucuresti Member No.: 563 Car: 525TDS Touring Engine: M51, 2.5, 143CP ![]() |
Azeea: la turcul acela am fost si eu ieri, la indicatiile unui prieten de-al lui. Au facut oamenii treaba buna. Au reglat avansul si nu mai stiu ce pe acolo. Mi-au pus si surubul acela original , eu avand unul prost care nu era bun.
Acum e alta masina ![]() MeHigh: mercic pt link , foarte interesant. Si asa ma bate gandu si pe mine pt un turbo, dar mai toata lumea mi-a zis ca nu se potriveste pe motorul meu, ca il fac praf. Nu stiu ce sa zic. Oricum interesante reglajele acelea, cred ca o sa le incerc si eu ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 483 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 30 Car: 324 td e30 1989 Engine: M21 2.4TD 115CP ![]() |
nu-l faci praf, taica-meu are tot un un 324td iar motorul actual este de la un 324d la care a montat tot ce tine de turbo. motorul merge acceptabil, are nevoie de o segmentare dar nu cred ca e din cauza ca s-a pus turbo. This post has been edited by Azeea: May 10 2008, 09:52 AM -------------------- 324 td
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 24-January 07 From: Bucuresti Member No.: 563 Car: 525TDS Touring Engine: M51, 2.5, 143CP ![]() |
Problem: am observat ca imi consuma foarte mult; peste 13 in oras , mers seara cand traficul e super lejer. Scoate fum negru rau. De fugit fuge. Dar sa fie debitul dat foarte mare , din pompa ? Eu nu am umblat deloc la motor si reglaje.
Stie cineva vreun remediu pentru consumu meu ? ![]() Si altceva: cand e rece si o pornesc , merge cam 2-3 minute , cu niste zgomote infernale din motor, parca nu are ulei deloc deloc. Bate si face ca toti dracii. Ulei am in motor destul. Dupa vreo 3 minute , se opresc brusc toate zgomotele, si merge ceas. Oare ce o fi ? mi-e sa nu se rupa motoru naiba ....... ![]() This post has been edited by Costynnn: May 12 2008, 01:16 PM -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
ai pus diferentialul de diesel?
daca da, incearca sa schimbi filtrul de aer, motorina, uleiul......pompa las-o ultima -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
fumul negru e motorina nearsa....probabil e debitul mai mare sau ai avans mare la pompa....eu cind o pornesc dimineata imi bate un injector ca si scoate si un pic de fum albastru.....merge putin intrerupt...
dupa vreo 30 sec isi revine....asta iarna ii puneam bujia de 2 ori si pornea la sfert dar pornea rotund si dupa 5 sec incepea sa intrerupa si sa bata injectorul...... acum mai sint si filtrele de schimbat sau probabil ai facut-o deja..... This post has been edited by jakal: May 12 2008, 06:58 PM -------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 24-January 07 From: Bucuresti Member No.: 563 Car: 525TDS Touring Engine: M51, 2.5, 143CP ![]() |
MeHigh: diferentialul e de diesel, al lui. 3.45 Filtrele si uleiul sunt schimbate de cand am pus motoru pe masina, de 500 km. Jakal: asa imi face si mie. Porneste la sfert , dupa vreo 5 secunde incepe si bate rau de tot, scoate si fum albastru, dar la mine tine cam 3 - 4 minute toata treaba, dupa care se linisteste si merge bine motoru. Si avansul din pompa e dat la minim,ca am fost la service-u ala de la Filaret si au reglat. (dupa aia a inceput sa faca ca naiba motoru ![]() S-a uitat un prieten aseara la masina , era dat debit mare rau din pompa, d-aia si dadea fum mult. A dat mic, nu mai scoate nici fum (decat putin) , dar nici nu mai fuge ![]() In alta ordine de idei , sa vad cum o sa consume acum , ca vad ca am mers mai mult decat de obicei... This post has been edited by Costynnn: May 13 2008, 11:02 AM -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
slabesti fiecare conducta de la injector si daca nu isi modifica mersul in momentul care o slabesti injectorul ala nu merge..
cred ca treaba asta trebuie sa o faci in minutele alea care merge ea nasol ca apoi isi revin toate injectoarele si nu stiu daca iti mai dai seama.... -------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 24-January 07 From: Bucuresti Member No.: 563 Car: 525TDS Touring Engine: M51, 2.5, 143CP ![]() |
ok, o sa incerc faza asta in weekend cred, doar sa am putin timp liber.
Cu turometru ce pot sa fac , ca sa imi mearga ?cred ca nu sunt bagate firele pe la motor pe acolo. Ce trebuie sa verific ? propuneri cineva ? ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 06:47 PM |