![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Intrebari: 1. Cam astea is preturile, in general? Da, cam astea sunt preturile, dar pana in 4000-5000 sa nu te astepti sa gasesti o masina in stare buna. 2. motorul de 2000cc 130CP e M20? Da, M20B20. Si are 127 CP. 3. motorul de 2000cc 150CP e M50? Da, M50B20, 150 CP. Eu zic sa pui 525i inaintea lu 520i in preferinte. Si sa stii ca 525i M50 e mai puternic decat 530i M30 (530i are cu 4 CP mai putin, dar are 10 Nm mai mult, se compenseaza cumva). Avantajul lui 525i fata de 530i e la impozit si asigurare. Impozitul pentru 530i e cam dublu fata de impozitul pentru 525i. La asigurare diferenta e mai mica. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
diferenta la RCA nu este deloc intre 2.5 si 3.0 L, pt ca dupa 2.0 nu mai conteaza cilindreea
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
@george Mersi de info. Si da, oricum prioritate are un 525i. Nu as trece la un BMW cu motor mai mic fata de cat am in prezent. Altfel, unde e evolutia? ![]() -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
e bine ca vrei sa tii si E12-le pe langa un E34....
eu sustin si varianta lui io's....asta daca vrei sa fie masina mai "de consum" decat E12 daca ar fi dupa mine.....525i cu M50 binenteles |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
e bine ca vrei sa tii si E12-le pe langa un E34.... eu sustin si varianta lui io's....asta daca vrei sa fie masina mai "de consum" decat E12 daca ar fi dupa mine.....525i cu M50 binenteles Cred ca chiar daca as opta pt un M50B25 as avea consum mai mic decat am acuma cu e12 M30B25, avand in vedere ca e12-le e carburatie si cutie automata in 3 trepte. Daca e sa iau un M50B20 il iau fiindca arata bine masina, in general, nu pentru ca ar consuma mai putin in comparatie cu M50B25. Idea ca ma voi axa pe motor de 2500cc. Daca in cautarea lui dau peste un M50B20 bine intretinut, cu dotari ok, kilometri relativ putini, tabla si vopsea ok, etc... -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Revin in forta cu o intrebare. Dupa cautari de vreo 2 luni, nu am gasit un e34 care sa fie ok ca pret/calitate. Si am dat peste o problema. Prietenei mele nu ii prea place e34 si pana la urma voi incepe cautarea pt un e39 520i. Ce parere aveti? Cine are asa ceva? Cum se comporta? M-as duce pe motorul de 2000cc de 150cp. Parerea mea e ca 525i deja e cam mare. Adica... aprox 200cp mi se par un pic cam multi dpdv financiar. Am vazut pe la fratii nostri nemti, 520i cu 130.000km, dotari ok, piele, clima, etc... la 7000 euroi... Care e diferenta intre m52 si m54 la 520i? -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Revin in forta cu o intrebare. Dupa cautari de vreo 2 luni, nu am gasit un e34 care sa fie ok ca pret/calitate. Si am dat peste o problema. Prietenei mele nu ii prea place e34 si pana la urma voi incepe cautarea pt un e39 520i. Ce parere aveti? Cine are asa ceva? Cum se comporta? M-as duce pe motorul de 2000cc de 150cp. Parerea mea e ca 525i deja e cam mare. Adica... aprox 200cp mi se par un pic cam multi dpdv financiar. Am vazut pe la fratii nostri nemti, 520i cu 130.000km, dotari ok, piele, clima, etc... la 7000 euroi... Care e diferenta intre m52 si m54 la 520i? Rog un moderator sa mute reply-ul de mai sus intr-un topic nou, in cadrul "intrebari si sfaturi despre BMW" cu titlul "intrebari si sfaturi despre e39 520i M52 vs. M54" -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
ROG INCHIDEREA TOPICULUI. NU MAI E DE ACTUALITATE.
MERSI. -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 02:47 PM |