![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 24-January 07 From: Bucuresti Member No.: 563 Car: 525TDS Touring Engine: M51, 2.5, 143CP ![]() |
Salutare. Abia am pus si eu un motor 2.4 diesel simplu , pe urs.
Problema: imi lipseste surubul care prinde furtunul de retur din pompa de injectie .. unde gasesc asa ceva ? Are cineva ? Alta problema: nu stiu unde si cum vin toate furtunele de vacuum. Vreau sa ma uit si eu la un urs diesel , sa vad si io cum vin toate furtunele. VA ROG ! Pls ajutati-ma si pe mine sa termin si io masina ![]() Bafta. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Marcel D. ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 688 Joined: 25-July 07 From: Corusu Member No.: 1,035 Car: E39 + E46 Engine: M52 2.0 150CP + M43 ![]() |
Salutare. Abia am pus si eu un motor 2.4 diesel simplu , pe urs. Problema: imi lipseste surubul care prinde furtunul de retur din pompa de injectie .. unde gasesc asa ceva ? Are cineva ? Alta problema: nu stiu unde si cum vin toate furtunele de vacuum. Vreau sa ma uit si eu la un urs diesel , sa vad si io cum vin toate furtunele. VA ROG ! Pls ajutati-ma si pe mine sa termin si io masina ![]() Bafta. Niste poze te-ar ajuta? O sa trag niste poze si o sa le atasez aici. -------------------- Marcel D.
BMW E39 520i, BMW E46 318i, Seat Toledo 2.0 FSI - under destruction ---------------------------------------- ex E30 318i, ex E30 324d |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 24-January 07 From: Bucuresti Member No.: 563 Car: 525TDS Touring Engine: M51, 2.5, 143CP ![]() |
da m-ar ajuta mult ![]() ![]() mercic mult ....... dar in continuare caut surubul acela de la furtunul de retur .... daca are cineva ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
da m-ar ajuta mult ![]() ![]() mercic mult ....... dar in continuare caut surubul acela de la furtunul de retur .... daca are cineva ![]() Surubul ala de retur motorina nu e la fel ca la pompa de servo? Da-l ca matrita la o strungarie sa iti faca unul dupa el, daca merge. -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Din ce am vazut e mai mic. Costin, eu zic sa cauti repede la cei care ar putea avea: azeea, Gabi "turcu" sau cine ar putea avea iar daca nu gasesti, comanda nou. E vorba de piesa "9" plus saibele "6":
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15 14$ pe realoem poate sa insemne cam 500.000 la noi ![]() Uite si schema destul de clara cu vacuumurile: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15 Edit: furnizorul mi-l aduce cu 65 ron, daca se mai gaseste in Germania. Cauta SH ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 24-January 07 From: Bucuresti Member No.: 563 Car: 525TDS Touring Engine: M51, 2.5, 143CP ![]() |
MeHigh , este la fel ,adica gaurit pe laterale si gol pe interior , dar este mai mic. Adica de "17". TiL , pozele 2 din linkurile tale le-am printat si eu, si am fost la masina. Dar in a doua poza , nu inteleg unde se duce furtunasul "7" Si in plus , daca te uiti atent la prima schema , surubul "9" prinde o conducta de motorina , iar daca te uiti la a doua poza ,acelasi surub "9" prinde un furtun de vacuum. ... ![]() ![]() 65 roni pt un surub ? la naiba .. sunt blestemat ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
daca ai drum prin ploiesti te uiti la a mea si poate iti dai seama mai bine....
-------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Uita-te mai atent, schemele sunt ok, iar surubul care zici ca prinde vacuumul e diferit de surubul 9. Cel cu vacuumul e intreg si nevatamat pe pompa ta, asteapta doar sa infigi vacuumul in el.
Surubul e scump si nu gaseste variante, decat original. La Bavaria poate e mai ieftin, dar 50 lei tot e. Daca mai pui doua drumuri (comanda + ridicat marfa) nu merita, decat daca ai drumuri acolo. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 24-January 07 From: Bucuresti Member No.: 563 Car: 525TDS Touring Engine: M51, 2.5, 143CP ![]() |
Chiar nu am drum la ploiesti
![]() TiL , dar furtunasul 12 unde naiba vine ? in curu la filtru de motorina ? ca acolo am vazut ceva ......... Macar daca il are cineva , si se poate ,sa merg cu el la strung sa imi faca copie dupa el ..... poate scap mai ieftin ![]() Ca la bavaria , poate nici nu se incurca cu mine , cu un surub ![]() This post has been edited by Costynnn: Apr 18 2008, 08:20 AM -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Ca la bavaria , poate nici nu se incurca cu mine , cu un surub ![]() Cred ca se incurca. Eu am fost la ei cand dadusem cutia de viteze jos pentru simeringul pe unde intra timoneria in cutia de viteze, si il aveau pe stoc. Probabil piesele se potrivesc la multe modele si de aceea. Da un telefon si explica-le care e surubul si s-ar putea sa ai noroc sa-l aiba pe stoc. Doar sa ai rabdare la telefon pana prinzi liber la vanzari piese si iti poate face legatura secretara. Tipul de la vanzari piese auto e foarte de treaba. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Da, suna acolo, eu nu am avut probleme, au raspuns repede, am cerut la piese, i-am dat tipului partnumberul (aici au fost probleme, de multe ori trebuia sa-l dictez de doua ori) si-mi zicea pretul imediat. Aduc orice se mai gaseste, eu furnizorului meu i-am cerut surubele si saibe de 1 leu bucata si mi-a adus.
12-le nu e clar, dar noi la masina am vazut ca ar putea veni in fundul filtrului de motorina... alta idee n-am, mai uita-te dupa posibilitati cand ajungi la masina. Eu cred ca mai ajung pe-acolo maine. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
daca iti fac niste poze la motorul meu crezi ca e ajuta cu ceva???
daca da sa-mi ce sa pozez pe acolo.... ![]() -------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 24-January 07 From: Bucuresti Member No.: 563 Car: 525TDS Touring Engine: M51, 2.5, 143CP ![]() |
m-ar ajuta poze ... pai cu vacuum-urile alea toate ....adica toate furtunasele alea mici .... si daca iese vreunu mic din curu filtrului ... etc etc .... sunt putin trist, ca nu gasesc surubu ala si nu pot sa pornesc masina
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 24-January 07 From: Bucuresti Member No.: 563 Car: 525TDS Touring Engine: M51, 2.5, 143CP ![]() |
Tot nu dau de surubu ala pe nicaieri. Cred ca pana la urma o sa dau comanda la filaret. Pana una alta , stie cineva , 215/45/zr17 , atinge pe urs ? Cu suspensia normala , nu e lasat. ?! ET-ul nu il stiu. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
-------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 24-January 07 From: Bucuresti Member No.: 563 Car: 525TDS Touring Engine: M51, 2.5, 143CP ![]() |
Ms pt poze.
![]() Pana fac rost de surubu ala , am bagat un furtun in gaura aia acolo si l-am bagat intr-un bidon la motor acolo, sa evacueze in el ,doar e retur ... nu are presiune, nu are ce sa se intample.... Am pus toate chestiile pe acolo si toate furtunele si etc si am dat la butonul acela de pe filtru, sa amorsez instalatia , pana mi-a venit rau. Am dat la cheie. O data , de doua ori , de 20 de ori. Degeaba ..... nu vrea nici moarta sa porneasca. Am mai dat iar la amorsare acolo , si am incercat iar sa pornesc ... nimic ....e moarta si gata. Nu da nici un semn de pornire. Faza e ca nici pe retur nu vine nimic nimic... HELP ! E cineva sa se priceapa la diesel , sa ma ajute si pe mine pls ???? ![]() This post has been edited by Costynnn: Apr 20 2008, 09:48 PM -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
pai amorseaz-o pina iti vine motorina pe returul de la pompa.....atunci esti sigur ca nu mai are aer pe instalatie....
-------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
sigur ai pus bine turul la pompa de motorina? verfifica sa fie sigur ala furtunul, eventual pune pompa sa traga dintr-o sticla sa vezi motorul pornit, cu ocazia asta il si amorsezi mai repede, cu un furtun de 1m bagat intr-o sticla. -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 24-January 07 From: Bucuresti Member No.: 563 Car: 525TDS Touring Engine: M51, 2.5, 143CP ![]() |
MeHigh, asa am si facut , direct la motor cu sticla ........ sa o vad io pornita intai. Mi-a zis TiL ca trebuie aerisit si filtru, printr-un surubel mic. O sa incerc azi sa vad ce si cum. Turul si returul sunt bine puse.
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
ok, daca nu reusesti, cand ajung cu nevasta pe-acolo ne mai uitam impreuna, poate din mai multe capete iese si ceva bun, ca tampenii am in cap de nu le pot numara.
P.S - pot sa te iau de la un metrou cand e sa merem la masina (dar nu azi), venind din Vitan eu trec prin dristor, chiar pe la statia de metrou. Ne auzim pe mess, intre timp. -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 03:25 AM |