IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> sfaturi pt e30, nu sint multumit cum trage
jakal
post Apr 6 2008, 12:17 AM
Post #1


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 556
Joined: 11-November 07
From: PLOIESTI
Member No.: 1,277
Car: E30
Engine: 2.4D 85CP



am un 325i model de america,170 cp dar nu sint multumit cum trage pe 400...

iau bataie de la 318 is cu cip(cam 150 cai)..cam o aripa de fata... unsure.gif

am inteles ca as putea sa ii pun turbo,cip ,dar investitia e prea mare si nu dispun de bani momentan

intrebarea este: ce alte modificari sa ii faci sa traga mai bine?...am auzit ca pot sa ii pun injectoare de 2,5 24 V,merge??

calculatorul nu mai este cel de america,i-am pus de europa...problema cica ar fi ca am raportul de compresie(nu stiu daca m-am exprimat bine) 8,8:1 si ar fi cel mai slab.....
astept sfaturi de la voi.....va multumesc....

This post has been edited by jakal: Apr 6 2008, 12:17 AM


--------------------
E30..324D E30..325 I
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uwe
post Apr 6 2008, 08:56 AM
Post #2


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 863
Joined: 2-November 05
From: bucuresti
Member No.: 84
Car: E30
Engine: M42 1,8 136CP



CITAT(jakal @ Apr 6 2008, 01:17 AM) *
am un 325i model de america,170 cp dar nu sint multumit cum trage pe 400...

iau bataie de la 318 is cu cip(cam 150 cai)..cam o aripa de fata... unsure.gif

am inteles ca as putea sa ii pun turbo,cip ,dar investitia e prea mare si nu dispun de bani momentan

intrebarea este: ce alte modificari sa ii faci sa traga mai bine?...am auzit ca pot sa ii pun injectoare de 2,5 24 V,merge??

calculatorul nu mai este cel de america,i-am pus de europa...problema cica ar fi ca am raportul de compresie(nu stiu daca m-am exprimat bine) 8,8:1 si ar fi cel mai slab.....
astept sfaturi de la voi.....va multumesc....


nu prea stiu eu care e treaba cu modelul de America dar daca in actele lui scrie ca are 171 cp si te face un 1,8 IS,sigur ai o problema
iar aceasta problema nu se rezolva cu cip sau turbo ci cu un mecanic bun
am avut 325 iar acum am 318IS si stiu diferentele biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Apr 6 2008, 11:21 AM
Post #3


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42





QUOTE (jakal @ Apr 6 2008, 01:17 AM) *
am un 325i model de america,170 cp dar nu sint multumit cum trage pe 400...

iau bataie de la 318 is cu cip(cam 150 cai)..cam o aripa de fata... unsure.gif

am inteles ca as putea sa ii pun turbo,cip ,dar investitia e prea mare si nu dispun de bani momentan

intrebarea este: ce alte modificari sa ii faci sa traga mai bine?...am auzit ca pot sa ii pun injectoare de 2,5 24 V,merge??

calculatorul nu mai este cel de america,i-am pus de europa...problema cica ar fi ca am raportul de compresie(nu stiu daca m-am exprimat bine) 8,8:1 si ar fi cel mai slab.....
astept sfaturi de la voi.....va multumesc....

sigur e 325 i si nu 325 e?ce putere e trecuta in talon? tare am impresia ca e motor de 2,7 unsure.gif


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jakal
post Apr 6 2008, 07:43 PM
Post #4


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 556
Joined: 11-November 07
From: PLOIESTI
Member No.: 1,277
Car: E30
Engine: 2.4D 85CP



in talon este 325 i 125kw....am inteles de la baieti ca din cauza raportului de compresie...sau toate 325 au 8,8:1?

This post has been edited by jakal: Apr 6 2008, 07:45 PM


--------------------
E30..324D E30..325 I
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Apr 6 2008, 08:20 PM
Post #5


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



1987-1991 325i/is - 2.5 L M20B25 I6, 168 hp (125 kW) - North America

Asa zice la wikipedia. Am inteles totusi ca-n Bucuresti sunt destule locuri unde poti sa-i verifici compresia, sa vezi daca mai e in minitile lui motorul.

Ce-ti spuneau baietii de compresie, probabil ca se refereau la 2.7-urile de pe 325e -uri. Al tau e i dupa cum se pare. Mai ales daca-i trecuta in talon cu 2489cmc sau cat are 2.5-ul. Deci buba e clar prin alta parte.

PS: ce diferential are?

This post has been edited by xox: Apr 6 2008, 08:21 PM


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haristeas51
post Apr 6 2008, 08:49 PM
Post #6


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 426
Joined: 29-October 06
From: Bucuresti. Tei
Member No.: 467
Car: e38
Engine: m52 2.8 193CP





325is a iesit din fabrica cu diferential de 3.73 . bineinteles ca nu este exclus ca acesta sa fi fost schimbat.


--------------------
BMW E38 728i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mario.b
post Apr 6 2008, 10:49 PM
Post #7


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 31-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,112
Car: E30
Engine: M20 2.0 93kW



De cand am deschis topicul si m-am uitat la titlu m-am gandit la diferential, stiu ca este cam ultima piesa la care te ai gandi dar sa stii ca aici pierzi si castigi multe, cu un grup scurt (cel mai scurt 4,45) castigi sprint dar la viteza scazi iar cu unul mai lung gen 3.45 sau 3.10 pierzi foarte mult sprint dar in schimb castigi in viteza si in consum. Eu am pe urs 4.45 si cu un motor de 2000 cam varza reglat scartaie pana la a 3 toate vitezele, lucru care la masina fratelui meu un E36 318IS nu se intampla decat la viteza 1, de la a 2 nu mai face nici miau. Ai putea sa vezi factorul de demultiplicare care este inscris pe grup (vezi ca este o amarata de tablita pusa pe langa unul colturi, daca nu ma insel pe cel din stanga sus cum te uiti la el), daca nu scoate masina din viteza, urco pe un cric cu o roata (in caz ca ai blocant cu ambele) si vezi cu aproximatie la cate ture de cardan face un din planetare o tura intreaga. Iti spun asta pt ca este cel mai ieftin lucru care il poti face singur acasa, asta in caz ca nu iti mai trebuie un paznic sa te pazeasca de prieteni cu glume proaste cand ai masina pe cric biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jakal
post Apr 7 2008, 01:29 PM
Post #8


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 556
Joined: 11-November 07
From: PLOIESTI
Member No.: 1,277
Car: E30
Engine: 2.4D 85CP



eu am blocant pe spate...nu m-am uitat de cit este,stiu ca 325 au 3.73 m-am uitat si eu pe neste hirtii......

is-ul care ma face are de 4.10.....(pe care la spart din pacate),daca nu gaseste la fel o sa incerc iar cu el

adevarul ca dupa 400 incep si il prind din urma....si apoi il spulber,nu mai are nici o sansa sa ma prinda

dar treaba care ma oftica e pe aia 400.. mad.gif

o sa va tin la curent cu ce se mai intimpla..... tongue.gif

This post has been edited by jakal: Apr 7 2008, 01:31 PM


--------------------
E30..324D E30..325 I
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Apr 7 2008, 01:39 PM
Post #9


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



Sigur ai un diferential mai lung, ca pentru versiune de NA. Economica.


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jakal
post Apr 7 2008, 01:45 PM
Post #10


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 556
Joined: 11-November 07
From: PLOIESTI
Member No.: 1,277
Car: E30
Engine: 2.4D 85CP





nu timp acum sa ma uit la el.....ce pot spune este ca masina a fost adusa din florida.....nu stiu ce diferentiale au fost puse pe masina din fabrica pt ei

asta in caz ca mai e grupul ei....

This post has been edited by jakal: Apr 7 2008, 01:46 PM


--------------------
E30..324D E30..325 I
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haristeas51
post Apr 7 2008, 04:23 PM
Post #11


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 426
Joined: 29-October 06
From: Bucuresti. Tei
Member No.: 467
Car: e38
Engine: m52 2.8 193CP



diferentiale (LSD) speciale stiu ca s-au facut pentru Australia , ele se deosebesc printr-un ''A'' aplicat in locul ''S" (Sperre) aflat pe carcasa. smile.gif Totusi e bine sa ii iei compresia.


--------------------
BMW E38 728i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jakal
post Apr 9 2008, 02:20 PM
Post #12


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 556
Joined: 11-November 07
From: PLOIESTI
Member No.: 1,277
Car: E30
Engine: 2.4D 85CP



astazi m-am uitat la diferential......este S 3,73

sa il schimb cu altul?.....4,10?....se modifica ceva pe 400?


--------------------
E30..324D E30..325 I
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post Apr 9 2008, 05:07 PM
Post #13


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



ala e autoblocant
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Apr 9 2008, 08:00 PM
Post #14


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





QUOTE (jakal @ Apr 9 2008, 03:20 PM) *
astazi m-am uitat la diferential......este S 3,73

sa il schimb cu altul?.....4,10?....se modifica ceva pe 400?


eu cred ca problema e sub capota pe undeva.. unsure.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uwe
post Apr 9 2008, 09:08 PM
Post #15


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 863
Joined: 2-November 05
From: bucuresti
Member No.: 84
Car: E30
Engine: M42 1,8 136CP



CITAT(florin83 @ Apr 9 2008, 09:00 PM) *
eu cred ca problema e sub capota pe undeva.. unsure.gif

asta incercam si eu sa spun

vezi compresia,reglaje tacheti etc......
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jakal
post Apr 10 2008, 02:51 PM
Post #16


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 556
Joined: 11-November 07
From: PLOIESTI
Member No.: 1,277
Car: E30
Engine: 2.4D 85CP



pai motorul nu consuma ulei...nu da fum..tacheti nu bat (unul se aude f. putin)

o sa-i masor si compresia sa vad cum sta....


--------------------
E30..324D E30..325 I
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jakal
post Apr 12 2008, 01:11 AM
Post #17


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 556
Joined: 11-November 07
From: PLOIESTI
Member No.: 1,277
Car: E30
Engine: 2.4D 85CP



astazi am mai vb cu un mecanic si a zis ca ar merge sa ii pun injectoare de SFI,ar merge si un cip....niste reglaje pe la avans si debilmetru si cica s-ar mai schimba treba.....probabil ca si niste serpi....

treaba este ca are multe masini pe cap si nu prea are timp sa stea sa bibileasca la a mea....

mai spuneti si voi niste smecherii d-astea marunte care ar putea sa ma ajute sa obtin citva caluti acolo...smile.gif)

multumesc.....


--------------------
E30..324D E30..325 I
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Apr 12 2008, 07:49 AM
Post #18


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





in loc sa investesti in astea mia bine vezi ce are motorul ca e clar ca nu e in mintile lui
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uwe
post Apr 12 2008, 03:31 PM
Post #19


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 863
Joined: 2-November 05
From: bucuresti
Member No.: 84
Car: E30
Engine: M42 1,8 136CP



Florin are perfecta dreptate
mai intai fa motorul sa mearga in parametrii lui si vei fi multumit...

eu am 318IS si merge in parametrii lui si sunt multumit de masina per ansamblu
am avut si 325 si era cu totul altceva...avea mult mai multa putere biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Apr 12 2008, 11:30 PM
Post #20


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Inainte sa te apuci sa pui injectoare "d-alea", de oricare tip ar fi ele, intai vezi si ce debit au si daca te ajuta cu ceva. Injectoarele pe orice masina nu merg la 100% din capacitate, tocmai de aia in functie de aplicatie mai poti sa scoti din masina prin diverse mijloace inca cativa zeci de cai fara sa schimbi injectoarele. Nu injectoarele sunt problema ta. Si daca te apuci de "reglaje" la avans si debitmetru...Daca vrei sa faci ceva care se va simti ai putea sa pui alta axa (gen Schrick si alte firme care manufactureaza asa ceva, bineinteles dupa ce in prealabil stii ce grade ai nevoie sa aiba axa)


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 20th June 2025 - 01:09 PM