jakal
Apr 6 2008, 12:17 AM
am un 325i model de america,170 cp dar nu sint multumit cum trage pe 400...
iau bataie de la 318 is cu cip(cam 150 cai)..cam o aripa de fata...
am inteles ca as putea sa ii pun turbo,cip ,dar investitia e prea mare si nu dispun de bani momentan
intrebarea este: ce alte modificari sa ii faci sa traga mai bine?...am auzit ca pot sa ii pun injectoare de 2,5 24 V,merge??
calculatorul nu mai este cel de america,i-am pus de europa...problema cica ar fi ca am raportul de compresie(nu stiu daca m-am exprimat bine) 8,8:1 si ar fi cel mai slab.....
astept sfaturi de la voi.....va multumesc....
CITAT(jakal @ Apr 6 2008, 01:17 AM)

am un 325i model de america,170 cp dar nu sint multumit cum trage pe 400...
iau bataie de la 318 is cu cip(cam 150 cai)..cam o aripa de fata...
am inteles ca as putea sa ii pun turbo,cip ,dar investitia e prea mare si nu dispun de bani momentan
intrebarea este: ce alte modificari sa ii faci sa traga mai bine?...am auzit ca pot sa ii pun injectoare de 2,5 24 V,merge??
calculatorul nu mai este cel de america,i-am pus de europa...problema cica ar fi ca am raportul de compresie(nu stiu daca m-am exprimat bine) 8,8:1 si ar fi cel mai slab.....
astept sfaturi de la voi.....va multumesc....
nu prea stiu eu care e treaba cu modelul de America dar daca in actele lui scrie ca are 171 cp si te face un 1,8 IS,sigur ai o problema
iar aceasta problema nu se rezolva cu cip sau turbo ci cu un mecanic bun
am avut 325 iar acum am 318IS si stiu diferentele
alex230ro
Apr 6 2008, 11:21 AM
QUOTE (jakal @ Apr 6 2008, 01:17 AM)

am un 325i model de america,170 cp dar nu sint multumit cum trage pe 400...
iau bataie de la 318 is cu cip(cam 150 cai)..cam o aripa de fata...
am inteles ca as putea sa ii pun turbo,cip ,dar investitia e prea mare si nu dispun de bani momentan
intrebarea este: ce alte modificari sa ii faci sa traga mai bine?...am auzit ca pot sa ii pun injectoare de 2,5 24 V,merge??
calculatorul nu mai este cel de america,i-am pus de europa...problema cica ar fi ca am raportul de compresie(nu stiu daca m-am exprimat bine) 8,8:1 si ar fi cel mai slab.....
astept sfaturi de la voi.....va multumesc....
sigur e 325 i si nu 325 e?ce putere e trecuta in talon? tare am impresia ca e motor de 2,7
jakal
Apr 6 2008, 07:43 PM
in talon este 325 i 125kw....am inteles de la baieti ca din cauza raportului de compresie...sau toate 325 au 8,8:1?
1987-1991 325i/is - 2.5 L M20B25 I6, 168 hp (125 kW) - North America
Asa zice la wikipedia. Am inteles totusi ca-n Bucuresti sunt destule locuri unde poti sa-i verifici compresia, sa vezi daca mai e in minitile lui motorul.
Ce-ti spuneau baietii de compresie, probabil ca se refereau la 2.7-urile de pe 325e -uri. Al tau e i dupa cum se pare. Mai ales daca-i trecuta in talon cu 2489cmc sau cat are 2.5-ul. Deci buba e clar prin alta parte.
PS: ce diferential are?
haristeas51
Apr 6 2008, 08:49 PM
325is a iesit din fabrica cu diferential de 3.73 . bineinteles ca nu este exclus ca acesta sa fi fost schimbat.
mario.b
Apr 6 2008, 10:49 PM
De cand am deschis topicul si m-am uitat la titlu m-am gandit la diferential, stiu ca este cam ultima piesa la care te ai gandi dar sa stii ca aici pierzi si castigi multe, cu un grup scurt (cel mai scurt 4,45) castigi sprint dar la viteza scazi iar cu unul mai lung gen 3.45 sau 3.10 pierzi foarte mult sprint dar in schimb castigi in viteza si in consum. Eu am pe urs 4.45 si cu un motor de 2000 cam varza reglat scartaie pana la a 3 toate vitezele, lucru care la masina fratelui meu un E36 318IS nu se intampla decat la viteza 1, de la a 2 nu mai face nici miau. Ai putea sa vezi factorul de demultiplicare care este inscris pe grup (vezi ca este o amarata de tablita pusa pe langa unul colturi, daca nu ma insel pe cel din stanga sus cum te uiti la el), daca nu scoate masina din viteza, urco pe un cric cu o roata (in caz ca ai blocant cu ambele) si vezi cu aproximatie la cate ture de cardan face un din planetare o tura intreaga. Iti spun asta pt ca este cel mai ieftin lucru care il poti face singur acasa, asta in caz ca nu iti mai trebuie un paznic sa te pazeasca de prieteni cu glume proaste cand ai masina pe cric
jakal
Apr 7 2008, 01:29 PM
eu am blocant pe spate...nu m-am uitat de cit este,stiu ca 325 au 3.73 m-am uitat si eu pe neste hirtii......
is-ul care ma face are de 4.10.....(pe care la spart din pacate),daca nu gaseste la fel o sa incerc iar cu el
adevarul ca dupa 400 incep si il prind din urma....si apoi il spulber,nu mai are nici o sansa sa ma prinda
dar treaba care ma oftica e pe aia 400..
o sa va tin la curent cu ce se mai intimpla.....
Sigur ai un diferential mai lung, ca pentru versiune de NA. Economica.
jakal
Apr 7 2008, 01:45 PM
nu timp acum sa ma uit la el.....ce pot spune este ca masina a fost adusa din florida.....nu stiu ce diferentiale au fost puse pe masina din fabrica pt ei
asta in caz ca mai e grupul ei....
haristeas51
Apr 7 2008, 04:23 PM
diferentiale (LSD) speciale stiu ca s-au facut pentru Australia , ele se deosebesc printr-un ''A'' aplicat in locul ''S" (Sperre) aflat pe carcasa.

Totusi e bine sa ii iei compresia.
jakal
Apr 9 2008, 02:20 PM
astazi m-am uitat la diferential......este S 3,73
sa il schimb cu altul?.....4,10?....se modifica ceva pe 400?
haifisch
Apr 9 2008, 05:07 PM
ala e autoblocant
florin83
Apr 9 2008, 08:00 PM
QUOTE (jakal @ Apr 9 2008, 03:20 PM)

astazi m-am uitat la diferential......este S 3,73
sa il schimb cu altul?.....4,10?....se modifica ceva pe 400?
eu cred ca problema e sub capota pe undeva..
CITAT(florin83 @ Apr 9 2008, 09:00 PM)

eu cred ca problema e sub capota pe undeva..

asta incercam si eu sa spun
vezi compresia,reglaje tacheti etc......
jakal
Apr 10 2008, 02:51 PM
pai motorul nu consuma ulei...nu da fum..tacheti nu bat (unul se aude f. putin)
o sa-i masor si compresia sa vad cum sta....
jakal
Apr 12 2008, 01:11 AM
astazi am mai vb cu un mecanic si a zis ca ar merge sa ii pun injectoare de SFI,ar merge si un cip....niste reglaje pe la avans si debilmetru si cica s-ar mai schimba treba.....probabil ca si niste serpi....
treaba este ca are multe masini pe cap si nu prea are timp sa stea sa bibileasca la a mea....
mai spuneti si voi niste smecherii d-astea marunte care ar putea sa ma ajute sa obtin citva caluti acolo...

)
multumesc.....
florin83
Apr 12 2008, 07:49 AM
in loc sa investesti in astea mia bine vezi ce are motorul ca e clar ca nu e in mintile lui
uwe
Apr 12 2008, 03:31 PM
Florin are perfecta dreptate
mai intai fa motorul sa mearga in parametrii lui si vei fi multumit...
eu am 318IS si merge in parametrii lui si sunt multumit de masina per ansamblu
am avut si 325 si era cu totul altceva...avea mult mai multa putere
316i
Apr 12 2008, 11:30 PM
Inainte sa te apuci sa pui injectoare "d-alea", de oricare tip ar fi ele, intai vezi si ce debit au si daca te ajuta cu ceva. Injectoarele pe orice masina nu merg la 100% din capacitate, tocmai de aia in functie de aplicatie mai poti sa scoti din masina prin diverse mijloace inca cativa zeci de cai fara sa schimbi injectoarele. Nu injectoarele sunt problema ta. Si daca te apuci de "reglaje" la avans si debitmetru...Daca vrei sa faci ceva care se va simti ai putea sa pui alta axa (gen Schrick si alte firme care manufactureaza asa ceva, bineinteles dupa ce in prealabil stii ce grade ai nevoie sa aiba axa)
jakal
Apr 17 2008, 10:34 PM
cam cati cai mai obtin daca ii pun un cip si daca se merita......cipul mi-l face un prieten si nu o sa ma coste pre mult
se merita sa incerc???
sebaa
May 4 2008, 05:15 PM
QUOTE (jakal @ Apr 17 2008, 11:34 PM)

cam cati cai mai obtin daca ii pun un cip si daca se merita......cipul mi-l face un prieten si nu o sa ma coste pre mult
se merita sa incerc???
incearca intai sa vezi DACA merge cum trebuie si apoi gandeste-te la chip..
jakal
May 5 2008, 01:40 PM
zilele trecute am condus respectivul IS care imi da nana......masina trage f bine, propietarul ia facut citeva modificari care pe 400 dau rezultate bune.....problema e ca la 100 la ora masina sta turata la 3600 de ture ceea ce cred ca il gaureste la buzunar de benzina........
Unicul SGM
May 7 2008, 01:47 PM
Eu am grup mai lung ca al tau, 3.46 si bat la is-uri ca la fasole. Tot motor cu 8.8 r.c. am si eu, motronic 2, cum ii spune lumea. Se terminca cu 173 codul de ecu.
Verifica aprinderea, vezi culoarea bujiilor, poate merge sarac. Poti avea probleme la alimentare in cazul asta. Ori injectoare colmatate partial, ori nu ai presiune suficienta in rampa. De asemenea poti avea debitmetrul defect. Iti recomanda inlocuirea cu unul bun, nedesfacut in viata lui.
Daca ai reglat jocul termic de la culbutori, si l=ai facut prea mic, nu mai trage masina. 0.25 sa ii faci.
jakal
May 8 2008, 07:24 PM
IS normal il bat.....dar ma streseaza asta cu al lui...

)
daca te duci la cluj poate te dai cu el.....sa vezi cum stai.....
Unicul SGM
May 8 2008, 07:26 PM
Nu merg, e cam departe.
jakal
May 8 2008, 07:34 PM
eram curios cum stai cu el.......daca nu ai nici o modificare la 2,5...
daca ajungi pe la ploiesti,poate.....poate....
jakal
May 11 2008, 11:23 PM
in seara asta am fost invitat de repectivul cu IS la o "plimbare"
in ciuda tuturor modificarilor facute de el "plimbarea "s-a terminat prost pt el.....
2-0 pt ursul meu......

)........a fost dezamagit total...deci m-am convins ca motorul meu este in toate apele lui...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.