![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
am un 325i model de america,170 cp dar nu sint multumit cum trage pe 400...
iau bataie de la 318 is cu cip(cam 150 cai)..cam o aripa de fata... ![]() am inteles ca as putea sa ii pun turbo,cip ,dar investitia e prea mare si nu dispun de bani momentan intrebarea este: ce alte modificari sa ii faci sa traga mai bine?...am auzit ca pot sa ii pun injectoare de 2,5 24 V,merge?? calculatorul nu mai este cel de america,i-am pus de europa...problema cica ar fi ca am raportul de compresie(nu stiu daca m-am exprimat bine) 8,8:1 si ar fi cel mai slab..... astept sfaturi de la voi.....va multumesc.... This post has been edited by jakal: Apr 6 2008, 12:17 AM -------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
am un 325i model de america,170 cp dar nu sint multumit cum trage pe 400... iau bataie de la 318 is cu cip(cam 150 cai)..cam o aripa de fata... ![]() am inteles ca as putea sa ii pun turbo,cip ,dar investitia e prea mare si nu dispun de bani momentan intrebarea este: ce alte modificari sa ii faci sa traga mai bine?...am auzit ca pot sa ii pun injectoare de 2,5 24 V,merge?? calculatorul nu mai este cel de america,i-am pus de europa...problema cica ar fi ca am raportul de compresie(nu stiu daca m-am exprimat bine) 8,8:1 si ar fi cel mai slab..... astept sfaturi de la voi.....va multumesc.... nu prea stiu eu care e treaba cu modelul de America dar daca in actele lui scrie ca are 171 cp si te face un 1,8 IS,sigur ai o problema iar aceasta problema nu se rezolva cu cip sau turbo ci cu un mecanic bun am avut 325 iar acum am 318IS si stiu diferentele ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
am un 325i model de america,170 cp dar nu sint multumit cum trage pe 400... iau bataie de la 318 is cu cip(cam 150 cai)..cam o aripa de fata... ![]() am inteles ca as putea sa ii pun turbo,cip ,dar investitia e prea mare si nu dispun de bani momentan intrebarea este: ce alte modificari sa ii faci sa traga mai bine?...am auzit ca pot sa ii pun injectoare de 2,5 24 V,merge?? calculatorul nu mai este cel de america,i-am pus de europa...problema cica ar fi ca am raportul de compresie(nu stiu daca m-am exprimat bine) 8,8:1 si ar fi cel mai slab..... astept sfaturi de la voi.....va multumesc.... sigur e 325 i si nu 325 e?ce putere e trecuta in talon? tare am impresia ca e motor de 2,7 ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
in talon este 325 i 125kw....am inteles de la baieti ca din cauza raportului de compresie...sau toate 325 au 8,8:1?
This post has been edited by jakal: Apr 6 2008, 07:45 PM -------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
1987-1991 325i/is - 2.5 L M20B25 I6, 168 hp (125 kW) - North America
Asa zice la wikipedia. Am inteles totusi ca-n Bucuresti sunt destule locuri unde poti sa-i verifici compresia, sa vezi daca mai e in minitile lui motorul. Ce-ti spuneau baietii de compresie, probabil ca se refereau la 2.7-urile de pe 325e -uri. Al tau e i dupa cum se pare. Mai ales daca-i trecuta in talon cu 2489cmc sau cat are 2.5-ul. Deci buba e clar prin alta parte. PS: ce diferential are? This post has been edited by xox: Apr 6 2008, 08:21 PM -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 426 Joined: 29-October 06 From: Bucuresti. Tei Member No.: 467 Car: e38 Engine: m52 2.8 193CP ![]() |
325is a iesit din fabrica cu diferential de 3.73 . bineinteles ca nu este exclus ca acesta sa fi fost schimbat. -------------------- BMW E38 728i
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
De cand am deschis topicul si m-am uitat la titlu m-am gandit la diferential, stiu ca este cam ultima piesa la care te ai gandi dar sa stii ca aici pierzi si castigi multe, cu un grup scurt (cel mai scurt 4,45) castigi sprint dar la viteza scazi iar cu unul mai lung gen 3.45 sau 3.10 pierzi foarte mult sprint dar in schimb castigi in viteza si in consum. Eu am pe urs 4.45 si cu un motor de 2000 cam varza reglat scartaie pana la a 3 toate vitezele, lucru care la masina fratelui meu un E36 318IS nu se intampla decat la viteza 1, de la a 2 nu mai face nici miau. Ai putea sa vezi factorul de demultiplicare care este inscris pe grup (vezi ca este o amarata de tablita pusa pe langa unul colturi, daca nu ma insel pe cel din stanga sus cum te uiti la el), daca nu scoate masina din viteza, urco pe un cric cu o roata (in caz ca ai blocant cu ambele) si vezi cu aproximatie la cate ture de cardan face un din planetare o tura intreaga. Iti spun asta pt ca este cel mai ieftin lucru care il poti face singur acasa, asta in caz ca nu iti mai trebuie un paznic sa te pazeasca de prieteni cu glume proaste cand ai masina pe cric
![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
eu am blocant pe spate...nu m-am uitat de cit este,stiu ca 325 au 3.73 m-am uitat si eu pe neste hirtii......
is-ul care ma face are de 4.10.....(pe care la spart din pacate),daca nu gaseste la fel o sa incerc iar cu el adevarul ca dupa 400 incep si il prind din urma....si apoi il spulber,nu mai are nici o sansa sa ma prinda dar treaba care ma oftica e pe aia 400.. ![]() o sa va tin la curent cu ce se mai intimpla..... ![]() This post has been edited by jakal: Apr 7 2008, 01:31 PM -------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Sigur ai un diferential mai lung, ca pentru versiune de NA. Economica.
-------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
nu timp acum sa ma uit la el.....ce pot spune este ca masina a fost adusa din florida.....nu stiu ce diferentiale au fost puse pe masina din fabrica pt ei asta in caz ca mai e grupul ei.... This post has been edited by jakal: Apr 7 2008, 01:46 PM -------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 426 Joined: 29-October 06 From: Bucuresti. Tei Member No.: 467 Car: e38 Engine: m52 2.8 193CP ![]() |
diferentiale (LSD) speciale stiu ca s-au facut pentru Australia , ele se deosebesc printr-un ''A'' aplicat in locul ''S" (Sperre) aflat pe carcasa.
![]() -------------------- BMW E38 728i
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
astazi m-am uitat la diferential......este S 3,73
sa il schimb cu altul?.....4,10?....se modifica ceva pe 400? -------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
ala e autoblocant
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
pai motorul nu consuma ulei...nu da fum..tacheti nu bat (unul se aude f. putin)
o sa-i masor si compresia sa vad cum sta.... -------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
astazi am mai vb cu un mecanic si a zis ca ar merge sa ii pun injectoare de SFI,ar merge si un cip....niste reglaje pe la avans si debilmetru si cica s-ar mai schimba treba.....probabil ca si niste serpi....
treaba este ca are multe masini pe cap si nu prea are timp sa stea sa bibileasca la a mea.... mai spuneti si voi niste smecherii d-astea marunte care ar putea sa ma ajute sa obtin citva caluti acolo... ![]() multumesc..... -------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
in loc sa investesti in astea mia bine vezi ce are motorul ca e clar ca nu e in mintile lui |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
Florin are perfecta dreptate
mai intai fa motorul sa mearga in parametrii lui si vei fi multumit... eu am 318IS si merge in parametrii lui si sunt multumit de masina per ansamblu am avut si 325 si era cu totul altceva...avea mult mai multa putere ![]() |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Inainte sa te apuci sa pui injectoare "d-alea", de oricare tip ar fi ele, intai vezi si ce debit au si daca te ajuta cu ceva. Injectoarele pe orice masina nu merg la 100% din capacitate, tocmai de aia in functie de aplicatie mai poti sa scoti din masina prin diverse mijloace inca cativa zeci de cai fara sa schimbi injectoarele. Nu injectoarele sunt problema ta. Si daca te apuci de "reglaje" la avans si debitmetru...Daca vrei sa faci ceva care se va simti ai putea sa pui alta axa (gen Schrick si alte firme care manufactureaza asa ceva, bineinteles dupa ce in prealabil stii ce grade ai nevoie sa aiba axa)
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 11:31 AM |