![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
Al doilea consum facut acum plin pe plin, ca nu tzin eu cont de tzomputerul ala de bord a iesit 12% si mers exclusiv Bucuresti la ore de aglomeratie...nu as avea de ce sa mint..
![]() Astazi am fost sa echilibrez rotile, dar bineinteles ca jantele erau patrate asa ca le-am indreptat, am schimbat valvele, am bagat azot, le-am spalat si in sfarsit le-am echilibrat....toate operatia am facut-o la Autosoft. Si am mai facut ceva poze cu masina.... -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
Dupa cateva aventuri, pe la serviceuri-le BMW din Romania, intr-un final am reparat masina...treaba e ca fostul proprietar mi-a zis ca ar fi avut o problema cu masina, dar ca intre timp o rezolvase si ca e ok. O duse-se el la un mester de cartier, care cica a gasit ulei in calculatorul de injectie...
![]() Bun. Am remorcat masina pana la Bavaria si dupa ce a stat a acolo 5 zile sa vada oamenii de ce nu mai porneste, au schimbat senzorul de la vibrochen si a reinviat masina...desi cel mai ciudat lucru este ca pe tester nu arata niciun defect la acel senzor si nici pe bord nu s-a aprins vreodata check-ul....doar DSC-ul...oricum..acum sunt cel mai fericit ca masina merge si ca doamne fereste nu a avut altceva mai grav. ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
bine ca s-a rezolvat ! ce mecanici buni avem in tara asta ![]() cum e posibil sa-ti spuna cei de la filaret sa o vinzi sa-ti cumperi alta? .. halal ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
cum e posibil sa-ti spuna cei de la filaret sa o vinzi sa-ti cumperi alta? .. halal Poate de-asta a vandut-o fostul proprietar... o fi fost sfatuit de vreun mecanic sa o vanda. Cum ar fi fost sa schimbi chiulasa cu una noua, care costa probabil cateva mii de Euro, si dupa ce pleci din service sa faca la fel? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
cei de la filaret au aberat cu gratie la fel si mecanicul ala cu uleiul in calculator de parca fluidul curge pe fir in sus
si pe dedesubt nu avea pierderi de ulei la motor -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
cei de la filaret au aberat cu gratie la fel si mecanicul ala cu uleiul in calculator de parca fluidul curge pe fir in sus si pe dedesubt nu avea pierderi de ulei la motor off topic:cei de la filaret aveau piesele mele de o saptamana si nu au dat un telefon :| NU RECOMAND! This post has been edited by ionusunt: Mar 31 2008, 04:04 PM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
bine ca s-a rezolvat ! ce mecanici buni avem in tara asta ![]() cum e posibil sa-ti spuna cei de la filaret sa o vinzi sa-ti cumperi alta? .. halal ![]() da..dar sa vezi...intai s-au perindat vreo 3 mecanicosi pe langa ea...si isi sopteau unul altuia ca sunt penele de la distributie, ca motorasul de la valvetronic etc...eu incercam sa le explic ca daca decuplez dsc-ul masina nu se mai opreste, ce treaba are ceva mecanic cu chestia asta???? ei nimic...si intr-un final dupa lungi cercetari cu testerul, lor le-a dat ca trebuie sa scoata mufa de la senzorul de la axa cu came de pe evacuare, sa sufle in ea si sa o infiga la loc...ok...dupa chestia asta mi s-a spus ca daca mai face asa, sa revin la ei, sa o desfaca si sa vada de la ce e, DAR NU IMI PROMIT CA MASINA SE VA REPARA!!!!!!!! in momentul ala am spus...ok multumesc, o sa ma mai vedeti intr-o alta lume poate in service-ul vostru si am plecat....deci nu va duceti la FILARET, nu are rost... Poate de-asta a vandut-o fostul proprietar... o fi fost sfatuit de vreun mecanic sa o vanda. Cum ar fi fost sa schimbi chiulasa cu una noua, care costa probabil cateva mii de Euro, si dupa ce pleci din service sa faca la fel? ca sa nu mai spun ca cel de la care am luat masina a reparat-o numai la Filaret...si cred ca si lui i-au spus la fel...ca nu ii dadeau de cap...pentru ca testerul nu arata nici o eroare si capetele de creta, nu stiau ce sa ii faca... ![]() Apropo de chiulasa..costa 2000 de euro una noua...treaba tare e ca mi-au povestit ca un tip cu un model exact ca al meu a avut aceeasi problema si i-au desfacut motorul si nu au stiut ce sa ii faca si l-au montat la loc..... ![]() ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
cu aproximatie, azi la 15:30 erai pe teiul doamnei/colentina?
daca da, eram a2a masina in spatele tau la semafor, ai tot TIR la numar? -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
dap....eu eram....ah, parca am vazut un e46 negru in oglinzi, dar nu te-am vazut la volan...
![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
dap....eu eram....ah, parca am vazut un e46 negru in oglinzi, dar nu te-am vazut la volan... ![]() eu eram ![]() am vrut sa opresc in paralel cu tine la urmatorul semafor, insa ai facut repede la dreapta pe litovoi veievod ![]() B39??? -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
dap b39tir...ma trebuia sa dai si tu un claxon, un far etc...
![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
nu eram sigur ca esti tu
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 426 Joined: 29-October 06 From: Bucuresti. Tei Member No.: 467 Car: e38 Engine: m52 2.8 193CP ![]() |
te-am vazut azi , ai trecut prin Tei.
![]() Imi place foarte mult culoarea. ![]() -------------------- BMW E38 728i
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
Merci, merci...io eram...trec mereu pe acolo si vad ursul tau in fiecare zi....superbe jante... ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
si iata ca Tir-ul a implinit 100.000km ieri....intre timp a primit si un polish ce a mai scos oarecum din zgarieturi si acum straluceste si el...urmeaza sa ii fac schimbul de ulei si alte consumabile...ce sa zic....au trecut 2 luni si ceva de cand il am si in 8000km pe care i-am parcurs pana acum, s-a comportat super bine si m-a dus exact acolo unde am vrut eu..per total sunt super multumit de masina....
![]() ps: totusi ar merge si un urs langa el, doar pt weekend.... ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
........... ....au trecut 2 luni si ceva de cand il am si in 8000km pe care i-am parcurs pana acum, s-a comportat super bine si m-a dus exact acolo unde am vrut eu..per total sunt super multumit de masina.... ![]() ........... pfoaaaaa... 8k km in 2 luni ![]() ![]() in rest.. marfa masina ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
chiar ca sunt multi...nici mie nu imi vine sa cred cati km am facut...zici ca sunt taxi...
![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
Si am facut si prima revizie generala la masina...la 101.000km care a constat in: -ulei 5W-30+filtru; -filtru aer, filtru polen; -placute frana fata-spata; -lichid de frana; -bucse mari bascula; -bucse bara stabilizatoare; -bielete antiruliu fata; -bujii; Mai trebuie sa ii fac o directie si sa ii schimb amortizoarele pe spate, ca sunt c-am duse si c-am atat.... ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 314 Joined: 7-March 07 From: ZION Member No.: 731 Car: E46 325CI Engine: M54B25 2500 192CP ![]() |
Si am facut si prima revizie generala la masina...la 101.000km care a constat in: -ulei 5W-30+filtru; -filtru aer, filtru polen; -placute frana fata-spata; -lichid de frana; -bucse mari bascula; -bucse bara stabilizatoare; -bielete antiruliu fata; -bujii; Mai trebuie sa ii fac o directie si sa ii schimb amortizoarele pe spate, ca sunt c-am duse si c-am atat.... ![]() cat te-a costat toata smecheria asta?sa stiu la ce sa ma astept ![]() |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
exact 1850 ron cu tot cu manopera....1530 ron piese si 320 manopera...
![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 03:36 PM |