IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> TIR nr.3
Ionut
post Mar 8 2008, 04:45 PM
Post #21


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP



Al doilea consum facut acum plin pe plin, ca nu tzin eu cont de tzomputerul ala de bord a iesit 12% si mers exclusiv Bucuresti la ore de aglomeratie...nu as avea de ce sa mint.. smile.gif
Astazi am fost sa echilibrez rotile, dar bineinteles ca jantele erau patrate asa ca le-am indreptat, am schimbat valvele, am bagat azot, le-am spalat si in sfarsit le-am echilibrat....toate operatia am facut-o la Autosoft.
Si am mai facut ceva poze cu masina....

Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
Attached Image
Attached Image
 


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut
post Mar 31 2008, 09:15 AM
Post #22


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP



Dupa cateva aventuri, pe la serviceuri-le BMW din Romania, intr-un final am reparat masina...treaba e ca fostul proprietar mi-a zis ca ar fi avut o problema cu masina, dar ca intre timp o rezolvase si ca e ok. O duse-se el la un mester de cartier, care cica a gasit ulei in calculatorul de injectie... blink.gif ...in fine...am luat eu masina, la vreo 3 zile a inceput sa faca figuri...se oprea in mers...am fost cu ea prima oara la Bmw Filaret si au dat din umeri ca nu stiu de ce face asa, ca nu le da nimic pe tester...si ca mai bine o vand si iau alta....ca ar fi de la valvetronic, ca trebuie schimbata chiulasa, distributia...le-am zis bine si am plecat....am descoperit intre timp cu ajutorul lu' Sorin, ca daca merg cu dsc-ul decuplat nu se mai opreste si am mers asa vreo saptamana, pana intr-o zi cand am fost la Bavaria la Otopeni sa isi dea si oamenii de acolo cu parerea...intr timp am mai citit pe e46fanatics.com, ca s-ar putea sa faca asa din cauza senzorilor de la axele cu came, senzorul de pozitie al vibrochenului, bateriei, alterantorului etc...bun. Am stat eu vreo 6 ore acolo pe la Bavaria, timp in care au testat-o, au resoftat-o, au reglat relantiul ca in loc de 850 statea pe la 700...si asa mai departe...Dupa ce platesc toata opertiunea oameni imi spun ca daca se mai opreste sa revin si sa schimb senzorii de la axa cu came si cel de la vibrochen, eu zic ok si plec. Merg o zi, masina incepe sa se opreasca din ce in ce mai des...pana cand intr-o noapte m-a lasat in mijlocul drumului si nu a mai vrut sa porneasca...Intre timp eu cumparase-m si schimbasem senzorii de la axele cu came, dar mai ramase-se cel de la vibrochen care era c-am dificil de schimbat si am zis ca nu ma bag eu.
Bun. Am remorcat masina pana la Bavaria si dupa ce a stat a acolo 5 zile sa vada oamenii de ce nu mai porneste, au schimbat senzorul de la vibrochen si a reinviat masina...desi cel mai ciudat lucru este ca pe tester nu arata niciun defect la acel senzor si nici pe bord nu s-a aprins vreodata check-ul....doar DSC-ul...oricum..acum sunt cel mai fericit ca masina merge si ca doamne fereste nu a avut altceva mai grav. smile.gif


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Mar 31 2008, 09:49 AM
Post #23


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .





bine ca s-a rezolvat !

ce mecanici buni avem in tara asta sad.gif
cum e posibil sa-ti spuna cei de la filaret sa o vinzi sa-ti cumperi alta? .. halal vio (33).gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Mar 31 2008, 10:09 AM
Post #24


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



QUOTE (io`s @ Mar 31 2008, 10:49 AM) *
cum e posibil sa-ti spuna cei de la filaret sa o vinzi sa-ti cumperi alta? .. halal

Poate de-asta a vandut-o fostul proprietar... o fi fost sfatuit de vreun mecanic sa o vanda.

Cum ar fi fost sa schimbi chiulasa cu una noua, care costa probabil cateva mii de Euro, si dupa ce pleci din service sa faca la fel?


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Mar 31 2008, 10:54 AM
Post #25


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



cei de la filaret au aberat cu gratie la fel si mecanicul ala cu uleiul in calculator de parca fluidul curge pe fir in sus
si pe dedesubt nu avea pierderi de ulei la motor


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Mar 31 2008, 04:04 PM
Post #26


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP





QUOTE (Sorin @ Mar 31 2008, 11:54 AM) *
cei de la filaret au aberat cu gratie la fel si mecanicul ala cu uleiul in calculator de parca fluidul curge pe fir in sus
si pe dedesubt nu avea pierderi de ulei la motor

off topic:cei de la filaret aveau piesele mele de o saptamana si nu au dat un telefon :| NU RECOMAND!

This post has been edited by ionusunt: Mar 31 2008, 04:04 PM


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut
post Mar 31 2008, 04:25 PM
Post #27


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP



QUOTE (io`s @ Mar 31 2008, 10:49 AM) *
bine ca s-a rezolvat !

ce mecanici buni avem in tara asta sad.gif
cum e posibil sa-ti spuna cei de la filaret sa o vinzi sa-ti cumperi alta? .. halal vio (33).gif


da..dar sa vezi...intai s-au perindat vreo 3 mecanicosi pe langa ea...si isi sopteau unul altuia ca sunt penele de la distributie, ca motorasul de la valvetronic etc...eu incercam sa le explic ca daca decuplez dsc-ul masina nu se mai opreste, ce treaba are ceva mecanic cu chestia asta???? ei nimic...si intr-un final dupa lungi cercetari cu testerul, lor le-a dat ca trebuie sa scoata mufa de la senzorul de la axa cu came de pe evacuare, sa sufle in ea si sa o infiga la loc...ok...dupa chestia asta mi s-a spus ca daca mai face asa, sa revin la ei, sa o desfaca si sa vada de la ce e, DAR NU IMI PROMIT CA MASINA SE VA REPARA!!!!!!!! in momentul ala am spus...ok multumesc, o sa ma mai vedeti intr-o alta lume poate in service-ul vostru si am plecat....deci nu va duceti la FILARET, nu are rost...

QUOTE (georgem @ Mar 31 2008, 11:09 AM) *
Poate de-asta a vandut-o fostul proprietar... o fi fost sfatuit de vreun mecanic sa o vanda.

Cum ar fi fost sa schimbi chiulasa cu una noua, care costa probabil cateva mii de Euro, si dupa ce pleci din service sa faca la fel?


ca sa nu mai spun ca cel de la care am luat masina a reparat-o numai la Filaret...si cred ca si lui i-au spus la fel...ca nu ii dadeau de cap...pentru ca testerul nu arata nici o eroare si capetele de creta, nu stiau ce sa ii faca... sad.gif
Apropo de chiulasa..costa 2000 de euro una noua...treaba tare e ca mi-au povestit ca un tip cu un model exact ca al meu a avut aceeasi problema si i-au desfacut motorul si nu au stiut ce sa ii faca si l-au montat la loc..... blink.gif ...deci FARA COMENTARII.... sad.gif


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Apr 4 2008, 07:33 PM
Post #28


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



cu aproximatie, azi la 15:30 erai pe teiul doamnei/colentina?
daca da, eram a2a masina in spatele tau la semafor, ai tot TIR la numar?


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut
post Apr 4 2008, 07:39 PM
Post #29


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP



dap....eu eram....ah, parca am vazut un e46 negru in oglinzi, dar nu te-am vazut la volan... smile.gif


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Apr 4 2008, 07:42 PM
Post #30


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .





CITAT(Ionut @ Apr 4 2008, 08:39 PM) *
dap....eu eram....ah, parca am vazut un e46 negru in oglinzi, dar nu te-am vazut la volan... smile.gif

eu eram smile.gif
am vrut sa opresc in paralel cu tine la urmatorul semafor, insa ai facut repede la dreapta pe litovoi veievod sad.gif


B39???


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut
post Apr 4 2008, 07:45 PM
Post #31


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP



dap b39tir...ma trebuia sa dai si tu un claxon, un far etc... smile.gif


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Apr 4 2008, 08:18 PM
Post #32


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



nu eram sigur ca esti tu


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haristeas51
post Apr 29 2008, 03:40 PM
Post #33


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 426
Joined: 29-October 06
From: Bucuresti. Tei
Member No.: 467
Car: e38
Engine: m52 2.8 193CP



te-am vazut azi , ai trecut prin Tei. smile.gif Eram la masina si imediat ''mi-a sarit in ochii" nr. tau.
Imi place foarte mult culoarea. wub.gif


--------------------
BMW E38 728i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut
post Apr 29 2008, 07:07 PM
Post #34


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP





Merci, merci...io eram...trec mereu pe acolo si vad ursul tau in fiecare zi....superbe jante... smile.gif


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut
post May 31 2008, 01:35 PM
Post #35


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP



si iata ca Tir-ul a implinit 100.000km ieri....intre timp a primit si un polish ce a mai scos oarecum din zgarieturi si acum straluceste si el...urmeaza sa ii fac schimbul de ulei si alte consumabile...ce sa zic....au trecut 2 luni si ceva de cand il am si in 8000km pe care i-am parcurs pana acum, s-a comportat super bine si m-a dus exact acolo unde am vrut eu..per total sunt super multumit de masina.... smile.gif
ps: totusi ar merge si un urs langa el, doar pt weekend.... biggrin.gif
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
Attached Image
Attached Image
 


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post May 31 2008, 03:05 PM
Post #36


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



CITAT(Ionut @ May 31 2008, 02:35 PM) *
...........
....au trecut 2 luni si ceva de cand il am si in 8000km pe care i-am parcurs pana acum, s-a comportat super bine si m-a dus exact acolo unde am vrut eu..per total sunt super multumit de masina.... smile.gif
...........

pfoaaaaa... 8k km in 2 luni blink.gif eu am facut ~8k km in ~10 luni laugh.gif



in rest.. marfa masina thumbup.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut
post May 31 2008, 03:10 PM
Post #37


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP



chiar ca sunt multi...nici mie nu imi vine sa cred cati km am facut...zici ca sunt taxi... heat.gif


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut
post Jul 7 2008, 08:55 PM
Post #38


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP





Si am facut si prima revizie generala la masina...la 101.000km care a constat in:
-ulei 5W-30+filtru;
-filtru aer, filtru polen;
-placute frana fata-spata;
-lichid de frana;
-bucse mari bascula;
-bucse bara stabilizatoare;
-bielete antiruliu fata;
-bujii;
Mai trebuie sa ii fac o directie si sa ii schimb amortizoarele pe spate, ca sunt c-am duse si c-am atat.... smile.gif


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Peter Pan
post Jul 8 2008, 11:30 AM
Post #39


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 314
Joined: 7-March 07
From: ZION
Member No.: 731
Car: E46 325CI
Engine: M54B25 2500 192CP



QUOTE (Ionut @ Jul 7 2008, 09:55 PM) *
Si am facut si prima revizie generala la masina...la 101.000km care a constat in:
-ulei 5W-30+filtru;
-filtru aer, filtru polen;
-placute frana fata-spata;
-lichid de frana;
-bucse mari bascula;
-bucse bara stabilizatoare;
-bielete antiruliu fata;
-bujii;
Mai trebuie sa ii fac o directie si sa ii schimb amortizoarele pe spate, ca sunt c-am duse si c-am atat.... smile.gif



cat te-a costat toata smecheria asta?sa stiu la ce sa ma astept biggrin.gif:D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut
post Jul 8 2008, 02:04 PM
Post #40


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP



exact 1850 ron cu tot cu manopera....1530 ron piese si 320 manopera... smile.gif....bine...aici a mai intrat o chestie de la trapa care am schimbat-o si inca niste chestii pe care nu mi le aduc aminte acum...


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th June 2025 - 03:36 PM