Avantaje / dezavantaje, LSD |
Avantaje / dezavantaje, LSD |
Mar 17 2008, 02:27 PM
Post
#1
|
|
55% BMW corupt Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 |
Care credeti ca sunt punctele pro si contra la o trecere de la un OPEN la un LSD?
Argumente Open: Patineaza o singura roata, mentii mai usor controlul asupra masinii Argumente LSD: Patineaza amandoua, poate ca atunci cand ai pierdit aderenta pe amandoua rotile, spatele fuge mai usor La accelerare in curbe, roata de pe interior poate fi pe nisip, pamant, apa, etc si pierde aderenta. Te "scoate" roata de pe asfalt Demaraj mai bun Lista ramane deschisa. Va invit sa completati la ea. -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
Mar 17 2008, 04:39 PM
Post
#2
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp |
Nu exista dezavantaje la LSD! Parerea mea ..
-------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
Mar 17 2008, 04:47 PM
Post
#3
|
|
100% BMW corupt Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP |
eu as baga ca dezavantaj faptul ca masina fuge mai repede de spate si pt un sofer neexperimentat nu e chiar usor de controlat. |
|
|
Mar 17 2008, 04:53 PM
Post
#4
|
|
55% BMW corupt Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 |
eu as baga ca dezavantaj faptul ca masina fuge mai repede de spate si pt un sofer neexperimentat nu e chiar usor de controlat. Da. Dupa cum am zis si eu mai sus "poate ca atunci cand ai pierdut aderenta pe amandoua rotile, spatele fuge mai usor". Stiu ca acesta e si punctul de vedere al lui Bart. Alt "neajuns" al LSD? -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
Mar 17 2008, 05:05 PM
Post
#5
|
|
zijdelings geïnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,957 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Stiu ca acesta e si punctul de vedere al lui Bart. Cred ca aici si cutie automata mai adauge surprize. Odata in acceleratie sau cand schimbe cutie viteze e mai greu de oprit tractiune cand incepe derapaj, ca nu este ambreiaj.. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Mar 17 2008, 06:48 PM
Post
#6
|
|
73% BMW corupt Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP |
Durata de viata: - la OPEN, daca are ulei, este practic infinita... - la LSD, daca a fost chinuit tare, se duc ambreiajele alea si pa, pa LSD (chiar daca s-ar gasi kituri de inlocuit, nu vad cine ar putea sa le alinieze ca in fabrica) -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
Mar 17 2008, 10:12 PM
Post
#7
|
|
55% BMW corupt Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 |
Cred ca aici si cutie automata mai adauge surprize. Odata in acceleratie sau cand schimbe cutie viteze e mai greu de oprit tractiune cand incepe derapaj, ca nu este ambreiaj.. M-am gandit si la asta. N uam trecut-o in lista deoarece ai o posibilitate. Fiind in treptele 1 sau 2 sau D (in cazul meu) am varianta de a impinge brusc si repede maneta de la schimbator cat de in fata merge ea. Dupa D, inspre inainte, urmeaza N. Schimbatorul se opreste in pozitia N. Nu are nicicum posibilitatea de a trece de N si sa se opreasca in R. ca sa poti trece din N in R trebuie tinuta clapeta aia mica de sub schimbator. Deci, teoretic, poti opri derapajul pur si simplu scotand din viteza. Probabil ca iti ia cam acelasi timp sa pui mana pe schimbator si sa il impingi in fata ca si cum ai pune piciorul si ai apasa pedala de ambreiaj. Debreierea se face, ca in cazul ambreiajului, instant. -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
Mar 18 2008, 12:55 AM
Post
#8
|
|
. Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . |
Nu exista dezavantaje la LSD! Parerea mea .. si parerea mea tot asta e -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
Mar 18 2008, 01:15 AM
Post
#9
|
|
jah soldier Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP |
subscriu! nu vad nici un dezavantaj.simti mult mai bine masina ca trag ambele la fel nu diferit si nu are ce sa te surprinda(cand pleaca fundul pleaca incet intr-o parte,nu brusc ca la open, si e controlabil ),pe curbe sta muult mai bine,pe ud la fel e muult mai controlabil ca un diff open cu toate ca pleaca muult mai repede intr-o parte ,cand pleaca iei picioru de pe gaz eventual dai treapta superioara da usor ca altfel te duci ....plus iarna nu ramai in zapezi sa chemi juma de bloc sa te scoata ...eu am intrat la mine pe strada toata iarna cu ea fara cele 3 zile de zapada de 100 de km inaltime sa numai zic de cand pleci de pe loc ca imping ambele,iti da un ditamai sutul peste ceafa (valabil la motoarele mari ) ... plus distractia muult mai usor de obtinut si de controlat
off topic :am facut ceva cerce iarna asta...sa ma uit la ulei ?sa il schimb ?nu curge nu nimic.care sunt semnele cand se duce ? -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
Mar 18 2008, 04:31 PM
Post
#10
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,492 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Nu astepta sa curga uleiul doar pentru ca-i uzat. Daca ajunge sa curga e de la altele mai nasoale, poate. Schimba-l si tu la Km recomandati minus o mie-doua, iar cand faci cerce nu o tine la limitare cum fac cei care se invart pe la show-uri, motorul tau poate s-o invarta si in turatii mai joase. Ontopic, ca necunoscator de LSD mi-ar fi cam teama sa merg cu el pe zapada, sau cu viteza pe umezeala, de teama ca pierde mult mai usor aderenta si inca nu stiu cat de controlabila e dupa aceea. Dar daca m-as obisnui cu unul, probabil n-as mai vrea altceva. Cam ca orice sofer care a auzit ca tractiunea spate e pericol. Pana o incearca -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Mar 18 2008, 06:52 PM
Post
#11
|
|
jah soldier Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP |
Nu astepta sa curga uleiul doar pentru ca-i uzat. Daca ajunge sa curga e de la altele mai nasoale, poate. Schimba-l si tu la Km recomandati minus o mie-doua, iar cand faci cerce nu o tine la limitare cum fac cei care se invart pe la show-uri, motorul tau poate s-o invarta si in turatii mai joase. Ontopic, ca necunoscator de LSD mi-ar fi cam teama sa merg cu el pe zapada, sau cu viteza pe umezeala, de teama ca pierde mult mai usor aderenta si inca nu stiu cat de controlabila e dupa aceea. Dar daca m-as obisnui cu unul, probabil n-as mai vrea altceva. Cam ca orice sofer care a auzit ca tractiunea spate e pericol. Pana o incearca niciodata nu tin limitare...dau talpa de rigoare sa fuga fundul dupa care o tin constant in 4 5 mii maxim,eventual ma mai joc intre ture in functie de cat de tare vreau sa mi derapeze in momentul x.nu suport sa chinui motoru cu orele in 6700rpm..... eu unul sunt de parere ca o tractiune spate intrata in bucluc e ceva mai ok de adus pe calea cea buna decat una cu tractiune fatza...aia cand subvireaza... mancat esti..pe ud pe mazga etc...era sa iau cu volvoul un mare stalp ca nu a facut dreapta masina in a2a .am intrat in frana de motor spre viraj,am luat dreapta si ce-i drept m-am dat un pic la ea si s-a dus in fatza ca o sanie ratand viraju. asa e cu tractiunea spate pana te dai si te inveti..dupa aia nu mai vrei altceva...eu sincer nici de 4x4 nus asa bolnav . RWD ruleaza! -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
Mar 18 2008, 08:09 PM
Post
#12
|
|
Roadrunner Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 |
de acord cu ce-a zis "ionusunt", tractiunea spate RULES. m-am dat cu LSD'ul pe nisip, ca a mea nu fuge de fundulet pe uscat, si isi revine imediat din derapaj daca ii tai gazu'
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
Mar 19 2008, 08:46 AM
Post
#13
|
|
82% BMW corupt Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP |
nici eu nu vad dezavantaje la un LSD
intradevar fuge spatele mai repede cu un LSD dar sa fim seriosi ....si cu unul normal tot fuge...iar daca ar fi sa derapez as prefera sa am un LSD pentru ca este MULT mai controlabil |
|
|
Mar 19 2008, 10:02 AM
Post
#14
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros |
pe zapada iesi mai usor cu lsd decat cu d-ala deschis si nu exista dezavantaje iesi mai bine din viraje , nu scoti fum de pe roata din interior ,, o controlezi mai bine daca pleaca , mergi ca butca 2 intersectii de -a latul , si altele -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
Mar 19 2008, 12:47 PM
Post
#15
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 4,474 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 |
Sau te intorci mai usor in pasajul Muncii
-------------------- cotetz 1,8is
cazan 140i |
|
|
Mar 19 2008, 01:16 PM
Post
#16
|
|
55% BMW corupt Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 |
Sau te intorci mai usor in pasajul Muncii Cand o sa mai ajung in Bucuresti cu masina si daca o am am LSD-ul pus, o sa incerc sa ma intorc in pasajul respectiv... Pana atunci, o sa incerc intoarcerile in locurile stramte din Cluj. -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
Mar 19 2008, 01:31 PM
Post
#17
|
|
jah soldier Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP |
Sau te intorci mai usor in pasajul Muncii asta a patit batz cu diff ul lui open si motor de 3.0 m54 .....deci LSD rulzz!!!!! si exact c zice si uwe...e mult mai bun iarna...practic poti iesi cu masina fara sa chemi vecinii la impins -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
Mar 19 2008, 02:37 PM
Post
#18
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 4,474 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 |
hmm aia am patit-o eu cu LSD de 4,10 si motor M20 de 150 cai am scapat doar cu o janta stramba si cateva injuraturi din partea lui Vladut This post has been edited by alex230ro: Mar 19 2008, 02:38 PM -------------------- cotetz 1,8is
cazan 140i |
|
|
Mar 19 2008, 05:12 PM
Post
#19
|
|
jah soldier Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP |
hmm aia am patit-o eu cu LSD de 4,10 si motor M20 de 150 cai am scapat doar cu o janta stramba si cateva injuraturi din partea lui Vladut cum ai reusit?poti detalia cum se ajunge la performante d-astea? -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
Mar 19 2008, 05:28 PM
Post
#20
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,492 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Nu poate sa faca oricine asa ceva Slava Domnului ca are doar o Fiesta acum.
Dar las' ca-si ia el masina. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd September 2024 - 12:00 AM |