IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> Paleta radiator e28 520i m20
Mihai_AMD
post Mar 14 2008, 07:46 PM
Post #1


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



am zis asta si mai demult parca la "masina mea"..am o elice rupta de la paleta din fata de racire,din 9 mai am 8 biggrin.gif
de incalzit/fiert sper sa nu fie cazul,dar mia zis cineva ca pt ca am o elice rupta e pericol sa mi le rupa pe toate,nush daca in timp sau in primii km,asta pt ca se "dezechilibreaza" nu mia merge rotund..ce ziceti?sa o schimb,ma paste vreun pericol din cele doua de mai sus?sau altul poate..?


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shapte
post Mar 14 2008, 10:17 PM
Post #2


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 211
Joined: 10-November 07
From: Galati
Member No.: 1,276
Car: E34, ex E12
Engine: M50 150 CP,M20 2.0 125 CP



ar putea sa se descentreze din cauza turatiilor mari si sa iti atinga cu paletii in radiator, ar putea chiar sa il si sparga


--------------------
e34 `91,520i ex: e12 `80, 520i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rares
post Mar 15 2008, 12:28 AM
Post #3


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 613
Joined: 8-August 07
Member No.: 1,066
Car: E39
Engine: e12





QUOTE (shapte @ Mar 14 2008, 10:17 PM) *
ar putea sa se descentreze din cauza turatiilor mari si sa iti atinga cu paletii in radiator, ar putea chiar sa il si sparga


Nu ma pricep si e doar o parere, daca daca e sa se descentreze paleta de racire, ea se va ovaliza, nu o sa se lateasca, astefl incat sa loveasca in radiator. Cel putin mie asa mi se pare logic.

Mihai, daca ai posibilitatea sa o schimbi.. schimb-o! Vorbeste cu Evildeath. I-am dat o vascocupla de e28 cu paleta cu tot. Si daca bine tin minte, lui ii trebuia doar vascocupla. Paletele le avea. Cine stie...


--------------------
I can take you there faster....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post Mar 15 2008, 12:40 AM
Post #4


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



CITAT(Rares @ Mar 15 2008, 12:28 AM) *
Nu ma pricep si e doar o parere, daca daca e sa se descentreze paleta de racire, ea se va ovaliza, nu o sa se lateasca, astefl incat sa loveasca in radiator. Cel putin mie asa mi se pare logic.

Mihai, daca ai posibilitatea sa o schimbi.. schimb-o! Vorbeste cu Evildeath. I-am dat o vascocupla de e28 cu paleta cu tot. Si daca bine tin minte, lui ii trebuia doar vascocupla. Paletele le avea. Cine stie...

da am vb,aia are 5 paleti nu 9..nush daca conteaza dar..90 la suta am gasit la cineva cu 9,sa vad maine ce zice..
ps:pai normal ca nu se lateste daca se descentreaza,dar odata descentrata are sanse sa atinga in radiator,mai ales la mine ca am distanta mica intre paleta si rad,asa a picat motoru.e si din cauza cadrului metelic pe care era pus rad orig,pe car eo sal tai la vara sa fac spatiu acolo


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Mar 15 2008, 12:45 AM
Post #5


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



S-ar putea la 5 palete sa aibe nevoie de mai multe rotatii pe minut sa impinga acelasi volum de aer. Posibil sa difere si greutatea celor doua palete. E interesanta problema totusi, merita studiata.


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 27th June 2025 - 11:00 PM