![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 8 Joined: 18-February 08 Member No.: 1,480 Car: E36 Engine: 1.6 105cp ![]() |
Am un 316i din 93 si cand l-am luat am vazut ca nu prea se omoara cu caldura. Practic, fiind frig apa abia trecea un pic de albastru. Mi-am zis ca nu are termostat. Am facut cu ea vreo 400 de km apoi am vrut sa-i pun termostat. Surprise! Cand am desfacut "saxofonul" de plastic unde e montat termostatul, acesta chiar era prezent numai ca avea o problema: urechile care il tin agatat in acel "saxofon" erau rupte si probabil cazusera in blocul motor, iar termostatul statea agatat in axul sau central. Aici intervine alta nebuloasa: am dat termostatul jos ca sa nu se duca si el in bloc si am montat totul la loc, in asteptarea pieselor necesare. Numai ca acum, motorul se supraincalzeste pana-n rosu. Ce mama...?! FARA termostat urca temperatura? Nu stiu ce sa mai inteleg...poate ma dumiriti. Merci in avans.
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
FARA termostat urca temperatura? da! nu se face circuitul de racire bine ! -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 8 Joined: 18-February 08 Member No.: 1,480 Car: E36 Engine: 1.6 105cp ![]() |
Deci sa inteleg ca daca Nu are termostat se incalzeste apa axcesiv? Eu intreb pentru ca, in general, daca dai termostatul jos, apa umbla libera si motorul merge "la rece". sa fie altfel la BMW? Nu de alta dar ar fi bine! |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
posibil ca urechile rupta sa fi infundat circuitul de racire
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Deci sa inteleg ca daca Nu are termostat se incalzeste apa axcesiv? Eu intreb pentru ca, in general, daca dai termostatul jos, apa umbla libera si motorul merge "la rece". sa fie altfel la BMW? Nu de alta dar ar fi bine! Faza cu termostatul dat jos vara e o prostie. Temostatul ajuta atat la incalzirea, cat si la racirea motorului. Daca ai auzit de la nenea Sandu, mecanic in spatele blocului, sa dai termostatul jos vara.... el se referea la Daciile alea mai vechi: cand vine vara, isi dau oamenii jos termostatul... ![]() Si, intr-adevar, poate ca urechile rupte de la termostat infunda undeva, ceva,,, -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Mai ramane si intrebare daca ai aerisit bine bine ca si de acolo poate apare urcare de temperatura. Caldura in masina merge? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
da! nu se face circuitul de racire bine ! Eu am probat mai demult la mine fara termostat si nu se incalzea nici de frica. Daca lasam la relanti urca cu mare greutate pana la 80 de grade si atat si cum miscam masina 10 metri ajungea aproape inainte de albastru. Problema lui cu incalzitul cred ca e din alta parte. Mai exact cine stie pe unde or fi bucatelele alea de plastic... Cel mai bine desfacute toate furtunele si cautate... -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Teoretic, racirea e mai proasta fara termostat, pentru ca apa trece si direct inapoi in motor dar si prin radiator. Radiatorul fiind mai restrictiv, cea mai multa apa va trece inapoi in motor fara sa fie racita. Totusi, n-am vazut pana acum motor sa se incinga doar din cauza lipsei termostatului.
Radiatorul cum e, nu-i infundat pe exterior si/sau interior? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 8 Joined: 18-February 08 Member No.: 1,480 Car: E36 Engine: 1.6 105cp ![]() |
S-a rezolvat. Ca si preventie am desfacut furtune si am schimbat antigelul. Am montat termostat + soclu noi si am facut un drum de 450 km cu treaba. Nu s-a mai miscat acul de la jumatate. Parca si motorul merge mai fresh. Multumesc pentru reply-uri.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 07:35 PM |