![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
De vreo 2 saptamāni sta degeaba in parcare, in ultima perioada nu mai am timp mai deloc sa ma bucur de ea..
Oscilez intre tentatia unui gānd maret (turbo ![]() Ar īnsemna insa sa ramān cu 3 masini (pisica, RAV-ul si Golf-ul de la firma) + eventual si un motor.. cred ca e un pic prea mult.. So, despre ce vorbim: 325i din '92, 192CP, ~202.000km - intrata in tara in 1996, eu sunt al doilea proprietar - am luat-o in vara lui 2005 - vopsea originala - garantia faptului ca nu a avut accidente - kilometrii sunt reali, e putin probabil ca fostul proprietar sa fi dat km inapoi dupa ce a fost a lui 9 ani, iar io stiu ca nu am facut-o ![]() - ASC - nu am mai auzit pe nimeni sa aiba ASC pe un E36 din '92 - LSD - in momentul de fata este cel 2.65:1, mai am inca un LSD 3.25:1 pe care cel mai probabil o sa il montez zilele astea - OBC cu check control - AC dual zone - trapa electrica cu 2 pozitii - inchidere centralizata + alarma - cotiera - CD-player original - geamuri electrice fata, oglinzi incalzite (am vreo 4 oglinzi) - gume de iarna Michelin Alpin + 2 gume de vara 205/55.15 Am incercat un mic tuning - faruri, proiectoare, stopuri In-Pro; stopurile + semnalele originale inca le mai am, asa ca cine nu e incāntat de astea clare le poate skimba la loc; proiectoarele originale au fost furate.. Am skimbat piesele care incepusera sa simta oboseala timpului: pivoti fata + bielete directie + capete bara (refacuta geometria), amortizoare spate + flanse (amortizoarele fata sunt refacute dar sunt beton - la propriu ![]() Sunt inca piese originale pe care nu a trebuit sa le skimb (pe spate in principal) - care atesta inca o data ca acei km chiar sunt reali Legat de pret.. hmm.. acum o luna nici nu as fi conceput sa o dau sub 6500E Odata cu noua taxa probabil ca preturile vor mai scadea - nu cu mult insa, RAR-ul 'stie' ca M50-ul este NON-euro si nu cred ca va skimba asta prea curand; in cazul asta taxa pt o masina adusa din afara ar fi undeva intre 2000-2500E, nu mai stiu exact Asa ca pornim de la suma asta cu 'negocierile' ![]() Cam atat.. ce sa mai zic, stiu ca imi va parea rau daca o sa dau masina, inca nu sunt 100% hotarat, poate ca o sa aleg 'calea turbo', poate nu.. o sa vedem P.S. O parte din poze sunt mai veki, o sa fac mail multe poze zilele astea dupa ce o spal -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
daca as avea banii aia...
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
S-a dat.. ![]() Noul proprietar e un baietas de bani gata si am inteles ca deja s-a apucat de drifturi si burnout-uri!! ![]() -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
minte!!
doar un drift am dat..burnout nu si nici nu ma intereseaza ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
S-o stapaneasca sanatos, oricine-ar fi si sa se bucure de drifturi, ca 4x4 nu prea l-a ajutat pana acum.
Si s-o adauge la profil ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
mersi.. ![]() am pus-o si la profil |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
sa fie intr-un ceas bun & sosele libere!
![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Sa-i pui farurile originale la loc
![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
nu mai sunt cele originale
![]() o sa fac un topic mai incolo la masina mea.. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
S-a dat.. ![]() Noul proprietar e un baietas de bani gata si am inteles ca deja s-a apucat de drifturi si burnout-uri!! ![]() ![]() ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
neh..
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 30th June 2025 - 11:03 AM |