![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
325ix, 171cai, 4x4 permanent, 1986
Itp valabil pana in iunie 2008 Servodirectie Abs nu functioneaza. A functionat cateva luni, dar nici nu m-am chinuit sa il repar cand s-a stricat pt ca e foarte aiurea ABS-ul la modelele vechi. Lungeste extrem de mult distanta de franare pe uscat. Perdeluta spate Scaune sport Bancheta cu cotiera Trapa manuala Faruri cu lupa Oglinzi electrice si incalzite Jante aliaj pe 15 Eleron si spoiler spate de mtech 1.. spoiler fata nu am gasit, iar pragurile nu le-am cautat pt ca le am pe cele din kitul de ix care imi plac mult mai mult. Cauciucuri de vara 195/50/15 continental premium contact Cauciucuri de iarna (doar 3, unul l-am taiat de curand) 205/50/15 pneus Mp3-player sony xplod + boxe fata/spate sony xplod Nu ma intrebati nr de km pt ca: 1. nu stiu cat mai conteaza la o masina veche, si 2. am schimbat ceasurile. Daca va incalzeste cu ceva acum indica ~202.000km Eu o am din 2003 si pana acum am facut cam 40.000km cu ea. Motorul este facut acum ~2 ani Ambreiajul schimbat acum 1 an. Masina a suferit o ca reparatie capitala in vara-toamna anului trecut. Am facut tinichigeria complet si am vopsit-o. Am dat putin peste 1500E pe toata treaba asta. Ce am schimbat de curand: pivoti si capete de bara (maxim 1000km) discuri fata Ate power disc, spate zimmerman, placute fata-spate (nu mai situ ce marca sunt) maxim 500km am cu ele. Bujii denso.. tot cam 500km La masina mai trebuie facute cateva chestii, care n-am apucat sa le fac dupa ce am scos-o din service din cauza timpului sau a vremii -Pe fata nu are spoiler si nici proiectoarele montate (le am, dar sunt crapate). Nu le-am pus pt ca am asteptat sa fac rost de un spoiler si tot trebuiau date jos. -Trebuie schimbate uleiurile din cutia de viteze, cutia de transfer, diferential fata+spate, lichidu de frana, antigelul. Le am pe toate acasa dar nu am avut timp sa le schimb. -Trapa nu stiu ce are de nu mai merge. Inainte sa o demontez n-am avut nici o problema cu ea. -Kitul de ix (praguri si ornamentele aripilor) trebuie puse pe masina, dar nu le-am pus pt ca trebuie lipite si cu vremea asta... -trebuie schimbat cilindrul de la ambreiaj. Il am. Pret daca ii repar eu toate cele de mai sus 4000E Pret daca o dau asa 3800E (mai mult de 200E nu costa schimbu de lichide, lipitul unor praguri si schimbatul unui cilindru de ambreiaj) O sa-i fac niste poze dupa ce o spal. Astea sunt de prin decembrie. Jantele cu care se vinde sunt cele negre (cele 2 poze sunt mai vechi, inainte de a vopsi masina). Alea de pe masina erau imprumutate si sunt pe 14. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
intradevar de 4tuning sunt multi care nu stiu ...dar trbui sa te gandesti ca o astfel de masina are o gama relativ redusa de posibil cumparatori iar pe 4tuning sunt majoritatea posibililor clienti...
si totusi masina e la moda se cauta...vorbesc din experienta... de circa jumatate de am am dezmembrat cam 12-14 ursi si au venit diverse persoane la mina dupa piese si multi dintre ei chiar dispuneau de capital... adica acum nu mai raman surprins cand vine cineva cu o limizina din 2007-2008 si rabateaza banchetele ca sa transporte o ditamai capota sau o aripa sau o fusta de fata,chiar daca zgarie interiorul masinii de 15000-20000 de euro...... pt. ei nu conteaza asta pentru ca citez "dao naibii ca la anul oricum o schimb"...in schimb sunt super fericiti ca o sa fie ursul frumos... chestia asta mi s-a intamplat de multe ori .... va vine sa credeti??? ![]() |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
Pasiunea nu are limite. un UP mare pt anunt. -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
intradevar de 4tuning sunt multi care nu stiu ...dar trbui sa te gandesti ca o astfel de masina are o gama relativ redusa de posibil cumparatori iar pe 4tuning sunt majoritatea posibililor clienti... exact! de asta am dat-o momentan doar pe siteurile astea.. a venit unu acum cateva zile sa o vada (cunostinta unei cunostinte ![]() ![]() l-am salutat si am plecat ![]() |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
tre tunata si a ta numaidecat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Stai sa ploua, poate se tuneaza cand tuna. ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
up
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 497 Joined: 24-January 07 Member No.: 564 Car: e36 Engine: 2.5 24v ![]() |
ca un up .... si eu am avut masina mea la vanzare pt 1 luna de zile ( un e36 325i ) mie mi s-au aprins calcaiele dupa e36 325tds cabrio + hardtop, o masina dupa care plang si acum, dar asta e viata, ce sa ii faci, lucrurile mari le rezolvi cu greu .
Vazand mai sus faza cu " tunatul " am patit si eu tot asa cu un " posibil " client, care compara masina mea cu un compact 318i adus din italia, cu un eleron cat MARELE ZID CHINEZESC, cu bara fata din fibra ( copie dupa M3 E46 ), cu stopurile afumate cu bricheta, praguri din tabla si tot felul de tuning dasta " italienesc " mai latin asa . Vastele cunostinte despre pisica ale acelui cumparator erau asa, pai tu vrei sa iei 5000 EUR pe masina ta cand eu am gasit la 5000 EUR masini preparate, intrebarea mea era cum erau preparate ? .... vroia sa imi ofere 4000 euro pe ea .. l-am refuzat politicos !@#%&#% si am trecut peste . Chiar e dragut ursul, mi-as fi luat un IX pt plimbarile la munte, dar acum am alte planuri, investitii majore in pisica ![]() |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
uppppp
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
ca un up .... si eu am avut masina mea la vanzare pt 1 luna de zile ( un e36 325i ) mie mi s-au aprins calcaiele dupa e36 325tds cabrio + hardtop, o masina dupa care plang si acum, dar asta e viata, ce sa ii faci, lucrurile mari le rezolvi cu greu . Vazand mai sus faza cu " tunatul " am patit si eu tot asa cu un " posibil " client, care compara masina mea cu un compact 318i adus din italia, cu un eleron cat MARELE ZID CHINEZESC, cu bara fata din fibra ( copie dupa M3 E46 ), cu stopurile afumate cu bricheta, praguri din tabla si tot felul de tuning dasta " italienesc " mai latin asa . Vastele cunostinte despre pisica ale acelui cumparator erau asa, pai tu vrei sa iei 5000 EUR pe masina ta cand eu am gasit la 5000 EUR masini preparate, intrebarea mea era cum erau preparate ? .... vroia sa imi ofere 4000 euro pe ea .. l-am refuzat politicos !@#%&#% si am trecut peste . Chiar e dragut ursul, mi-as fi luat un IX pt plimbarile la munte, dar acum am alte planuri, investitii majore in pisica ![]() 325tds cabrio ? nu cred ca a existat pe vremea aia tractor decapotabil .era facut ? -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
up
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 497 Joined: 24-January 07 Member No.: 564 Car: e36 Engine: 2.5 24v ![]() |
325tds cabrio ? nu cred ca a existat pe vremea aia tractor decapotabil .era facut ? umm, a fost 320i, dar baiatul nu prea a iubit benzinarele ( eu aveam de gand sa schimb motorul ) si i-a pus un 2.5 TDS de pe E39 . Asa l-a luat baiatul de la care urma sa iau eu masina . Precizez ca masina a fost luata din judetul Hunedoara . Pot sa iti confirm ca masina e o bomboana . ![]() UP ! |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
up
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
uppp |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
cand te hotarasti
poa mi-o faci cadou de ziua mea, sa nu mai am probleme cu piesele de schimb ![]() |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
eu cred ca daca era normala (nu X ) se vindea mult mai repede
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 181 Joined: 10-July 07 From: Bucuresti Member No.: 1,013 Car: E30 Engine: m20b25 325ix ![]() |
uuup!trec zilnic pe langa ea (lucrez fix vis-a-vis de unde parchezi ursu)si e super tare!foarte intretinuta
This post has been edited by rsk: Mar 3 2008, 11:42 PM |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
eu cred ca daca era normala (nu X ) se vindea mult mai repede offf daca ar fi bani ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 181 Joined: 10-July 07 From: Bucuresti Member No.: 1,013 Car: E30 Engine: m20b25 325ix ![]() |
la o firma de proiectare in instalatii.e fix vis-a-vis de pisica cum e parcata acum:P. e o poarta care da intr-un gang mic acoperit.Mi-am vandut ursu de curand si caut ori o pisica 2.5 ori un e34!nu ma pot decide intre ele!poate ne intalnim intr-o zi in fata casei la o vorba!
This post has been edited by rsk: Mar 4 2008, 02:18 PM |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
lol..in blocul ala stau eu
![]() lucrezi la etaju 1, cum urci usa din fata? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th June 2025 - 03:17 AM |