![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am ajuns ieri dimineata in Cluj, m-am intalnit cu fostul proprietar, m-am uitat atent la masina, dupa care am mers la reprezentanta BMW pentru verificari. Eu am cerut o verificare completa, inclusiv testare computerizata. Nu am fost foarte incantat de verificarile lor, dar avand in vedere ca timp de cativa ani (pana acum cateva luni de zile) masina facuse reparatiile si verificarile in service-ul lor, am putut afla toate detaliile despre masina. Am un dosar cu tot ce s-a facut la masina in ultimii ani si ce mai trebuie facut in viitorul apropiat.
De la service am plecat eu la volan si din acel moment am condus numai eu masina pana in momentul in care am facut actele. Am cumparat-o cu 7000 Euro, proprietarul nu a vrut sa lase nimic sub suma asta, desi am insistat foarte mult. Avea si un set de jante pe 15 gen fagure, din acelea care imi plac mie cel mai mult, nu a vrut sa mi le dea si pe acelea in 7000 si mai mult nu vroiam sa dau sub nici o forma. Am plecat pe la 14:30 din Cluj, am avut noroc de drum bun pana in Brasov unde am facut o scurta escala la socrul meu (nu mancasem nimic de cand plecasem in seara precedenta, bagasem numai cafele in mine de dimineata si la service). Acolo cand am intrat printre blocuri era zapada en-gros, si am vazut cum se comporta masina si pe zapada batatorita cu anvelope de vara uzate. Abia am reusit sa parchez la bloc, pe un loc deszapezit. Si cand sa plec, masina si toata parcarea erau blocate de un megane al unui vecin care deszapezise acel lor (desi mai erau cateva locuri de parcare disponibile, el vroia locul care devenise al lui cu cateva zile in urma, cand il deszapezise - si el era proaspat proprietar masinii, din ce zicea socrul meu era un samsar). Dupa o scurta cearta intre socrul meu si vecinul lui (de la balcon) concluzia vecinului a fost ca o sa plec maine dimineata. Eu n-am fost de acord, asa ca dupa vreo 10 miscari fata - spate, si cu masina impinsa, am reusit sa o strecor afara din parcare. Evicent, cand a vazut ca pot sa ies, sotia vecinului a zis sa stau ca vine el sa dea masina la o parte (probabil ii era frica sa nu i-o lovesc pe a lui, nu cred ca se rezgandise intre timp). Am reusit sa plec. Drumul a fost foarte bun pana la Bucuresti, din pacate detectorul de radar a piuit tot drumul intre Banesti si Ploiesti si n-am putut sa "eliberez" putin masina. Cand ma apropiam de Bucuresti i-am dat odata in a 3-a pana la 6000, te incanta motorul cum suna ![]() Am ajuns pe la 11 noaptea in Bucuresti. Pe drum la Brasov am avut si 2 erori pe bord, la un semafor cand am apasat de mai multe ori pedala de frana mi s-a aprins un "BRAKE LT CIRCUIT, OWNER'S MANUAL" (probabil nu s-a aprins vreun stop de frana) si mai tarziu la plecare un "LIC PLATE LIGHT" (despre care fusesem avertizat de proprietar - lumina de pe stanga de la numar nu se aprinde uneori, dar isi revine la denivelari). Mi-au disparul ambele erori si luminile functioneaza normal, sper sa gasesc problemele care le-au cauzat. Si mai e un bec in bord care nu se aprinde, cel care lumineaza indicatorul de benzina, dar stiu ce e de facut, ca si la Audi acelasi bec mi s-a ars si l-am inlocuit. Cele 4 ceasuri de bord sunt exact inversate stanga-dreapta intre BMW si Audi, sper sa ma obisnuiesc repede si sa n-am probleme cand trec de la o masina la alta. Iar am scris povesti. Va tin la curent cu evenimentele, va trebui acum sa o inmatriculez, sper sa mearga repede. -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
ce bine ca n-ai LSD
![]() |
|
|
![]()
Post
#142
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
M-am gandit si eu la asta, cine stie ce s-ar fi stricat daca porneam si loveam cricul acela hidraulic (de tip "burduf" cu robinet "fluture" la capat)... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#143
|
|||||||||||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
In urma unui mic incident in parcare am pierdut azi jumatate din zi la politie si casco, la centrul de daune Omniasig. Urmarile sunt in pozele de mai jos. Inainte de ultimele poze am dat cu un scratch remover, care a avut ceva efect.
Urmarea e ca pe 9 ianuarie o sa duc masina la Lasting Service pentru 3-4 zile, sa-mi schimbe capacul de la rezervor cu tot cu balamale, bandoul, sa-mi indrepte aripa in partea din spatele rotii, sa vopseasca aripa si bara spate... Sper sa iasa cum a fost inainte. De fapt probabil o sa rezolv si problema cu un pic de rugina chiar sub busonul de benzina. -------------------- |
||||||||||
|
|||||||||||
![]()
Post
#144
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 426 Joined: 29-October 06 From: Bucuresti. Tei Member No.: 467 Car: e38 Engine: m52 2.8 193CP ![]() |
este pe 4tuning cineva care dezmenbreaza un e34 si are semnale fata albe si lampi spate cu smnale tot albe , ar arata f bine la tine
![]() This post has been edited by haristeas51: Dec 3 2007, 11:36 AM -------------------- BMW E38 728i
|
|
|
![]()
Post
#145
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
este pe 4tuning cineva care dezmenbreaza un e34 si are semnale fata albe si lampi spate cu smnale tot albe , ar arata f bine la tine ![]() Posibil, dar nu reprezinta o prioritate. Imi place si asa cu ele galbene. Daca nu-mi placea ma gandeam sa le schimb cu albe. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#146
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Posibil, dar nu reprezinta o prioritate. Imi place si asa cu ele galbene. Daca nu-mi placea ma gandeam sa le schimb cu albe. si mie tot cu semnale galbene imi place e34..nush,parca inspira mai multa fortza,incredere ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#147
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 20 Joined: 9-December 07 Member No.: 1,345 Car: e34 Engine: 2,5i 192CP ![]() |
Sunt nou pe acest forum pt k tocmai mi-am achizitionat si eu un e34 525i tot din 95 dar touring (break)
Am citit undeva pe forum de un "bec la motor", ce inseamna asta, are bec sub capota? sau nu am inteles bine, si daca da, unde este amplasat? |
|
|
![]()
Post
#148
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am citit undeva pe forum de un "bec la motor", ce inseamna asta, are bec sub capota? sau nu am inteles bine, si daca da, unde este amplasat? Cred ca e la seria 7 E32, nu la E34. Cred, nu sunt sigur. Eu n-am bec pe capota care sa lumineze motorul. Ar trebui sa fie pe interiorul capotei. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#149
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Cred ca e la seria 7 E32, nu la E34. Cred, nu sunt sigur. Eu n-am bec pe capota care sa lumineze motorul. Ar trebui sa fie pe interiorul capotei. Poate era vorba de un compartiment motor foarte curat ![]() La E32 am un bec, e pe capota in partea mijloc sus cand e deschis. Nu stiu cum se aprinde. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#150
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
ar trebui sa se aprinda cand ai pozitiile aprinse si capota ridicata, asa era la BABA mea
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#151
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Urmarea e ca pe 9 ianuarie o sa duc masina la Lasting Service pentru 3-4 zile, sa-mi schimbe capacul de la rezervor cu tot cu balamale, bandoul, sa-mi indrepte aripa in partea din spatele rotii, sa vopseasca aripa si bara spate... Sper sa iasa cum a fost inainte. De fapt probabil o sa rezolv si problema cu un pic de rugina chiar sub busonul de benzina. Am lasat luni masina la service (m-au amanat putin pentru ca nu le venise capacul de la rezervor, dar a prins bine amanarea, ca am avut masina de ziua mea). Bandoul a venit numai partea centrala, in loc sa vina compelt sau partea din dreapta. Le-am zis sa nu mai inlocuiasca bandoul, sa-l vopseasca pe cel vechi (oricum abia se vedea o mica julitura pe el intr-un colt, nu stiu cum de a vazut-o cel de la constatari)... Intre timp la ski am reusit sa iau un pic vopseaua de pe aripa dreapta spate din cauza ca am rezemat skiurile de masina si au cazut, dar stiam ca partea aceea va fi revopsita si de aceea le-am rezemat acolo. M-a surprins cat de atent a fost cel de la service caruia i-am predat masina, a facut cu mine un proces verbal de predare-primire complet, cu toate detaliile, ca sa nu fie probleme la final. Speram la asa ceva, oricum eu mi-am notat kilometrajul, consumul mediu pe OBC si viteza medie, ca sa stiu daca au folosit masina. Azi trebuie sa sun sa vad daca e gata si cand pot sa o ridic, sper sa am masina deseara si sa fiu multumit de rezultat. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#152
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
sper ca ai acum masina si esti multumit de rezultat
![]() |
|
|
![]()
Post
#153
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Din pacate inca nu, pentru ca nu a venit acordul de plata de la Omniasig. In dimineata asta o sa sun sa vorbesc cu cel de la daune care trebuie sa dea acordul, sa vad de ce intarzie. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#154
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Astazi in sfarsit a venit si acordul de plata de la Omniasig. Si-a cerut scuze ca au intarziat din vina lor, n-au facut rost in timp util de pozele pe care le-au facut cu masina la incheierea politei, sa vada ca zgarieturile nu existau atunci.
Am fost si am luat masina. Desi masina a stat 2 zile afara, n-au sesizat ca marginea de la aripa de deasupra rotii, unde a fost putin indoita, avea alta culoare, si vopseaua nu era bine finisata, se vedeau zgarieturi in kit-ul de sub vopsea. Si bara n-a fost data jos cand a fost revopsita, dar a iesit ok. Nu era nici bandoul bine montat pe bara (a fost si el revopsit ca sa nu-l inlocuiasca, la cererea mea), dar l-au aranjat in 5 minute. Masina a intrat din nou in vopsitorie de fata cu mine, a fost finisata pe portiunea respectiva, vopsita, data cu lac si polishata. Pana la urma a iesit ok, desi a trebuit sa astept aproape 2 ore pentru asta. N-a iesit perfect, daca te uiti cu foarte mare atentie observi ca tabla a fost indreptata, dar m-am declarat multumit pana la urma, mai ales ca era un pic de rugina inainte sub busonul de la rezervor si acum nu mai e, si aripa revopsita avea mici zgarieturi fine inainte. Am acum in masina capacul de tabla de la rezervor al masinii, care e putin zgariat, nu stiu de ce au vrut cei de la Casco sa mi-l inlocuiasca, daca era dupa mine trebuia doar revopsit. Balamaua era insa rupta si trebuia inlocuita, dar a fost piesa separata. O sa pun si poze cand reusesc sa fac. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#155
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am constatat azi ca imi patineaza ambreiajul la accelerarile mai bruste un pic, in special in treapta a 5-a de viteza
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#156
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
nu cred ca-si mai revine asa ca orienteaza-te de piese, nu tre sa fie ft scumpe
![]() cati km are masina ta? cred ca e mbreiajul original al masinii ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#157
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Are 175.500 km, trebuie sa fie cel original. Ma gandeam ca poate a ajuns ceva lichid pe acolo si aluneca, desi nu prea avea cum. Daca il schimb o sa pun kit de ambreiaj Sachs. Si o sa merg pe varianta originala, nu cred ca are rost sa ma gandesc la vreun upgrade. Apropo de ambreiaje originale, am inteles ca pe Golf GTI au picat multe ambreiaje Luk (pe un ghinionist il stiu de pe vwforum), cei care au nimerit Sachs din fabrica n-au avut insa probleme. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#158
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
pt masina ta poti lua linistit si kit LUK, este ft bun, eu am vazut si schimbat la una dintre masinile mele si SACHS naspa, cred ca depinde si cum ai norocul si unde este fabricat
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#159
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
bmw-ul vine acu cu LUK din fabrica
sachsul mai face si reconditionate din pacate -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#160
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 426 Joined: 29-October 06 From: Bucuresti. Tei Member No.: 467 Car: e38 Engine: m52 2.8 193CP ![]() |
![]() ![]() -------------------- BMW E38 728i
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th August 2025 - 06:11 AM |