IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> 525i-ul meu E34
Rating 4 V
georgem
post Jan 5 2007, 08:31 AM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Am ajuns ieri dimineata in Cluj, m-am intalnit cu fostul proprietar, m-am uitat atent la masina, dupa care am mers la reprezentanta BMW pentru verificari. Eu am cerut o verificare completa, inclusiv testare computerizata. Nu am fost foarte incantat de verificarile lor, dar avand in vedere ca timp de cativa ani (pana acum cateva luni de zile) masina facuse reparatiile si verificarile in service-ul lor, am putut afla toate detaliile despre masina. Am un dosar cu tot ce s-a facut la masina in ultimii ani si ce mai trebuie facut in viitorul apropiat.
De la service am plecat eu la volan si din acel moment am condus numai eu masina pana in momentul in care am facut actele. Am cumparat-o cu 7000 Euro, proprietarul nu a vrut sa lase nimic sub suma asta, desi am insistat foarte mult. Avea si un set de jante pe 15 gen fagure, din acelea care imi plac mie cel mai mult, nu a vrut sa mi le dea si pe acelea in 7000 si mai mult nu vroiam sa dau sub nici o forma.
Am plecat pe la 14:30 din Cluj, am avut noroc de drum bun pana in Brasov unde am facut o scurta escala la socrul meu (nu mancasem nimic de cand plecasem in seara precedenta, bagasem numai cafele in mine de dimineata si la service). Acolo cand am intrat printre blocuri era zapada en-gros, si am vazut cum se comporta masina si pe zapada batatorita cu anvelope de vara uzate. Abia am reusit sa parchez la bloc, pe un loc deszapezit. Si cand sa plec, masina si toata parcarea erau blocate de un megane al unui vecin care deszapezise acel lor (desi mai erau cateva locuri de parcare disponibile, el vroia locul care devenise al lui cu cateva zile in urma, cand il deszapezise - si el era proaspat proprietar masinii, din ce zicea socrul meu era un samsar). Dupa o scurta cearta intre socrul meu si vecinul lui (de la balcon) concluzia vecinului a fost ca o sa plec maine dimineata. Eu n-am fost de acord, asa ca dupa vreo 10 miscari fata - spate, si cu masina impinsa, am reusit sa o strecor afara din parcare. Evicent, cand a vazut ca pot sa ies, sotia vecinului a zis sa stau ca vine el sa dea masina la o parte (probabil ii era frica sa nu i-o lovesc pe a lui, nu cred ca se rezgandise intre timp). Am reusit sa plec.
Drumul a fost foarte bun pana la Bucuresti, din pacate detectorul de radar a piuit tot drumul intre Banesti si Ploiesti si n-am putut sa "eliberez" putin masina. Cand ma apropiam de Bucuresti i-am dat odata in a 3-a pana la 6000, te incanta motorul cum suna rolleyes.gif, dar nu ai prea mult timp sa te bucuri ca ajunge imediat la 6000 de ture. In rest pe drum am mers atent, rar am avut unde sa merg mai repede sa ma bucur si eu.
Am ajuns pe la 11 noaptea in Bucuresti.
Pe drum la Brasov am avut si 2 erori pe bord, la un semafor cand am apasat de mai multe ori pedala de frana mi s-a aprins un "BRAKE LT CIRCUIT, OWNER'S MANUAL" (probabil nu s-a aprins vreun stop de frana) si mai tarziu la plecare un "LIC PLATE LIGHT" (despre care fusesem avertizat de proprietar - lumina de pe stanga de la numar nu se aprinde uneori, dar isi revine la denivelari). Mi-au disparul ambele erori si luminile functioneaza normal, sper sa gasesc problemele care le-au cauzat. Si mai e un bec in bord care nu se aprinde, cel care lumineaza indicatorul de benzina, dar stiu ce e de facut, ca si la Audi acelasi bec mi s-a ars si l-am inlocuit. Cele 4 ceasuri de bord sunt exact inversate stanga-dreapta intre BMW si Audi, sper sa ma obisnuiesc repede si sa n-am probleme cand trec de la o masina la alta.

Iar am scris povesti. Va tin la curent cu evenimentele, va trebui acum sa o inmatriculez, sper sa mearga repede.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
23 Pages V  « < 6 7 8 9 10 > »   
Start new topic
Replies (140 - 159)
florin83
post Nov 19 2007, 12:37 PM
Post #141


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



ce bine ca n-ai LSD tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Nov 19 2007, 02:13 PM
Post #142


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP





M-am gandit si eu la asta, cine stie ce s-ar fi stricat daca porneam si loveam cricul acela hidraulic (de tip "burduf" cu robinet "fluture" la capat)...


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Nov 28 2007, 04:55 PM
Post #143


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



In urma unui mic incident in parcare am pierdut azi jumatate din zi la politie si casco, la centrul de daune Omniasig. Urmarile sunt in pozele de mai jos. Inainte de ultimele poze am dat cu un scratch remover, care a avut ceva efect.
Attached Image
Attached Image

Attached Image
Attached Image


Attached Image
Attached Image

Attached Image
Attached Image


Attached Image
Attached Image

Urmarea e ca pe 9 ianuarie o sa duc masina la Lasting Service pentru 3-4 zile, sa-mi schimbe capacul de la rezervor cu tot cu balamale, bandoul, sa-mi indrepte aripa in partea din spatele rotii, sa vopseasca aripa si bara spate... Sper sa iasa cum a fost inainte. De fapt probabil o sa rezolv si problema cu un pic de rugina chiar sub busonul de benzina.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haristeas51
post Dec 3 2007, 11:34 AM
Post #144


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 426
Joined: 29-October 06
From: Bucuresti. Tei
Member No.: 467
Car: e38
Engine: m52 2.8 193CP



este pe 4tuning cineva care dezmenbreaza un e34 si are semnale fata albe si lampi spate cu smnale tot albe , ar arata f bine la tine smile.gif

This post has been edited by haristeas51: Dec 3 2007, 11:36 AM


--------------------
BMW E38 728i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Dec 3 2007, 01:18 PM
Post #145


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP





QUOTE (haristeas51 @ Dec 3 2007, 11:34 AM) *
este pe 4tuning cineva care dezmenbreaza un e34 si are semnale fata albe si lampi spate cu smnale tot albe , ar arata f bine la tine smile.gif

Posibil, dar nu reprezinta o prioritate. Imi place si asa cu ele galbene. Daca nu-mi placea ma gandeam sa le schimb cu albe.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post Dec 3 2007, 06:35 PM
Post #146


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



QUOTE (georgem @ Dec 3 2007, 01:18 PM) *
Posibil, dar nu reprezinta o prioritate. Imi place si asa cu ele galbene. Daca nu-mi placea ma gandeam sa le schimb cu albe.

si mie tot cu semnale galbene imi place e34..nush,parca inspira mai multa fortza,incredere biggrin.gif


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vanos525i
post Dec 9 2007, 01:54 AM
Post #147


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 20
Joined: 9-December 07
Member No.: 1,345
Car: e34
Engine: 2,5i 192CP



Sunt nou pe acest forum pt k tocmai mi-am achizitionat si eu un e34 525i tot din 95 dar touring (break)
Am citit undeva pe forum de un "bec la motor", ce inseamna asta, are bec sub capota? sau nu am inteles bine, si daca da, unde este amplasat?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Dec 9 2007, 11:41 AM
Post #148


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



QUOTE (Vanos525i @ Dec 9 2007, 01:54 AM) *
Am citit undeva pe forum de un "bec la motor", ce inseamna asta, are bec sub capota? sau nu am inteles bine, si daca da, unde este amplasat?

Cred ca e la seria 7 E32, nu la E34. Cred, nu sunt sigur. Eu n-am bec pe capota care sa lumineze motorul. Ar trebui sa fie pe interiorul capotei.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 9 2007, 05:22 PM
Post #149


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





QUOTE (georgem @ Dec 9 2007, 11:41 AM) *
Cred ca e la seria 7 E32, nu la E34. Cred, nu sunt sigur. Eu n-am bec pe capota care sa lumineze motorul. Ar trebui sa fie pe interiorul capotei.

Poate era vorba de un compartiment motor foarte curat wink.gif
La E32 am un bec, e pe capota in partea mijloc sus cand e deschis. Nu stiu cum se aprinde.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Dec 10 2007, 02:10 AM
Post #150


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



ar trebui sa se aprinda cand ai pozitiile aprinse si capota ridicata, asa era la BABA mea wink.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Jan 16 2008, 09:31 AM
Post #151


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



QUOTE (georgem @ Nov 28 2007, 04:55 PM) *
Urmarea e ca pe 9 ianuarie o sa duc masina la Lasting Service pentru 3-4 zile, sa-mi schimbe capacul de la rezervor cu tot cu balamale, bandoul, sa-mi indrepte aripa in partea din spatele rotii, sa vopseasca aripa si bara spate... Sper sa iasa cum a fost inainte. De fapt probabil o sa rezolv si problema cu un pic de rugina chiar sub busonul de benzina.

Am lasat luni masina la service (m-au amanat putin pentru ca nu le venise capacul de la rezervor, dar a prins bine amanarea, ca am avut masina de ziua mea).
Bandoul a venit numai partea centrala, in loc sa vina compelt sau partea din dreapta. Le-am zis sa nu mai inlocuiasca bandoul, sa-l vopseasca pe cel vechi (oricum abia se vedea o mica julitura pe el intr-un colt, nu stiu cum de a vazut-o cel de la constatari)...
Intre timp la ski am reusit sa iau un pic vopseaua de pe aripa dreapta spate din cauza ca am rezemat skiurile de masina si au cazut, dar stiam ca partea aceea va fi revopsita si de aceea le-am rezemat acolo.
M-a surprins cat de atent a fost cel de la service caruia i-am predat masina, a facut cu mine un proces verbal de predare-primire complet, cu toate detaliile, ca sa nu fie probleme la final. Speram la asa ceva, oricum eu mi-am notat kilometrajul, consumul mediu pe OBC si viteza medie, ca sa stiu daca au folosit masina.
Azi trebuie sa sun sa vad daca e gata si cand pot sa o ridic, sper sa am masina deseara si sa fiu multumit de rezultat.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Jan 16 2008, 08:23 PM
Post #152


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



sper ca ai acum masina si esti multumit de rezultat smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Jan 17 2008, 08:09 AM
Post #153


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP





Din pacate inca nu, pentru ca nu a venit acordul de plata de la Omniasig. In dimineata asta o sa sun sa vorbesc cu cel de la daune care trebuie sa dea acordul, sa vad de ce intarzie.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Jan 18 2008, 03:16 PM
Post #154


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Astazi in sfarsit a venit si acordul de plata de la Omniasig. Si-a cerut scuze ca au intarziat din vina lor, n-au facut rost in timp util de pozele pe care le-au facut cu masina la incheierea politei, sa vada ca zgarieturile nu existau atunci.

Am fost si am luat masina. Desi masina a stat 2 zile afara, n-au sesizat ca marginea de la aripa de deasupra rotii, unde a fost putin indoita, avea alta culoare, si vopseaua nu era bine finisata, se vedeau zgarieturi in kit-ul de sub vopsea. Si bara n-a fost data jos cand a fost revopsita, dar a iesit ok. Nu era nici bandoul bine montat pe bara (a fost si el revopsit ca sa nu-l inlocuiasca, la cererea mea), dar l-au aranjat in 5 minute.

Masina a intrat din nou in vopsitorie de fata cu mine, a fost finisata pe portiunea respectiva, vopsita, data cu lac si polishata. Pana la urma a iesit ok, desi a trebuit sa astept aproape 2 ore pentru asta. N-a iesit perfect, daca te uiti cu foarte mare atentie observi ca tabla a fost indreptata, dar m-am declarat multumit pana la urma, mai ales ca era un pic de rugina inainte sub busonul de la rezervor si acum nu mai e, si aripa revopsita avea mici zgarieturi fine inainte. Am acum in masina capacul de tabla de la rezervor al masinii, care e putin zgariat, nu stiu de ce au vrut cei de la Casco sa mi-l inlocuiasca, daca era dupa mine trebuia doar revopsit. Balamaua era insa rupta si trebuia inlocuita, dar a fost piesa separata.
O sa pun si poze cand reusesc sa fac.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Jan 19 2008, 08:11 PM
Post #155


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Am constatat azi ca imi patineaza ambreiajul la accelerarile mai bruste un pic, in special in treapta a 5-a de viteza sad.gif Cand am juns acasa am ridicat capota si iesea un pic de fum negru cam din zona ambreiajului... Cred ca l-am omorat acum vreo saptamana cand m-am chinuit sa parchez pe zapada afanata si am patinat mult. Daca in cateva zile nu-si revine stiu ce am de facut...


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Jan 20 2008, 03:02 AM
Post #156


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



nu cred ca-si mai revine asa ca orienteaza-te de piese, nu tre sa fie ft scumpe wink.gif si nici nu se lucreaza greu
cati km are masina ta? cred ca e mbreiajul original al masinii wink.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Jan 20 2008, 10:53 AM
Post #157


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP





Are 175.500 km, trebuie sa fie cel original. Ma gandeam ca poate a ajuns ceva lichid pe acolo si aluneca, desi nu prea avea cum.
Daca il schimb o sa pun kit de ambreiaj Sachs. Si o sa merg pe varianta originala, nu cred ca are rost sa ma gandesc la vreun upgrade.
Apropo de ambreiaje originale, am inteles ca pe Golf GTI au picat multe ambreiaje Luk (pe un ghinionist il stiu de pe vwforum), cei care au nimerit Sachs din fabrica n-au avut insa probleme.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Jan 21 2008, 12:39 AM
Post #158


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



pt masina ta poti lua linistit si kit LUK, este ft bun, eu am vazut si schimbat la una dintre masinile mele si SACHS naspa, cred ca depinde si cum ai norocul si unde este fabricat


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Jan 21 2008, 09:58 AM
Post #159


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



bmw-ul vine acu cu LUK din fabrica
sachsul mai face si reconditionate din pacate


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haristeas51
post Jan 21 2008, 12:32 PM
Post #160


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 426
Joined: 29-October 06
From: Bucuresti. Tei
Member No.: 467
Car: e38
Engine: m52 2.8 193CP



offtopic.gif reconditionate ?? de asta chiar nu am auzit . huh.gif


--------------------
BMW E38 728i
Go to the top of the page
 
+Quote Post

23 Pages V  « < 6 7 8 9 10 > » 
Closed TopicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 9th August 2025 - 06:11 AM