IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> E normal sa creasca consumul pe ger?, Care este explicatia?
batz
post Dec 23 2007, 07:47 PM
Post #21


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 629
Joined: 20-February 07
Member No.: 668
Car: E46 330i coupe
Engine: m54b30 231cp



eu ce sa mai zic ca mi-a urcat la 16.1?? conf (9).gif asa ca chill...imbraca-te mai gros si ia metrou evil (1).gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zed
post Dec 26 2007, 08:28 PM
Post #22


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 2
Joined: 26-December 07
Member No.: 1,377
Car: e39
Engine: M57 2.5 163 CP



De ce nu este recomandat lasatul la relanti a masinii ????? imi explica si mie cineva daca va rog ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Dec 26 2007, 09:34 PM
Post #23


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST





Pentru ca la rece uleiul este mai vascos, urca mai greu din baie pana sus in rampa si la relanti are o presiune semnificativ mai mica decat in sarcina si cum vrem ca mai ales la rece el sa unga cat mai repede componentele motorului este indicat sa nu lasi masina la relanti cu motorul rece mai mult de 1-2min si sa schimbi vitezele la o turatie moderata adica maxim 2500rpm. Asa scrie si in manualul de utilizare. smile.gif


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Dec 26 2007, 11:35 PM
Post #24


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



ia vezi ce presiune ai tu la relanti cand este motorul rece ///eu stiu ca ai presiune mult mai mare la rece decat atunci cand este uleiul cald la relanti
sarcina este alta poveste


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George77
post Dec 27 2007, 04:32 AM
Post #25


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 450
Joined: 20-November 05
From: Ottawa
Member No.: 101
Car: e30 318is
Engine: m42 +12psi of boost



la relati pe vreme rece ai putea avea si presiune maxima si asta chiar daca sa spunem ceasul de la apa se ridica un pic ,asta nu inseamna ca si uleiul s-a incalzit la aceeasi temperatura,ei spun treaba asta strict impotriva poluarii,si pt ca uzura prematura a cilindrilor si a segmentilor nu este semnificativ marita atubnci cand rulezi cu turatii moderate.Oricum in teorie numai segmentii si cilindrii ar avea de suferit de pe urma faptului ca uleiul fiind foarte vascos nu este aruncat la iesirea de pe fusurile bielelor ca lumea pe suprafata cilindrilor si de asemenea mai exista un inconvenient ,uleiul fiin de asemenea f vascos nu poate fi raclat corespunzator de catre segmeni si in acest caz poate ajunge ceva ulei in camera de ardere,este un fenomen diferit de fenomenul de" pompare " care se intampla atunci cand uleiul este prea subtire si spatiul dintre piston si segment s-a marit in urma uzurii,uleiul intra in acest spatiu si in urma miscarii de translatie a pistonului se formeaza ca o mica pompa care impinge uleiul in camera de ardere.


--------------------
UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bytzu
post Jan 17 2008, 02:25 PM
Post #26


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 332
Joined: 9-March 06
Member No.: 223
Car: E 28 , Ford Capri
Engine: turbu....524 TD





oki, si mie mi-a crscut consumul..in oras maxim 1l, dar afara de la max7 la 8-9-10...e enorm, plus de asta acul de temp sta un pic mai jos decat normal; termostatul nu prea deschide, am elice de dacie pusa pe direct, radiator d-ala imens cat tot botul, iar acum am pus si carton in bot..poate isi mai revine
cat despre pornire, eu o las cateva minute, pentru a-si trage ulei sus in rampa si pt a balbota si uleiul in cutie

apropo de oltcit...al meu a facut 60km cu benzina de 500k..cam cat vine asta...23%?..ceva de genul...asta ma refer acum, zilele astea..iar cu fordul, inainte sa-l trag pe dreapta..vreo 30-40%, asta cu flacari cat cuprinde...biggrin.gif..acum nu ma gandesc cat ar consuma...


--------------------
proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Power by BMW
post Jan 17 2008, 03:34 PM
Post #27


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 3
Joined: 31-December 07
Member No.: 1,389
Car: E39
Engine: 2.0 136 CP



QUOTE (Alexxx @ Dec 19 2007, 10:51 AM) *
Am observat ca de aprox 2 saptamani de cand am inceput sa merg cu masine pe temperaturi cu -x grade consumul a crescut de la 12% cat imi lua media in Bucuresti masina mea (chiar 11% condus mai "cuminte") la 13.8-14.1%. Ar trebui sa ma alarmez? S-a defectat ceva? Sau este normal sa creasca consumul cu 2 % cand este foarte frig? Mentionez ca eu nu las masina sa se incalzeasca...nu sunt genul care sa o pornesc sa stau 2-3 minute ca e frig (si de aici sa fie consum mai mare)...am pornit...stau 20 S (pun centura, etc) si plec (schimband pana la 3.000 RPM pana se incalzeste motorul) la fel ca in zile normale.

Asadar...e OK sau ar trebui sa ma alarmez de aceasta crestere cu 2%? Masina e un E46 320i de 150 CP.
Multumesc!

pai sa itzi explic
un motor din fabrica ii calculat sa lucreze la o temperatura care ei o considera ideala pe fortza consum shi etc
iarna cand tuh pornesti bmw(diavolu) motoru acestuia este la o temperatura de minus x grade.e puterea motorului nu o sa fie de 150 de cai pe moment deoarece nu lucra la temperatura lui ideala.deci el merge chinuit pana ajunge la temperatura lui.cand el se chinuie el are nevoie de o mai mare concentratzie de conbustibil in amestecu de aer si benzina.sau mai exista posibilitatzi la motoarele diesel de ex un bmw e 39 care are si sirocol shi noh etc..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Power by BMW
post Jan 17 2008, 03:51 PM
Post #28


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 3
Joined: 31-December 07
Member No.: 1,389
Car: E39
Engine: 2.0 136 CP



QUOTE (Zed @ Dec 26 2007, 08:28 PM) *
De ce nu este recomandat lasatul la relanti a masinii ????? imi explica si mie cineva daca va rog ?

singura explicatzie plauzibila consuma conbustibil,uzeaza uleiul,shi 0.0000000000000000000000001% din motor
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bytzu
post Jan 17 2008, 11:23 PM
Post #29


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 332
Joined: 9-March 06
Member No.: 223
Car: E 28 , Ford Capri
Engine: turbu....524 TD



se uzeaza linia, ca si in cazul ambalarii pe loc si a burnoutului, ma refer la tot fortajul in viteza 1; toata forta, puterea, este transmisa si suportata direct de vilbrochen, fara a fi transmisa mai departe liniar; e adevarat, la relanti uzura nu e mare, dar exista, iar pompa de ulei nu unge la parametrii normali


--------------------
proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rares
post Jan 18 2008, 01:45 PM
Post #30


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 613
Joined: 8-August 07
Member No.: 1,066
Car: E39
Engine: e12





QUOTE (bytzu @ Jan 17 2008, 11:23 PM) *
se uzeaza linia, ca si in cazul ambalarii pe loc si a burnoutului, ma refer la tot fortajul in viteza 1; toata forta, puterea, este transmisa si suportata direct de vilbrochen, fara a fi transmisa mai departe liniar; e adevarat, la relanti uzura nu e mare, dar exista, iar pompa de ulei nu unge la parametrii normali


1. Eu pornesc motorul si dupa vreo 2 minute o scot din garaj si plec. Cutia e automata, deci daca ma duc fin cu ea, schimba treptele cam la 2000 rpm. Ceea ce-i numa bine. La fel fac si vara.

2. Toata lumea se plange ca ii creste consumul iarna. Mie imi scade, findca termostatul vechi era stricat si mtoorul mergea rece. Acum motorul merge la temperatura optima, deci consumul scade. biggrin.gif


--------------------
I can take you there faster....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Jan 19 2008, 01:49 AM
Post #31


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Mie vad ca iarna imi ia la fel ca vara...vara ~12 si acum tot ~12 alergata putin.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Jan 19 2008, 02:41 AM
Post #32


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



QUOTE (316i @ Jan 19 2008, 01:49 AM) *
Mie vad ca iarna imi ia la fel ca vara...vara ~12 si acum tot ~12 alergata putin.

vara cand mergi cu ACul wink.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Jan 19 2008, 08:20 PM
Post #33


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Nu folosesc A/C. smile.gif Am dat si compresorul jos ca sa nu mai traga cureaua aia degeaba. Nici la golf nu-l folosesc. smile.gif


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PushtiulK
post Nov 15 2008, 01:36 PM
Post #34


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 177
Joined: 12-June 08
From: Bucuresti
Member No.: 1,685
Car: 2003 BMW M3 Hamann
Engine: S54 3.2 400CP





si mie imi creste consumul cum se lasa frigul cu 1-2 litri. eu intotdeauna pornesc masina, o las cat fumez o tigara si apoi plec, si daca nu plec cu ea, o pornesc o las 10 min pana se sting beculetele de la turometru si apoi o opresc.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Nov 15 2008, 06:27 PM
Post #35


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Si mie mi-a crescut consumul . Pe de o parte se ieftineste benzina si pe de cealalta parte imi creste consumul biggrin.gif .

Diferenta nu se simte la drumurile lungi in afara, ci in oras unde am de mers numai pe distante scurte si cu pauze lungi ( timp in care motorul se raceste ) .

Parerea mea e ca motorul consuma mult mai mult doar atata timp cat este rece ! Cand ajunge sa lucreze in parametrii lui nu cred ca mai are importanta daca afara sunt 5 grade sau -5 . Nu ?

Zilele astea m-am pus sa ii fac din nou consumul si pana acum calculele spun cu aproximatie ca noul consum urban este de peste 14% .

Partea nasoala e ca ... dupa ce ca imi consuma mult, merg si incet cu ea ! laugh.gif Usor cu sarcina, usor cu turatia, usor cu schimbatul vitezelor ...

This post has been edited by Silviu: Nov 15 2008, 06:29 PM


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Nov 15 2008, 09:52 PM
Post #36


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



A venit iarna, clar smile.gif , redeschidere de topic.
Uite un exemplu (nu stiu cat de actual). Motronic 1.3 nu foloseste sonda lambda cat timp motor e mai rece decat 70 de grade. Tot timp asta, sistem de injectie e setat sa regleaza amestes usor bogat. Iarna dureaza mai mult pana motor ajunge la 70 de grade, deci merge mai mult timp cu un amestec bogat.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Peter Pan
post Nov 19 2008, 09:19 PM
Post #37


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 314
Joined: 7-March 07
From: ZION
Member No.: 731
Car: E46 325CI
Engine: M54B25 2500 192CP



si a mea ia 16-17 mers in aglomertia de pe podul de la ikea seara la 6 biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th June 2025 - 12:07 PM