![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Sper ca in noaptea asta sa aduc masina.
La volan n-am facut pret ca nu am vazut exact in ce stare e din cauza husei. Probabil o sa fie 2 mil. 99% nu merge la E32, decat daca il poti forta sa intre (are caneluri mari iar tu ai mici, fine) si ar ramane ceva gol sub volan, inclusiv mecanismul de blocare a directiei care n-ar mai functiona. Cel putin asa cred eu, poate ca al asta ar merge ceva butuc de adaptare. Caz in care mai lasam din pret. Edit: am atasat volanul din poza fullsize. Arata cam binisor ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Am adus azi masina, cel mai frumos E28 pe care l-am avut
![]() Si am inceput sa-l desfac ![]() Cele 3-4 covorase verzi nu mai sunt ca a avut "omul" grija sa faca curat in masina inainte sa vin eu. In 5 minute cat a durat ridicarea masinii pe platforma n-am mai verificat detaliile. Adaug bara fata e in stare destul de buna - pret 1,5 mil. A fost doar putin infundata in dreapta fiind deformata mustata. Fetele de usi le dau doar daca se insista, altfel le tin ca sunt verzi ca ale mele, numai ca in stare mai buna. Cred ca sunt primul care a dat jos doua sau trei dintre ele. Yale de usi+portbagaj+torpedou merg la db85amd. Vrea cineva lumina in torpedou? 10 ron -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Azi am studiat masina mai bine si am facut poze. Pretul volanului cade la 1,5 mil iar bara fata la un milion. As da si coaja de bord, daca primesc oferta convenabila. Are doar doua mici crapaturi (una din ele se vede in poza, cealalta e in continuarea ei, spre parbriz), plus o mica gaurica (cred ca a fost pus un surub acolo). Inima de cheder parbriz arata foarte bine. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
Sambata aduc un 525i E28, cutie automata, caroserie impecabila, culoare gen verde, vopsea originala, 218.000 km. Am putine poze, le pun deseara. Masina a avut doua dame proprietar in Germania si a mai facut cateva zeci de mii de km in RO. Omul o tine in garaj cu toate ca nu mai e inmatriculata. Motorul si accesoriile sunt ale mele. La fel si bordul, check-control, bara si stopuri spate, butonul dezaburire. Or mai fi si altele. Ce as vinde de pe ea: - cutia automata - 200E. Din ce stiu merge foarte bine. Am incercat-o doar 2m inainte-inapoi, garajul fiind blocat de o gramada de nisip. Stiu ca masina mai circula o data la 1-2 luni. "Maciulia" cutiei e lipita cu scotch. - volan Alpina. Arata bine pentru anii lui, dar merita refacut, pe cat posibil. - usile fata, cu geamuri electrice si inchidere centralizata, plus butoanele (eventual toata instalatia daca veniti s-o desfaceti) pentru geamuri - 3 mil. Daca se cer si usile spate, cu geamuri manuale si inchidere : 3,5 milioane cu totul. Nu prea las la pret de-al dracu, am cautat usi bune in primavara de mi-au iesit ochii si tot n-am gasit bune ca astea.. dupa ce am schimbat cateva. Mai bine le dau vopseaua mea si le pun la mine. - scaune + bancheta - interiorul masinii e verde. Un milion. Scaunul de la sofer e putin rupt, dar restul mi s-au parut in stare destul de buna. - trapa electrica. Functioneaza, dar nu aduce bine trapa la loc, o trage mai mult de partea dreapta, stanga scapata. Poate daca o ungem merge bine. Cine o vrea face pret si-o ia. - Masina are niste covorase pufoase in culoarea mochetei (vernil), originale. Nu stiu daca cel de la sofer lipseste. 500.000 toate. - aripi fata impecabile - 500.000 bucata. Dac vre-una se dovedeste ca nu-i impecabila, 300.000. - bara fata - 1 mil - lampa torpedou - 10 ron Mai dau o punte spate cu discuri, ramane sa ma hotarasc daca o dau pe-a mea (la care trebuiesc puse bucsile mari de punte) sau pe asta de pe 525i. Sunati pentru alte piese (puntea fata, jambe fata cu amortizor, disc, etrier si altele pe care le-am uitat). E posibil ca si articulatiile sa merite atentie. 0721.275.147 - Lucian Plus diferential 3.15 de la 524td. amortizoarele cum sunt? si m-ar mai interesa parbrizul |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
totusi as vrea sa infig cumva volanul ala pe masina
![]() ![]() This post has been edited by CRM112: Nov 27 2007, 05:22 PM |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Te-am sunat dar ai telefonul inchis ![]() ![]() Merge pe urs? This post has been edited by butcky: Nov 27 2007, 08:01 PM -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Eu vreau ciocanul ala din fata !
![]() ![]() Bafta la vanzare si spor la treaba. Sau invers ? ![]() -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
nu se poate recarosa?
eu zic sa pastrezi cutia automata. nu o sa regreti deloc. de ce sa nu-ti placa la munte?!!!!! cate pozitii mai are dupa D la schimbator? D 1 2 3 sau D 1 2 ? as vreau eu bancheta si centurile daca mai sunt valabile. eventual interiorul. as mai vrea electrovalva de la incalzire daca e cumva functionala. nu merg iarna la drum lung din cauza ei. This post has been edited by ve: Nov 28 2007, 11:53 AM -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Amortizoarele sunt varza, cele de spate poate sunt ok, o sa le probez pe masina mea pana reusesc sa le pun pe cele noi.
Bucii, scuze, ramasesem fara baterie. Volanul il dau, CRM si-a anuntat intentia dar nu stie cand il poate lua si nu cred ca o sa fie multumit de felul in care se potriveste pe coloana de E32. De fapt si tu ai avea aceeasi problema ca ursuletii facelift au coloana asemanatoare E32, cred. Cutia are trei trepte. Chiar merita recarosare masina, dar mi-a fost frica de birocratie. Stii cumva cat de greu e de facut? Cat costa? Imi pare rau de caroseria impecabila, usile se inchid cum n-am vazut la E28 pana acum, chiar si aia de la sofer. Iar lacul de fabrica e zdravan. E sarit doar putin pe capota si se vede cat de sanatos era. Am cartea din Germaia, carte service (completata doar pana prin '85-'86) si manualul masinii. Bancheta mai e. Centurile, ma gandeam ca daca se retrag bine sa le schimb la a mea. Problema-i ca n-am timp si de ele, asa ca probabil le dau ![]() Fetele de usi le-as pastra pentru mine. Mocheta o pastrez doar daca nu se da. Elevctrovalva nu o dau ca nici a mea nu-i buna, dar iti recomand sa-i faci ce am facut la a mea: scoti pistonul din ea si o sa bage caldura nonstop. Vara inchizi gurile de parbriz si picioare si gata... Sau ti-o dau pe asta a mea, gata modificata. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
nu stiu cat de greu e sa o recarosezi. eu as face treaba asta daca as gasi pe cineva sa se ocupe. nu mai folosesc masina aproape delok (cand cea pe care o folosesc e disabled din tr-un motiv sau altul) dar parca imi pare rau sa o dau. nici sa platesc impozit si asigurare degeaba la ea nu imi convine. cand esti pe la masina? unde e masina? poate imi fac timp sa vin cu a mea sa vad daca se potriveste bancheta si ce o mai fii. -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
recarosarea din cate cunosc (de aceea e mai bun un telefon la rar decat ce-am auzit) ca presupune o noua inmatriculare, de unde se ajunge la plata taxei de prima inmatriculare, care nici nu vreau sa vad unde ajunge (peste niste mii bune de euro).
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Volanul il dau, CRM si-a anuntat intentia dar nu stie cand il poate lua ![]() ![]() ![]() Si tu ai crezut? ![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Masina e la Interceptor, cred ca abia sambata mai ajung sa lucrez la ea.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Hai mai certati-va putin, ca iau eu volanul
![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
So....cum ne putem vedea azi?
![]() |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Am pus volanul la mine pe masina acum doua seri, se conduce extraordinar cu el, doar ca e cam obositor si nu stiu cum mi-ar placea la drum lung. Deocamdata nu-l mai vand, ca sa nu va mai certati. CRM, ar fi bine sa ne vedem totusi, ca sa ne convingem, merge/nu merge. E pacat sa te apuci sa-l tai/bati, chiar asa cum e, putin zgaraiat, cu pielea jumulita.
Poate-l pastrez sa-l refac, sau poate-l vand, caz in care vor fi niste oameni cu prioritate, pentru ca m-au ajutat la nevoie, se stiu ei. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Pai eu am inteles la telefon ca nu-l mai dai; caz in care nu ma ajuta sa stiu daca se potriveste sau nu. |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Scaunele si bancheta s-au dat. Cutia e aproape vanduta, daca se potriveste la E12 528.
Chederele de la usi (cele de pe caroserie, nu de pe usi) sunt destul de bune, cu exceptia celui de la sofer care-i cam uzat. Servofrana hidraulica intereseaza pe cineva? Functioneaza foarte bine, dar e cam ud de ulei pe acolo, n-am studiat pe unde ar putea sa fi scurs. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Noutati:
Botul vrea sa-l taie bytzu, maine vine cineva sa vada bara fata puntea spate vreau s-o pun la mine cu totul, caz in care ramane disponibila puntea mea -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 10:50 PM |