![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
vreau si eu niste sfaturi cu privire la vopsirea ramelor stopurilor de e12.initial au fost cromate,ca la toate e12-urile,numai la e28 sau facut cu negru-shadow line parca-si eu am facut stopurile rosii,dar ramele astea si cea dintre stopuri lasa de dorit,sunt zgariate rau,cel putin bara aia de crom dintre stopuri are niste broboane urate..cum tot aveam de mult in plan sa la fac negre uite ca acu tot le am date jos .cu ce sa matuiesc ramele inainte de vopsit?cu ce granulatie?
-------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Trebuie matuite intai cu granulatie ceva mai mare, 2-300, chituite eventual, slefuite mai fin ceva de genul 800(sper sa nu gresesc),primerizate si vopsite mat!
Spor la treaba! ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
300 e prea mare. Da intai cu 400-500 si ultima data cu 1000. Bineinteles cu apa. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
nu ai sa reusesti, lasa-te pagubas..
am incercat eu la BABA toate posibilitatile, cromul ala de la ramele stopurilor e al dreaq de bine pus acolo... pana nu am pus rame de shadow ORIGINALE (care sunt si acum pe masina) trebuia sa le fac din 6 in 6 luni ca tot sarea vopseaua si se vedea cromul ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Mai bine nu folosesti vopsea, dar powder coat, parca stia brown.shark unde se face asa ceva. E mult mai rezistent mechanic.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
nu ai sa reusesti, lasa-te pagubas.. am incercat eu la BABA toate posibilitatile, cromul ala de la ramele stopurilor e al dreaq de bine pus acolo... pana nu am pus rame de shadow ORIGINALE (care sunt si acum pe masina) trebuia sa le fac din 6 in 6 luni ca tot sarea vopseaua si se vedea cromul ![]() daca le-ai dus la vopsit la "nea mitica"... n-o lua personal , nu e pt tine , e pt nenea ala care ti-a luat banii si a facut trb prost. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
am facut si eu... a facut si vopsitor de meserie... degeaba, stratul de crom era asa de gros si tare... incat nici smirghelul nu prea se atingea de el
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
am facut si eu... a facut si vopsitor de meserie... degeaba, stratul de crom era asa de gros si tare... incat nici smirghelul nu prea se atingea de el daca pe zamac era asa de tare...ia gindeste-te cum erau atunci segmentii cromati ?...aia calitateBMW...sa-i spunem cuiva... off topic : nici acum nu pricep de ce ai vindut baba... |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
am impresia ca nu mai e niciuna la nivelul asta in toata tara.. ![]() mai stiu un 745i e23, muult mai bine echipat (optiuni) ca BABA dar daca le pui una lg alta intr-o parcare nici n-o vezi p'aia ![]() sa nu stricam topicul omului, am sa mut ultimile posturi la "B A B A" de la sectiunea "masina mea" daca poti sa-mi dai si mie ceva detalii despre cealalta... |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
si vopsa din aia plastifiata unde se gaseste? offff...sa vad azi mia zis cineva ca imi aduce niste stopuri poate le iau ramele de la alea si le las tot cromate...
-------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Hai ca azi in sfarsit mia adus cineva stopuri se e12 si rama din jumate in stare ff buna.am scos doar ramele si am montat dispersoarele mele.acu am intrebare:am stopurile mele care leam facut rosii la fel si semnalele si maine vreau sa le lacui.acu va tr sa le mai matuiesc?mie sa nu se ia lacul rosu
-------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
Hai ca azi in sfarsit mia adus cineva stopuri se e12 si rama din jumate in stare ff buna.am scos doar ramele si am montat dispersoarele mele.acu am intrebare:am stopurile mele care leam facut rosii la fel si semnalele si maine vreau sa le lacui.acu va tr sa le mai matuiesc?mie sa nu se ia lacul rosu 1 . n-ai pregatit suprafetele cum trb 2 . se vop in ambianta fara praf si apa 3 . la ce temp ai vopsit ? 4 . ce-i cu incretiturile alea ? 5 . daca vrei arata-ne spray-ul , o poza fata , o poza mare cu instructiunile vizibile . 6 . trb sa vop fara rame ... ![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
1 . n-ai pregatit suprafetele cum trb 2 . se vop in ambianta fara praf si apa 3 . la ce temp ai vopsit ? 4 . ce-i cu incretiturile alea ? 5 . daca vrei arata-ne spray-ul , o poza fata , o poza mare cu instructiunile vizibile . 6 . trb sa vop fara rame ... ![]() -pai in ambianta fara praf si apa sa vopsit,erau 20-22 grade afara -care incretituri?poate asa a iesit poza,in realitate in afara de scrisurile de pe ele pe care nu am vrut sa le tai cu lama sunt super,nu au incretituri si cute,sunt ca sticla ecranului la care privesti acum -ramele nu leam dat jos ca au suruburile ruginite si sunt stiftuite,probabil cineva a vrut sa le mai desfaca vreodata,si decat sa sparg stopul mai bine leam izolat(cred ca asta ar alege oricine) -iar spray-ul e cum mia recomandat io's ca a facut la baba,adica duplicolor red transparent alte nereguli care se dovedesc a fi false mai gasesti?miai zis pe pm ca semnalele din fata arata varza..daca ne vom intalni vreodata o sa te convingi ca sunt "geam" fara "incretituri" si ce mai gasesti tu fara sa iei in calcul si faptul ca pot aparea urme sau pete si incretituri si din cauza pozei in fine,nush de ce am sarit de la intrebare,am intrebat doar daca se mia matuieste pana in lacuire si tu ai raspuns cu alte nascoceli.e ca si cum mas duce la stomatolog si ma ia ca :"dar matale mergi cam stramb cu piciorul drept,hai sa te verific si acolo" This post has been edited by db85amd: Nov 15 2007, 06:41 PM -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Recomandat ar fi sa matuiesti cu un smirghel cu granulatie f. mica, gen cel care sefoloseste inainte de polish(nu stiu cifre), pentru ca lacul sa faca priza.
Varianta mai simpla ar fi fost sa adaugi in lacul incolor picaturi de vopsea rosie pana ajungea la nuanta dorita si sa aplici in straturi pe suprafata matuita. Partea buna la stopuri "preparate" este ca le poti polisa si vor arata ca noi. This post has been edited by comisaru: Nov 15 2007, 08:26 PM -------------------- 316
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 01:19 PM |