IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages V  « < 3 4 5  
Reply to this topicStart new topic
> Urs turbo?
x-28-tra
post Apr 11 2006, 11:22 PM
Post #81


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 8
Joined: 2-April 06
From: constanta
Member No.: 239



1poza


--------------------
bmw327TURBO
SKODA FABYA
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Sep 25 2007, 03:22 PM
Post #82


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Poti sa pui din nou poza plizz? Sunt curios cum ai asezat toate cele pe-acolo.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Apple
post Nov 7 2007, 03:49 PM
Post #83


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 81
Joined: 30-May 07
Member No.: 945
Car: E34
Engine: M50 2.0 150CP





310 CP si 425 NM doar dintr-o turbina? Mi se pare imposibil... Nu spun ca fabulezi, Doamne fereste, dar gandeste-te bine inainte de a spune asa ceva, pentru ca cine ti-l cumpara si se duce la un dyno, cred ca va veni dupa tine cu bata si 10 taxiuri pline...
Eu sunt foarte curios, pentru ca o turbina implica si alte modificari, si tot nu-i suficient. ai alezat chiulasa, ai schimbat supape, ceva? ai resoftat ECU?
I'm really curious...

This post has been edited by Apple: Nov 7 2007, 03:52 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Nov 7 2007, 03:52 PM
Post #84


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



are foaie de dyno -asta nu e puterea la roata,ca idee mai e un 2,5 turbo care merge cu 0.6 bari si are undeva pe la 240 cai


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
boh_325t
post Nov 7 2007, 04:09 PM
Post #85


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 14
Joined: 8-May 07
Member No.: 923
Car: 325 e30 i (turbat)
Engine: m20 2.5 292CP



QUOTE (Apple @ Nov 7 2007, 03:49 PM) *
310 CP si 425 NM doar dintr-o turbina? Mi se pare imposibil... Nu spun ca fabulezi, Doamne fereste, dar gandeste-te bine inainte de a spune asa ceva, pentru ca cine ti-l cumpara si se duce la un dyno, cred ca va veni dupa tine cu bata si 10 taxiuri pline...Eu sunt foarte curios, pentru ca o turbina implica si alte modificari, si tot nu-i suficient. ai alezat chiulasa, ai schimbat supape, ceva? ai resoftat ECU?I'm really curious...
frate nu fabuleaza nimeni . mai bine intreaba si tu in stg dr si vezi ce masini victime am la activ Apropo nu am zis ca am decat o turbina ,,,,,,,,, daca intelegi ce vreau sa ziciti zic eu ....... unu care nu se supara si recunoaste este nasy DGH ..........ce zici ???? daca nu stii este un m5 de 340 de cp pe un urs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Apple
post Nov 7 2007, 04:16 PM
Post #86


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 81
Joined: 30-May 07
Member No.: 945
Car: E34
Engine: M50 2.0 150CP





QUOTE (boh_325t @ Nov 7 2007, 04:09 PM) *
frate nu fabuleaza nimeni . mai bine intreaba si tu in stg dr si vezi ce masini victime am la activ Apropo nu am zis ca am decat o turbina ,,,,,,,,, daca intelegi ce vreau sa ziciti zic eu ....... unu care nu se supara si recunoaste este nasy DGH ..........ce zici ???? daca nu stii este un m5 de 340 de cp pe un urs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

usor ca nu dau cu parul... masinile victime la activ chiar nu ma intereseaza. Nici ce alte motoare sunt sau nu sunt pe ursi. Eu doar sunt curios cum dintr-un motor de 2,5 192 CP ai ajuns la 310 CP, ca asa spui tu ca ai. ti-am citit si topicul cu ursul turbo, deci nu ma trimite acolo. si nu mai imi da exemple de curse. Nu ma pasioneaza subiectul decat din punct de vedere pur tehnic. Chiar ma lasa rece pe cine ai facut tu sau n-ai facut la liniutze. O turbina nu-ti da 110 CP. Mai repet o data: discutia ma intereseaza doar din punct de vedere tehnic.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
boh_325t
post Nov 7 2007, 04:18 PM
Post #87


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 14
Joined: 8-May 07
Member No.: 923
Car: 325 e30 i (turbat)
Engine: m20 2.5 292CP



aaaa si vezi ca in titlu am spus ca pt detalii sa ma sune cine vrea si am mai zis ceva cu proba si inainte si dupatehnic doar daca te intereseza sa il cumperi.......................nu crezi ca s-a muncit cam mult sa iti zic asa .........
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Nov 7 2007, 04:26 PM
Post #88


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



uite un site
www.pure-pf.com ...uita-te la imagini si de acolo poti sa intelegi ce si cum

ca sa ai puterea asta iti trebuie mai intai o documentatie.
Stiu masina de cand era cu 292 si se misca ca o masina de ~300 de cai
vezi ca mai sunt niste topicuri legate de supralimentare si cu ce puteri se pot scoate de aici de pe la noi


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HUT
post Nov 7 2007, 04:39 PM
Post #89


0% BMW corupt


Group: Insiders
Posts: 75
Joined: 17-January 06
From: bucharest
Member No.: 157



QUOTE (Apple @ Nov 7 2007, 04:16 PM) *
usor ca nu dau cu parul... masinile victime la activ chiar nu ma intereseaza. Nici ce alte motoare sunt sau nu sunt pe ursi. Eu doar sunt curios cum dintr-un motor de 2,5 192 CP ai ajuns la 310 CP, ca asa spui tu ca ai. ti-am citit si topicul cu ursul turbo, deci nu ma trimite acolo. si nu mai imi da exemple de curse. Nu ma pasioneaza subiectul decat din punct de vedere pur tehnic. Chiar ma lasa rece pe cine ai facut tu sau n-ai facut la liniutze. O turbina nu-ti da 110 CP. Mai repet o data: discutia ma intereseaza doar din punct de vedere tehnic.
Frate documenteazate inainte sa afirmi ceva public. Intreba, nu este o rusine toti am intrebat nimeni nu s-a nascut invatat. O turbina iti poate dubla, chiar tripla puterea sau in cazuri extreme chiar mai mult. Bine asta nu inseman ca montezi o turbina si gata. Nu mai fi arogant ca nu cunosti ceea ce spui tu doar presupui. Iar cand faci chestia asta pe un topic unde se vinde ceva asta este nesimtire. Nu esti pe site-ul ala unde toti sunt destepti si se certa intre ei ca la piata.
QUOTE (Apple @ Nov 7 2007, 04:16 PM) *
usor ca nu dau cu parul... masinile victime la activ chiar nu ma intereseaza. Nici ce alte motoare sunt sau nu sunt pe ursi. Eu doar sunt curios cum dintr-un motor de 2,5 192 CP ai ajuns la 310 CP, ca asa spui tu ca ai. ti-am citit si topicul cu ursul turbo, deci nu ma trimite acolo. si nu mai imi da exemple de curse. Nu ma pasioneaza subiectul decat din punct de vedere pur tehnic. Chiar ma lasa rece pe cine ai facut tu sau n-ai facut la liniutze. O turbina nu-ti da 110 CP. Mai repet o data: discutia ma intereseaza doar din punct de vedere tehnic.
P.S. si ca sa vezi cat esti de afon motorul lui avea 170 cp initial nu 192. este M20 nu M50. dr probabil ca ai cautat repede pe net inainte sa scrii aici si na in graba asta ai gasit. Muta sicutia asta pe topic-ul la cu ursul turbo si o sa primesti raspunsuri. aici se vinde ceva nu se discuta tehnic


--------------------
E30 V8 twin turbo work in progress ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Nov 7 2007, 10:40 PM
Post #90


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros





ce este sub capota este in mare parte la fel cu ceea ce se gaseste sub capota HUT-ului


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Pages V  « < 3 4 5
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 20th June 2025 - 11:10 PM