![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 8 Joined: 2-April 06 From: constanta Member No.: 239 ![]() |
1poza
-------------------- bmw327TURBO
SKODA FABYA |
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Poti sa pui din nou poza plizz? Sunt curios cum ai asezat toate cele pe-acolo.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 81 Joined: 30-May 07 Member No.: 945 Car: E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
310 CP si 425 NM doar dintr-o turbina? Mi se pare imposibil... Nu spun ca fabulezi, Doamne fereste, dar gandeste-te bine inainte de a spune asa ceva, pentru ca cine ti-l cumpara si se duce la un dyno, cred ca va veni dupa tine cu bata si 10 taxiuri pline... Eu sunt foarte curios, pentru ca o turbina implica si alte modificari, si tot nu-i suficient. ai alezat chiulasa, ai schimbat supape, ceva? ai resoftat ECU? I'm really curious... This post has been edited by Apple: Nov 7 2007, 03:52 PM |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
are foaie de dyno -asta nu e puterea la roata,ca idee mai e un 2,5 turbo care merge cu 0.6 bari si are undeva pe la 240 cai
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]() ![]()
Post
#85
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 14 Joined: 8-May 07 Member No.: 923 Car: 325 e30 i (turbat) Engine: m20 2.5 292CP ![]() |
310 CP si 425 NM doar dintr-o turbina? Mi se pare imposibil... Nu spun ca fabulezi, Doamne fereste, dar gandeste-te bine inainte de a spune asa ceva, pentru ca cine ti-l cumpara si se duce la un dyno, cred ca va veni dupa tine cu bata si 10 taxiuri pline...Eu sunt foarte curios, pentru ca o turbina implica si alte modificari, si tot nu-i suficient. ai alezat chiulasa, ai schimbat supape, ceva? ai resoftat ECU?I'm really curious... frate nu fabuleaza nimeni . mai bine intreaba si tu in stg dr si vezi ce masini victime am la activ Apropo nu am zis ca am decat o turbina ,,,,,,,,, daca intelegi ce vreau sa ziciti zic eu ....... unu care nu se supara si recunoaste este nasy DGH ..........ce zici ???? daca nu stii este un m5 de 340 de cp pe un urs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
![]()
Post
#86
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 81 Joined: 30-May 07 Member No.: 945 Car: E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
frate nu fabuleaza nimeni . mai bine intreaba si tu in stg dr si vezi ce masini victime am la activ Apropo nu am zis ca am decat o turbina ,,,,,,,,, daca intelegi ce vreau sa ziciti zic eu ....... unu care nu se supara si recunoaste este nasy DGH ..........ce zici ???? daca nu stii este un m5 de 340 de cp pe un urs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! usor ca nu dau cu parul... masinile victime la activ chiar nu ma intereseaza. Nici ce alte motoare sunt sau nu sunt pe ursi. Eu doar sunt curios cum dintr-un motor de 2,5 192 CP ai ajuns la 310 CP, ca asa spui tu ca ai. ti-am citit si topicul cu ursul turbo, deci nu ma trimite acolo. si nu mai imi da exemple de curse. Nu ma pasioneaza subiectul decat din punct de vedere pur tehnic. Chiar ma lasa rece pe cine ai facut tu sau n-ai facut la liniutze. O turbina nu-ti da 110 CP. Mai repet o data: discutia ma intereseaza doar din punct de vedere tehnic. |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 14 Joined: 8-May 07 Member No.: 923 Car: 325 e30 i (turbat) Engine: m20 2.5 292CP ![]() |
aaaa si vezi ca in titlu am spus ca pt detalii sa ma sune cine vrea si am mai zis ceva cu proba si inainte si dupatehnic doar daca te intereseza sa il cumperi.......................nu crezi ca s-a muncit cam mult sa iti zic asa .........
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
uite un site
www.pure-pf.com ...uita-te la imagini si de acolo poti sa intelegi ce si cum ca sa ai puterea asta iti trebuie mai intai o documentatie. Stiu masina de cand era cu 292 si se misca ca o masina de ~300 de cai vezi ca mai sunt niste topicuri legate de supralimentare si cu ce puteri se pot scoate de aici de pe la noi -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Insiders Posts: 75 Joined: 17-January 06 From: bucharest Member No.: 157 ![]() |
usor ca nu dau cu parul... masinile victime la activ chiar nu ma intereseaza. Nici ce alte motoare sunt sau nu sunt pe ursi. Eu doar sunt curios cum dintr-un motor de 2,5 192 CP ai ajuns la 310 CP, ca asa spui tu ca ai. ti-am citit si topicul cu ursul turbo, deci nu ma trimite acolo. si nu mai imi da exemple de curse. Nu ma pasioneaza subiectul decat din punct de vedere pur tehnic. Chiar ma lasa rece pe cine ai facut tu sau n-ai facut la liniutze. O turbina nu-ti da 110 CP. Mai repet o data: discutia ma intereseaza doar din punct de vedere tehnic. Frate documenteazate inainte sa afirmi ceva public. Intreba, nu este o rusine toti am intrebat nimeni nu s-a nascut invatat. O turbina iti poate dubla, chiar tripla puterea sau in cazuri extreme chiar mai mult. Bine asta nu inseman ca montezi o turbina si gata. Nu mai fi arogant ca nu cunosti ceea ce spui tu doar presupui. Iar cand faci chestia asta pe un topic unde se vinde ceva asta este nesimtire. Nu esti pe site-ul ala unde toti sunt destepti si se certa intre ei ca la piata.usor ca nu dau cu parul... masinile victime la activ chiar nu ma intereseaza. Nici ce alte motoare sunt sau nu sunt pe ursi. Eu doar sunt curios cum dintr-un motor de 2,5 192 CP ai ajuns la 310 CP, ca asa spui tu ca ai. ti-am citit si topicul cu ursul turbo, deci nu ma trimite acolo. si nu mai imi da exemple de curse. Nu ma pasioneaza subiectul decat din punct de vedere pur tehnic. Chiar ma lasa rece pe cine ai facut tu sau n-ai facut la liniutze. O turbina nu-ti da 110 CP. Mai repet o data: discutia ma intereseaza doar din punct de vedere tehnic. P.S. si ca sa vezi cat esti de afon motorul lui avea 170 cp initial nu 192. este M20 nu M50. dr probabil ca ai cautat repede pe net inainte sa scrii aici si na in graba asta ai gasit. Muta sicutia asta pe topic-ul la cu ursul turbo si o sa primesti raspunsuri. aici se vinde ceva nu se discuta tehnic
-------------------- E30 V8 twin turbo work in progress ...
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
ce este sub capota este in mare parte la fel cu ceea ce se gaseste sub capota HUT-ului -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 11:10 PM |