IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V   1 2 >  
Closed TopicStart new topic
> Cumpar motor pentru E28 in stare foarte buna
TiL
post Jan 17 2007, 02:36 PM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Imi incerc norocul, poate gasesc un motor cu tot cu turbina in stare buna.

Altfel o sa incep usurel cu reparatiile. Numai reparatia turbinei costa aproape cat un motor intreg sad.gif

Asadar, orice motor de E28: 0721.275.147


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Jan 17 2007, 04:34 PM
Post #2


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



QUOTE (TiL @ Jan 17 2007, 02:36 PM) *
Imi incerc norocul, poate gasesc un motor cu tot cu turbina in stare buna.

Altfel o sa incep usurel cu reparatiile. Numai reparatia turbinei costa aproape cat un motor intreg sad.gif

motor in stare buna nu cred ca ai sa gasesti, poate vreo turbina adusa din .de de catre cineva


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jan 17 2007, 04:42 PM
Post #3


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





Aproape sigur nu gasesc... dar am zis sa incerc totusi. Cinestie, poate gasesc superoferta biggrin.gif
Mai stie si Interceptor pe cineva care vrea acelasi motor.

Ar mai fi o varianta sa vorbesc cu unii de la dezmembrari sa aduca de afara. Ei zic ca ma costa 5-600 E dar parca nu m-as complica, exista totusi un risc destul de mare avand in vedere varsta lor. Asa mai bine bag 800 wallbash.gif cu timpul si-l fac "nou"


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ve
post Jan 17 2007, 05:39 PM
Post #4


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 318
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 87
Car: E39 530d
Engine: M57



din pacate in motor nu bagi bani "cu timpul". ii bagi toti odata.


--------------------
Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jan 17 2007, 05:45 PM
Post #5


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Pai la motorul asta poti sa-i bagi in transe, slava Domnului, ca ai unde sad.gif
- turbina
- injectie
- motor propriu-zis.

Uite un motiv pentru care spusesem ca nu-mi iau dizel ever. Cu banii pe reparatia astuia luam un super benzinar sau doua mai de doamne-ajuta si le si montam (s-a dat un M30B3.5 parca cu 800E).


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manole74
post Jan 17 2007, 08:51 PM
Post #6


visator
*****

Group: Insiders
Posts: 1,238
Joined: 13-June 06
From: Calinesti, Arges
Member No.: 339
Car: BMW E 34
Engine: M30, 3,5L - 211 CP





Si eu caut de ceva vreme un motor in mintile lui, dar nu e cu chip sa gasesti unul rezon, din ambele puncte de vedere(functional sau tehnic si pecuniar), mai ales ca nu ai certitudinea ca iei ce ti se vinde(doar traim in Romania). De aceea ,am optat la sfatul mecanicului meu, sa refac motorul, prima etapa deja parcurgandu-o! Adica bujii, rele noi, duze pt injectoare, distributie si pompa la centricubat. Urmeaza ce-i mai greu-motorul si turbina tongue.gif tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azeea
post Jan 18 2007, 04:26 PM
Post #7


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 483
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 30
Car: 324 td e30 1989
Engine: M21 2.4TD 115CP



cred ca e mai simplu sa-ti aduci din germania un e30 touring 324td. s-au facut pana in 93 si au km decent. plus ca ramai cu o gramada de piese pe care le poti valorifica si sa-ti scoti din bani destul de repede (geamuri, faruri happy (24).gif )


--------------------
324 td
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Oct 5 2007, 12:45 AM
Post #8


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Update:

Cumpar motor pentru E28, in ordinea preferintelor:
- diesel, mai ales daca-i de pe un 324d
- M30 cat mai complet, preferabil de 2.8, dar merge si 2.5. Nu 3.0, 3.5.
- M20b20 L-jetronic cat mai complet.

Deocamdata am oferte pentru ultimele doua din lista, adica benzinare de 2 si 2.5 litri, in stare aparent foarte buna. Trebuie sa le vizitez.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manole74
post Oct 5 2007, 08:49 PM
Post #9


visator
*****

Group: Insiders
Posts: 1,238
Joined: 13-June 06
From: Calinesti, Arges
Member No.: 339
Car: BMW E 34
Engine: M30, 3,5L - 211 CP



Daca te intereseaza, stiu undeva un 524d, aspirat, cu motorul tipla, la un pret rezon...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Oct 6 2007, 11:11 AM
Post #10


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





Altul decat cel pe care l-am vazut? 0721.275.147
Trebuie sa ma hotarasc repede. Daca nu iau ceva in maxim doua saptamani nu o sa mai am timp si bani de schimbat motor anul asta...

LE: Am citit mai cu atentie smile.gif. E cumva masina aia de care ziceai ca-i tipla si o folosesc unii pe firma? Cu numere de afara parca.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manole74
post Oct 6 2007, 06:02 PM
Post #11


visator
*****

Group: Insiders
Posts: 1,238
Joined: 13-June 06
From: Calinesti, Arges
Member No.: 339
Car: BMW E 34
Engine: M30, 3,5L - 211 CP



Bineinteles ca e alta masina decat aceea pe care ai vazut-o cu mine. Si nu e aceea cu numere de germania de care discutam noi, insa si aceasta tot numere de Germania are si foarte putini km pe plaiurile mioritice. De ceva vreme masina sta si asteapta.........vremuri mai bune. Retine, este motorul fara turbina!!!!! Daca te intereseatza, da un semn de viata wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Oct 8 2007, 05:17 PM
Post #12


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Sper sa stabilim saptamana asta o intalnire. Daca e nevoie incerc sa-mi iau liber o zi, altfel ne vedem in WE.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Oct 10 2007, 11:52 AM
Post #13


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



trist... s-au dat M30-ul si M21-le sad.gif
Singura optiune ramasa e M20-ul.

Daca aflati vre-un M30 sau M21 bune pliz spuneti aici. Benzinarele trebuie sa aiba injectia cat mai completa.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Oct 20 2007, 08:58 PM
Post #14


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





Up!


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Edi_
post Oct 31 2007, 01:27 AM
Post #15


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 221
Joined: 6-April 07
Member No.: 886
Car: E28
Engine: M30B28



Stiu un motor de pe e28 524td care sta de ani de zile daca te intereseaza...e un sas care are un e28 in apropiere de Danes, la 10 km de Sighisoara.


--------------------
E28 528i ; ex e28 524d, 524td, 520i, e34 520i, 525ix, e39 525d
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Oct 31 2007, 02:41 PM
Post #16


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Fiind atat de departe ar trebui sa fiu destul de sigur ca-i bun inainte sa vin dupa el.
Are urme de ulei pe
- la garnitura capacului culbutorilor
- capacul culbutorilor in locul in care iese furtunul pentru servo
- turbina si dedesubt
- in carcasa filtrului de ulei.
Ma intereseaza daca la relanti, motor incalzit, sufla gaze pe la capacul de ulei. Pompa mecanica?
Cati km crede ca are motorul?

Da doar motorul sau trebuie sa car toata masina? In cazul asta nu cred ca o iau ca nu am unde s-o tin si mai dau si o gramada de bani pe transport.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
powerbmw2001
post Nov 1 2007, 06:47 PM
Post #17


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 226
Joined: 1-October 06
From: tecuci
Member No.: 455
Car: e 36
Engine: m50 2,0 150 cp



QUOTE (TiL @ Oct 31 2007, 02:41 PM) *
Fiind atat de departe ar trebui sa fiu destul de sigur ca-i bun inainte sa vin dupa el.
Are urme de ulei pe
- la garnitura capacului culbutorilor
- capacul culbutorilor in locul in care iese furtunul pentru servo
- turbina si dedesubt
- in carcasa filtrului de ulei.
Ma intereseaza daca la relanti, motor incalzit, sufla gaze pe la capacul de ulei. Pompa mecanica?
Cati km crede ca are motorul?

Da doar motorul sau trebuie sa car toata masina? In cazul asta nu cred ca o iau ca nu am unde s-o tin si mai dau si o gramada de bani pe transport.

ti-ai gasit motor?vezi ca la masinile statute citiva ani se strica simeringurile de la pompa de injectie...............si se dezamorseaza peste noapte!bafta in continuare
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Nov 1 2007, 06:59 PM
Post #18


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





N-am gasit, cred ca nici nu mai iau decat daca gasesc unul cu pompa mecanica pe care sa-l vad ca merge bine.
Al tau merge superbine in comparatie cu asta al meu dar mi-e cam teama de schimbarea pompa mecanica-DDE, nu stiu cat de complicate sunt treburile la pedala de acceleratie. Plus ca mi-e frica daca se deregleaza ceva pe-acolo, nu stiu cati se pricep sa rezolve DDE-ul. La mecanica pot sa-i reglez singur debitul.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
powerbmw2001
post Nov 2 2007, 05:42 PM
Post #19


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 226
Joined: 1-October 06
From: tecuci
Member No.: 455
Car: e 36
Engine: m50 2,0 150 cp



QUOTE (TiL @ Nov 1 2007, 06:59 PM) *
N-am gasit, cred ca nici nu mai iau decat daca gasesc unul cu pompa mecanica pe care sa-l vad ca merge bine.
Al tau merge superbine in comparatie cu asta al meu dar mi-e cam teama de schimbarea pompa mecanica-DDE, nu stiu cat de complicate sunt treburile la pedala de acceleratie. Plus ca mi-e frica daca se deregleaza ceva pe-acolo, nu stiu cati se pricep sa rezolve DDE-ul. La mecanica pot sa-i reglez singur debitul.

pai poti rezolva problema punind o pompa mecanica.am avut eu pe celalalt td care l-am avut...........conditia e ca pompa sa fie si ea de td
Go to the top of the page
 
+Quote Post
enculescusorin
post Nov 6 2007, 11:06 PM
Post #20


beemwe - ist
*

Group: Members
Posts: 251
Joined: 4-February 07
From: Drobeta Turnu Severin
Member No.: 606
Car: 320i E36 coupe
Engine: m50b20 S2



QUOTE (TiL @ Nov 1 2007, 06:59 PM) *
N-am gasit, cred ca nici nu mai iau decat daca gasesc unul cu pompa mecanica pe care sa-l vad ca merge bine.
Al tau merge superbine in comparatie cu asta al meu dar mi-e cam teama de schimbarea pompa mecanica-DDE, nu stiu cat de complicate sunt treburile la pedala de acceleratie. Plus ca mi-e frica daca se deregleaza ceva pe-acolo, nu stiu cati se pricep sa rezolve DDE-ul. La mecanica pot sa-i reglez singur debitul.

cum reglez debitul...sa fuga mai repede... unsure.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Closed TopicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 7th July 2025 - 06:08 PM