![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 72 Joined: 23-September 07 From: Bucuresti/Braila, Romania Member No.: 1,166 Car: E30 Engine: M20B25 ![]() |
Un prieten are un 525I e34 si nu prea a fost multumit de consum,l-a trecut pe un 2.4td+cutie de viteze dar gupul nu l-a schimbat asa ca masina lucreaza la turatii mai mari si s-a redus top speedul considerabil,intrebarea mea este cat ar costa un grup pt diesel de 2.4 si daca se potriveste la o caroserie de benzina,in princiupiu el vrea sa transforme toata masina diesel sa scape de tot ce este benzina,tot ce a mai ramas este grupul.
-------------------- #E30 powah. (OO==[][]==OO)
325i, 4.10 LSD, FULL MTech II Plastic, ShadowLine, SPARCO strut bar, Leather interior, WEBASTO, 4xElectric windows... what a mess |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 72 Joined: 23-September 07 From: Bucuresti/Braila, Romania Member No.: 1,166 Car: E30 Engine: M20B25 ![]() |
aaa si inca ceva (scuze pt dublu post)exista cumva cutie in 6 trepta pt un motor de 2.4 diesel ? daca da cam cat ar costa?
-------------------- #E30 powah. (OO==[][]==OO)
325i, 4.10 LSD, FULL MTech II Plastic, ShadowLine, SPARCO strut bar, Leather interior, WEBASTO, 4xElectric windows... what a mess |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Din ceea ce spui, se pare ca a ramas cu un grup scurt, care-i favorizeaza demarajele si creste consumul per general. Ia aminte exact ce raport are grupul si apoi poate vine cineva cu o recomandare. Cutie in 6 trepte , pentru M21, NU s-a fabricat! |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 72 Joined: 23-September 07 From: Bucuresti/Braila, Romania Member No.: 1,166 Car: E30 Engine: M20B25 ![]() |
am intrebat doar se gandea sa puna o cutie in 6 trepte daca exista,si sa nu mai schimbe grupul,asa ca ramane le grup poate imi da cineva un pret,si daca se potriveste la sigur sa nu ia degeaba
![]() -------------------- #E30 powah. (OO==[][]==OO)
325i, 4.10 LSD, FULL MTech II Plastic, ShadowLine, SPARCO strut bar, Leather interior, WEBASTO, 4xElectric windows... what a mess |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
fi atent ca la e34 au fost 2 tipuri de punte (subframe) spate implicit 2 modele de diff-uri, nu merg amestecate de la una la alta, trebuie sa vada ce fel de subframe are apoi sa caute un diff de "dizal" pt generatia aceea de e34
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 72 Joined: 23-September 07 From: Bucuresti/Braila, Romania Member No.: 1,166 Car: E30 Engine: M20B25 ![]() |
fi atent ca la e34 au fost 2 tipuri de punte (subframe) spate implicit 2 modele de diff-uri, nu merg amestecate de la una la alta, trebuie sa vada ce fel de subframe are apoi sa caute un diff de "dizal" pt generatia aceea de e34 ![]() deci masina este e34 din 89 si a avut motor de 2.5I,deci pana la urma exista un grup diesel sa se potriveasca la caroseria asta de benzina? sau trebuie sa fac modificari de suporti pt asta ceea ce o sa fie prea complicat:( -------------------- #E30 powah. (OO==[][]==OO)
325i, 4.10 LSD, FULL MTech II Plastic, ShadowLine, SPARCO strut bar, Leather interior, WEBASTO, 4xElectric windows... what a mess |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
exista, de la 524d motorul M21 cel de 115cp
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 15 Joined: 7-August 07 From: constanta Member No.: 1,062 Car: E34 524TD Engine: M21 2.4TD 115CP ![]() |
Se pare ca si eu am aceeasi problema,tot ca tine am schimbat motorul dar nu si grupul.Eu am crezut ca nu am demaraj dar la turatii mai mari masina merge bine.Deci cauta grup de 524td motor m21.
Daca te ajuta cu ceva: WWW.BMWE34.NET Si aici raportul la diferential: ![]() Succes |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 72 Joined: 23-September 07 From: Bucuresti/Braila, Romania Member No.: 1,166 Car: E30 Engine: M20B25 ![]() |
ms mult super_vyo de lista cu diferentiale,presupun ca in tabelul ala S este de la cutie manuala nu?
-------------------- #E30 powah. (OO==[][]==OO)
325i, 4.10 LSD, FULL MTech II Plastic, ShadowLine, SPARCO strut bar, Leather interior, WEBASTO, 4xElectric windows... what a mess |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th July 2025 - 12:54 AM |