IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> Stie cineva?, Este vorba de o modificare
iMAGiNE
post Oct 8 2007, 11:18 AM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 72
Joined: 23-September 07
From: Bucuresti/Braila, Romania
Member No.: 1,166
Car: E30
Engine: M20B25



Un prieten are un 525I e34 si nu prea a fost multumit de consum,l-a trecut pe un 2.4td+cutie de viteze dar gupul nu l-a schimbat asa ca masina lucreaza la turatii mai mari si s-a redus top speedul considerabil,intrebarea mea este cat ar costa un grup pt diesel de 2.4 si daca se potriveste la o caroserie de benzina,in princiupiu el vrea sa transforme toata masina diesel sa scape de tot ce este benzina,tot ce a mai ramas este grupul.


--------------------
#E30 powah. (OO==[][]==OO)
325i, 4.10 LSD, FULL MTech II Plastic, ShadowLine, SPARCO strut bar, Leather interior, WEBASTO, 4xElectric windows... what a mess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iMAGiNE
post Oct 8 2007, 11:29 AM
Post #2


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 72
Joined: 23-September 07
From: Bucuresti/Braila, Romania
Member No.: 1,166
Car: E30
Engine: M20B25



aaa si inca ceva (scuze pt dublu post)exista cumva cutie in 6 trepta pt un motor de 2.4 diesel ? daca da cam cat ar costa?


--------------------
#E30 powah. (OO==[][]==OO)
325i, 4.10 LSD, FULL MTech II Plastic, ShadowLine, SPARCO strut bar, Leather interior, WEBASTO, 4xElectric windows... what a mess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manole74
post Oct 8 2007, 12:13 PM
Post #3


visator
*****

Group: Insiders
Posts: 1,238
Joined: 13-June 06
From: Calinesti, Arges
Member No.: 339
Car: BMW E 34
Engine: M30, 3,5L - 211 CP





Din ceea ce spui, se pare ca a ramas cu un grup scurt, care-i favorizeaza demarajele si creste consumul per general. Ia aminte exact ce raport are grupul si apoi poate vine cineva cu o recomandare. Cutie in 6 trepte , pentru M21, NU s-a fabricat!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iMAGiNE
post Oct 8 2007, 12:39 PM
Post #4


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 72
Joined: 23-September 07
From: Bucuresti/Braila, Romania
Member No.: 1,166
Car: E30
Engine: M20B25



am intrebat doar se gandea sa puna o cutie in 6 trepte daca exista,si sa nu mai schimbe grupul,asa ca ramane le grup poate imi da cineva un pret,si daca se potriveste la sigur sa nu ia degeaba unsure.gif


--------------------
#E30 powah. (OO==[][]==OO)
325i, 4.10 LSD, FULL MTech II Plastic, ShadowLine, SPARCO strut bar, Leather interior, WEBASTO, 4xElectric windows... what a mess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Oct 8 2007, 03:09 PM
Post #5


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



fi atent ca la e34 au fost 2 tipuri de punte (subframe) spate implicit 2 modele de diff-uri, nu merg amestecate de la una la alta, trebuie sa vada ce fel de subframe are apoi sa caute un diff de "dizal" pt generatia aceea de e34 wink.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iMAGiNE
post Oct 9 2007, 12:44 PM
Post #6


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 72
Joined: 23-September 07
From: Bucuresti/Braila, Romania
Member No.: 1,166
Car: E30
Engine: M20B25





QUOTE (io`s @ Oct 8 2007, 04:09 PM) *
fi atent ca la e34 au fost 2 tipuri de punte (subframe) spate implicit 2 modele de diff-uri, nu merg amestecate de la una la alta, trebuie sa vada ce fel de subframe are apoi sa caute un diff de "dizal" pt generatia aceea de e34 wink.gif



deci masina este e34 din 89 si a avut motor de 2.5I,deci pana la urma exista un grup diesel sa se potriveasca la caroseria asta de benzina? sau trebuie sa fac modificari de suporti pt asta ceea ce o sa fie prea complicat:(


--------------------
#E30 powah. (OO==[][]==OO)
325i, 4.10 LSD, FULL MTech II Plastic, ShadowLine, SPARCO strut bar, Leather interior, WEBASTO, 4xElectric windows... what a mess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Oct 9 2007, 03:18 PM
Post #7


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



exista, de la 524d motorul M21 cel de 115cp


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
super_vyo
post Oct 14 2007, 11:13 AM
Post #8


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 15
Joined: 7-August 07
From: constanta
Member No.: 1,062
Car: E34 524TD
Engine: M21 2.4TD 115CP



Se pare ca si eu am aceeasi problema,tot ca tine am schimbat motorul dar nu si grupul.Eu am crezut ca nu am demaraj dar la turatii mai mari masina merge bine.Deci cauta grup de 524td motor m21.
Daca te ajuta cu ceva: WWW.BMWE34.NET
Si aici raportul la diferential:Attached File  diferential.doc ( 41.36K ) Number of downloads: 15

Succes
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iMAGiNE
post Oct 26 2007, 08:15 PM
Post #9


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 72
Joined: 23-September 07
From: Bucuresti/Braila, Romania
Member No.: 1,166
Car: E30
Engine: M20B25



ms mult super_vyo de lista cu diferentiale,presupun ca in tabelul ala S este de la cutie manuala nu?


--------------------
#E30 powah. (OO==[][]==OO)
325i, 4.10 LSD, FULL MTech II Plastic, ShadowLine, SPARCO strut bar, Leather interior, WEBASTO, 4xElectric windows... what a mess
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 15th July 2025 - 11:31 AM