M20 Le-Jetronic cu turbo |
M20 Le-Jetronic cu turbo |
Oct 1 2007, 06:21 PM
Post
#21
|
|
100% BMW corupt Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP |
|
|
|
Oct 1 2007, 06:44 PM
Post
#22
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Intercoolerul raceste aerul comprimat de turbina. Se poate raci folosind aerul care vine frontal sau cu circuit de racire asemanator celui pentru motor. Circuitul are intercoolerul propriuzis plus un radiator in fata masinii, plus pompa electrica de apa, conducte si un vas de expansiune cat mai mare.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Oct 1 2007, 07:47 PM
Post
#23
|
|
100% BMW corupt Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP |
si cum e circuitul ala de apa? eu n-am mai auzit de asa ceva.. |
|
|
Oct 1 2007, 08:00 PM
Post
#24
|
|
100% BMW corupt Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP |
si cum e circuitul ala de apa? eu n-am mai auzit de asa ceva.. PDF-ul ala merita citit. Eu am ajuns la pagina 102, si n-am mai citit de cateva luni ca nu prea am mai avut timp. Dar pana la pagina aia am citit foarte rapid Nici eu n uauzisem de asa ceva pana n-am citit aici. Se pare ca e ceva mai pentru "profesionisti", pentru utilizare normala intercooler frontal (FMIC) e cel mai potrivit. -------------------- 2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP) |
|
|
Oct 2 2007, 11:13 AM
Post
#25
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Nici eu nu stiam prea bine cum e cu intercoolerele, dar dupa ce am citit m-am lamurit. Merge destul de repede lectura, iar daca vorbea in sistem metric si nu american (inch, feet, F) era si mai bine
Are ala un stil de te face sa te intrebi de ce dracu nu-mi pun turbo maine? Se pupa bine cu ce am de gand sa fac pentru ca sistemul de injectie prezentat in carte e Motronic, deci nu se refera la cele mai noi. Nici de Motronic nu se leaga prea mult, mi se pare ca se axeaza in principal pe un lucru: ce trebuie facut ca motorul turbat sa mearga in parametri, cat mai putine sisteme de control si siguranta (gen knock sensor). Un lucru nu mi-e clar: daca pun intercooler in fata (deci tubulatura cam multa intre turbina si clapeta de acceleratie), mai e absolut necesar bypass-ul? P.S. O sa mut topicul la tuning. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th May 2024 - 04:13 PM |