IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> legende auto, un fel de batalie :)
CRM112
post Sep 28 2007, 10:57 AM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



Nu am gasit un topic de genul a ceea ce-as vrea sa fie acesta.

Ma gandeam ca fiecare sa arunce in scena cate o masina - care va fi detronata de o alta...mai buna smile.gif

eventual, acordam niste note si se face o medie smile.gif sa fie mai interactiv - la sfarsit tragem concluzia smile.gif

intra orice masini, de la fiat 500 abarth la alpina b11-b12 panzer ...cum s'or numi smile.gif

desigur, cel ce vine si cu masina - mentioneaza si +uri ale ei si eventuale minusuri

nu se arunca in scena alta masina, pana nu se epuizeaza actuala

ce parere aveti?

topic closed sau let the games begin?! smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Sep 28 2007, 12:44 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



hai sa-ncep eu, sper sa nu vorbesc singur smile.gif

nu stiu de ce, ma tot gandesc la masina asta (ma storc sa gasesc ceva....tare..sa rrrupa smile.gif )

In opinia mea, masina asta a facut istorie din toate punctele de vedere - daca nu ma insel a fost printre primele modele de masini care a dat sansa multor persoane sa "se dea" la diferite nivele.

Doar daca ma uit la specificatiile ei si "vad" o masina destul de interesanta:
motor amplasat spate - un raport al maselor destuld e ok
1300 cmc - 2 carburatoare dublu-corp Webber - 110 cp
v. max. 175 km/h
masa 795 kg
propulsie
greutate scazuta, rigiditate sporita, echipata corespunzator putea avea destule surprize placute smile.gif
poate nu am punctat cele mai importante aspecte - dar de asta-i forum smile.gif


am uitat sa precizez - este vorba despre Renault 8 Gordini, detronat mai tarziu de Renault 12 Gordini, detronat mai tarziu de Renault 5 Alpine-daca nu gresesc ( si aia e o masina.... rolleyes.gif )

This post has been edited by CRM112: Sep 28 2007, 12:51 PM
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Sep 28 2007, 12:55 PM
Post #3


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat





mai multe poze

in 1966 a aparut r8-ul de 110cp.
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Excon
post Sep 28 2007, 12:57 PM
Post #4


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 64
Joined: 15-June 07
From: Bucuresti - Colentina
Member No.: 977
Car: E46
Engine: M43TUB19 1.9 105 cp



mie imi vine in cap o masina care a schimbat lumea. Se numeste FORD T. A fost vanduta in 16.500.000 exemplare si majoritatea erau negre pentru a grabi procesul de productie. In 1914 toata asamblarea unei masini Ford T dura 90 min. ph34r.gif
Tot in 1914.... luand la nivel mondial numarul de masini 9 din 10 erau Ford.
Desi era un chin absolu sa o conduci ... pentru mine Fordul T ramane prima masina pentru toata lumea.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Sep 28 2007, 02:03 PM
Post #5


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (Excon @ Sep 28 2007, 01:57 PM) *
mie imi vine in cap o masina care a schimbat lumea. Se numeste FORD T. A fost vanduta in 16.500.000 exemplare si majoritatea erau negre pentru a grabi procesul de productie. In 1914 toata asamblarea unei masini Ford T dura 90 min. ph34r.gif
Tot in 1914.... luand la nivel mondial numarul de masini 9 din 10 erau Ford.
Desi era un chin absolu sa o conduci ... pentru mine Fordul T ramane prima masina pentru toata lumea.

Corect. Ford a schimbat lumea. A facut masina accesabil pentru multi oameni.

Din punct de vedere tehnic as vrea sa pun NSU RO80.
Facut in aniilor 60 (sfarsit), motor Wankel, aerodinamica f. bun, frana pe discuri la toate roti, ambreaj automatic, servo directie. Din pacate NSU a avut ceva probleme cu motoare la inceput. Dupa ce au rezolvat problemele, masina avea deja o reputatia de a fi ne-fiabil. Au incercat sa schimbe parerea oamenilor, prin acordare de o garantie pe motor de xxx kilometri. Rezultat a fost ca scurt timp inainte scadenta termeni de garantie, proprietari distrugeau motor (mergeau fara ulei, etc) ca sa fie inlocuit motor pe gratis. NSU mai tirziu a fost cumparat de Audi, daca nu ma insel. Motor pe baza de NSU mai a fost folosit pe Mazda, si chiar unele motociclete.
NSU avea mai multe masini interesante, de exemplu Prinz TT. Cand eram mic sa mai vedea cate unu, acuma sunt destul de rar. Am vazut vara asta 3 Prinz-uri pe autostrada in Germania.

http://en.wikipedia.org/wiki/NSU_Ro_80
http://www.ro80.nl/
http://prinz-tt.de/


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SILE
post Sep 28 2007, 02:41 PM
Post #6


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 155
Joined: 29-May 07
From: BRASOV
Member No.: 942
Car: momentan nimic
Engine: lipsa





din punctu meu de vedere una din cele mai bune masini a fot audi quattro. ideea de a pune tractiune integrala pe un sedan nu lea apartinut de la inceput lor, dar celelalte marci au zis ca masinile acestea vor fi prea grele si nu vor renta . totusi audi a incercat si au reusi .astfel au revolutinoat lumea raliului si poate chiar si lumea masinilor de serie. se spune ca in raliu exista 2 mari epoci. epoca dinaintea lui audi quattro (cand toate masinile de raliu erau cu tractiune pe 2 roti) si epoca de dupa quattro. ca minusuri nus ce pot sa zic . poate dor designul care era cam patratos in schimb mie masina asta imi place din toate punctele de vedere , dar mai ales din pct de vedere tehnologic. mai am de mentionat ca tot la bordul acestei masini un campionat mondial de raliuri a fost castigat de o femeie. si nu orice femeie, ci prima femeie din lumea care a reusit acest lucru.

This post has been edited by SILE: Sep 28 2007, 02:42 PM


--------------------
SAME SHIT. OTHER DAY.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 7th July 2025 - 08:55 PM