![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Nu am gasit un topic de genul a ceea ce-as vrea sa fie acesta.
Ma gandeam ca fiecare sa arunce in scena cate o masina - care va fi detronata de o alta...mai buna ![]() eventual, acordam niste note si se face o medie ![]() ![]() intra orice masini, de la fiat 500 abarth la alpina b11-b12 panzer ...cum s'or numi ![]() desigur, cel ce vine si cu masina - mentioneaza si +uri ale ei si eventuale minusuri nu se arunca in scena alta masina, pana nu se epuizeaza actuala ce parere aveti? topic closed sau let the games begin?! ![]() |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
hai sa-ncep eu, sper sa nu vorbesc singur
![]() nu stiu de ce, ma tot gandesc la masina asta (ma storc sa gasesc ceva....tare..sa rrrupa ![]() In opinia mea, masina asta a facut istorie din toate punctele de vedere - daca nu ma insel a fost printre primele modele de masini care a dat sansa multor persoane sa "se dea" la diferite nivele. Doar daca ma uit la specificatiile ei si "vad" o masina destul de interesanta: motor amplasat spate - un raport al maselor destuld e ok 1300 cmc - 2 carburatoare dublu-corp Webber - 110 cp v. max. 175 km/h masa 795 kg propulsie greutate scazuta, rigiditate sporita, echipata corespunzator putea avea destule surprize placute ![]() poate nu am punctat cele mai importante aspecte - dar de asta-i forum ![]() am uitat sa precizez - este vorba despre Renault 8 Gordini, detronat mai tarziu de Renault 12 Gordini, detronat mai tarziu de Renault 5 Alpine-daca nu gresesc ( si aia e o masina.... ![]() This post has been edited by CRM112: Sep 28 2007, 12:51 PM |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 64 Joined: 15-June 07 From: Bucuresti - Colentina Member No.: 977 Car: E46 Engine: M43TUB19 1.9 105 cp ![]() |
mie imi vine in cap o masina care a schimbat lumea. Se numeste FORD T. A fost vanduta in 16.500.000 exemplare si majoritatea erau negre pentru a grabi procesul de productie. In 1914 toata asamblarea unei masini Ford T dura 90 min.
![]() Tot in 1914.... luand la nivel mondial numarul de masini 9 din 10 erau Ford. Desi era un chin absolu sa o conduci ... pentru mine Fordul T ramane prima masina pentru toata lumea. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
mie imi vine in cap o masina care a schimbat lumea. Se numeste FORD T. A fost vanduta in 16.500.000 exemplare si majoritatea erau negre pentru a grabi procesul de productie. In 1914 toata asamblarea unei masini Ford T dura 90 min. ![]() Tot in 1914.... luand la nivel mondial numarul de masini 9 din 10 erau Ford. Desi era un chin absolu sa o conduci ... pentru mine Fordul T ramane prima masina pentru toata lumea. Corect. Ford a schimbat lumea. A facut masina accesabil pentru multi oameni. Din punct de vedere tehnic as vrea sa pun NSU RO80. Facut in aniilor 60 (sfarsit), motor Wankel, aerodinamica f. bun, frana pe discuri la toate roti, ambreaj automatic, servo directie. Din pacate NSU a avut ceva probleme cu motoare la inceput. Dupa ce au rezolvat problemele, masina avea deja o reputatia de a fi ne-fiabil. Au incercat sa schimbe parerea oamenilor, prin acordare de o garantie pe motor de xxx kilometri. Rezultat a fost ca scurt timp inainte scadenta termeni de garantie, proprietari distrugeau motor (mergeau fara ulei, etc) ca sa fie inlocuit motor pe gratis. NSU mai tirziu a fost cumparat de Audi, daca nu ma insel. Motor pe baza de NSU mai a fost folosit pe Mazda, si chiar unele motociclete. NSU avea mai multe masini interesante, de exemplu Prinz TT. Cand eram mic sa mai vedea cate unu, acuma sunt destul de rar. Am vazut vara asta 3 Prinz-uri pe autostrada in Germania. http://en.wikipedia.org/wiki/NSU_Ro_80 http://www.ro80.nl/ http://prinz-tt.de/ -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 29-May 07 From: BRASOV Member No.: 942 Car: momentan nimic Engine: lipsa ![]() |
din punctu meu de vedere una din cele mai bune masini a fot audi quattro. ideea de a pune tractiune integrala pe un sedan nu lea apartinut de la inceput lor, dar celelalte marci au zis ca masinile acestea vor fi prea grele si nu vor renta . totusi audi a incercat si au reusi .astfel au revolutinoat lumea raliului si poate chiar si lumea masinilor de serie. se spune ca in raliu exista 2 mari epoci. epoca dinaintea lui audi quattro (cand toate masinile de raliu erau cu tractiune pe 2 roti) si epoca de dupa quattro. ca minusuri nus ce pot sa zic . poate dor designul care era cam patratos in schimb mie masina asta imi place din toate punctele de vedere , dar mai ales din pct de vedere tehnologic. mai am de mentionat ca tot la bordul acestei masini un campionat mondial de raliuri a fost castigat de o femeie. si nu orice femeie, ci prima femeie din lumea care a reusit acest lucru. This post has been edited by SILE: Sep 28 2007, 02:42 PM -------------------- SAME SHIT. OTHER DAY.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th July 2025 - 08:55 PM |