Help - Search - Members - Calendar
Full Version: legende auto
BMWZone > DIVERSE > Auto diverse
CRM112
Nu am gasit un topic de genul a ceea ce-as vrea sa fie acesta.

Ma gandeam ca fiecare sa arunce in scena cate o masina - care va fi detronata de o alta...mai buna smile.gif

eventual, acordam niste note si se face o medie smile.gif sa fie mai interactiv - la sfarsit tragem concluzia smile.gif

intra orice masini, de la fiat 500 abarth la alpina b11-b12 panzer ...cum s'or numi smile.gif

desigur, cel ce vine si cu masina - mentioneaza si +uri ale ei si eventuale minusuri

nu se arunca in scena alta masina, pana nu se epuizeaza actuala

ce parere aveti?

topic closed sau let the games begin?! smile.gif
CRM112
hai sa-ncep eu, sper sa nu vorbesc singur smile.gif

nu stiu de ce, ma tot gandesc la masina asta (ma storc sa gasesc ceva....tare..sa rrrupa smile.gif )

In opinia mea, masina asta a facut istorie din toate punctele de vedere - daca nu ma insel a fost printre primele modele de masini care a dat sansa multor persoane sa "se dea" la diferite nivele.

Doar daca ma uit la specificatiile ei si "vad" o masina destul de interesanta:
motor amplasat spate - un raport al maselor destuld e ok
1300 cmc - 2 carburatoare dublu-corp Webber - 110 cp
v. max. 175 km/h
masa 795 kg
propulsie
greutate scazuta, rigiditate sporita, echipata corespunzator putea avea destule surprize placute smile.gif
poate nu am punctat cele mai importante aspecte - dar de asta-i forum smile.gif


am uitat sa precizez - este vorba despre Renault 8 Gordini, detronat mai tarziu de Renault 12 Gordini, detronat mai tarziu de Renault 5 Alpine-daca nu gresesc ( si aia e o masina.... rolleyes.gif )
CRM112
mai multe poze

in 1966 a aparut r8-ul de 110cp.
Excon
mie imi vine in cap o masina care a schimbat lumea. Se numeste FORD T. A fost vanduta in 16.500.000 exemplare si majoritatea erau negre pentru a grabi procesul de productie. In 1914 toata asamblarea unei masini Ford T dura 90 min. ph34r.gif
Tot in 1914.... luand la nivel mondial numarul de masini 9 din 10 erau Ford.
Desi era un chin absolu sa o conduci ... pentru mine Fordul T ramane prima masina pentru toata lumea.
bartro
QUOTE (Excon @ Sep 28 2007, 01:57 PM) *
mie imi vine in cap o masina care a schimbat lumea. Se numeste FORD T. A fost vanduta in 16.500.000 exemplare si majoritatea erau negre pentru a grabi procesul de productie. In 1914 toata asamblarea unei masini Ford T dura 90 min. ph34r.gif
Tot in 1914.... luand la nivel mondial numarul de masini 9 din 10 erau Ford.
Desi era un chin absolu sa o conduci ... pentru mine Fordul T ramane prima masina pentru toata lumea.

Corect. Ford a schimbat lumea. A facut masina accesabil pentru multi oameni.

Din punct de vedere tehnic as vrea sa pun NSU RO80.
Facut in aniilor 60 (sfarsit), motor Wankel, aerodinamica f. bun, frana pe discuri la toate roti, ambreaj automatic, servo directie. Din pacate NSU a avut ceva probleme cu motoare la inceput. Dupa ce au rezolvat problemele, masina avea deja o reputatia de a fi ne-fiabil. Au incercat sa schimbe parerea oamenilor, prin acordare de o garantie pe motor de xxx kilometri. Rezultat a fost ca scurt timp inainte scadenta termeni de garantie, proprietari distrugeau motor (mergeau fara ulei, etc) ca sa fie inlocuit motor pe gratis. NSU mai tirziu a fost cumparat de Audi, daca nu ma insel. Motor pe baza de NSU mai a fost folosit pe Mazda, si chiar unele motociclete.
NSU avea mai multe masini interesante, de exemplu Prinz TT. Cand eram mic sa mai vedea cate unu, acuma sunt destul de rar. Am vazut vara asta 3 Prinz-uri pe autostrada in Germania.

http://en.wikipedia.org/wiki/NSU_Ro_80
http://www.ro80.nl/
http://prinz-tt.de/
SILE
din punctu meu de vedere una din cele mai bune masini a fot audi quattro. ideea de a pune tractiune integrala pe un sedan nu lea apartinut de la inceput lor, dar celelalte marci au zis ca masinile acestea vor fi prea grele si nu vor renta . totusi audi a incercat si au reusi .astfel au revolutinoat lumea raliului si poate chiar si lumea masinilor de serie. se spune ca in raliu exista 2 mari epoci. epoca dinaintea lui audi quattro (cand toate masinile de raliu erau cu tractiune pe 2 roti) si epoca de dupa quattro. ca minusuri nus ce pot sa zic . poate dor designul care era cam patratos in schimb mie masina asta imi place din toate punctele de vedere , dar mai ales din pct de vedere tehnologic. mai am de mentionat ca tot la bordul acestei masini un campionat mondial de raliuri a fost castigat de o femeie. si nu orice femeie, ci prima femeie din lumea care a reusit acest lucru.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.