![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 81 Joined: 30-May 07 Member No.: 945 Car: E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
Am patit-o deodata ... in mers... am retrogradat intr-a doua ca pusesem o frana sa treaca niste pietoni, am retrogradat a doua ca nu ma oprisem pe loc aveam inca vreo 30 km/h si brusc... se tura dar acceleratie ioc... Am luat-o usurel a mers usurel... mai aveam cca 1 km pana acasa... cand deodata... dau sa fac stanga sa intru pe aleea din spatele blocurilor sa parchez... acord prioritate, stau pe loc, bag a intaia... ciuciu... nu se accelera deloc... de turat se tura dar nu vroia sa plece de pe loc
![]() Am lasat-o usor... am impins-o cu nevasta-mea usor vreo juma de metru de i-am facut vant... am urcat repede in masina din mers am bagat a intaia si a mers pana pe locul unde parchez unde acum sta. Nu mai incerc nimic pana dimineata dar ma intristez... Ce dracu are? ![]() Acum doua trei luni am schimbat cutie si kitul de ambreiaj pus a fost nou-noutz Sachs. De ce s-a schimbat scrie pe undeva pe aici... atunci ziceca mecanicul ca de la cutie... io zic ca a fost rulmentul dus... ma rog... dar acum e kitul nou... are sub 10.000... creca undeva in jur de 8 mii... Sa se fi dus placa de presiune asa de repede? De noua? ![]() Nu inteleg... Imi vine sa ![]() PS: motor M50, 24v, 2 litri. PS2: In ultima vreme, adica dupa ce le-am schimbat atunci cutie si ambreiaj dimineata cand era rece, motorul se tura dar se accelera cam greoi, cel putin dupa parerea mea... dar nu stiu ce sa zic... e posibil ca sa mi se fi parut mie totusi... |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
disc varza, nu mai are ferodouri deloc
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 81 Joined: 30-May 07 Member No.: 945 Car: E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
garantie... nu are? stiam ca piesele au garantie 18 luni
poate e defect de fabricatie oricum vorbim presupuneri acum, pana nu desfaci nu ai cum sa sti 100% ce s-a stricat, dar dupa simptome e mai mult ca sigur discul -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 81 Joined: 30-May 07 Member No.: 945 Car: E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 81 Joined: 30-May 07 Member No.: 945 Car: E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
NEWS: Am mers cu ea cam jumatate de ora si mai bine... viraje la fiecare 500 de metri cu plecari din nou de pe loc... s-a comportat cat de cat normal... dar tot simteam ca parca nu ia viteza sau ia viteza foarte greu... dupa vreo 40 de minute... a inceput iar sa se comporte la fel... dar nu chiar sa ma lase in drum de tot ca aseara... se misca cam ca melcul sub 3500 de ture... ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
sper s-o scoti la capat in timp util si fara pierderi financiare
mai vrei e32 bun ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
placa de presiune e si ea noua?
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 81 Joined: 30-May 07 Member No.: 945 Car: E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
tot kitul de ambreiaj pus acum vreo 2-3 luni era nou noutz...
![]() CRM ... daca ma decid sa o schimb poate da... |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 404 Joined: 4-April 06 From: Bucuresti Member No.: 242 Car: E46 Engine: M54 ![]() |
Ambreiajul....nu are ce sa fie altceva. Poate ai avut ghinion si ai nimerit niste pieze nashpa, pentru ca face indeosebi cand se incalzeste. Cel mai bine desfaci din nou si vezi. La acelasi mecanic, ca daca e vreo problema din felul in care a montat el kitul sa-l poti omora ![]() -------------------- Topas blau
![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
tot kitul de ambreiaj pus acum vreo 2-3 luni era nou noutz... ![]() CRM ... daca ma decid sa o schimb poate da... Daca a patinat de la inceput sigur ca s-a dus. Poate combinatie de cutie, motor, si placa/kit nu era ce trebuie. LE: tot asteptam poze cu 1502. This post has been edited by bartro: Sep 24 2007, 09:57 AM -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Sau poate e murdar discul. Daca se prelinge de undeva ulei (sau altceva) pe el, gata, s-a dus, pina nu se arde uleiul nu mai trage de loc!!! Mai ales daca zici ca e nou, sunt slabe sanse sa se fi dus asa repede ferodoul de pe el. Dar cind face fazele alea si nu mai trage, nu miroase a nimic?
-------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,020 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 27 Car: e30 325ix ![]() |
am patit si eu o chestie asemanatoare ...tot cu kit sachs...pana nu am schimbat discul degeaba...nu imi intra in viteze.
cred ca piesele sunt facute pe vapor.... -------------------- www.mindbomb.ro -sunt Masochist....traiesc in Romania!
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 09:56 AM |